Nee, schuld van te weinig geluksvogeltjes.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:17 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Oh, dus het is mijn schuld dat ze verloren?
Zul je nét zien dat je gewisseld wordt en op de bank zit.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:19 schreef Pulver het volgende:
[..]
Vervolgens een één-tweetje, dan een beetje breed spelen en afmaken met een glaszuivere counter dwars door het middenveld!
Die dingen krijg je pas bij 15 euro (of 10?) aan boodschappen johquote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:21 schreef vannelle het volgende:
[..]
Nee, schuld van te weinig geluksvogeltjes.
Ga hem maar eens troosten.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:21 schreef Ehhe het volgende:
Ik heb er zelf ook geen last van, maar ik vind het lullig voor m'n vriend
Haha, zijn slaap is hem heilig! En ik denk dat 'ie nu wel ligt te pitten, heb hem al een tijdje niet gezienquote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:23 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ga hem maar eens troosten.
Wedden dat ie dan best nog wel een uurtje langer wakker wil blijven?
Oh, dan zal de herrie ook wel meegevallen hebbenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:24 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Haha, zijn slaap is hem heilig! En ik denk dat 'ie nu wel ligt te pitten, heb hem al een tijdje niet gezien
Slaap lekker!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:29 schreef Ehhe het volgende:
Ik ga ook maar eens slapen. Morgen sowieso een drukke dag!
Truste allemoal!
SPOILER: even klagen hoorOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 08:32 schreef DJMO het volgende:
He Mo, das wel heel &%^$ wat is je sterkte, oftewel hoe blind ben je nu?SPOILER: even klagen hoorOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 08:32 schreef DJMO het volgende:
Ahhh... maar wel best lief dat hij het probeerde te makenSPOILER: even klagen hoorOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
nou, ik kan hem nog op zetten , maar dit montuur gaat het niet heel lang meer houden.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 08:34 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
He Mo, das wel heel &%^$ wat is je sterkte, oftewel hoe blind ben je nu?
niks .. hij weet dondersgoed dat hij absoluut niet aan m'n bril mag zitten. Die is gewoonweg heilig, omdat ik zonder half blind ben. ik was dan ook razend vanmorgen vroeg. Hopelijk dit keer met meer indruk dan de keer toen hij m'n pootje finaal afbrak. Hij heeft er gewoon met z'n jatten van af te blijven.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 08:36 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ahhh... maar wel best lief dat hij het probeerde te maken
Nou, ik zou hetzelfde gedaan hebben. Als ik hem toch stuk had gemaakt, dan kan ik niet meer doen dan hem fixen. Ik blijf bij mijn standpuntquote:Op vrijdag 15 juni 2012 08:38 schreef DJMO het volgende:
[..]
nou, ik kan hem nog op zetten , maar dit montuur gaat het niet heel lang meer houden.
[..]
niks .. hij weet dondersgoed dat hij absoluut niet aan m'n bril mag zitten. Die is gewoonweg heilig, omdat ik zonder half blind ben. ik was dan ook razend vanmorgen vroeg. Hopelijk dit keer met meer indruk dan de keer toen hij m'n pootje finaal afbrak. Hij heeft er gewoon met z'n jatten van af te blijven.
beroeps bankzitter bedoel je .. het strafbankje in de bajesquote:Op vrijdag 15 juni 2012 08:46 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Nou, ik zou hetzelfde gedaan hebben. Als ik hem toch stuk had gemaakt, dan kan ik niet meer doen dan hem fixen. Ik blijf bij mijn standpuntHet wordt later een goed engineer....
Het is je eigen kind hoor. die opmerking vind ik gewoon niet kunnenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 08:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
beroeps bankzitter bedoel je .. het strafbankje in de bajes
mention de smiley ... bovendien. als hij op z'n vader lijkt, zou ik best nog wel eens gelijk kunnen krijgenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 08:51 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Het is je eigen kind hoor. die opmerking vind ik gewoon niet kunnen
niet helemaal waarquote:Op vrijdag 15 juni 2012 08:54 schreef DJMO het volgende:
mention de smiley ... bovendien. als hij op z'n vader lijkt, zou ik best nog wel eens gelijk kunnen krijgen(wat ik niet hoop maar goed).
alle zegen komt van bovenquote:
Waar woon je? Hier in het westen gaat het al aardig opschieten, volgens buienradar rond 12 uur in ieder geval droogquote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:03 schreef Ehhe het volgende:
Goodmorning!
Wat jammer zeg, van het weer. Helemaal geen zon!
Bereid je dan maar voor op meer regenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:10 schreef Ehhe het volgende:
In Drenthe. Het is wel windstil en volgens mij ook niet superkoud, maar wel zo nu en dan regen..
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:12 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Bereid je dan maar voor op meer regen
Nee, regenquote:
* doosje laat zien *quote:
Ahhh arme kat. Ik por hem vaak wel ff, maar meestal ligt 'ie onder de bank te pitten xDquote:
Zitten bijdehandjes in...quote:
Ontbijt? Wasda ....quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:29 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Teveel van gegeten zeker bij 't ontbijt?!
Bijdehandje.... Ik ontbijt nooitquote:
Vandaag?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:34 schreef Merlijn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en ja, ik ben vervelend vandaag![]()
Ja, alleen vandaag... over het algemeen ben ik best lief...quote:
hahaquote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:36 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ja, alleen vandaag... over het algemeen ben ik best lief...
Ik doe ook mee:quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:40 schreef Merlijn het volgende:
[ afbeelding ]
Hier... een puppy voor jullie om te bewijzen dat ik best lief kan zijn...
PUPPIES MAAK JE NIET AFquote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:41 schreef Ehhe het volgende:
Awww. Maarja, dan hangt het er vanaf wat je er mee wil doen heh. Als je de puppy het liefst zo langzaam mogelijk afmaakt ben je niet lief... Als je 'm gewoon wil knuffelen dan wel
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:41 schreef Merlijn het volgende:
[..]
PUPPIES MAAK JE NIET AF![]()
![]()
![]()
Daar moet je mee kroelen...
Miss You als in mis jou of als in mevrouw jou? Die is wel cute zegquote:
Is de hond die ik met m'n ex had, maar we zijn nu uit elkaar, maar mis hondje welquote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:44 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Miss You als in mis jou of als in mevrouw jou? Die is wel cute zeg
Hoop haar binnenkort weer even te zien en te knuffelenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:47 schreef Ehhe het volgende:
Ahh ja, dat kan ik me heel goed voorstellen. Jammer dat je haar niet mee kon nemen.
Lekker met een kop thee/koffie onder 'n dekentjequote:
* Merlijn schaar pakt *quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:19 schreef DJMO het volgende:
* DJMO steekt tong uit naar Merlijn
Fase 1: geen nieuwe shag meenemen met boodschappen doen: mission succeeded
Fase 2: rookspullen opgeruimd (lees in de schuur gegooid) en man verteld dat hij niet voor m'n neus moet roken: mission succeeded.
Fase3: volhouden. busy with it.
Goed bezigquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:19 schreef DJMO het volgende:
Fase 2: rookspullen opgeruimd (lees in de schuur gegooid) en man verteld dat hij niet voor m'n neus moet roken: mission succeeded.
en waarom heb je een schaar nodig?quote:
er stak iets uit....quote:
dan moet je je gulp dichtdoenquote:
Ja dat vind ik ook!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:51 schreef Egberts het volgende:
* Egberts het maar stil vind deze vrijdag avond
Hopelijk wordt het niet (zoals soms gebeurd):quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:19 schreef DJMO het volgende:
had eigenlijk moeten zijn:quote:Fase 2: rookspullen opgeruimd (lees in de schuur gegooid) en man verteld dat hij niet voor m'n neus moet roken: mission succeeded.
quote:Fase 2: rookspullen opgeruimd (lees in de schuur vuilnisbak gegooid) en man verteld dat hij niet voor m'n neus ook moet stoppen met roken: mission succeeded.
Ja hoor. Gelijk beginnen om anderen ook te dwingen met stoppen en vervolgens samen lekker chagarijnig op de bank zittenquote:
Gelukkig hebben we niet die bui gehad die in Donetsk gevallen is een 2½ uur terugquote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:18 schreef Ehhe het volgende:
* Ehhe is weer thuis!
Het is trouwens echt niet koud buiten zeg. Was wel ff zweten met spullen sjouwen
a) wat pb zegtquote:
Was dat zo erg dan?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:24 schreef Egberts het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we niet die bui gehad die in Donetsk gevallen is een 2½ uur terug
En dat een uur lang. Drieënhalve meter water!!!!!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:32 schreef Egberts het volgende:
[..]
Geloof dat ze op tv zeiden dat er daar in een minuut of 45, 60 tot 70 mm water was gevallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |