Spieren in rustquote:Op donderdag 14 juni 2012 00:12 schreef Merlijn het volgende:
Ik heb gewoon heel veel luiebuikspieren
als ik zo naar de omvang kijk, kun je hem prima als hoofdkussen gebruiken iddquote:Op donderdag 14 juni 2012 00:13 schreef belle1608 het volgende:
* belle1608 vindt dat er niets mis is met Merlijn zijn buik!!![]()
![]()
![]()
Tja... woa het reat hat, hat het reat....quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:15 schreef DJMO het volgende:
[..]
als ik zo naar de omvang kijk, kun je hem prima als hoofdkussen gebruiken idd![]()
* DJMO vlucht
* ontvetter pakt *quote:
Slaap lekker!!quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:20 schreef Merlijn het volgende:
ik ga afsluiten.... Valeriaan trapt me naar bed geloof ik
Strak plan van dat plantje. Ik duik er ook zo inquote:Op donderdag 14 juni 2012 00:20 schreef Merlijn het volgende:
Is dit je nachthemd?quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:22 schreef Merlijn het volgende:
* Merlijn buigt diep en wenst iedereen een goede nachtrust toe.....
Strakke avaquote:Op donderdag 14 juni 2012 00:22 schreef Merlijn het volgende:
* Merlijn buigt diep en wenst iedereen een goede nachtrust toe.....
hmmm ik wil jou morgen even sprekenquote:Op donderdag 14 juni 2012 00:20 schreef Merlijn het volgende:
ze zullen eerder reageren op koffiequote:Op donderdag 14 juni 2012 07:36 schreef belle1608 het volgende:
*ATTENTIE ATTENTIE willen Vannelle, Merlijn, Rucky zich melden bij de wekservice Het is tijd om wakker te zijn!!!*
* Rucky al een uur op zijn werk zit.quote:Op donderdag 14 juni 2012 07:36 schreef belle1608 het volgende:
*ATTENTIE ATTENTIE willen Vannelle, Merlijn, Rucky zich melden bij de wekservice Het is tijd om wakker te zijn!!!*
Welja, der kan er nog wel één bij.quote:
Koffie!quote:Op donderdag 14 juni 2012 08:58 schreef Papabear het volgende:
[..]
Hoor ik daar 'KOFFIE'?![]()
![]()
Môgge y'all
Het is heerlijk weer... moest verplicht zonnebril op anders zag ik geen steekquote:Op donderdag 14 juni 2012 09:08 schreef Ehhe het volgende:
Kan ook wel een kop (of tig!) koffie gebruiken zeg... Wat ben ik duf!
Maarja, straks weer flink sporten bij de fysio, dus daar word ik vast wel weer fris en fruitig van... *ahem*
Is het in de rest van NL ook zulk lekker weer?
* koffieblad pakt en rondje gaat halen *quote:
met melk en suiker alsjeblieftquote:Op donderdag 14 juni 2012 09:17 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* koffieblad pakt en rondje gaat halen *
Die staan op tafel.... * koffiemokken neerzet *quote:
Valt me nou tegen van je.....quote:Op donderdag 14 juni 2012 09:22 schreef kwiebuske het volgende:
hebbie ook thee
* kwiebuske koffie smerig vindt....
Check!!quote:Op donderdag 14 juni 2012 07:36 schreef belle1608 het volgende:
hoe dat zo ??quote:
thanxquote:* Merlijn waterkoker aanzet... *KLIK*
Astu! * pickwick doos opent *
Thanks!quote:Op donderdag 14 juni 2012 09:20 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Die staan op tafel.... * koffiemokken neerzet *
Het beest is inmiddels afgeschoten...quote:Op donderdag 14 juni 2012 10:10 schreef DJMO het volgende:
ireth! [Upd] File door kangoeroe langs A27 nieuw huisdier voor S:P
quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:07 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Het beest is inmiddels afgeschoten...
Fraaie bedoening weer....quote:Op donderdag 14 juni 2012 09:36 schreef vannelle het volgende:
[..]
Check!!
Zo eerst maar es richting ziekenhuis....
Brrrrrr naaldenquote:Op donderdag 14 juni 2012 11:12 schreef vannelle het volgende:
[..]
Fraaie bedoening weer....
Neuroloog kan me niet verder helpen en stuurt me naar Antwerpen, daar hebben ze betere spulletjes blijkbaar.
Vond het wel fijn dat ie eerlijk genoeg was om toe te geven dat hij niet verder kan, sommige artsen gaan smoesjes verzinnen en da's helemaal niks natuurlijk.
Nu maar wachten tot 1 augustus.....
Zal een uitgebreide emg gaan worden. Joepie!! Nóg meer naalden!!
Klinkt heel naar allemaalquote:Op donderdag 14 juni 2012 11:12 schreef vannelle het volgende:
[..]
Fraaie bedoening weer....
Neuroloog kan me niet verder helpen en stuurt me naar Antwerpen, daar hebben ze betere spulletjes blijkbaar.
Vond het wel fijn dat ie eerlijk genoeg was om toe te geven dat hij niet verder kan, sommige artsen gaan smoesjes verzinnen en da's helemaal niks natuurlijk.
Nu maar wachten tot 1 augustus.....
Zal een uitgebreide emg gaan worden. Joepie!! Nóg meer naalden!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |