Het lijken soms net vrouwen.quote:
IK zou wel wachten tot ie in de aanbieding is.quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:43 schreef Merlijn het volgende:
Hmmmz. Ik moet echt wegblijven bij foto konijnenberg.... Leuk stuk glas gevonden....
http://www.fotokonijnenbe(...)-40-l-is-usm-ii.html
Dit WAS de aanbiedingquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:16 schreef Pulver het volgende:
[..]
IK zou wel wachten tot ie in de aanbieding is.
Ik vroeg me al af....quote:
12-13k.... Ik heb er gelukkig geen doel voor, mijn 100-400 was ook erg prijzig, maar niet zo duur als die....quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:23 schreef belle1608 het volgende:
phoe hoe duur is ie dan normaal
@Ingrid, goed bezig!!
@ Rucky, dies leuk
quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:15 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
ff verbeterd
tsssssssssssss
zoveel geld voor een stuk glas
en wat doen we ermee...
in de kast zettentas inpakken![]()
pff, kan je een hoop leuke dingen mee doen voor dat geld... (ja ok, met dat ding kan je ook vast leuke dingen doen die ik niet begrijpquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:25 schreef Merlijn het volgende:
[..]
12-13k.... Ik heb er gelukkig geen doel voor, mijn 100-400 was ook erg prijzig, maar niet zo duur als die....
En toen was t stil...quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:25 schreef belle1608 het volgende:
[..]
pff, kan je een hoop leuke dingen mee doen voor dat geld... (ja ok, met dat ding kan je ook vast leuke dingen doen die ik niet begrijp)
hahaquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:42 schreef Merlijn het volgende:
Ik probeer een koter in bed te krijgen.... vooralsnog wilt ze niet.
*Stuurt wat vrijwillige slaperigheid van haar oudste naar Meg...quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:42 schreef Merlijn het volgende:
Ik mag vanavond vannelle in bed leggen ik hoop dat die wel in één keer gaat slapen.quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:42 schreef Merlijn het volgende:
Ahhh wat liefquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:44 schreef maffemuts het volgende:
[..]
*Stuurt wat vrijwillige slaperigheid van haar oudste naar Meg...
Hier werd het akelig stil in de kamer naast ons... mw was gewoon stiekem zelf naar bed gegaan en sliep al
Met een beker warme melk en het voorlezen van een sprookje moet dat vast wel lukken!quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:45 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik mag vanavond vannelle in bed leggen ik hoop dat die wel in één keer gaat slapen.
Den druk bezig met een grote schoonmaak.quote:
Ik leg mijn magcharger wel klaar dat werkt altijd.quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:45 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Met een beker warme melk en het voorlezen van een sprookje moet dat vast wel lukken!
Ik denk dat die wel lekker gaat slapen, anders kun je altijd nog het telefoonboek pakken...quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:45 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik mag vanavond vannelle in bed leggen ik hoop dat die wel in één keer gaat slapen.
Mijn ouders komen terug van vakantie, dus hier moet het huis ook schoon zijn hahaquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:47 schreef Pulver het volgende:
[..]
Den druk bezig met een grote schoonmaak.
Me ouwelui komen morgen langs, dus nu moet het huis "ouders-proper" zijn.
Gelukkig komen ze niet zo vaak...
Vooral dat sprookje! Echt noodzakelijk.quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:45 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Met een beker warme melk en het voorlezen van een sprookje moet dat vast wel lukken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |