Spieren in rustquote:Op donderdag 14 juni 2012 00:12 schreef Merlijn het volgende:
Ik heb gewoon heel veel luiebuikspieren
als ik zo naar de omvang kijk, kun je hem prima als hoofdkussen gebruiken iddquote:Op donderdag 14 juni 2012 00:13 schreef belle1608 het volgende:
* belle1608 vindt dat er niets mis is met Merlijn zijn buik!!![]()
![]()
![]()
Tja... woa het reat hat, hat het reat....quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:15 schreef DJMO het volgende:
[..]
als ik zo naar de omvang kijk, kun je hem prima als hoofdkussen gebruiken idd![]()
* DJMO vlucht
* ontvetter pakt *quote:
Slaap lekker!!quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:20 schreef Merlijn het volgende:
ik ga afsluiten.... Valeriaan trapt me naar bed geloof ik
Strak plan van dat plantje. Ik duik er ook zo inquote:Op donderdag 14 juni 2012 00:20 schreef Merlijn het volgende:
Is dit je nachthemd?quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:22 schreef Merlijn het volgende:
* Merlijn buigt diep en wenst iedereen een goede nachtrust toe.....
Strakke avaquote:Op donderdag 14 juni 2012 00:22 schreef Merlijn het volgende:
* Merlijn buigt diep en wenst iedereen een goede nachtrust toe.....
hmmm ik wil jou morgen even sprekenquote:Op donderdag 14 juni 2012 00:20 schreef Merlijn het volgende:
ze zullen eerder reageren op koffiequote:Op donderdag 14 juni 2012 07:36 schreef belle1608 het volgende:
*ATTENTIE ATTENTIE willen Vannelle, Merlijn, Rucky zich melden bij de wekservice Het is tijd om wakker te zijn!!!*
* Rucky al een uur op zijn werk zit.quote:Op donderdag 14 juni 2012 07:36 schreef belle1608 het volgende:
*ATTENTIE ATTENTIE willen Vannelle, Merlijn, Rucky zich melden bij de wekservice Het is tijd om wakker te zijn!!!*
Welja, der kan er nog wel één bij.quote:
Koffie!quote:Op donderdag 14 juni 2012 08:58 schreef Papabear het volgende:
[..]
Hoor ik daar 'KOFFIE'?![]()
![]()
Môgge y'all
Het is heerlijk weer... moest verplicht zonnebril op anders zag ik geen steekquote:Op donderdag 14 juni 2012 09:08 schreef Ehhe het volgende:
Kan ook wel een kop (of tig!) koffie gebruiken zeg... Wat ben ik duf!
Maarja, straks weer flink sporten bij de fysio, dus daar word ik vast wel weer fris en fruitig van... *ahem*
Is het in de rest van NL ook zulk lekker weer?
* koffieblad pakt en rondje gaat halen *quote:
met melk en suiker alsjeblieftquote:Op donderdag 14 juni 2012 09:17 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* koffieblad pakt en rondje gaat halen *
Die staan op tafel.... * koffiemokken neerzet *quote:
Valt me nou tegen van je.....quote:Op donderdag 14 juni 2012 09:22 schreef kwiebuske het volgende:
hebbie ook thee
* kwiebuske koffie smerig vindt....
Check!!quote:Op donderdag 14 juni 2012 07:36 schreef belle1608 het volgende:
hoe dat zo ??quote:
thanxquote:* Merlijn waterkoker aanzet... *KLIK*
Astu! * pickwick doos opent *
Thanks!quote:Op donderdag 14 juni 2012 09:20 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Die staan op tafel.... * koffiemokken neerzet *
Het beest is inmiddels afgeschoten...quote:Op donderdag 14 juni 2012 10:10 schreef DJMO het volgende:
ireth! [Upd] File door kangoeroe langs A27 nieuw huisdier voor S:P
quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:07 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Het beest is inmiddels afgeschoten...
Fraaie bedoening weer....quote:Op donderdag 14 juni 2012 09:36 schreef vannelle het volgende:
[..]
Check!!
Zo eerst maar es richting ziekenhuis....
Brrrrrr naaldenquote:Op donderdag 14 juni 2012 11:12 schreef vannelle het volgende:
[..]
Fraaie bedoening weer....
Neuroloog kan me niet verder helpen en stuurt me naar Antwerpen, daar hebben ze betere spulletjes blijkbaar.
Vond het wel fijn dat ie eerlijk genoeg was om toe te geven dat hij niet verder kan, sommige artsen gaan smoesjes verzinnen en da's helemaal niks natuurlijk.
Nu maar wachten tot 1 augustus.....
Zal een uitgebreide emg gaan worden. Joepie!! Nóg meer naalden!!
Klinkt heel naar allemaalquote:Op donderdag 14 juni 2012 11:12 schreef vannelle het volgende:
[..]
Fraaie bedoening weer....
Neuroloog kan me niet verder helpen en stuurt me naar Antwerpen, daar hebben ze betere spulletjes blijkbaar.
Vond het wel fijn dat ie eerlijk genoeg was om toe te geven dat hij niet verder kan, sommige artsen gaan smoesjes verzinnen en da's helemaal niks natuurlijk.
Nu maar wachten tot 1 augustus.....
Zal een uitgebreide emg gaan worden. Joepie!! Nóg meer naalden!!
quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:13 schreef Merlijn het volgende:
Zo, de lunch is er ook weer ingepropt....
Hoezo ?quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:39 schreef Rucky het volgende:
[..]Ga jij nou steeds een ander kleurtje nemen?
Moeten wij nu gaan raden wat je volgende kleur wordt?quote:
Geen oranje in ieder geval ...quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:43 schreef Rucky het volgende:
[..]
Moeten wij nu gaan raden wat je volgende kleur wordt?
Moet ik ze allemaal dan maar achter elkaar plakken? Dan hoef je niet te kiezen.quote:
Dat klinkt wel heel erg slim!quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:13 schreef maffemuts het volgende:
[..]
slow gif van maken, probleem opgelost
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Werk Ontwijkend Gedragquote:
quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:18 schreef DJMO het volgende:
bij het nog eens aandachtig bestuderen van de TT vroeg ik me ineens af hoeveel vrouwen er op dit moment in verwachting zijn van Merlijn0, Hoop ik ten zeerste...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:18 schreef DJMO het volgende:
bij het nog eens aandachtig bestuderen van de TT vroeg ik me ineens af hoeveel vrouwen er op dit moment in verwachting zijn van MerlijnVolgens mij is Merlijn al geboren en is het dus technisch gezien niet mogelijk dat er iemand in verwachting is van hem ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Andere Merlijn misschien wel, maar wie geeft zijn kind al een naam voor hij/ze geboren is ...
Zwanger niet. in verwachting zou taalkundig gezien wel kunnen.quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:21 schreef Egberts het volgende:
[..]
Volgens mij is Merlijn al geboren en is het dus technisch gezien niet mogelijk dat er iemand zwanger is van hem ...
Andere Merlijn misschien wel, maar wie geeft zijn kind al een naam voor hij/ze geboren is ...
Of het woordje "van" vervangen door "door"quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:22 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Zwanger niet. in verwachting zou taalkundig gezien wel kunnen.
Ik verwacht je niet hier momenteelquote:Op donderdag 14 juni 2012 13:22 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Zwanger niet. in verwachting zou taalkundig gezien wel kunnen.
Ik was ook niet van plan om bij jou te komen...quote:
Zo wel,quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:28 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik was ook niet van plan om bij jou te komen...
daar ging m'n koffiequote:
Je weet ondertussen toch wel dat je eerst je koffie door moet slikken en dan pas de reacties moet gaan lezen.quote:
Het lijkt wel vrijdag....quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:32 schreef Rucky het volgende:
[..]
Je weet ondertussen toch wel dat je eerst je koffie door moet slikken en dan pas de reacties moet gaan lezen.
quote:
Nog meer dikke buiken?quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:43 schreef Rucky het volgende:
[..]Ik dacht al wel dat iemand het op zou vallen.
Ik lees net een reaktie van vannelle dat hij zo ook nog eens ergens komt.
Kon je je weer niet inhouden ?quote:
Godver, vannelle blijft vannacht bij me slapen.quote:
quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:47 schreef Rucky het volgende:
[..]
Godver, vannelle blijft vannacht bij me slapen.
Hee, dat is een exit only bij mij....quote:
Ziet er pijnlijk uit...quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:53 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Hee, dat is een exit only bij mij....
Feliquote:Op donderdag 14 juni 2012 14:09 schreef JaleesaJoia het volgende:
Deniz is over 20 minuten officieel jarig. Yeeey!
quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:06 schreef YskaFredriksson het volgende:
Zo dat was dag 2 in Assen :p ik ben alweer gedoucht. Zo aan het werk :p
Valt het op ?quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:17 schreef DJMO het volgende:
Merlijn verveelt zich alle kleuren van de regenboog
Ik heb niets gemerkt iig.quote:
Geel heb je al gehad.quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:09 schreef Merlijn het volgende:
Dan is het goed. Wil niet de verkeerde indruk wekken
Ik kan er maar 10 opslaan helaasquote:
Je hebt er nog maar 7 gemaakt.quote:
Ik bedoelde degene die je vandaag gemaakt hebt. Ik zie net dat je met een abo wel 50 mag hebben.quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:20 schreef Merlijn het volgende:
9...
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Rose heb je nog niet.quote:
Ik ook maar niet. Maar het werk zit er weer op voor deze week nu nog een lekker rustig weekendje, uh o wacht die is volgeboekt.quote:
Ziet er zeker lekker uit, maar al weer teveel gedaan (lees paar noodgedwongen boodschapjes + de nodige controles) om er van te kunnen genietenquote:Op donderdag 14 juni 2012 16:51 schreef belle1608 het volgende:
Sexy dat roze Merlijn![]()
Hi all, wat een lekker weer!!
Hmm das minderquote:Op donderdag 14 juni 2012 16:53 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Ziet er zeker lekker uit, maar al weer teveel gedaan (lees paar noodgedwongen boodschapjes + de nodige controles) om er van te kunnen genieten
En ik heb een winterjas aan.quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:51 schreef belle1608 het volgende:
Sexy dat roze Merlijn![]()
Hi all, wat een lekker weer!!
Nee in het ov maar mijn zomerjas is stuk.quote:
Ah okquote:Op donderdag 14 juni 2012 17:04 schreef Rucky het volgende:
[..]
Nee in het ov maar mijn zomerjas is stuk.
quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:34 schreef belle1608 het volgende:
[..]
*pizza salami (sorry liefie) in de oven gooit
Je bent van harte welkom hoorquote:Op donderdag 14 juni 2012 17:38 schreef kwiebuske het volgende:
* kwiebuske vraagt zich af bij wie die nu moet gaan eten
pizza <--> spaghetti
dilemma's
Nee maar Merlijn --> spaghetti welquote:Op donderdag 14 juni 2012 17:43 schreef kwiebuske het volgende:
voorschoten -- hellevoetsluis
belle
ik woon niet in hoogvlietjes
ik welquote:Op donderdag 14 juni 2012 17:43 schreef kwiebuske het volgende:
voorschoten -- hellevoetsluis
belle
ik woon niet in hoogvlietjes
quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:46 schreef kwiebuske het volgende:
oooooooooooo
was dat dat '' derp '' waar ik gister was
Ik moest er anders wel erg om lachenquote:Op donderdag 14 juni 2012 17:49 schreef belle1608 het volgende:
Ahh Pulver toch!
*verstandig gaat zijn: pizza salami eerst ff beetje af laat koelen*
Kom maar. ik heb nog wel wat voor je.quote:
Heb ik ook wel 's gehad, heel raar is dat!quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:11 schreef Merlijn het volgende:
Heu... ik ken mijn eigen krachten niet. Ik afwas een glas stuk
Als je t glas nou lelijk vond had je het beter achter in de kast kunnen zetten ipv ditquote:Op donderdag 14 juni 2012 18:11 schreef Merlijn het volgende:
Heu... ik ken mijn eigen krachten niet. Ik afwas een glas stuk
Wat kleine sneetjes. Niks ernstigsquote:Op donderdag 14 juni 2012 18:17 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Als je t glas nou lelijk vond had je het beter achter in de kast kunnen zetten ipv dit![]()
(geen lichamelijke schade hoop ik ???? )
Das wel makkelijk! Druk geweest vandaag met dingen regelen voor het huis?quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:31 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ben beetje gaar, zit bij mn ouders nog, scheelt hoefde niet te koken!
*Knuf aan Rucky geeft*quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:32 schreef Rucky het volgende:
Als ik niet kook heb ik ook niets te eten, konik nog maar eens bij mijn ouders langsgaan.
Als ik geen zin heb om te koken dan ligt er nog altijd een pizza of frituur in de vriezer.quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:33 schreef belle1608 het volgende:
[..]
*Knuf aan Rucky geeft*
Ik zit bij m'n ouders, maar die zijn er niet haha
quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:32 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Das wel makkelijk! Druk geweest vandaag met dingen regelen voor het huis?
Goed bezig dames!quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:45 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]En morgen weer eens veel bel werk te doen en verder met verven.
Er is al aardig wat spul verhuisd. En het laminaat ligt al te wachten.
Yska en ik hebben zowaar de koelvries boven gekregen! En dat met mijn kippekracht!
quote:
*Sugt* mannen...quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:52 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Heb je ook een versie die alleen van links naar rechts gaat?
ff verbeterdquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:14 schreef maffemuts het volgende:
[..]
*Sugt* mannen...
Oh en leuk stukje duur glas inderdaad...
Het lijken soms net vrouwen.quote:
IK zou wel wachten tot ie in de aanbieding is.quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:43 schreef Merlijn het volgende:
Hmmmz. Ik moet echt wegblijven bij foto konijnenberg.... Leuk stuk glas gevonden....
http://www.fotokonijnenbe(...)-40-l-is-usm-ii.html
Dit WAS de aanbiedingquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:16 schreef Pulver het volgende:
[..]
IK zou wel wachten tot ie in de aanbieding is.
Ik vroeg me al af....quote:
12-13k.... Ik heb er gelukkig geen doel voor, mijn 100-400 was ook erg prijzig, maar niet zo duur als die....quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:23 schreef belle1608 het volgende:
phoe hoe duur is ie dan normaal
@Ingrid, goed bezig!!
@ Rucky, dies leuk
quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:15 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
ff verbeterd
tsssssssssssss
zoveel geld voor een stuk glas
en wat doen we ermee...
in de kast zettentas inpakken![]()
pff, kan je een hoop leuke dingen mee doen voor dat geld... (ja ok, met dat ding kan je ook vast leuke dingen doen die ik niet begrijpquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:25 schreef Merlijn het volgende:
[..]
12-13k.... Ik heb er gelukkig geen doel voor, mijn 100-400 was ook erg prijzig, maar niet zo duur als die....
En toen was t stil...quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:25 schreef belle1608 het volgende:
[..]
pff, kan je een hoop leuke dingen mee doen voor dat geld... (ja ok, met dat ding kan je ook vast leuke dingen doen die ik niet begrijp)
hahaquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:42 schreef Merlijn het volgende:
Ik probeer een koter in bed te krijgen.... vooralsnog wilt ze niet.
*Stuurt wat vrijwillige slaperigheid van haar oudste naar Meg...quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:42 schreef Merlijn het volgende:
Ik mag vanavond vannelle in bed leggen ik hoop dat die wel in één keer gaat slapen.quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:42 schreef Merlijn het volgende:
Ahhh wat liefquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:44 schreef maffemuts het volgende:
[..]
*Stuurt wat vrijwillige slaperigheid van haar oudste naar Meg...
Hier werd het akelig stil in de kamer naast ons... mw was gewoon stiekem zelf naar bed gegaan en sliep al
Met een beker warme melk en het voorlezen van een sprookje moet dat vast wel lukken!quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:45 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik mag vanavond vannelle in bed leggen ik hoop dat die wel in één keer gaat slapen.
Den druk bezig met een grote schoonmaak.quote:
Ik leg mijn magcharger wel klaar dat werkt altijd.quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:45 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Met een beker warme melk en het voorlezen van een sprookje moet dat vast wel lukken!
Ik denk dat die wel lekker gaat slapen, anders kun je altijd nog het telefoonboek pakken...quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:45 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik mag vanavond vannelle in bed leggen ik hoop dat die wel in één keer gaat slapen.
Mijn ouders komen terug van vakantie, dus hier moet het huis ook schoon zijn hahaquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:47 schreef Pulver het volgende:
[..]
Den druk bezig met een grote schoonmaak.
Me ouwelui komen morgen langs, dus nu moet het huis "ouders-proper" zijn.
Gelukkig komen ze niet zo vaak...
Vooral dat sprookje! Echt noodzakelijk.quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:45 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Met een beker warme melk en het voorlezen van een sprookje moet dat vast wel lukken!
Gaat, lig weer op bed na een gesloopte dag...quote:
blijf dan maar in Oranje geloven ;-)quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:21 schreef vannelle het volgende:
[..]
Vooral dat sprookje! Echt noodzakelijk.
Hopelijk slaap je vannacht wel wat beter..quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:33 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Gaat, lig weer op bed na een gesloopte dag...
Und mit dich?
Ik heb er nog steeds wat vertrouwen in hoor! We zijn nog niet uitgeschakeld!!quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:35 schreef maffemuts het volgende:
[..]
blijf dan maar in Oranje geloven ;-)
Welkom deze avond trouwens!
Nee, zondag pasquote:Op donderdag 14 juni 2012 22:37 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik heb er nog steeds wat vertrouwen in hoor! We zijn nog niet uitgeschakeld!!
"WE" zijn nog niet uitgeschakeld?quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:37 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik heb er nog steeds wat vertrouwen in hoor! We zijn nog niet uitgeschakeld!!
Nou, "ZE" zijn nog niet uitgeschakeld. Ik vind het gewoon leuk om positief te blijven. Dus.quote:Op donderdag 14 juni 2012 23:51 schreef Pulver het volgende:
[..]
"WE" zijn nog niet uitgeschakeld?
Maar "ZE" hebben anders behoorlijk beroerd gevoetjebald en dat zal tegen Portugal niet anders zijn.
Laat ik het dan anders stellen.quote:Op donderdag 14 juni 2012 23:53 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Nou, "ZE" zijn nog niet uitgeschakeld. Ik vind het gewoon leuk om positief te blijven. Dus.
Mee eens. Als je in de voorronde al 2 wedstrijden verliest, slechts 1 doelpunt neerzet en tegenover je 'aardsrivaal' zo vreselijk afgaat, dan verdien je het simpelweg niet om door te gaan.quote:Op donderdag 14 juni 2012 23:56 schreef Pulver het volgende:
[..]
Laat ik het dan anders stellen.
Mocht Nederland doorgaan naar de kwartfinale zou ik dat echt absoluut onterecht vinden.
Dit elftal is geen EK waardig.
Same here. Ik geef verder helemaal geen reet om voetbalquote:Op donderdag 14 juni 2012 23:59 schreef Ehhe het volgende:
Aarsrivaal?
Ik vind het vooral gewoon leuk, zo'n EK of WK
Klopt, Papabear.quote:Op donderdag 14 juni 2012 23:58 schreef Papabear het volgende:
[..]
Mee eens. Als je in de voorronde al 2 wedstrijden verliest, slechts 1 doelpunt neerzet en tegenover je 'aardsrivaal' zo vreselijk afgaat, dan verdien je het simpelweg niet om door te gaan.
Je had er 2 op moeten hangen!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:04 schreef Ehhe het volgende:
Ik normaalgesproken ook niet hoor. Het is ook niet zo dat ons huis nu helemaal oranje is, integendeel.. Heb alleen 1 geluksvogeltje voor de deur hangen
Die 2 meiden weten tenminste WEL wat een goeie opstelling isquote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:11 schreef Pulver het volgende:
Weet je wat ook een leuke sport is?
SURFEN!!!
[ afbeelding ]
Ja, het vraagt gewoon om een goede mandekkingquote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:12 schreef Papabear het volgende:
[..]
Die 2 meiden weten tenminste WEL wat een goeie opstelling is
En heeeeel veel hands maken.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:15 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ja, het vraagt gewoon om een goede mandekking
Vervolgens een één-tweetje, dan een beetje breed spelen en afmaken met een glaszuivere counter dwars door het middenveld!quote:
Ach, je zegt zelf al, het is een geslaagd feestje.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:19 schreef Ehhe het volgende:
Oeps, mijn vriend moet er over 2 uurtjes al uit.. Hij heeft amper geslapen omdat iemand een 'geslaagd'feestje had ofzo... Die lui gaan nu allemaal weg met een hoop kabaal.. Ik snap het wel dat je wil feesten als je geslaagd bent maar om dan nu zo laat nog zo'n lawaai te maken op een doordeweekse dag.
Nee, schuld van te weinig geluksvogeltjes.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:17 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Oh, dus het is mijn schuld dat ze verloren?
Zul je nét zien dat je gewisseld wordt en op de bank zit.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:19 schreef Pulver het volgende:
[..]
Vervolgens een één-tweetje, dan een beetje breed spelen en afmaken met een glaszuivere counter dwars door het middenveld!
Die dingen krijg je pas bij 15 euro (of 10?) aan boodschappen johquote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:21 schreef vannelle het volgende:
[..]
Nee, schuld van te weinig geluksvogeltjes.
Ga hem maar eens troosten.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:21 schreef Ehhe het volgende:
Ik heb er zelf ook geen last van, maar ik vind het lullig voor m'n vriend
Haha, zijn slaap is hem heilig! En ik denk dat 'ie nu wel ligt te pitten, heb hem al een tijdje niet gezienquote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:23 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ga hem maar eens troosten.
Wedden dat ie dan best nog wel een uurtje langer wakker wil blijven?
Oh, dan zal de herrie ook wel meegevallen hebbenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:24 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Haha, zijn slaap is hem heilig! En ik denk dat 'ie nu wel ligt te pitten, heb hem al een tijdje niet gezien
Slaap lekker!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:29 schreef Ehhe het volgende:
Ik ga ook maar eens slapen. Morgen sowieso een drukke dag!
Truste allemoal!
SPOILER: even klagen hoorOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 08:32 schreef DJMO het volgende:
He Mo, das wel heel &%^$ wat is je sterkte, oftewel hoe blind ben je nu?SPOILER: even klagen hoorOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 08:32 schreef DJMO het volgende:
Ahhh... maar wel best lief dat hij het probeerde te makenSPOILER: even klagen hoorOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
nou, ik kan hem nog op zetten , maar dit montuur gaat het niet heel lang meer houden.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 08:34 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
He Mo, das wel heel &%^$ wat is je sterkte, oftewel hoe blind ben je nu?
niks .. hij weet dondersgoed dat hij absoluut niet aan m'n bril mag zitten. Die is gewoonweg heilig, omdat ik zonder half blind ben. ik was dan ook razend vanmorgen vroeg. Hopelijk dit keer met meer indruk dan de keer toen hij m'n pootje finaal afbrak. Hij heeft er gewoon met z'n jatten van af te blijven.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 08:36 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ahhh... maar wel best lief dat hij het probeerde te maken
Nou, ik zou hetzelfde gedaan hebben. Als ik hem toch stuk had gemaakt, dan kan ik niet meer doen dan hem fixen. Ik blijf bij mijn standpuntquote:Op vrijdag 15 juni 2012 08:38 schreef DJMO het volgende:
[..]
nou, ik kan hem nog op zetten , maar dit montuur gaat het niet heel lang meer houden.
[..]
niks .. hij weet dondersgoed dat hij absoluut niet aan m'n bril mag zitten. Die is gewoonweg heilig, omdat ik zonder half blind ben. ik was dan ook razend vanmorgen vroeg. Hopelijk dit keer met meer indruk dan de keer toen hij m'n pootje finaal afbrak. Hij heeft er gewoon met z'n jatten van af te blijven.
beroeps bankzitter bedoel je .. het strafbankje in de bajesquote:Op vrijdag 15 juni 2012 08:46 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Nou, ik zou hetzelfde gedaan hebben. Als ik hem toch stuk had gemaakt, dan kan ik niet meer doen dan hem fixen. Ik blijf bij mijn standpuntHet wordt later een goed engineer....
Het is je eigen kind hoor. die opmerking vind ik gewoon niet kunnenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 08:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
beroeps bankzitter bedoel je .. het strafbankje in de bajes
mention de smiley ... bovendien. als hij op z'n vader lijkt, zou ik best nog wel eens gelijk kunnen krijgenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 08:51 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Het is je eigen kind hoor. die opmerking vind ik gewoon niet kunnen
niet helemaal waarquote:Op vrijdag 15 juni 2012 08:54 schreef DJMO het volgende:
mention de smiley ... bovendien. als hij op z'n vader lijkt, zou ik best nog wel eens gelijk kunnen krijgen(wat ik niet hoop maar goed).
alle zegen komt van bovenquote:
Waar woon je? Hier in het westen gaat het al aardig opschieten, volgens buienradar rond 12 uur in ieder geval droogquote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:03 schreef Ehhe het volgende:
Goodmorning!
Wat jammer zeg, van het weer. Helemaal geen zon!
Bereid je dan maar voor op meer regenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:10 schreef Ehhe het volgende:
In Drenthe. Het is wel windstil en volgens mij ook niet superkoud, maar wel zo nu en dan regen..
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:12 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Bereid je dan maar voor op meer regen
Nee, regenquote:
* doosje laat zien *quote:
Ahhh arme kat. Ik por hem vaak wel ff, maar meestal ligt 'ie onder de bank te pitten xDquote:
Zitten bijdehandjes in...quote:
Ontbijt? Wasda ....quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:29 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Teveel van gegeten zeker bij 't ontbijt?!
Bijdehandje.... Ik ontbijt nooitquote:
Vandaag?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:34 schreef Merlijn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en ja, ik ben vervelend vandaag![]()
Ja, alleen vandaag... over het algemeen ben ik best lief...quote:
hahaquote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:36 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ja, alleen vandaag... over het algemeen ben ik best lief...
Ik doe ook mee:quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:40 schreef Merlijn het volgende:
[ afbeelding ]
Hier... een puppy voor jullie om te bewijzen dat ik best lief kan zijn...
PUPPIES MAAK JE NIET AFquote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:41 schreef Ehhe het volgende:
Awww. Maarja, dan hangt het er vanaf wat je er mee wil doen heh. Als je de puppy het liefst zo langzaam mogelijk afmaakt ben je niet lief... Als je 'm gewoon wil knuffelen dan wel
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:41 schreef Merlijn het volgende:
[..]
PUPPIES MAAK JE NIET AF![]()
![]()
![]()
Daar moet je mee kroelen...
Miss You als in mis jou of als in mevrouw jou? Die is wel cute zegquote:
Is de hond die ik met m'n ex had, maar we zijn nu uit elkaar, maar mis hondje welquote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:44 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Miss You als in mis jou of als in mevrouw jou? Die is wel cute zeg
Hoop haar binnenkort weer even te zien en te knuffelenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:47 schreef Ehhe het volgende:
Ahh ja, dat kan ik me heel goed voorstellen. Jammer dat je haar niet mee kon nemen.
Lekker met een kop thee/koffie onder 'n dekentjequote:
* Merlijn schaar pakt *quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:19 schreef DJMO het volgende:
* DJMO steekt tong uit naar Merlijn
Fase 1: geen nieuwe shag meenemen met boodschappen doen: mission succeeded
Fase 2: rookspullen opgeruimd (lees in de schuur gegooid) en man verteld dat hij niet voor m'n neus moet roken: mission succeeded.
Fase3: volhouden. busy with it.
Goed bezigquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:19 schreef DJMO het volgende:
Fase 2: rookspullen opgeruimd (lees in de schuur gegooid) en man verteld dat hij niet voor m'n neus moet roken: mission succeeded.
en waarom heb je een schaar nodig?quote:
er stak iets uit....quote:
dan moet je je gulp dichtdoenquote:
Ja dat vind ik ook!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:51 schreef Egberts het volgende:
* Egberts het maar stil vind deze vrijdag avond
Hopelijk wordt het niet (zoals soms gebeurd):quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:19 schreef DJMO het volgende:
had eigenlijk moeten zijn:quote:Fase 2: rookspullen opgeruimd (lees in de schuur gegooid) en man verteld dat hij niet voor m'n neus moet roken: mission succeeded.
quote:Fase 2: rookspullen opgeruimd (lees in de schuur vuilnisbak gegooid) en man verteld dat hij niet voor m'n neus ook moet stoppen met roken: mission succeeded.
Ja hoor. Gelijk beginnen om anderen ook te dwingen met stoppen en vervolgens samen lekker chagarijnig op de bank zittenquote:
Gelukkig hebben we niet die bui gehad die in Donetsk gevallen is een 2½ uur terugquote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:18 schreef Ehhe het volgende:
* Ehhe is weer thuis!
Het is trouwens echt niet koud buiten zeg. Was wel ff zweten met spullen sjouwen
a) wat pb zegtquote:
Was dat zo erg dan?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:24 schreef Egberts het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we niet die bui gehad die in Donetsk gevallen is een 2½ uur terug
En dat een uur lang. Drieënhalve meter water!!!!!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:32 schreef Egberts het volgende:
[..]
Geloof dat ze op tv zeiden dat er daar in een minuut of 45, 60 tot 70 mm water was gevallen
Begrijpend lezen PBquote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:34 schreef Papabear het volgende:
[..]
En dat een uur lang. Drieënhalve meter water!!!!!
In totaal Egberts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |