Ik ook maar niet. Maar het werk zit er weer op voor deze week nu nog een lekker rustig weekendje, uh o wacht die is volgeboekt.quote:
Ziet er zeker lekker uit, maar al weer teveel gedaan (lees paar noodgedwongen boodschapjes + de nodige controles) om er van te kunnen genietenquote:Op donderdag 14 juni 2012 16:51 schreef belle1608 het volgende:
Sexy dat roze Merlijn![]()
Hi all, wat een lekker weer!!
Hmm das minderquote:Op donderdag 14 juni 2012 16:53 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Ziet er zeker lekker uit, maar al weer teveel gedaan (lees paar noodgedwongen boodschapjes + de nodige controles) om er van te kunnen genieten
En ik heb een winterjas aan.quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:51 schreef belle1608 het volgende:
Sexy dat roze Merlijn![]()
Hi all, wat een lekker weer!!
Nee in het ov maar mijn zomerjas is stuk.quote:
Ah okquote:Op donderdag 14 juni 2012 17:04 schreef Rucky het volgende:
[..]
Nee in het ov maar mijn zomerjas is stuk.
quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:34 schreef belle1608 het volgende:
[..]
*pizza salami (sorry liefie) in de oven gooit
Je bent van harte welkom hoorquote:Op donderdag 14 juni 2012 17:38 schreef kwiebuske het volgende:
* kwiebuske vraagt zich af bij wie die nu moet gaan eten
pizza <--> spaghetti
dilemma's
Nee maar Merlijn --> spaghetti welquote:Op donderdag 14 juni 2012 17:43 schreef kwiebuske het volgende:
voorschoten -- hellevoetsluis
belle
ik woon niet in hoogvlietjes
ik welquote:Op donderdag 14 juni 2012 17:43 schreef kwiebuske het volgende:
voorschoten -- hellevoetsluis
belle
ik woon niet in hoogvlietjes
quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:46 schreef kwiebuske het volgende:
oooooooooooo
was dat dat '' derp '' waar ik gister was
Ik moest er anders wel erg om lachenquote:Op donderdag 14 juni 2012 17:49 schreef belle1608 het volgende:
Ahh Pulver toch!
*verstandig gaat zijn: pizza salami eerst ff beetje af laat koelen*
Kom maar. ik heb nog wel wat voor je.quote:
Heb ik ook wel 's gehad, heel raar is dat!quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:11 schreef Merlijn het volgende:
Heu... ik ken mijn eigen krachten niet. Ik afwas een glas stuk
Als je t glas nou lelijk vond had je het beter achter in de kast kunnen zetten ipv ditquote:Op donderdag 14 juni 2012 18:11 schreef Merlijn het volgende:
Heu... ik ken mijn eigen krachten niet. Ik afwas een glas stuk
Wat kleine sneetjes. Niks ernstigsquote:Op donderdag 14 juni 2012 18:17 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Als je t glas nou lelijk vond had je het beter achter in de kast kunnen zetten ipv dit![]()
(geen lichamelijke schade hoop ik ???? )
Das wel makkelijk! Druk geweest vandaag met dingen regelen voor het huis?quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:31 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ben beetje gaar, zit bij mn ouders nog, scheelt hoefde niet te koken!
*Knuf aan Rucky geeft*quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:32 schreef Rucky het volgende:
Als ik niet kook heb ik ook niets te eten, konik nog maar eens bij mijn ouders langsgaan.
Als ik geen zin heb om te koken dan ligt er nog altijd een pizza of frituur in de vriezer.quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:33 schreef belle1608 het volgende:
[..]
*Knuf aan Rucky geeft*
Ik zit bij m'n ouders, maar die zijn er niet haha
quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:32 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Das wel makkelijk! Druk geweest vandaag met dingen regelen voor het huis?
Goed bezig dames!quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:45 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]En morgen weer eens veel bel werk te doen en verder met verven.
Er is al aardig wat spul verhuisd. En het laminaat ligt al te wachten.
Yska en ik hebben zowaar de koelvries boven gekregen! En dat met mijn kippekracht!
quote:
*Sugt* mannen...quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:52 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Heb je ook een versie die alleen van links naar rechts gaat?
ff verbeterdquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:14 schreef maffemuts het volgende:
[..]
*Sugt* mannen...
Oh en leuk stukje duur glas inderdaad...
Het lijken soms net vrouwen.quote:
IK zou wel wachten tot ie in de aanbieding is.quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:43 schreef Merlijn het volgende:
Hmmmz. Ik moet echt wegblijven bij foto konijnenberg.... Leuk stuk glas gevonden....
http://www.fotokonijnenbe(...)-40-l-is-usm-ii.html
Dit WAS de aanbiedingquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:16 schreef Pulver het volgende:
[..]
IK zou wel wachten tot ie in de aanbieding is.
Ik vroeg me al af....quote:
12-13k.... Ik heb er gelukkig geen doel voor, mijn 100-400 was ook erg prijzig, maar niet zo duur als die....quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:23 schreef belle1608 het volgende:
phoe hoe duur is ie dan normaal
@Ingrid, goed bezig!!
@ Rucky, dies leuk
quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:15 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
ff verbeterd
tsssssssssssss
zoveel geld voor een stuk glas
en wat doen we ermee...
in de kast zettentas inpakken![]()
pff, kan je een hoop leuke dingen mee doen voor dat geld... (ja ok, met dat ding kan je ook vast leuke dingen doen die ik niet begrijpquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:25 schreef Merlijn het volgende:
[..]
12-13k.... Ik heb er gelukkig geen doel voor, mijn 100-400 was ook erg prijzig, maar niet zo duur als die....
En toen was t stil...quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:25 schreef belle1608 het volgende:
[..]
pff, kan je een hoop leuke dingen mee doen voor dat geld... (ja ok, met dat ding kan je ook vast leuke dingen doen die ik niet begrijp)
hahaquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:42 schreef Merlijn het volgende:
Ik probeer een koter in bed te krijgen.... vooralsnog wilt ze niet.
*Stuurt wat vrijwillige slaperigheid van haar oudste naar Meg...quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:42 schreef Merlijn het volgende:
Ik mag vanavond vannelle in bed leggen ik hoop dat die wel in één keer gaat slapen.quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:42 schreef Merlijn het volgende:
Ahhh wat liefquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:44 schreef maffemuts het volgende:
[..]
*Stuurt wat vrijwillige slaperigheid van haar oudste naar Meg...
Hier werd het akelig stil in de kamer naast ons... mw was gewoon stiekem zelf naar bed gegaan en sliep al
Met een beker warme melk en het voorlezen van een sprookje moet dat vast wel lukken!quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:45 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik mag vanavond vannelle in bed leggen ik hoop dat die wel in één keer gaat slapen.
Den druk bezig met een grote schoonmaak.quote:
Ik leg mijn magcharger wel klaar dat werkt altijd.quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:45 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Met een beker warme melk en het voorlezen van een sprookje moet dat vast wel lukken!
Ik denk dat die wel lekker gaat slapen, anders kun je altijd nog het telefoonboek pakken...quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:45 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik mag vanavond vannelle in bed leggen ik hoop dat die wel in één keer gaat slapen.
Mijn ouders komen terug van vakantie, dus hier moet het huis ook schoon zijn hahaquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:47 schreef Pulver het volgende:
[..]
Den druk bezig met een grote schoonmaak.
Me ouwelui komen morgen langs, dus nu moet het huis "ouders-proper" zijn.
Gelukkig komen ze niet zo vaak...
Vooral dat sprookje! Echt noodzakelijk.quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:45 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Met een beker warme melk en het voorlezen van een sprookje moet dat vast wel lukken!
Gaat, lig weer op bed na een gesloopte dag...quote:
blijf dan maar in Oranje geloven ;-)quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:21 schreef vannelle het volgende:
[..]
Vooral dat sprookje! Echt noodzakelijk.
Hopelijk slaap je vannacht wel wat beter..quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:33 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Gaat, lig weer op bed na een gesloopte dag...
Und mit dich?
Ik heb er nog steeds wat vertrouwen in hoor! We zijn nog niet uitgeschakeld!!quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:35 schreef maffemuts het volgende:
[..]
blijf dan maar in Oranje geloven ;-)
Welkom deze avond trouwens!
Nee, zondag pasquote:Op donderdag 14 juni 2012 22:37 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik heb er nog steeds wat vertrouwen in hoor! We zijn nog niet uitgeschakeld!!
"WE" zijn nog niet uitgeschakeld?quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:37 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik heb er nog steeds wat vertrouwen in hoor! We zijn nog niet uitgeschakeld!!
Nou, "ZE" zijn nog niet uitgeschakeld. Ik vind het gewoon leuk om positief te blijven. Dus.quote:Op donderdag 14 juni 2012 23:51 schreef Pulver het volgende:
[..]
"WE" zijn nog niet uitgeschakeld?
Maar "ZE" hebben anders behoorlijk beroerd gevoetjebald en dat zal tegen Portugal niet anders zijn.
Laat ik het dan anders stellen.quote:Op donderdag 14 juni 2012 23:53 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Nou, "ZE" zijn nog niet uitgeschakeld. Ik vind het gewoon leuk om positief te blijven. Dus.
Mee eens. Als je in de voorronde al 2 wedstrijden verliest, slechts 1 doelpunt neerzet en tegenover je 'aardsrivaal' zo vreselijk afgaat, dan verdien je het simpelweg niet om door te gaan.quote:Op donderdag 14 juni 2012 23:56 schreef Pulver het volgende:
[..]
Laat ik het dan anders stellen.
Mocht Nederland doorgaan naar de kwartfinale zou ik dat echt absoluut onterecht vinden.
Dit elftal is geen EK waardig.
Same here. Ik geef verder helemaal geen reet om voetbalquote:Op donderdag 14 juni 2012 23:59 schreef Ehhe het volgende:
Aarsrivaal?
Ik vind het vooral gewoon leuk, zo'n EK of WK
Klopt, Papabear.quote:Op donderdag 14 juni 2012 23:58 schreef Papabear het volgende:
[..]
Mee eens. Als je in de voorronde al 2 wedstrijden verliest, slechts 1 doelpunt neerzet en tegenover je 'aardsrivaal' zo vreselijk afgaat, dan verdien je het simpelweg niet om door te gaan.
Je had er 2 op moeten hangen!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:04 schreef Ehhe het volgende:
Ik normaalgesproken ook niet hoor. Het is ook niet zo dat ons huis nu helemaal oranje is, integendeel.. Heb alleen 1 geluksvogeltje voor de deur hangen
Die 2 meiden weten tenminste WEL wat een goeie opstelling isquote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:11 schreef Pulver het volgende:
Weet je wat ook een leuke sport is?
SURFEN!!!
[ afbeelding ]
Ja, het vraagt gewoon om een goede mandekkingquote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:12 schreef Papabear het volgende:
[..]
Die 2 meiden weten tenminste WEL wat een goeie opstelling is
En heeeeel veel hands maken.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:15 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ja, het vraagt gewoon om een goede mandekking
Vervolgens een één-tweetje, dan een beetje breed spelen en afmaken met een glaszuivere counter dwars door het middenveld!quote:
Ach, je zegt zelf al, het is een geslaagd feestje.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:19 schreef Ehhe het volgende:
Oeps, mijn vriend moet er over 2 uurtjes al uit.. Hij heeft amper geslapen omdat iemand een 'geslaagd'feestje had ofzo... Die lui gaan nu allemaal weg met een hoop kabaal.. Ik snap het wel dat je wil feesten als je geslaagd bent maar om dan nu zo laat nog zo'n lawaai te maken op een doordeweekse dag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |