Kom maar. ik heb nog wel wat voor je.quote:
Heb ik ook wel 's gehad, heel raar is dat!quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:11 schreef Merlijn het volgende:
Heu... ik ken mijn eigen krachten niet. Ik afwas een glas stuk
Als je t glas nou lelijk vond had je het beter achter in de kast kunnen zetten ipv ditquote:Op donderdag 14 juni 2012 18:11 schreef Merlijn het volgende:
Heu... ik ken mijn eigen krachten niet. Ik afwas een glas stuk
Wat kleine sneetjes. Niks ernstigsquote:Op donderdag 14 juni 2012 18:17 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Als je t glas nou lelijk vond had je het beter achter in de kast kunnen zetten ipv dit![]()
(geen lichamelijke schade hoop ik ???? )
Das wel makkelijk! Druk geweest vandaag met dingen regelen voor het huis?quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:31 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ben beetje gaar, zit bij mn ouders nog, scheelt hoefde niet te koken!
*Knuf aan Rucky geeft*quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:32 schreef Rucky het volgende:
Als ik niet kook heb ik ook niets te eten, konik nog maar eens bij mijn ouders langsgaan.
Als ik geen zin heb om te koken dan ligt er nog altijd een pizza of frituur in de vriezer.quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:33 schreef belle1608 het volgende:
[..]
*Knuf aan Rucky geeft*
Ik zit bij m'n ouders, maar die zijn er niet haha
quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:32 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Das wel makkelijk! Druk geweest vandaag met dingen regelen voor het huis?
Goed bezig dames!quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:45 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]En morgen weer eens veel bel werk te doen en verder met verven.
Er is al aardig wat spul verhuisd. En het laminaat ligt al te wachten.
Yska en ik hebben zowaar de koelvries boven gekregen! En dat met mijn kippekracht!
quote:
*Sugt* mannen...quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:52 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Heb je ook een versie die alleen van links naar rechts gaat?
ff verbeterdquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:14 schreef maffemuts het volgende:
[..]
*Sugt* mannen...
Oh en leuk stukje duur glas inderdaad...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |