abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 14 juni 2012 @ 00:10:20 #1
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_112870122

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!

Heb je altijd al eens willen proberen om via internet de liefde van je leven te vinden? Of heb je de liefde al gevonden via een datingsite? Of sta je al tijdenlang ingeschreven, maar wil het maar niet lukken? Dan is dit het topic voor al je vragen, tips, (succes)verhalen en anderssoortige ervaringen!

De datingsites:

Relatieplanet (RP)
Paiq
next·lover
Knuz
Badoo
Parship
Lexa
E-Matching
Friendscout24
Alternatief Daten
Yellowdate
OKcupid
Pepper
FOK! Fotoboek
En tot slot wordt er in dit topic ook flink gedate

De Daters
rush.jpg fokkerstman.jpg avatar.jpg 3tDdv.gif light-beam.jpg stanger_img.jpg middelvinger.jpg fok2.jpg Jemaineintense.jpg spnsmall.jpg DOTT2_small.gif X39.jpg25104391.gif naamloos1.JPG burn-out1.jpg IanUI.jpg Untitled-1.jpg bill.JPGmorera.jpg
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  donderdag 14 juni 2012 @ 00:11:11 #2
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_112870157
Graag gedaan. :P moest alleen wel 209 zijn....

Morera... Gaat lekker. Hopelijk help je snel beter succes.
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_112870190
Ik ga jou ook missen hoor :* Fijne vakantie! Hihi
  donderdag 14 juni 2012 @ 00:13:20 #4
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_112870256
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 00:11 schreef Sekhmet het volgende:
Ik ga jou ook missen hoor :* Fijne vakantie! Hihi
Hou je nu ook van me?
Gaat lukken. ;)
pi_112870355
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2012 00:13 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Hou je nu ook van me?
Gaat lukken. ;)
Had ik je dat in ons eerste chat contact nog niet vertelt dan? Hihi

*;
  donderdag 14 juni 2012 @ 00:16:57 #6
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_112870414
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2012 00:15 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Had ik je dat in ons eerste chat contact nog niet vertelt dan? Hihi

*;
Ik ga ervan uit dat het gewoon zo is als je me aanspreekt. Echte liefde, hoeft niks meer aan te gebeuren.
pi_112870636
^) ?

Toch niet raar dat ik daar nu al over begin...dat hele daten hebben we nu wel gehad. Time for the next step. *)

*zucht...was het maar zo makkelijk*
  donderdag 14 juni 2012 @ 00:58:47 #8
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_112871893
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 00:22 schreef Sekhmet het volgende:
^) ?

Toch niet raar dat ik daar nu al over begin...dat hele daten hebben we nu wel gehad. Time for the next step. *)

*zucht...was het maar zo makkelijk*
De auto staat klaar, kom maar op met de kinderen. :')
pi_112873777
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2012 00:58 schreef -Splash- het volgende:

[..]

De auto staat klaar, kom maar op met de kinderen. :')
*O*
  donderdag 14 juni 2012 @ 08:02:55 #10
328153 kinkyboy
Zo Vanilla als wat
pi_112874248
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2012 06:46 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

*O*
geluksvogeltje
--------------------------
Aan tegen vallers wen je ..
Aan meevallers nooit helaas
  donderdag 14 juni 2012 @ 16:02:56 #11
24114 --H-I-M--
beyond redemption...
pi_112890158
Zo, over een paar uurtjes is het zover - speeddaten in Amsterdam. As always, ik ben benieuwd!
pi_112891523
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 16:02 schreef --H-I-M-- het volgende:
Zo, over een paar uurtjes is het zover - speeddaten in Amsterdam. As always, ik ben benieuwd!
Ik had het er vandaag nog met een collega over. Zij is net geweest en vond het erg leuk...en wil vaker. Ga het ook maar eens proberen.

Veel plezier iig!
  donderdag 14 juni 2012 @ 19:28:48 #13
24114 --H-I-M--
beyond redemption...
pi_112898850
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2012 16:33 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Ik had het er vandaag nog met een collega over. Zij is net geweest en vond het erg leuk...en wil vaker. Ga het ook maar eens proberen.

Veel plezier iig!
Thanks! Ik heb t ook al vaker gedAan en tis idd erg leuk :)
pi_112911067
Nou, ik weet niet wat ik moet denken van die dame waar ik nu een tijdje contact mee heb. Zij had interesse in mij getoond dus dat leek me wel wat, we hebben leuk lopen chatten via MSN en ik kreeg meteen haar tel. nummer om te whats appen. Ik had haar het eerst een bericht gestuurd waarop ik iets van 4 uur later antwoord kreeg, ze was aan het werk geweest dus kon ik begrijpen. Vervolgens in de avond weer wat van haar gehoord en vervolgens steeds iets van drie kwartier op een antwoord lopen wachten omdat ze een vriendin bij zich had (ok die zullen ook vast voor gaan). Toen had ik een laatste vraag verzonden en daar helemaal niks over gehoord. De volgende dag kreeg ik opeens twee SMS`jes met de vraag waarom ik niks van me had laten horen. Bleek dat ze wel degelijk antwoord had gegeven maar die kwamen pas aan na het aan en uitzetten van mijn mobiel. Maar ik vond het dus gaaf dat ze de moeite nam om me te SMS`en.

Gisteren hebben we ook heel leuk lopen whats appen en vanmorgen kreeg ik zelfs meteen een bericht van haar toen ze op was gestaan. Maar op heel veel hints van me om elkaar in het echt te ontmoeten is ze nog niet ingegaan. Vandaag heb ik haar maar eens duidelijk verteld dat ik toch echt meer wil dan een chatmaatje blijven, daar reageerde ze op met dat ze me beter wil leren kennen. Naar mijn mening weten we al heel wat van elkaar, dus ik denk dat ik het contact maar moet verbreken. Heel spijtig, want het is echt een leuke meid.
Tok.
  vrijdag 15 juni 2012 @ 00:15:06 #15
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_112911459
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 00:03 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Nou, ik weet niet wat ik moet denken van die dame waar ik nu een tijdje contact mee heb. Zij had interesse in mij getoond dus dat leek me wel wat, we hebben leuk lopen chatten via MSN en ik kreeg meteen haar tel. nummer om te whats appen. Ik had haar het eerst een bericht gestuurd waarop ik iets van 4 uur later antwoord kreeg, ze was aan het werk geweest dus kon ik begrijpen. Vervolgens in de avond weer wat van haar gehoord en vervolgens steeds iets van drie kwartier op een antwoord lopen wachten omdat ze een vriendin bij zich had (ok die zullen ook vast voor gaan). Toen had ik een laatste vraag verzonden en daar helemaal niks over gehoord. De volgende dag kreeg ik opeens twee SMS`jes met de vraag waarom ik niks van me had laten horen. Bleek dat ze wel degelijk antwoord had gegeven maar die kwamen pas aan na het aan en uitzetten van mijn mobiel. Maar ik vond het dus gaaf dat ze de moeite nam om me te SMS`en.

Gisteren hebben we ook heel leuk lopen whats appen en vanmorgen kreeg ik zelfs meteen een bericht van haar toen ze op was gestaan. Maar op heel veel hints van me om elkaar in het echt te ontmoeten is ze nog niet ingegaan. Vandaag heb ik haar maar eens duidelijk verteld dat ik toch echt meer wil dan een chatmaatje blijven, daar reageerde ze op met dat ze me beter wil leren kennen. Naar mijn mening weten we al heel wat van elkaar, dus ik denk dat ik het contact maar moet verbreken. Heel spijtig, want het is echt een leuke meid.
Vind je dat niet een beetje radicaal? Misschien vindt ze het gewoon wat spannend nog en heeft ze iets meer tijd nodig voor ze durft af te spreken. Hebben jullie al foto's uitgewisseld? En het gehad over wat je eventueel kunt doen als jullie afspreken? Ligt er natuurlijk aan hoe je er zelf in staat en hoe lang je nu contact hebt maar zou nog even geduld hebben als ik jou was.
pi_112912048
quote:

Ik vind het ook wel een erg snelle beslissing. Vooral als je haar echt leuk vind. Je moet er dan ook wat geduld voor kunnen opbrengen.
pi_112912778
We hadden allebei een foto op ons profiel staan en daarnaast nog een extra foto uitgewisseld. Waar ik bang voor ben is dat de gesprekken op een gegeven moment doodlopen en dan is de kans op een date in het echt helemaal voorbij. Ik heb vroeger heel vaak MSN gesprekken gehad en in het begin was het geweldig maar op den duur heb je elkaar gewoon niks meer te melden. In het echt kan je dingen met elkaar ondernemen waar vanzelf weer gesprekken uit kunnen ontstaan maar via de computer of telefoon vind ik het op den duur erg lastig.
Nouja, we zien wel waar het op uitloopt, ik hoop er het beste van.
Tok.
pi_112913756
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 01:02 schreef kip_zonder-kop het volgende:
We hadden allebei een foto op ons profiel staan en daarnaast nog een extra foto uitgewisseld. Waar ik bang voor ben is dat de gesprekken op een gegeven moment doodlopen en dan is de kans op een date in het echt helemaal voorbij. Ik heb vroeger heel vaak MSN gesprekken gehad en in het begin was het geweldig maar op den duur heb je elkaar gewoon niks meer te melden. In het echt kan je dingen met elkaar ondernemen waar vanzelf weer gesprekken uit kunnen ontstaan maar via de computer of telefoon vind ik het op den duur erg lastig.
Dat is dan jou ervaring, misschien is het voor haar juist wel andersom en wil ze daarom eerst iemand leren kennen zodat je wat hebt om over te praten als je elkaar IRL ontmoet. Middenweg zien te vinden lijkt mij. Maar als je haar echt heel leuk vind, geef het dan iig een kans.
pi_112915326
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 01:02 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Ik zou doorgaan zoals nu en over een week een paar hints oid geven richting het elkaar ontmoeten en uitvinden of ze het dan al wel wil. Als je haar echt leuk vindt dan ben je bereid daarop te wachten. Maar je angst dat het doodbloedt is begrijpelijk.
  vrijdag 15 juni 2012 @ 09:18:49 #20
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_112916265
"Ik kap het nu meteen af want anders is er een kans dat het doodbloedt en dan hebben we geen contact meer".

Ehhh, ja? Als je het nu meteen afkapt is er sowieso geen contact meer, dus het lijkt me dat je dan altijd nog kiest voor de "we zien wel waar het op uitloopt en misschien spreken we over een paar dagen af."
Gourmetten of steengrillen?
pi_112916472
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 09:18 schreef Silenus het volgende:
"Ik kap het nu meteen af want anders is er een kans dat het doodbloedt en dan hebben we geen contact meer".

Ehhh, ja? Als je het nu meteen afkapt is er sowieso geen contact meer, dus het lijkt me dat je dan altijd nog kiest voor de "we zien wel waar het op uitloopt en misschien spreken we over een paar dagen af."
Waar staat dat hij het meteen wil afkappen? :?
  vrijdag 15 juni 2012 @ 09:45:18 #22
370039 Morera
more more more
pi_112917021
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 09:27 schreef AlmightyArjen het volgende:

[..]

Waar staat dat hij het meteen wil afkappen? :?
quote:
dus ik denk dat ik het contact maar moet verbreken. Heel spijtig, want het is echt een leuke meid.
pi_112917264
Zeg kip, heb je al eens geprobeerd om niet te hinten en gewoon voor te stellen een kop koffie te doen o.i.d.?
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_112917875
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 09:45 schreef Morera het volgende:

[..]

[..]

Ow, ik had alleen de laatste post van kip gelezen :)
pi_112920004
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 09:52 schreef Ordos20 het volgende:
Zeg kip, heb je al eens geprobeerd om niet te hinten en gewoon voor te stellen een kop koffie te doen o.i.d.?
Mwah, om eerlijk te zijn is die afstand daar een beetje te groot voor. :') Ik zal me wel aan het aanstellen zijn dus ik ga er wel gewoon mee door voorlopig.
Tok.
  vrijdag 15 juni 2012 @ 11:28:50 #26
370039 Morera
more more more
pi_112920744
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 11:09 schreef kip_zonder-kop het volgende:

[..]

Mwah, om eerlijk te zijn is die afstand daar een beetje te groot voor. :') Ik zal me wel aan het aanstellen zijn dus ik ga er wel gewoon mee door voorlopig.
Heb je al met haar gebeld? Probeer dat anders eerst eens
  vrijdag 15 juni 2012 @ 11:57:46 #27
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_112921904
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 09:52 schreef Ordos20 het volgende:
  vrijdag 15 juni 2012 @ 11:59:03 #28
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_112921949
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 11:09 schreef kip_zonder-kop het volgende:

[..]

Als eerste (serieuze) date is het vaak wel handig dat je niet meteen uren lang afspreekt. Je kunt altijd nog een hapje eten als het klikt. Zoek gewoon wat leuks om te doen in de omgeving als het niet langer duurt.
  vrijdag 15 juni 2012 @ 19:28:53 #29
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_112942334
Hier een voorlopig nog dateloos weekend. Wel een leuk contact via Knuz (fotomatch :P) maar verdorie weer helemaal onder de rivieren..story of my life ;) Het mailen is in ieder geval erg lollig en leuk.
V. heb ik nog contact mee gehad op Skype maar deze week beide niet veel tijd meer voor een date. Geeft ook een beetje aan dat ik daar nog niet uit ben, of dat wat voor me is.

Nog iemand wilde dateplannen voor dit weekend?
  vrijdag 15 juni 2012 @ 19:42:52 #30
283098 Eind-Baas
Geen arbeider
pi_112943006
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 19:28 schreef eefje801 het volgende:
Hier een voorlopig nog dateloos weekend. Wel een leuk contact via Knuz (fotomatch :P) maar verdorie weer helemaal onder de rivieren..story of my life ;) Het mailen is in ieder geval erg lollig en leuk.
V. heb ik nog contact mee gehad op Skype maar deze week beide niet veel tijd meer voor een date. Geeft ook een beetje aan dat ik daar nog niet uit ben, of dat wat voor me is.

Nog niet.. (hint hint) :@
  vrijdag 15 juni 2012 @ 19:56:02 #31
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_112943619
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 19:42 schreef Eind-Baas het volgende:

[..]

Nog niet.. (hint hint) :@
Je hebt wel een beetje een summier fotoboek. Zal even je tekst door google translate halen ;)
:P
Edit: je bent op zoek naar "meisjes" lees ik. Ik ben veel, maar geen meisje meer ;) En wat bedoel je met dames kunnen mijn "baby" bellen? Geen hoog zittende kinderwens mag ik hopen toch?
pi_112943838
Boh, het zou toch mooier zijn wanneer je, wanneer je op paiq een oneliner ontvangt, je deze als speeddate zou kunnen accepteren...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 15 juni 2012 @ 20:02:08 #33
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_112943906
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 20:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
Boh, het zou toch mooier zijn wanneer je, wanneer je op paiq een oneliner ontvangt, je deze als speeddate zou kunnen accepteren...
In plaats van als match bedoel je?
  vrijdag 15 juni 2012 @ 20:06:20 #34
283098 Eind-Baas
Geen arbeider
pi_112944079
quote:
6s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 19:56 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Je hebt wel een beetje een summier fotoboek. Zal even je tekst door google translate halen ;)
:P
Edit: je bent op zoek naar "meisjes" lees ik. Ik ben veel, maar geen meisje meer ;) En wat bedoel je met dames kunnen mijn "baby" bellen? Geen hoog zittende kinderwens mag ik hopen toch?
Ik had gewoon een tekst door google translate gehaald, vond spaans wel interessant staan :')
Als je echt geïnteresserd bent in een date met mij moet je maar dm'en of pm'en :)
pi_112944428
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 20:02 schreef eefje801 het volgende:

[..]

In plaats van als match bedoel je?
Ja, ik heb toch regelmatig gesprekken waarvan ik denk "die zou niet door de speeddate komen". Moet je ze echt blokkeren en dat vind ik dan zo zielig :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_112944514
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 20:13 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ja, ik heb toch regelmatig gesprekken waarvan ik denk "die zou niet door de speeddate komen". Moet je ze echt blokkeren en dat vind ik dan zo zielig :')
Gewoon aangeven dat je ze toch niet zo leuk vind en dan eventueel nog blokkeren als je echt van ze af wil. Maar ik ben het wel met je eens dat het een toevoeging aan paiq zou zijn.
pi_112944564
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 20:16 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Gewoon aangeven dat je ze toch niet zo leuk vind en dan eventueel nog blokkeren als je echt van ze af wil. Maar ik ben het wel met je eens dat het een toevoeging aan paiq zou zijn.
Ja, dat je kunt kiezen, accepteer als speeddate, accepteer als match... Ik zeg het ook wel hoor. Maar dan voel ik me een afgezante van de duivel :')
  vrijdag 15 juni 2012 @ 20:28:04 #38
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_112944898
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 20:06 schreef Eind-Baas het volgende:

[..]

Ik had gewoon een tekst door google translate gehaald, vond spaans wel interessant staan :')
Als je echt geïnteresserd bent in een date met mij moet je maar dm'en of pm'en :)
Ben een nieuwsgierig mens dus misschien doe ik dat wel ;)
  vrijdag 15 juni 2012 @ 20:29:18 #39
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_112944942
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 20:17 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ja, dat je kunt kiezen, accepteer als speeddate, accepteer als match... Ik zeg het ook wel hoor. Maar dan voel ik me een afgezante van de duivel :')
Ha ha ja ik herken dat wel, het voelt zo lullig. Heb het andersom ook wel eens gehad maar meestal is het dan zo dat je al een tijd niet hebt gepraat en dan geeft het niet. Wanneer het iemand is die je wel leuk vindt is het best zuur ;)

Ben trouwens echt al een dikke maand niet op Paiq geweest, even helemaal genoeg van.
  vrijdag 15 juni 2012 @ 21:00:19 #40
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_112946092
Sowieso maar weinig nieuws onder de date-zo'n hier nietwaar?
pi_112947572
Dus, ik zit al een tijdje op Pepper, en opeens komt er een leuke match langs die dat ook van mij vind! Top! Dus ik denk, ik schaf nu toch maar een full membership aan, dan kan ik een bericht sturen. Dus ik stuur zoiets van "Hey hallo leuk blabla zoek me op op Facebook, dat praat makkelijker!"
2 dagen later nog geen bericht terug gehad, dus ik kijk even in de FAQ, blijkt dus dat je niet eens berichten kan _lezen_ als je geen full membership heb :')_!

Dus, hoe zoek ik iemand op met alleen een voornaam, leeftijd en woonplaats? _O- Iemand ideeën?
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_112947752
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 21:40 schreef robuust89 het volgende:
Dus, ik zit al een tijdje op Pepper, en opeens komt er een leuke match langs die dat ook van mij vind! Top! Dus ik denk, ik schaf nu toch maar een full membership aan, dan kan ik een bericht sturen. Dus ik stuur zoiets van "Hey hallo leuk blabla zoek me op op Facebook, dat praat makkelijker!"
2 dagen later nog geen bericht terug gehad, dus ik kijk even in de FAQ, blijkt dus dat je niet eens berichten kan _lezen_ als je geen full membership heb :')_!

Dus, hoe zoek ik iemand op met alleen een voornaam, leeftijd en woonplaats? _O- Iemand ideeën?
Geen idee, maar als je als die creepy stalker van Pepper wilt overkomen is dit dé methode.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_112949397
quote:
Morgen date 3 met E. Ik wilde morgen gaan trainen in thialf, zei ze dat ze mee wil dus we gaan schaatsen :D Slim van haar, kan ze me gelijk checken in een strak pakkie :P
pi_112952462
@ de datende dames.
vorige week date1 gehad. klikte was leuk. nr's uitgewisseld, ik heb de volgende dag laten weten het leuk gevonden te hebben. zij bevestigde dit.
Na paar dagen nog even kort contact, zij begon uit zichzelf over date2 en stelde een dag voor.
Verder 0 contact van haar kant. is dit desinteresse of wil ze afwachten of het de tweede keer ook nog leuk is?
pi_112952722
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 22:19 schreef AlmightyArjen het volgende:

[..]

Morgen date 3 met E. Ik wilde morgen gaan trainen in thialf, zei ze dat ze mee wil dus we gaan schaatsen :D Slim van haar, kan ze me gelijk checken in een strak pakkie :P
Kan ze inderdaad goed het zaakje down under bekijken, valt me namelijk altijd wel op bij die strakke schaatspakkies op tv! Heb je toch goed over nagedacht ^O^
pi_112952752
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 23:09 schreef tinoburg het volgende:
@ de datende dames.
vorige week date1 gehad. klikte was leuk. nr's uitgewisseld, ik heb de volgende dag laten weten het leuk gevonden te hebben. zij bevestigde dit.
Na paar dagen nog even kort contact, zij begon uit zichzelf over date2 en stelde een dag voor.
Verder 0 contact van haar kant. is dit desinteresse of wil ze afwachten of het de tweede keer ook nog leuk is?
Dat zij met een voorstel kwam van een tweede date zegt mij dat ze zeker wel interesse heeft. En je zegt verder nul contact van haar kant, maar laat jij zelf wel wat van je horen? En ook zonder dagelijks contact te hebben kun je geïnteresseerd blijven. Ik zou het gewoon even afwachten, lekker op die tweede date gaan en dan weer verder kijken.
pi_112952897
Ik had nog een keer een app gestuurd hoe het met dr ging, maar ze was druk. wil me niet opdringen, dus nu al een paar dagen stil. ik laat dr met rust tot de volgende date.
pi_112953015
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 23:17 schreef tinoburg het volgende:
Ik had nog een keer een app gestuurd hoe het met dr ging, maar ze was druk. wil me niet opdringen, dus nu al een paar dagen stil. ik laat dr met rust tot de volgende date.
En voor hetzelfde geld heeft ze alweer iemand anders (online) ontmoet...met internetdaten weet je maar nooit!
pi_112953072
Haha, dus misschien toch maar warm houden en morgen vragen hoe t met dr gaat?
pi_112955062
quote:
jep :-)
doe later verslag..ziet er veelbelovend uit :-)
pi_112958678
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 23:20 schreef tinoburg het volgende:
Niks vragen natuurlijk. Date is al gepland en je stuurde al een paar keer een bericht met zero response daarop. Ieder bericht wat je nu nog vanuit jezelf stuurt doet je 10 punten stijgen op de desperate-meter. Je staat halverwege, kappen dus. Het is nu aan die date van je.

Daarnaast is het - wat Sekhmet al zegt - inderdaad geen goed teken en is er een andere droomprins in beeld gekomen. ALS ze blijft volharden in haar zwijgen vreet ik mijn hoed op als ze uberhaupt nog op date gaat met je.

Reken in dat geval maar op een excuus of twee, drie tegen die tijd.
  zaterdag 16 juni 2012 @ 02:12:02 #52
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_112959033
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 22:19 schreef AlmightyArjen het volgende:

[..]

Klinkt helemaal goed! Je bent dus een fanatieke schaatser? Ik heb daar nog wel bier staan tappen, vroeger. En kijken naar de Heerenveen Flyers :P Maar dat is off topic. Heel veel plezier morgen en wel even verslag doen hé?
  zaterdag 16 juni 2012 @ 02:13:52 #53
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_112959069
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 23:20 schreef tinoburg het volgende:
Wanneer is date 2 gepland? Ik zou pas op de dag zelf sturen dat je haar straks ziet om zo en zo laat en verder tot straks! Gewoon een beetje je van de domme houden.
  zaterdag 16 juni 2012 @ 02:14:20 #54
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_112959076
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 23:56 schreef Cinderella_Man het volgende:

[..]

jep :-)
doe later verslag..ziet er veelbelovend uit :-)
Leuk, eerste date?
pi_112960974
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 02:13 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Wanneer is date 2 gepland? Ik zou pas op de dag zelf sturen dat je haar straks ziet om zo en zo laat en verder tot straks! Gewoon een beetje je van de domme houden.
Aankomende week ergens. Ik laat de bal bij haar. We hadden behalve de dag nog geen concrete tijd, dus moeten elkaar nog wel spreken. Ik wacht het af, ben niet desperate en zo wil ik ook niet over komen:)
pi_112977585
Gisteravond eerste date gehad. Was gezellig! Nu alleen niks van hem gehoord. Is dit al een afwijzing of moet ik geduld hebben/initiatief nemen?
pi_112977747
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 19:51 schreef Satijn het volgende:
Gisteravond eerste date gehad. Was gezellig! Nu alleen niks van hem gehoord. Is dit al een afwijzing of moet ik geduld hebben/initiatief nemen?
Leuk!
Geduld hebben of zelf initiatief tonen...mannen kunnen ook heel erg twijfelen over dat juiste moment om weer wat van zich te laten horen om maar niet te desperate te lijken. Maar het kan natuurlijk ook zo zijn dat hij het minder leuk vond. Ga af op je eigen gevoel.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sekhmet op 16-06-2012 20:08:09 (fixed) ]
pi_112977968
Dat is inderdaad waar. Ik ben altijd 'bang' om te hard van stapel/wanhopig over te komen en hem daarmee weg te jagen... Dus misschien maar beter om even niks te doen... :S

(edit: pff, net toch maar even gesmst en hem bedankt voor de leuke avond)

[ Bericht 19% gewijzigd door Satijn op 16-06-2012 21:01:30 ]
  zaterdag 16 juni 2012 @ 23:30:52 #59
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_112987526
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 20:02 schreef Satijn het volgende:
Dat is inderdaad waar. Ik ben altijd 'bang' om te hard van stapel/wanhopig over te komen en hem daarmee weg te jagen... Dus misschien maar beter om even niks te doen... :S

(edit: pff, net toch maar even gesmst en hem bedankt voor de leuke avond)
Dat is een leuk berichtje toch? Heb je al iets gehoord?
pi_112988791
Nee nog niet. I'm confused!
  zondag 17 juni 2012 @ 00:02:23 #61
370039 Morera
more more more
pi_112988870
misschien is hij gewoon aan het stappen, wacht morgen en overmorgen af. in de tussentijd niet weer naar hem smssen
  zondag 17 juni 2012 @ 00:04:54 #62
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_112988981
Met date V. aan Skypen, denk morgen date twee.
  zondag 17 juni 2012 @ 00:13:21 #63
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_112989342
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 00:00 schreef Satijn het volgende:
Nee nog niet. I'm confused!
hmm lastig te zeggen. Kan inderdaad zijn dat hij zoals Morera zegt gewoon aan het stappen is. Of zijn telefoon niet in de buurt heeft liggen. Heb ik zo vaak, dat ik 's avonds pas zie dat ik gesmst ben door iemand. Maar ja het kan ook zijn dat hij het nog even niet weet. Ik zou morgen nog even afwachten.
pi_112989388
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 00:04 schreef eefje801 het volgende:
Met date V. aan Skypen, denk morgen date twee.
:D Leuk! Veel plezier alvast!
pi_112989438
quote:
12s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 02:12 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Klinkt helemaal goed! Je bent dus een fanatieke schaatser? Ik heb daar nog wel bier staan tappen, vroeger. En kijken naar de Heerenveen Flyers :P Maar dat is off topic. Heel veel plezier morgen en wel even verslag doen hé?
Jah, ben een fanatieke schaatser. Ik doe ook altijd mee met het NK voor 30 jaar en ouder.

Date was erg leuk. Leuk geschaatst, uiteraard even mijn kunsten getoond en ze was onder de indruk :P Daarna bij mij wat gegeten en wat tv gekeken, erg gezellig. We doen het rustig aan, volgende week zien we elkaar weer :)
  zondag 17 juni 2012 @ 00:17:46 #66
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_112989524
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 00:14 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

:D Leuk! Veel plezier alvast!
Ha ha ja, beetje spontane actie, staartje van 24u Le Mans kijken ;)
Hij wilde me wel ophalen maar heeft al een biertje op dus nu ga ik hem morgenvroeg wakker bellen :P
pi_112989669
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 00:17 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Ha ha ja, beetje spontane actie, staartje van 24u Le Mans kijken ;)
Hij wilde me wel ophalen maar heeft al een biertje op dus nu ga ik hem morgenvroeg wakker bellen :P
Geen idee waar je het over hebt...maar klinkt als een goede reden om hem uit zijn slaap te wekken ;)
  zondag 17 juni 2012 @ 00:22:20 #68
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_112989712
quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2012 00:21 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Geen idee waar je het over hebt...maar klinkt als een goede reden om hem uit zijn slaap te wekken ;)
Dat is een 24-uurs race, autoracen het zegt me niks. Ik heb alleen geen goede ontvangst van RTL7 dus het leek hem handiger dat ik daar kwam kijken ;)
pi_112989946
quote:
10s.gif Op zondag 17 juni 2012 00:22 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Dat is een 24-uurs race, autoracen het zegt me niks. Ik heb alleen geen goede ontvangst van RTL7 dus het leek hem handiger dat ik daar kwam kijken ;)
Goede zet... :7
pi_112990160
Dus omdat hij al wat op heeft kun jij er niet heen rijden?
Beetje slap excuus ;-)
"Time to go clubbing. Watch out baby-seals!"
  zondag 17 juni 2012 @ 00:35:49 #71
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_112990216
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 00:33 schreef freshy98 het volgende:
Dus omdat hij al wat op heeft kun jij er niet heen rijden?
Beetje slap excuus ;-)
Ik heb niks op maar ben absoluut niet vertrouwd achter het stuur
pi_112990306
Wegens geen rijbewijs/ervaring, of wat?
Plus het is rustig. Moet lukken als zigzaggend over de weg.
  zondag 17 juni 2012 @ 00:39:59 #73
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_112990355
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 00:38 schreef freshy98 het volgende:
Wegens geen rijbewijs/ervaring, of wat?
Plus het is rustig. Moet lukken als zigzaggend over de weg.
Geen rijbewijs helaas, wel ervaring ;) Maar dat verdient geen schoonheidsprijs. Dat wordt stationair rijden en dan ben ik er morgen nog eerder met de trein ;) Bovendien heb ik dan ook geen auto, ha ha
  zondag 17 juni 2012 @ 00:41:32 #74
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_112990396
quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2012 00:28 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Goede zet... :7
Opeens was ik heel blij met mijn slechte KPN-ontvanger.
pi_112990473
Hoezo was je er blij mee? Je bent toch niet samen, of heb ik wat gemist?
pi_112990565
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 00:44 schreef freshy98 het volgende:
Ze gaan morgen verder kijken...wel blijven opletten he ;)
  zondag 17 juni 2012 @ 00:46:52 #77
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_112990572
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 00:44 schreef freshy98 het volgende:
Ik denk inderdaad dat je de clou een beetje mist ;) Ik kan serieus dat net niet goed ontvangen thuis. Dus dat was een mooi opzetje voor hem om een date voor te stellen :) Ik vond dat niet zo erg ;)
pi_112990589
Oh ok. Maar samen 24 Le Mans kijken is niet erg romantisch...
pi_112990602
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 00:46 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Ik denk inderdaad dat je de clou een beetje mist ;) Ik kan serieus dat net niet goed ontvangen thuis. Dus dat was een mooi opzetje voor hem om een date voor te stellen :) Ik vond dat niet zo erg ;)
Ja ok. Het is wel een leuke inkopper.
  zondag 17 juni 2012 @ 00:47:52 #80
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_112990607
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 00:47 schreef freshy98 het volgende:
Oh ok. Maar samen 24 Le Mans kijken is niet erg romantisch...
Zucht..droogkloot ;)
pi_112990623
quote:
10s.gif Op zondag 17 juni 2012 00:47 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Zucht..droogkloot ;)
_O-
pi_112990645
Mag dan hier in het Westen wonen, ik blijf een Twentenaar ;-)
  zondag 17 juni 2012 @ 00:53:00 #83
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_112990781
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 00:15 schreef AlmightyArjen het volgende:

[..]

Jah, ben een fanatieke schaatser. Ik doe ook altijd mee met het NK voor 30 jaar en ouder.

Date was erg leuk. Leuk geschaatst, uiteraard even mijn kunsten getoond en ze was onder de indruk :P Daarna bij mij wat gegeten en wat tv gekeken, erg gezellig. We doen het rustig aan, volgende week zien we elkaar weer :)
Klinkt wederom goed! Kon ze ook een beetje schaatsen? Dus er is nog niet gezoend? ;) Tof dat jullie weer een date hebben volgende week.
pi_112992045
quote:
14s.gif Op zondag 17 juni 2012 00:53 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Klinkt wederom goed! Kon ze ook een beetje schaatsen? Dus er is nog niet gezoend? ;) Tof dat jullie weer een date hebben volgende week.
Ze kon een beetje schaatsen, ging wel aardig maar pootje over zonder mijn hulp ging nog niet.. En qua zoenen: bij het afscheid gaf ik haar een zoen op haar mond, tenminste, dat wilde ik doen maar zij dacht dat ik er een op haar wang wilde geven en ze draaide haar hoofd een beetje dus dat ging niet helemaal goed: kwam half op haar mond terecht :') Kreeg ook niet helemaal het idee dat ze het wilde, mede omdat ze haar hoofd draaiede, dus ik heb het daarbij gelaten. Ik heb toen ze net weg was nog wel even een appje gestuurd met "en wat betreft die halve zoen van net: ik wilde wel, maar ik wist niet of jij wel wilde, wilde ook niets forceren..." Even later heeft ze geantwoord met "dat is lief, dan bewaren we dat voor volgende week ;).." Dus dat zit wel goed en voor mij is de drempel nu ook weg :)
pi_112995652
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 00:02 schreef Morera het volgende:
misschien is hij gewoon aan het stappen, wacht morgen en overmorgen af. in de tussentijd niet weer naar hem smssen
Hmm, Nog steeds niks ontvangen. Voor de date smsde hij mij vaak spontaan...

Vandaag zou hij de hele dag naar z'n ouders gaan. Tijdens de date hebben we het wel lichtelijk over een tweede date gehad. Aan het einde van de avond heb ik tegen hem gezegd dat hij het mocht bepalen. Tijdens de date niet echt signalen gekregen dat hij geen zin had in een tweede date.

Dus nog steeds: 'I'm confused'
pi_112995964
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 02:14 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Leuk, eerste date?
Jep...was erg leuk.....mooie meid, met inhoud, heerlijk een hele avond in een rustige bar gedronken en gepraat. Veel flirten van beide kanten (terloopse aanrakingen etc etc). Naar mijn idee klik, en tweede date is direct afgesproken :-)
pi_112996405
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 08:53 schreef Satijn het volgende:

[..]

Hmm, Nog steeds niks ontvangen. Voor de date smsde hij mij vaak spontaan...

Vandaag zou hij de hele dag naar z'n ouders gaan. Tijdens de date hebben we het wel lichtelijk over een tweede date gehad. Aan het einde van de avond heb ik tegen hem gezegd dat hij het mocht bepalen. Tijdens de date niet echt signalen gekregen dat hij geen zin had in een tweede date.

Dus nog steeds: 'I'm confused'
Vervelend...
Geef het nog even zou ik zeggen. Aan de andere kant denk ik dat je ook in je achterhoofd moet houden dat hij er wel eens heel anders over kan denken dan jij. En dat er zelfs een kans is dat hij niks meer van zich laat horen...want zulke mensen zitten er zeker tussen.
Ik hoop dat je nog wel wat hoort, want juist die onzekerheid is heel vervelend. Je weet maar nooit, misschien is hij gewoon even teveel met andere dingen bezig.
pi_112996422
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 09:31 schreef Cinderella_Man het volgende:

[..]

Jep...was erg leuk.....mooie meid, met inhoud, heerlijk een hele avond in een rustige bar gedronken en gepraat. Veel flirten van beide kanten (terloopse aanrakingen etc etc). Naar mijn idee klik, en tweede date is direct afgesproken :-)
Leuk joh ^O^
Tweede date al binnenkort?
pi_112998564
quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2012 10:12 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Leuk joh ^O^
Tweede date al binnenkort?
jep...komende week :-)
pi_113004096
quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2012 10:10 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Vervelend...
Geef het nog even zou ik zeggen. Aan de andere kant denk ik dat je ook in je achterhoofd moet houden dat hij er wel eens heel anders over kan denken dan jij. En dat er zelfs een kans is dat hij niks meer van zich laat horen...want zulke mensen zitten er zeker tussen.
Ik hoop dat je nog wel wat hoort, want juist die onzekerheid is heel vervelend. Je weet maar nooit, misschien is hij gewoon even teveel met andere dingen bezig.
Ja misschien, ben erg benieuwd! Ik ben nu al teleurgesteld... Ik snap dan gewoon niet dat iemand op de date zelf niet laat blijken dat hij/zij het niks vind...

Zijn hier nog meer mensen die iets vergelijkbaars hebben meegemaakt? Dat je date helemaal van de aardbodem verdween?

[ Bericht 4% gewijzigd door Satijn op 17-06-2012 15:26:36 ]
pi_113006312
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 14:40 schreef Satijn het volgende:

[..]

Ja misschien, ben erg benieuwd! Ik ben nu al teleurgesteld... Ik snap dan gewoon niet dat iemand op de date zelf niet laat blijken dat hij/zij het niks vind...

Zijn hier nog meer mensen die iets vergelijkbaars hebben meegemaakt? Dat je date helemaal van de aardbodem verdween?
Meerdere keren meegemaakt, maar vnl nog voor dat het tot een date kwam. Dat je erg leuk contact hebt en ineens niks meer hoort.
Ik weet niet of je het contact online hebt gelegd, zo ja, kan het goed zijn dat hij iemand anders is tegen gekomen. Vat het niet te persoonlijk op en ga gewoon verder kijken als je niks van hem hoort. Genoeg andere leuke mannen die uiteindelijk wel echt voor je zullen gaan. En het blijft een harde wereld, sommige mensen houden weinig rekening met het gevoel van anderen of maakt het allemaal niks uit.

Maar het blijft een vervelend gevoel...
  zondag 17 juni 2012 @ 16:06:27 #92
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_113007372
Tussen mij en m`n date gaat het nog prima, voelen ons erg goed samen. Is alleen 1 probleem en dat is dat we alles geheim moeten houden.
pi_113007446
OMG Santa Barbara praktijken :o
  zondag 17 juni 2012 @ 16:12:19 #94
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_113007571
Zijn ex begint te ouwehoeren. Dreigt hun zoontje van 3 jaar bij hem weg te houden als hij met een vrouw omgaat. Want het zou slecht voor die kleine zijn als hij z`n papa met een andere vrouw ziet.
  zondag 17 juni 2012 @ 16:14:08 #95
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_113007635
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 16:12 schreef Wildervankstertje het volgende:
Zijn ex begint te ouwehoeren. Dreigt hun zoontje van 3 jaar bij hem weg te houden als hij met een vrouw omgaat. Want het zou slecht voor die kleine zijn als hij z`n papa met een andere vrouw ziet.
En is zij nog single want als dat voor hem geldt moet zij ook het goeie voorbeeld geven.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  zondag 17 juni 2012 @ 16:15:29 #96
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_113007677
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 16:14 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

En is zij nog single want als dat voor hem geldt moet zij ook het goeie voorbeeld geven.
Ja ze is nog single.
pi_113007687
quote:
Wat een onzin zeg...dat kindje is toch veel beter af als hij zijn vader gewoon gelukkig ziet. Volgens mij heeft dit meer met haar gevoel en jaloezie te maken. Wat wil ze dan dat hij altijd alleen blijft of dat hij pas iemand vind als zij ook weer iemand anders heeft.
  zondag 17 juni 2012 @ 16:17:43 #98
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_113007763
quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2012 16:15 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Wat een onzin zeg...dat kindje is toch veel beter af als hij zijn vader gewoon gelukkig ziet. Volgens mij heeft dit meer met haar gevoel en jaloezie te maken. Wat wil ze dan dat hij altijd alleen blijft of dat hij pas iemand vind als zij ook weer iemand anders heeft.
Zij vindt dat hij nog niet toe is aan een relatie. Maar goed wij zien elkaar wel gewoon als die kleine niet bij hem is. Voorlopig maar even op deze manier. Maar hij voelt zich er wel rot onder dat zij zo moeilijk doet, omdat hij gewoon alleen maar wil dat alles goed gaat.
pi_113007829
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 16:17 schreef Wildervankstertje het volgende:

[..]

Zij vindt dat hij nog niet toe is aan een relatie.
En dat bepaalt zij :?
  zondag 17 juni 2012 @ 16:19:48 #100
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_113007858
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 16:19 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

En dat bepaalt zij :?
Ze denkt dat ze dat kan bepalen, maar dat lukt haar nooit.
  zondag 17 juni 2012 @ 16:22:21 #101
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_113007957
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 16:15 schreef Wildervankstertje het volgende:

[..]

Ja ze is nog single.
En waar zou dat aanliggen? Ze klinkt als iemand die wat steekjes los heeft hier en daar
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_113008174
quote:
Ervan uitgaande dat de scheiding is geregeld en ook de omgangsregeling/ouderschapsregeling met het zoontje..hoe dacht ex dat te willen doen dan ?? 8)7
  zondag 17 juni 2012 @ 16:34:03 #103
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_113008322
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 16:29 schreef Cinderella_Man het volgende:

[..]

Ervan uitgaande dat de scheiding is geregeld en ook de omgangsregeling/ouderschapsregeling met het zoontje..hoe dacht ex dat te willen doen dan ?? 8)7
Makkelijk gewoon afspraken niet nakomen. Duurt maanden voor dat geregeld is.
14 SHADES OF GREY
pi_113008699
Ik zie mijn ex al met zo'n kulverhaal bij me aankomen. En moet de eerste rechter in Nederland nog tegenkomen die haar in 'r gelijk zou stellen als we het dan op die manier gaan spelen.

Maar laat me raden, Wildervankstertje. Hij heeft háár gedumpt, am i right?
pi_113008993
quote:
10s.gif Op zondag 17 juni 2012 16:44 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik zie mijn ex al met zo'n kulverhaal bij me aankomen. En moet de eerste rechter in Nederland nog tegenkomen die haar in 'r gelijk zou stellen als we het dan op die manier gaan spelen.

Hoe is het gegaan met jou, Pien en je zoontje? Jullie zijn zo weinig meer in dit topic te vinden...
  zondag 17 juni 2012 @ 16:53:56 #106
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_113009068
quote:
14s.gif Op zondag 17 juni 2012 16:51 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Hoe is het gegaan met jou, Pien en je zoontje? Jullie zijn zo weinig meer in dit topic te vinden...
Ik heb mijn paiq-lidmaatschap opgezegd, was de enige datingsite waar ik lid van was, dus heb niks meer te melden hier :)
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
pi_113009074
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 14:40 schreef Satijn het volgende:

[..]

Jep...gebeurt vaker dan je denkt...kennelijk niet ongewoon bij (online)daten..don't worry...

quote:

[..]

Vroeg ik mij laatst ook af.....

quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 16:53 schreef Pien85 het volgende:

[..]

Ik heb mijn paiq-lidmaatschap opgezegd, was de enige datingsite waar ik lid van was, dus heb niks meer te melden hier :)
Geen reden om ons hier niet te blijven verblijden met jullie verhalen...kom zeg..succes-story of the topic....... *O* *O* ^)
pi_113009111
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 16:53 schreef Pien85 het volgende:

[..]

Dat zegt genoeg denk ik ;)
Leuk! Veel plezier samen.
  zondag 17 juni 2012 @ 16:57:26 #109
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_113009211
Ho even :o Even voor de duidelijkheid, het opzeggen van mijn Paiq-lidmaatschap heb ik simpelweg gedaan omdat het me ging vervelen, weinig echt interessante mensen, hoop gelul in de ruimte... Daar heb ik geen datingsite voor nodig, dat kan ik elders ook.

[ Bericht 0% gewijzigd door Pien85 op 17-06-2012 17:05:12 ]
  zondag 17 juni 2012 @ 17:00:16 #110
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_113009334
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 16:29 schreef Cinderella_Man het volgende:

[..]

Scheiding is niet aan de orde, waren niet getrouwd en woonden niet samen.
  zondag 17 juni 2012 @ 17:01:10 #111
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_113009370
quote:
10s.gif Op zondag 17 juni 2012 16:44 schreef Hungry_Joe het volgende:

Ja hij heeft de relatie verbroken.
pi_113009535
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 16:57 schreef Pien85 het volgende:
Ho even :o Even voor de duidelijkheid, het opzeggen van mijn Paiq-lidmaatschap heb ik simpelweg gedaan omdat het me ging vervelen, weinig echt interessante mensen, hoop gelul in de ruimte... Daar heb ik geen datingsite voor nodig, dat kan ik elders ook.
Oke, dat kan natuurlijk ook. En over hoe het tussen jou en H-j staat wil je liever niks kwijt?!
pi_113009568
quote:

[..]

Ik vind de reeks gewoon niet zo interessant meer de laatste tijd, al koekeloer ik hier zo nu en dan nog weleens. En ging goed eigenlijk, ik had hem meer verlegen verwacht maar hij wist me te verrassen.

quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 17:01 schreef Wildervankstertje het volgende:

[..]

Ja hij heeft de relatie verbroken.
Ze kan het niet verkroppen dat hij doorgaat met zijn leven en zal ook wel jaloers zijn dus. Maar dat is haar probleem, niet dat van jullie.

[ Bericht 1% gewijzigd door Hungry_Joe op 17-06-2012 19:39:36 ]
  zondag 17 juni 2012 @ 17:09:07 #114
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_113009688
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 17:05 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Oke, dat kan natuurlijk ook. En over hoe het tussen jou en H-j staat wil je liever niks kwijt?!
HJ is tof 8-)
pi_113009793
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 17:00 schreef Wildervankstertje het volgende:

[..]

Scheiding is niet aan de orde, waren niet getrouwd en woonden niet samen.
Ook na samenwoning worden er regelingen getroffen qua omvang/co-ouderschap....
  zondag 17 juni 2012 @ 18:07:03 #116
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_113011558
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 17:11 schreef Cinderella_Man het volgende:

[..]

Ook na samenwoning worden er regelingen getroffen qua omvang/co-ouderschap....
Zij woonden niet samen.

En na samenwonen gebeurt het ook niet altijd dat er regelingen getroffen worden. Ligt ook aan de ouders. Ken genoeg mensen met kinderen waarbij er geen officiële regels zijn. Maar die regelen alles gewoon onderling omdat dat gewoon goed gaat. Komt geen instantie bij kijken.
pi_113012100
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 18:07 schreef Wildervankstertje het volgende:

[..]

Zij woonden niet samen.

En na samenwonen gebeurt het ook niet altijd dat er regelingen getroffen worden. Ligt ook aan de ouders. Ken genoeg mensen met kinderen waarbij er geen officiële regels zijn. Maar die regelen alles gewoon onderling omdat dat gewoon goed gaat. Komt geen instantie bij kijken.
Alles wat je overeenkomt (ook zonder instanties) zijn bindend........

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar goed dit is een beetje off-topic :-)
  zondag 17 juni 2012 @ 19:45:11 #118
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_113015671
quote:
4s.gif Op zondag 17 juni 2012 16:57 schreef Pien85 het volgende:
Je praat op Paiq met de verkeerde mensen ;)
Ik zit ook op Paiq en ik ben wel interessant :P
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  zondag 17 juni 2012 @ 20:20:23 #119
253383 Partyboy1991
Trollin' down the river
pi_113017315
Ik had een gesprek met een FOK!ker op paiq en zij weet dat niet :p
  zondag 17 juni 2012 @ 20:22:52 #120
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_113017462
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 20:20 schreef Partyboy1991 het volgende:
Ik had een gesprek met een FOK!ker op paiq en zij weet dat niet :p
Hoe wist je dat?
14 SHADES OF GREY
  zondag 17 juni 2012 @ 20:32:36 #121
253383 Partyboy1991
Trollin' down the river
pi_113017965
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 20:22 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Hoe wist je dat?
foto uit het fobo en die van paiq
pi_113038836
quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2012 15:36 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Meerdere keren meegemaakt, maar vnl nog voor dat het tot een date kwam. Dat je erg leuk contact hebt en ineens niks meer hoort.
Ik weet niet of je het contact online hebt gelegd, zo ja, kan het goed zijn dat hij iemand anders is tegen gekomen. Vat het niet te persoonlijk op en ga gewoon verder kijken als je niks van hem hoort. Genoeg andere leuke mannen die uiteindelijk wel echt voor je zullen gaan. En het blijft een harde wereld, sommige mensen houden weinig rekening met het gevoel van anderen of maakt het allemaal niks uit.

Maar het blijft een vervelend gevoel...
Toch nog een sms van hem gehad.... Staat er het volgende in:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pff, wat moet ik hier nou weer van denken? Zit er zelfs aan te denken maar te stoppen met datingsites, zullen vast allemaal van die sneue types zijn,

[ Bericht 8% gewijzigd door Satijn op 18-06-2012 19:18:29 ]
pi_113039085
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 07:59 schreef Satijn het volgende:

[..]

SPOILER
Pff, wat moet ik hier nou weer van denken? Zit er zelfs aan te denken maar te stoppen met datingsites, zullen vast allemaal van die sneue types zijn,
Nou, duidelijk. Deze gaat hem dus niet worden. Weet je hoe lang het uit is tussen hem en zijn ex?

En niet de hoop opgeven: er zit ook genoeg leuk volk tussen op datingsites! ;)
pi_113039257
quote:

[..]

Was dit nu je eerste ervaring met datingsites ? Zo ja, dan moet je echt op basis hiervan niet gaan stoppen hoor. Er zitten dit soort types tussen (net zoals er vrouwen zitten die alleen maar op de aandacht kicken)...maar soms, tis net een cafe, soms zitten er leuke mensen tussen...don't give up
pi_113043038
quote:

[..]

SPOILER
Jammer...eigenlijk geeft hij heel voorzichtig aan dat hij je toch niet leuk genoeg vind...en dat kan natuurlijk.
Ik heb bijna hetzelfde gehad. Één van de weinige dates die ik echt leuk vond. Hele fijne, leuke avond gehad. Ook daarna nog een paar keer leuk contact. Na koninginnedag vroeg ik hem over date twee en vertelde hij dat hij een oude vlam tegen het lijf was gelopen en verliefd was geworden. Of het echt zo is weet ik niet, maar conclusie is wel dat hij mij dus niet leuk genoeg vond.
Het leven is hard ;) En misschien heb je idd meer succes buiten de datingsites om. Ik zie het nog even als een leuke aanvulling. Sterkte iig!
  maandag 18 juni 2012 @ 11:21:29 #126
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_113043245
Leuke tweede date gehad, hij kan nog steeds lekker koken :)
  Moderator / Redactie FP maandag 18 juni 2012 @ 11:25:02 #127
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_113043353
Paiq is de laatste tijd maar bagger vind ik. Of ik heb gewoon rukmatches :')
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_113043563
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 11:25 schreef El_Thijs het volgende:
Paiq is de laatste tijd maar bagger vind ik. Of ik heb gewoon rukmatches :')
Je kunt toch prima gewoon even de andere gratis sites proberen...kost niks en als je het niks vind schrijf je je zo weer uit.

quote:
14s.gif Op maandag 18 juni 2012 11:21 schreef eefje801 het volgende:
Leuke tweede date gehad, hij kan nog steeds lekker koken :)
^O^
  Moderator / Redactie FP maandag 18 juni 2012 @ 11:37:12 #129
Brabo Bastard
pi_113043722
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2012 11:31 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Je kunt toch prima gewoon even de andere gratis sites proberen...kost niks en als je het niks vind schrijf je je zo weer uit.

[..]

^O^
True, maar knuz is ook al vrij stil. En op Lexa sta ik ook, en daar heb ik tig geinteresseerden maar kan ik niets zien omdat ik geen abbo heb :')
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
pi_113043792
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 11:37 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

True, maar knuz is ook al vrij stil. En op Lexa sta ik ook, en daar heb ik tig geinteresseerden maar kan ik niets zien omdat ik geen abbo heb :')
Badoo, okcupid, date.nl...ook nog mogelijkheden. Of een abbo nemen of er idd mee stoppen.
  maandag 18 juni 2012 @ 11:39:17 #131
242666 BeamofLight
pi_113043799
quote:

[..]

SPOILER
lees: kut niet geneukt; ze was wel ok though. Ff copy/paste laatste afmeldzin. Misschien trapt ze er de volgende keer wel in.

Conclusie: hij is gebonden. Probeerde te wippen. Niet gelukt. Je bent verder wel ok, anders liet hij nooit meer iets horen. Redelijk positieve afloop voor jou dus.
pi_113043803
Hoe gaat het hier met iedereen?? O+ Ben 2 weekjes op vakantie geweest; best confronterend zo'n eerste keer samen! Heb ik nog spannende dingen gemist?
Sarcasme. Herken het.
pi_113043838
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 11:39 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

lees: kut niet geneukt; ze was wel ok though. Ff copy/paste laatste afmeldzin. Misschien trapt ze er de volgende keer wel in.

Conclusie: hij is gebonden. Probeerde te wippen. Niet gelukt. Je bent verder wel ok, anders liet hij nooit meer iets horen. Redelijk positieve afloop voor jou dus.
Wat ben je toch altijd lekker positief :*
Sarcasme. Herken het.
  Moderator / Redactie FP maandag 18 juni 2012 @ 11:40:28 #134
Brabo Bastard
pi_113043840
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2012 11:39 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Badoo, okcupid, date.nl...ook nog mogelijkheden. Of een abbo nemen of er idd mee stoppen.
Zal die eens proberen, tenx.
"Omae wa mou shindeiru."
  maandag 18 juni 2012 @ 11:40:50 #135
242666 BeamofLight
pi_113043857
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 11:39 schreef Spirit82 het volgende:
Hoe gaat het hier met iedereen?? O+ Ben 2 weekjes op vakantie geweest; best confronterend zo'n eerste keer samen! Heb ik nog spannende dingen gemist?
Mwah. E. date met V. S met K (die kan redelijk koken geloof ik). S2 deed poging met S1, maar was niks.
pi_113043936
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 11:40 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Mwah. E. date met V. S met K (die kan redelijk koken geloof ik). S2 deed poging met S1, maar was niks.
;( Ik kan toch niks met die afkortingen!
Sarcasme. Herken het.
pi_113043945
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 11:39 schreef Spirit82 het volgende:
Wel een leuke vakantie geweest ?
pi_113044044
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 11:43 schreef Cinderella_Man het volgende:

[..]

Wel een leuke vakantie geweest ?
Jazeker! Ik bedoel meer dat je ineens dingen van elkaar ziet en meemaakt als je 2 weken 24/7 op elkaar lip zit, die je eerder nog kon verhullen, ook al wonen we al samen. Hence confronterend.
Sarcasme. Herken het.
pi_113044101
Ik heb het ook maar eens geprobeerd na wat succes verhalen gehoord te hebben..
Maandje lid geweest van Lexa, en sommige kipjes die een 'interesse' bericht gestuurd hebben, heb ik eens een bericht gestuurd, echter niks meer gehoord..

Nu maar eens op Paiq proberen, want dat is toch weer eens wat anders..
Prrrrttt
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:Perry is de oppercavia :')
pi_113044179
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 11:46 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Jazeker! Ik bedoel meer dat je ineens dingen van elkaar ziet en meemaakt als je 2 weken 24/7 op elkaar lip zit, die je eerder nog kon verhullen, ook al wonen we al samen. Hence confronterend.
haha...herkenbaar wel natuurlijk :-)

quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 11:48 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Ik heb het ook maar eens geprobeerd na wat succes verhalen gehoord te hebben..
Maandje lid geweest van Lexa, en sommige kipjes die een 'interesse' bericht gestuurd hebben, heb ik eens een bericht gestuurd, echter niks meer gehoord..

Misschien ergens anders proberen dan op de boerderij :+
pi_113044212
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 11:43 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

;( Ik kan toch niks met die afkortingen!
Ik zal een poging wagen...dizorn en perz. zijn van het toneel verdwenen, net als Pien en H-J. Ook sil. laat weinig meer van zich horen. Splash is op vakantie, moet afkoelen na zijn date met mij. ;) Eefje date ene V. en die kan goed koken. AlmightyA heeft nu meerdere dates gehad, en dat lijkt de goede kant op te gaan. Hetzelfde geldt geloof ik voor mistig en/of cinderella. BoL blijft lekker door neuken maar doet daar niet veel verslag meer van...en er zijn voor mij wat nieuwe mensen bijgekomen.
pi_113044321
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2012 11:50 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Ik zal een poging wagen...dizorn en perz. zijn van het toneel verdwenen, net als Pien en H-J. Ook sil. laat weinig meer van zich horen. Splash is op vakantie, moet afkoelen na zijn date met mij. ;) Eefje date ene V. en die kan goed koken. AlmightyA heeft nu meerdere dates gehad, en dat lijkt de goede kant op te gaan. Hetzelfde geldt geloof ik voor mistig en/of cinderella. BoL blijft lekker door neuken maar doet daar niet veel verslag meer van...en er zijn voor mij wat nieuwe mensen bijgekomen.
Je bent alleen jouw date met Eefje vergeten toch ;-)
pi_113044369
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 11:53 schreef Cinderella_Man het volgende:

[..]

Je bent alleen jouw date met Eefje vergeten toch ;-)
O ja, die was erg geslaagd! w/
pi_113044404
quote:

[..]

En hoe was jouw date met mijn backup dan?? :o
Sarcasme. Herken het.
  maandag 18 juni 2012 @ 11:56:52 #145
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_113044451
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2012 11:39 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Badoo is net als Lexa met die superkrachten. Knuz is "meer gratis".
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_113044484
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 11:55 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

En hoe was jouw date met mijn backup dan?? :o
Hij is nog steeds je back-up hoor ;)
Was heel gezellig, maar geen chemie...meer vriendschappelijk een leuke klik.
pi_113044534
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2012 11:57 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Hij is nog steeds je back-up hoor ;)
Was heel gezellig, maar geen chemie...meer vriendschappelijk een leuke klik.
Oohh godzijdank! Wat een opluchting! :P

Wel jammer dat het niet klikte. Ik vind het wel leuk, al die fokstelletjes! En Sil zal wel bezig zijn geweest met voetbal de afgelopen weken :P
Sarcasme. Herken het.
pi_113044541
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 11:56 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Badoo is net als Lexa met die superkrachten. Knuz is "meer gratis".
Kan zijn dat dat verschilt voor mannen...maar ik hoef er niks voor te betalen en kan met iedereen contact leggen en zij met mij.
  maandag 18 juni 2012 @ 12:01:06 #149
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_113044602
Dan verschilt dat volgens mij behoorlijk met mannen :{

Wacht, volgens mij kan ik wel berichtjes sturen, maar ik kan bijvoorbeeld niet zien wie mij willen ontmoeten.

[ Bericht 28% gewijzigd door Comp_Lex op 18-06-2012 12:06:07 ]
pi_113044882
Wat ik trouwens niet echt begrijp, is dat er zoveel wordt geklaagd over de gratis sites en de beperkte mogelijkheden voor gratis members van grotere datingsites. Blijkbaar is men oprecht geinteresseerd in daten, maar heeft niemand 25-30 euro over om serieus in contact te komen met even gemotiveerde mensen?
Sarcasme. Herken het.
pi_113044910
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 12:01 schreef Comp_Lex het volgende:
Dan verschilt dat volgens mij behoorlijk met mannen :{

Wacht, volgens mij kan ik wel berichtjes sturen, maar ik kan bijvoorbeeld niet zien wie mij willen ontmoeten.
Dat lukt mij ook niet...maar vind ik ook niet belangrijk. Gaat erom wie ik wil ontmoeten. En je kunt wel zien wie je profiel bezocht heeft en als iemand je echt wilt ontmoeten gaan ze wel met je chatten neem ik aan
pi_113044941
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 11:50 schreef Cinderella_Man het volgende:

[..]

Misschien ergens anders proberen dan op de boerderij :+
whehehe :+
Prrrrttt
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:Perry is de oppercavia :')
pi_113044971
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 12:08 schreef Spirit82 het volgende:
Wat ik trouwens niet echt begrijp, is dat er zoveel wordt geklaagd over de gratis sites en de beperkte mogelijkheden voor gratis members van grotere datingsites. Blijkbaar is men oprecht geinteresseerd in daten, maar heeft niemand 25-30 euro over om serieus in contact te komen met even gemotiveerde mensen?
Jep...inderdaad...snap ik ook niet zo goed....in de kroeg moet je ook wat investeren......

quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 12:09 schreef PerryVogelbekdier het volgende:

[..]

whehehe :+
O-)
pi_113045143
Ik las op datereview (oid) dat zoveel mensen problemen hebben met betalingen. Dat er teveel word afgeschreven of dat ze het niet op kunnen zeggen (wel account verliezen, maar nog wel betalen). Dat soort dingen schrikt mij wat af van de betaalsites. En ik ben verder prima tevreden over de gratis sites.
  maandag 18 juni 2012 @ 12:19:18 #155
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_113045254
Als het succes uitblijft, dan zal ik overwegen om ook eens een keer een abo te nemen.
pi_113045850
Mij viel op dat ik 2/3x per dag een interesse bericht kreeg, maar daar bleef het ook bij :+
Misschien ligt het aan mij, of zijn andere er gewoon niet erg mee bezig..

Kheb nu Paiq, en ook al contact gelegd met 2 personen. Ben benieuwd of daar iets uitkomt
Prrrrttt
pi_113046448
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 12:15 schreef Sekhmet het volgende:
Ik las op datereview (oid) dat zoveel mensen problemen hebben met betalingen. Dat er teveel word afgeschreven of dat ze het niet op kunnen zeggen (wel account verliezen, maar nog wel betalen). Dat soort dingen schrikt mij wat af van de betaalsites. En ik ben verder prima tevreden over de gratis sites.
heb voor meerdere sites betaald...(rp, pepper, e-matching) maar nog nooit dat soort problemen gehad...
  maandag 18 juni 2012 @ 12:59:31 #158
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_113046542
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 11:58 schreef Spirit82 het volgende:
En Sil zal wel bezig zijn geweest met voetbal de afgelopen weken :P
Hmjaoh. Ben weer iets meer de reallife-kant op gegaan. :P Vrijdag eten met een meisje wat ik in de kroeg heb ontmoet na Nederland-Duitsland. Is dat hele kut-EK toch nog ergens goed voor geweest, hopelijk. :P
  Moderator / Redactie FP maandag 18 juni 2012 @ 13:18:43 #159
Brabo Bastard
pi_113047253
quote:
10s.gif Op maandag 18 juni 2012 12:59 schreef Silenus het volgende:

[..]

Hmjaoh. Ben weer iets meer de reallife-kant op gegaan. :P Vrijdag eten met een meisje wat ik in de kroeg heb ontmoet na Nederland-Duitsland. Is dat hele kut-EK toch nog ergens goed voor geweest, hopelijk. :P
Bratwurst? :+
"Omae wa mou shindeiru."
  maandag 18 juni 2012 @ 13:20:41 #160
118973 Whizkid_RaiLmAn
Beschreven figuur
pi_113047339
Lang geleden ook iets met PaiQ gedaan, toen wel een leuk contact aan over gehouden (maar toen moest je nog een invite krijgen van iemand die al ingeschreven was)

Leuk dat dat nu aangepast is en je gewoon kunt registreren :)
When something drops I'm like:
( ͡° ͜ʖ ͡°)
( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
  Moderator / Redactie FP maandag 18 juni 2012 @ 13:24:50 #161
Brabo Bastard
pi_113047521
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 13:20 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
Lang geleden ook iets met PaiQ gedaan, toen wel een leuk contact aan over gehouden (maar toen moest je nog een invite krijgen van iemand die al ingeschreven was)

Same here maar was geen relatiemateriaal. Spreek de dames zo nu en dan nog wel eens.
"Omae wa mou shindeiru."
  maandag 18 juni 2012 @ 13:25:57 #162
242666 BeamofLight
pi_113047581
Volgens mij is paiq sowieso door die betaalvariant wat minder geworden. Maar aangezien ik niet betaal voor sex spreek ik niet uit ervaring.
  maandag 18 juni 2012 @ 13:40:04 #163
118973 Whizkid_RaiLmAn
Beschreven figuur
pi_113048175
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 13:25 schreef BeamofLight het volgende:
Volgens mij is paiq sowieso door die betaalvariant wat minder geworden. Maar aangezien ik niet betaal voor sex spreek ik niet uit ervaring.
Het is ook nogal een maandbedrag wat je moet neertellen... |:(
( ͡° ͜ʖ ͡°)
( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
  maandag 18 juni 2012 @ 13:41:21 #164
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_113048224
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 13:18 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Bratwurst? :+
Ze is gewoon Nederlands. :+

Het begon eigenlijk wel raar, ik zat met een vriendin van haar te flirten en sprak haar later pas. Zij vertelde dat mijn 'flirt' al een vriendje had, maar ze vroeg wel m'n nummer zodat ze het me kon laten weten als het uit ging tussen haar vriendin en die vriend. (Het ging niet goed met die relatie dus dat moest binnenkort goedkomen)

Inmiddels vond ik dat meisje wat mijn nummer vroeg al veel leuker, maarja...je kunt moeilijk op dezelfde avond ineens al je pijlen op een ander richten. Toen via whatsapp contact gehad, waarbij zij nog vertelde dat ze me wel grappig vond en ik toen zei dat ik nuchter echt vijf keer leuker ben dan aangeschoten.
Zij: echt niet
Ik: wedden?
Zij: ok, waarvoor?
Ik: een etentje, als ik vijf keer leuker ben dan woensdag betaal jij, bij vier keer of minder leuker dan woensdag betaal ik.
Zij: Ok, klinkt goed!

Eind goed al goed. Hoop ik dan, omdat deze via de 'normale weg' is gegaan ipv internet heb ik er al veel meer zin in.
  maandag 18 juni 2012 @ 13:52:30 #165
118973 Whizkid_RaiLmAn
Beschreven figuur
pi_113048653
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 13:41 schreef Silenus het volgende:

[..]
[knip]
Hou ons maar op de hoogte ;)
( ͡° ͜ʖ ͡°)
( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
  maandag 18 juni 2012 @ 13:59:15 #166
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_113048930
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 13:20 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:

Is idd wel beter :Y
  maandag 18 juni 2012 @ 14:05:02 #167
118973 Whizkid_RaiLmAn
Beschreven figuur
pi_113049233
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 13:59 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Is idd wel beter :Y
Cue_ O+
( ͡° ͜ʖ ͡°)
( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
pi_113049295
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 13:41 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ze is gewoon Nederlands. :+

Het begon eigenlijk wel raar, ik zat met een vriendin van haar te flirten en sprak haar later pas. Zij vertelde dat mijn 'flirt' al een vriendje had, maar ze vroeg wel m'n nummer zodat ze het me kon laten weten als het uit ging tussen haar vriendin en die vriend. (Het ging niet goed met die relatie dus dat moest binnenkort goedkomen)

Inmiddels vond ik dat meisje wat mijn nummer vroeg al veel leuker, maarja...je kunt moeilijk op dezelfde avond ineens al je pijlen op een ander richten. Toen via whatsapp contact gehad, waarbij zij nog vertelde dat ze me wel grappig vond en ik toen zei dat ik nuchter echt vijf keer leuker ben dan aangeschoten.
Zij: echt niet
Ik: wedden?
Zij: ok, waarvoor?
Ik: een etentje, als ik vijf keer leuker ben dan woensdag betaal jij, bij vier keer of minder leuker dan woensdag betaal ik.
Zij: Ok, klinkt goed!

Eind goed al goed. Hoop ik dan, omdat deze via de 'normale weg' is gegaan ipv internet heb ik er al veel meer zin in.
leuk verhaal!
  maandag 18 juni 2012 @ 14:08:38 #169
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_113049425
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 14:05 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:

Cue_ O+
:*
pi_113051103
quote:

Ik zal een poging wagen...dizorn en perz. zijn van het toneel verdwenen, net als Pien en H-J.
Hi! Leef nog hoor, maar zoals HJ al zei, de reeks is niet altijd even leuk om in te posten :).

Morgen terrassen in Amsterdam. Het is zijn eerste internetdate, dus ben benieuwd haha
Now, come on, let me feel the fibre of your fabric.
pi_113051202
Perzephone en Dizorn zijn nu wel of niet een stel?
Beetje verwarrend nu...
pi_113051293
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 14:45 schreef freshy98 het volgende:
Beetje verwarrend nu...
Lijkt me niet.....
pi_113051302
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 14:45 schreef freshy98 het volgende:
Beetje verwarrend nu...
Dizorn is erg tof, maar zoals je ziet heb ik morgen gewoon een date :)

Hoe gaat het met jouw date pogingen trouwens? Zie je niet meer zo vaak posten!
pi_113051395
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 14:47 schreef Perzephone het volgende:

[..]

Dizorn is erg tof, maar zoals je ziet heb ik morgen gewoon een date :)

Hoe gaat het met jouw date pogingen trouwens? Zie je niet meer zo vaak posten!
Daten blijft niks. Doe er zelf ook weinig aan om eerlijk te zijn.
Heb het idee dat het niet echt mijn ding is, alhoewel ik van te voren juist dacht van wel.

En dat er toch nog een bepaalde dame in mijn hoofd rond zwerft helpt ook niet echt natuurlijk.
pi_113051795
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 14:49 schreef freshy98 het volgende:

[..]

Daten blijft niks. Doe er zelf ook weinig aan om eerlijk te zijn.
Heb het idee dat het niet echt mijn ding is, alhoewel ik van te voren juist dacht van wel.

En dat er toch nog een bepaalde dame in mijn hoofd rond zwerft helpt ook niet echt natuurlijk.
Ah dat maakt het wat lastiger, beetje zoals Satijn overkwam. Zit je nog wel op een site dan? :)
pi_113051951
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 14:58 schreef Perzephone het volgende:

[..]

Ah dat maakt het wat lastiger, beetje zoals Satijn overkwam. Zit je nog wel op een site dan? :)
Twee. Paiq en OkCupid.
Paiq doe ik nog minder mee dan OkCupid.

Op OkCupid zijn er redelijk wat met hoge matching scores.
Interessant genoeg om het profiel te bekijken dus. Maar wat ik dan lees is dan weer totaal niet mijn ding, of de foto's zijn al dat ik er niet eens aan hoef te beginnen.
Kan daar goed genoeg voor inschatten of ik kans maar of niet. En meestal val ik toch niet op dat soort types.
pi_113052186
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 15:01 schreef freshy98 het volgende:

[..]

Twee. Paiq en OkCupid.
Paiq doe ik nog minder mee dan OkCupid.

Op OkCupid zijn er redelijk wat met hoge matching scores.
Interessant genoeg om het profiel te bekijken dus. Maar wat ik dan lees is dan weer totaal niet mijn ding, of de foto's zijn al dat ik er niet eens aan hoef te beginnen.
Kan daar goed genoeg voor inschatten of ik kans maar of niet. En meestal val ik toch niet op dat soort types.
Hm als je echt twijfelt of je wel kans maakt kan je altijd wat casual voorstellen toch? Ergens de stad verkennen en wat drinken oid :)

Maarja, als daten via internet niets voor jou is, dan werkt dat niet natuurlijk.
pi_113052762
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 15:07 schreef Perzephone het volgende:

[..]

Hm als je echt twijfelt of je wel kans maakt kan je altijd wat casual voorstellen toch? Ergens de stad verkennen en wat drinken oid :)

Maarja, als daten via internet niets voor jou is, dan werkt dat niet natuurlijk.
Zoiets heb ik wel gedaan, maar als er geen enkele reactie komt...
En nee, niet bij maar één maar bij een aantal.

Trouwens, de kijkers komen redelijk veel van de andere kant van de wereld.
Was een land bij die ik niet eens kende van naam. Bleek een vaag oud-Sovjet land te zijn.
  maandag 18 juni 2012 @ 15:23:42 #179
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_113052843
Waarom zijn juist vrouwen uit Kyrgyzstan of Oezbekistan dan juist zo geinteresseerd?
pi_113052876
Geen idee. Krijg geen berichten van ze, dus zal alleen kijken zijn dan gokt ik.
pi_113053171
Komt trouwens ook bij dat de meeste westerse vrouwen (als in westen van Nederland) mij weinig aanspreken. En daarmee bedoel ik niet zij mij vocaal aanspreken, maar qua aantrekking van mij uit richting hen.
Als het wel zomers is en de stad gevuld is met dames die er zomers bij lopen, dan heb ik echt bij de meesten zoiets van "mwoah". En als ik er dan een aantrekkelijk vind blijkt het vooral niet van oorsprong uit de Randstad te komen.

Misschien toch maar eens een account openen op een Russian Bride.com site...
  maandag 18 juni 2012 @ 15:36:33 #182
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_113053373
Waarom meteen naar Rusland? Het oosten begint al voorbij Amersfoort richting Enschede, daar heb je ook vast wat appetijtelijke boerinnetjes. :P
pi_113053470
Omdat je daar kan bestellen :P

Ik kom van oorsprong uit Hengelo/Enschede. En daar woont idd wel meer wat mij aanspreekt.
Maar is ook te ver weg. Been there, done that zeg maar. Geen zin meer in.
En terug verhuizen wil ik ook (nog) niet. Bevalt hier op zich wel, zeker qua werk.
  maandag 18 juni 2012 @ 15:42:58 #184
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_113053629
Misschien is www.vrouwelijketukkerswoonachtiginhetwesten-dating.nl iets voor jou? ;)

Ik vraag me ook af of er veel uiterlijke kenmerken zijn tussen 'Hollandse' (om het zo maar even te noemen) vrouwen en oosterse vrouwen. Over het algemeen zie je wel dat vrouwen in steden vaak wat beter/modieuzer gekleed gaan en ook wat meer hun bekkie bij zich hebben. Maar qua omvang maakt het weinig uit.

Al trekken mooie vrouwen wel vaker richting de stad natuurlijk.
pi_113054426
Helaas komt er met dat beter/modieuzer ook praktisch altijd een berg arrogantie mee.
pi_113054567
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 15:59 schreef freshy98 het volgende:
Helaas komt er met dat beter/modieuzer ook praktisch altijd een berg arrogantie mee.
dude...really ? -O- :?
pi_113054639
Dat ervaar ik wel ja. Dat "kijk mij interessant zijn".
  maandag 18 juni 2012 @ 16:13:20 #188
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_113055123
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 14:43 schreef Perzephone het volgende:

[..]

Hi! Leef nog hoor, maar zoals HJ al zei, de reeks is niet altijd even leuk om in te posten :).

Morgen terrassen in Amsterdam. Het is zijn eerste internetdate, dus ben benieuwd haha
Ik kijk ook altijd nog mee, maar heb niet zoveel bijzonders te vertellen. Of er zit weer iemand achter mijn laptop op fok... :+

Verder vind ik Perz heel lief hoor O+ (of nja, nu ik weet dat ze morgen een date heeft.. :6 )
WFPB!
  maandag 18 juni 2012 @ 16:37:13 #189
242666 BeamofLight
pi_113056516
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 15:31 schreef freshy98 het volgende:
Komt trouwens ook bij dat de meeste westerse vrouwen (als in westen van Nederland) mij weinig aanspreken. En daarmee bedoel ik niet zij mij vocaal aanspreken, maar qua aantrekking van mij uit richting hen.
Als het wel zomers is en de stad gevuld is met dames die er zomers bij lopen, dan heb ik echt bij de meesten zoiets van "mwoah". En als ik er dan een aantrekkelijk vind blijkt het vooral niet van oorsprong uit de Randstad te komen.

Misschien toch maar eens een account openen op een Russian Bride.com site...
Tipje: ik kom net uit Oekraiene. 3 uurtjes vliegen en alles top! En ook mooie vrouwen idd.
  maandag 18 juni 2012 @ 16:43:09 #190
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_113056864
En genoten van het voetbal, wat wil je nog meer? ;)
pi_113059398
Mooie 'westerse' vrouwen die dan maar per definitie arrogant zijn.. Aha :|W
pi_113059510
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 17:32 schreef Perzephone het volgende:
Ok, ok. Misschien niet per definitie. Maar komt wel erg veel voor vind ik.
Van die types die vooral erg veel met zichzelf bezig zijn, en de rest daardoor minder vinden dan zichzelf.
  Moderator / Redactie FP maandag 18 juni 2012 @ 18:00:31 #193
Brabo Bastard
pi_113060419
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 17:35 schreef freshy98 het volgende:

[..]

Ok, ok. Misschien niet per definitie. Maar komt wel erg veel voor vind ik.
Van die types die vooral erg veel met zichzelf bezig zijn, en de rest daardoor minder vinden dan zichzelf.
Ergens heb je wel gelijk. Je komt ze vooral tegen in de kroeg. Al zullen er ook genoeg zijn die niet zo zijn.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_113060904
Misschien wel (net zo) kort door de bocht.. Maar dat soort attitude zie ik dan weer vaak bij onzekere mannen die geen vrouwen aanspreken om eens echt in gesprek te raken. ;)

Even then, als een dame zo arrogant lijkt.. Zijn er genoeg anderen die misschien wel in zijn voor nieuwe contacten :Y
  Moderator / Redactie FP maandag 18 juni 2012 @ 18:15:01 #195
Brabo Bastard
pi_113061011
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 18:12 schreef Perzephone het volgende:
Misschien wel (net zo) kort door de bocht.. Maar dat soort attitude zie ik dan weer vaak bij onzekere mannen die geen vrouwen aanspreken om eens echt in gesprek te raken. ;)

Even then, als een dame zo arrogant lijkt.. Zijn er genoeg anderen die misschien wel in zijn voor nieuwe contacten :Y
Mwah, ik durf best met een vrouw een gesprek aan te gaan. Is vooral een leeftijdsding denk ik. Jongere voelen zich eerder popie jopie dan oudere dames.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_113062131
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 18:15 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Mwah, ik durf best met een vrouw een gesprek aan te gaan. Is vooral een leeftijdsding denk ik. Jongere voelen zich eerder popie jopie dan oudere dames.
Dat iig ja.

En onzeker klopt ook zeer zeker.
pi_113062168
De vooroordelen buitelen over elkaar heen vanmiddag :-)
  maandag 18 juni 2012 @ 18:47:18 #198
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_113062207
Ik herken dat totaal niet, in ieder geval.
pi_113062398
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 18:46 schreef Cinderella_Man het volgende:
De vooroordelen buitelen over elkaar heen vanmiddag :-)
Haha ach, tis zo zonde om jezelf door vooroordelen tekort te doen.

Couldn't resist iig ;)
pi_113062822
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 18:51 schreef Perzephone het volgende:

[..]

Haha ach, tis zo zonde om jezelf door vooroordelen tekort te doen.

Couldn't resist iig ;)
:-) maar op zich heb je wel gelijk. En dat besef ik mij ook heus wel.
Maar maakt het er niet makkelijker op.
  maandag 18 juni 2012 @ 19:22:02 #201
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_113063675
Als mensen echt heel arrogant zijn, zijn ze vaak juist heel onzeker volgens mij. Als je een beetje vertrouwen hebt in jezelf heb je al die poeha niet nodig.
Ik weet eigenlijk niet hoe dat voor mannen werkt. Ik denk ook wel eens: "wat een blaaskaak"
Maar dan vind ik die persoon waarschijnlijk gewoon niet leuk genoeg en dan heeft het meer met iemands karakter te maken.
  maandag 18 juni 2012 @ 19:50:53 #202
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_113065289
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 17:32 schreef Perzephone het volgende:
Zo arrogant van je om te denken dat je niet arrogant kan zijn.... :P
  maandag 18 juni 2012 @ 21:03:38 #203
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_113069894
Vaak vinden mensen uit de provincie mensen die uit de 'stad' (of het westen) komen al snel arrogant. Sommigen verwarren zelfverzekerdheid ook met arrogantie, of het is al snel 'opkijken naar'.

Aldus de wijze man. :')
  maandag 18 juni 2012 @ 21:05:45 #204
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_113070017
Stuur ik een oneliner op Paiq heeft ze al een relatie. Oh wel next :P
14 SHADES OF GREY
pi_113070234
We moeten ook wel een beetje arrogant zijn in de randstad. TIS EEN FRIGGIN' JUNGLE HIER!
  maandag 18 juni 2012 @ 21:24:20 #206
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_113071394
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 21:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
We moeten ook wel een beetje arrogant zijn in de randstad. TIS EEN FRIGGIN' JUNGLE HIER!
Precies, survival of the arrogantest.
  Moderator / Redactie FP maandag 18 juni 2012 @ 21:37:52 #207
Brabo Bastard
pi_113072504
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 21:05 schreef tijnbrein het volgende:
Stuur ik een oneliner op Paiq heeft ze al een relatie. Oh wel next :P
Meer vissen in de PaiQ-oceaan.
"Omae wa mou shindeiru."
  maandag 18 juni 2012 @ 21:39:00 #208
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_113072601
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 21:37 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Meer vissen in de PaiQ-oceaan.
Inderdaad, vrijdag nog een leuk gesprekje gehad met een nieuwe match.
14 SHADES OF GREY
pi_113078007
quote:
6s.gif Op maandag 18 juni 2012 21:24 schreef Silenus het volgende:

[..]

Precies, survival of the arrogantest.
Ze ruiken angst...
pi_113079135
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 21:03 schreef Silenus het volgende:
Vaak vinden mensen uit de provincie mensen die uit de 'stad' (of het westen) komen al snel arrogant. Sommigen verwarren zelfverzekerdheid ook met arrogantie, of het is al snel 'opkijken naar'.

Aldus de wijze man. :')
Het is iig duidelijk waar jij vandaan komt volgens mij.
Als of er buiten de randstad alleen maar dorpen zijn waar mensen geen riolering hebben.

Ik ben hier iig wel weer even klaar mee. De kortzichtigheid van de westerling.
pi_113079254
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 23:00 schreef freshy98 het volgende:

[..]

Als of er buiten de randstad alleen maar dorpen zijn waar mensen geen riolering hebben.

Ik vind dorpelingen altijd zo misplaatst miskend.
  maandag 18 juni 2012 @ 23:29:53 #212
370039 Morera
more more more
pi_113080736
En dat allemaal in een landje waar je in twee/drie uurtjes overal bent. Het is wat !
  dinsdag 19 juni 2012 @ 00:52:50 #213
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_113083819
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 23:29 schreef Morera het volgende:
En dat allemaal in een landje waar je in twee/drie uurtjes overal bent. Het is wat !
Ha ha nou zeg dat wel. En dat terwijl het in de eerste instantie over Westeuropese vrouwen versus Oosteuropese vrouwen ging volgens mij. Ergens ging iets mis...

Die "strijd" tussen het Westen/Oosten/Noorden whatever zul je altijd houden volgens mij.
pi_113084154
Ik moet zeggen dat ik er ook weinig van merk persoonlijk.. maar misschien is dat omdat ik uit de stad kom. En arrogante mensen heb je overal. Ook in de kleine dorpjes.
  dinsdag 19 juni 2012 @ 09:14:35 #215
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_113086842
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 23:00 schreef freshy98 het volgende:

Haha, grappig. Ik ben opgegroeid in een huis, drie kilometer buiten een dorp, en zolang ik thuis woonde hadden we daar geen riolering. :')

Alsof die gequote post zo arrogant was, kom nou. In de provincie vindt 'men' over het algemeen mensen uit de stad een stelletje blaaskaken, 'rare Hollanders', in 'Den Haag denken ze nooit aan ons' en zo kan ik nog wel 100 van die andere calimero-wauwel-zinnen opnoemen.

Een beetje wat Belgen ook met Nederlanders hebben, met zo'n houding van 'iedereen is arrogant' ga je nooit wat bereiken. Zeker niet als je iemand die iets harder praat dan jij al arrogant gaat vinden.

Maargoed, dit heeft met datingsites weinig meer te maken. :+
  dinsdag 19 juni 2012 @ 14:13:12 #216
262 Re
Kiss & Swallow
pi_113096729
uhmmm idd datingsites?...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  dinsdag 19 juni 2012 @ 16:53:49 #217
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_113103503
Ik heb me wel uitgeschreven bij paiq, deed er toch niets meer mee (en fuckers gingen m'n foto steeds lager waarderen :{w)
WFPB!
pi_113103750
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 16:53 schreef Dizorn het volgende:
Ik heb me wel uitgeschreven bij paiq, deed er toch niets meer mee (en fuckers gingen m'n foto steeds lager waarderen :{w)
Dat foto's lager waarderen op termijn herken ik wel ja :D Waarschijnlijk zijn het altijd dezelfde mensen die foto's lopen te kijken (een (klein) deel van de hele paiq-poel) en als ze jouw foto al een paar keer voorbij hebben zien komen beginnen ze je te herkennen en klikken ze uit irritatie 3x op "minder leuk dan..." ofzo...

Maar dat is mijn theorie :P
pi_113106870
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 16:59 schreef AlmightyArjen het volgende:

[..]

Dat foto's lager waarderen op termijn herken ik wel ja :D Waarschijnlijk zijn het altijd dezelfde mensen die foto's lopen te kijken (een (klein) deel van de hele paiq-poel) en als ze jouw foto al een paar keer voorbij hebben zien komen beginnen ze je te herkennen en klikken ze uit irritatie 3x op "minder leuk dan..." ofzo...

Maar dat is mijn theorie :P
volgens mij is het juist zo dat steeds meer mensen gaan "stemmen"...en niet iedereen zal je hoog waarderen. Het gemiddelde gaat daardoor automatisch omlaag.
  dinsdag 19 juni 2012 @ 19:18:59 #220
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_113109417
Je kan ook nooit op vakantie gaan he.
Is iemand op Paiq waarmee ik zou gaan daten al met iemand anders aan het daten. :+
  dinsdag 19 juni 2012 @ 20:53:04 #221
370039 Morera
more more more
pi_113113567
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 19:18 schreef -Splash- het volgende:
Je kan ook nooit op vakantie gaan he.
Is iemand op Paiq waarmee ik zou gaan daten al met iemand anders aan het daten. :+
Moet je maar niet op vakantie ! :6
Ik heb er ook eentje die nu al voor de tweede keer op reis is in de korte tijd dat ik hem spreek.
Heb maar duidelijk gezegd dat ik het leuk contact vind, maar dat mijn leven ondertussen wel door zal gaan :+

Donderdag trouwens een date, van Badoo maar hij heeft kinderen dus ik weet het allemaal nog niet zo goed. Eerst maar eens kennis maken en zien wat de meningen over en weer zijn
pi_113113599
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 18:13 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

volgens mij is het juist zo dat steeds meer mensen gaan "stemmen"...en niet iedereen zal je hoog waarderen. Het gemiddelde gaat daardoor automatisch omlaag.
Maar dat impliceert dat de gemiddelde stem als de foto net op de site staat dus hoger moet zijn dan als de foto wat langer op de site staat. Ik denk juist dat je in het begin, als de foto er net op staat, kan uitgaan van een normale verdeling...
  dinsdag 19 juni 2012 @ 22:26:23 #223
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_113119633
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 20:53 schreef Morera het volgende:

[..]

Moet je maar niet op vakantie ! :6
Ik heb er ook eentje die nu al voor de tweede keer op reis is in de korte tijd dat ik hem spreek.
Heb maar duidelijk gezegd dat ik het leuk contact vind, maar dat mijn leven ondertussen wel door zal gaan :+

Donderdag trouwens een date, van Badoo maar hij heeft kinderen dus ik weet het allemaal nog niet zo goed. Eerst maar eens kennis maken en zien wat de meningen over en weer zijn
Dank je. :*
We hadden afgesproken om na de vakantie wat concreets af te spreken.

Ach ja.. visjes... zee... genoeg ervan. :P
  dinsdag 19 juni 2012 @ 22:40:43 #224
370039 Morera
more more more
pi_113120505
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 22:26 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Dank je. :*
We hadden afgesproken om na de vakantie wat concreets af te spreken.

Ach ja.. visjes... zee... genoeg ervan. :P
Je had voordat je ging dus al wat concreets moeten afspreken voor na de vakantie.
Ik vind het niet zo gek dat ze ondertussen gewoon verder heeft gekeken en nog netjes ook dat ze het eerlijk vertelt.

Maar ik snap wel dat het voor jou minder leuk is als je dr wel zag zitten :+
Nog andere lijntjes lopen?
pi_113120556
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 20:53 schreef AlmightyArjen het volgende:

[..]

Maar dat impliceert dat de gemiddelde stem als de foto net op de site staat dus hoger moet zijn dan als de foto wat langer op de site staat. Ik denk juist dat je in het begin, als de foto er net op staat, kan uitgaan van een normale verdeling...
Het werkt toch precies andersom. Ik had er een tijdje terug een nieuwe foto gepost, die kreeg een freakin' 10 na 5 beoordelingen. En dan denk je spekkoper te zijn, maar echter na een paar dagen met een beoordeling of 20 zakte die naar een 9.2.

Ook niet verkeerd, maar ''verse'' foto's scoren hoger imho.
  dinsdag 19 juni 2012 @ 23:08:37 #226
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_113122378
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 22:40 schreef Morera het volgende:

[..]

Je had voordat je ging dus al wat concreets moeten afspreken voor na de vakantie.
Ik vind het niet zo gek dat ze ondertussen gewoon verder heeft gekeken en nog netjes ook dat ze het eerlijk vertelt.

Maar ik snap wel dat het voor jou minder leuk is als je dr wel zag zitten :+
Nog andere lijntjes lopen?
Nou ja, ik was er nog niet bepaald enthousiast over. ;) En ik neem het haar ook absoluut niet kwalijk. Ik heb haar nog nooit ontmoet dus weet ook niet of het in het echt ook wel zou klikken. Maar het babbelde wel leuk.

Op het moment niet.
pi_113124653
hoi splash

quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 11:16 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Je zat hier op de goede weg. Hou dat vast.
Soms is internet daten niet voor iedereen weg gelegd, sommige mensen moeten het hebben van hun charmes en in het café de ware tegenkomen. Misschien ben jij één van die mensen.

Ik zou zeggen... computer uit, ren het strand op... laat die spieren rollen en spatter vrouwen nat om ze te plagen.
ja het is nu een paar weken later. en ik heb nog niets terugontvangen. relatieplanet zegt nu ook dat ze geen lid meer van relatieplanet . dat zegt die site.

en nu? ik heb verder geen berichtjes gestuurd ofzo, naar niemand niet op die site. maar ik wil echt een vriendin (omdat veel heftige redenen enzo)
irl contacten met de vrouw heb ik ook niet echt gehad laatste paar weken.
SPOILER
ik ben nog niet naar het strand geweest. ik zie niet echt in waarom naar het strand gaan en dan weer naar huis gaan contact met de vrouw oplevert. is daar wel iets dan?

graag wil ik horen wat ik kan doen. of wat jij zou doen, hoe kwam jij aan die date laatst?en niet mysterieus doen
zijn hier allemaal dingen getypt zoals :" oh ik heb een date met die. en volgende week met die. "etcetc. mysterieus!

ik weet niet wat ik moet typen, helemaal vaag enzo maar ik wil echt een vriendin! dan ben ik gelukkig.oh dat zeg ik niet tegen de meisjes dat ik wanhopig ben ofzo hoor, ik ben niet dom maar heb wat moeilijkheden ofzo

[ Bericht 2% gewijzigd door SergeantFluffy op 19-06-2012 23:55:29 ]
seduco sum.en ben erg stout
  dinsdag 19 juni 2012 @ 23:55:46 #228
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_113125212
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 23:46 schreef SergeantFluffy het volgende:
hoi splash

[..]

ja het is nu een paar weken later. en ik heb nog niets terugontvangen. relatieplanet zegt nu ook dat ze geen lid meer van relatieplanet . dat zegt die site.

en nu? ik heb verder geen berichtjes gestuurd ofzo, naar niemand niet op die site. maar ik wil echt een vriendin (omdat veel heftige redenen enzo)
irl contacten met de vrouw heb ik ook niet echt gehad laatste paar weken.
SPOILER
ik ben nog niet naar het strand geweest. ik zie niet echt in waarom naar het strand gaan en dan weer naar huis gaan contact met de vrouw oplevert. is daar wel iets dan?

graag wil ik horen wat ik kan doen. of wat jij zou doen, hoe kwam jij aan die date laatst?en niet mysterieus doen
zijn hier allemaal dingen getypt zoals :" oh ik heb een date met die. en volgende week met die. "etcetc.

ik weet niet wat ik moet typen, helemaal vaag enzo maar ik wil echt een vriendin! dan ben ik gelukkig.oh dat zeg ik niet tegen de meisjes dat ik wanhopig ben ofzo hoor, ik ben niet dom maar heb wat moeilijkheden ofzo
Ik wil niet voor mijn beurt praten maar zou je niet eerst eens aan jezelf en je zelfvertrouwen werken? Het komt bijna eerder creepy dan wanhopig over wat je schrijft. Iedereen wordt wel eens wanhopig van een mislukte poging maar deze wanhoop is echt niet gezond hoor. Je hebt misschien als je zo doorgaat een keer een vriendin.

En dan? Maakt het je wat uit wie ze is, wat ze leuk vindt, hoe ze eruit ziet? Of wil je alleen maar een vriendin om een vriendin te hebben? Geloof me, alles wordt dan niet opeens miraculeus beter. Je moet eerst zorgen dat je het een beetje leuk met jezelf hebt, dat is pas aantrekkelijk ;)
pi_113125331
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 23:55 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Ik wil niet voor mijn beurt praten maar zou je niet eerst eens aan jezelf en je zelfvertrouwen werken? Het komt bijna eerder creepy dan wanhopig over wat je schrijft. Iedereen wordt wel eens wanhopig van een mislukte poging maar deze wanhoop is echt niet gezond hoor.[ Je hebt misschien als je zo doorgaat een keer een vriendin.
*knip*
oh echt!? oeh dit is heel belangrijk, dat het echt kan!
hoe kan ik me kansen vergroten om dat sneller te laten gebeuren want de laatste jaren is er amper wat gebeurd op heel soms een meisje ontmoeten maar dan nooit wederzien. wwat zou ik nu kunnen doen?
komende maanden heb ik bijna eindeloos vrije tijd.
  dinsdag 19 juni 2012 @ 23:58:57 #230
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_113125386
Over die foto's op Paiq: Heb nu eens een wat minder geposeerde foto erop en krijg veel leukere reacties. Kan dus echt verschil maken soms.

Fotowaardering zelf heb ik geen idee van, waar zie je dat eigenlijk?
  woensdag 20 juni 2012 @ 00:00:20 #231
370039 Morera
more more more
pi_113125442
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 23:46 schreef SergeantFluffy het volgende:

zijn hier allemaal dingen getypt zoals :" oh ik heb een date met die. en volgende week met die. "etcetc. mysterieus!

Hey eindelijk heb ik MLIG weer "ontdekt" , ik pik je er zo uit MyLifeIsGrey. :D
Wat wil je weten dan over dat iemand zegt: " Ik heb dan en dan een date? "
Misschien kan je degene die dat post ( waaronder ikzelf ) een concrete vraag stellen
met wat je wil weten. Want ik heb geen idee wat er mysterieus aan is, maar ik wil er best op antwoorden als je een duidelijke vraag stelt.
pi_113125539
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 00:00 schreef Morera het volgende:
Hey eindelijk heb ik MLIG weer gevonden, ik pik je er zo uit MyLifeIsGrey.
Wat wil je weten dan over dat iemand zegt: " Ik heb dan en dan een date? "
Misschien kan je degene die dat post ( waaronder ikzelf ) een concrete vraag stellen
met wat je wil weten. Want ik heb geen idee wat er mysterieus aan is, maar ik wil er best op antwoorden als je een duidelijke vraag stelt.
nou waar die dates vandaan komen. hoe begint dan dat contact enzo?

iedereen doet daar mysterieus over! alleen maar beetje algemeen van : "ik heb een berichtje gestuurd"wordt er dan gezegd. maar niet met wat erin staat enzo.

ik ben nooit lang weggeweest. en verder gaan we niets doen!
  woensdag 20 juni 2012 @ 00:02:32 #233
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_113125560
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 23:57 schreef SergeantFluffy het volgende:

[..]

oh echt!? oeh dit is heel belangrijk, dat het echt kan!
hoe kan ik me kansen vergroten om dat sneller te laten gebeuren? wwat zou ik nu kunnen doen?
komende maanden heb ik bijna eindeloos vrije tijd.
Eh, mijn tip? Ga eerst zelf je leven op orde maken. Ik lees tussen de regels door dat je niet helemaal blij met alles bent, klopt dat? Zorg dat je het leuk hebt, gewoon in je eentje of misschien met vrienden of een hobby. Ontmoet nieuwe mensen.

Bedenk eens wat jij nou leuk zou vinden in een vriendin etc. Neem gewoon lekker de tijd en ben niet bij iedere vrouw die je tegen komt bezig met je grote "doel". Zorg eerst eens dat je een beetje contact maakt zonder dat steeds maar in je hoofd te hebben. Via een datingsite kun je vast wel eens een keer een leuke date hebben maar zie dat niet als een of andere strohalm maar een leuke ervaring. Je hebt niet maar een paar maanden, je hebt je leven lang nog ;)
  woensdag 20 juni 2012 @ 00:08:29 #234
370039 Morera
more more more
pi_113125757
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 00:02 schreef SergeantFluffy het volgende:

[..]

nou waar die dates vandaan komen. hoe begint dan dat contact enzo?

iedereen doet daar mysterieus over! alleen maar beetje algemeen van : "ik heb een berichtje gestuurd"wordt er dan gezegd. maar niet met wat erin staat enzo.

ik ben nooit lang weggeweest. en verder gaan we niets doen!
Ik stuurde iemand op Badoo een berichtje, daar stond in dat ik zijn foto heel erg vrolijk vond en ik vroeg waar die foto was gemaakt.
Naar iemand anders stuurde ik gewoon: "hoi alles goed? :D "

Heb je het al eens geprobeerd? Om het gewoon luchtig te houden?
pi_113125760
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 00:02 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Eh, mijn tip? Ga eerst zelf je leven op orde maken. Ik lees tussen de regels door dat je niet helemaal blij met alles bent, klopt dat? Zorg dat je het leuk hebt, gewoon in je eentje of misschien met vrienden of een hobby. Ontmoet nieuwe mensen.

Bedenk eens wat jij nou leuk zou vinden in een vriendin etc. Neem gewoon lekker de tijd en ben niet bij iedere vrouw die je tegen komt bezig met je grote "doel".
ik kom niet zo vaak vrouwen tegen.
en ik mag zelf heus wel bezig zijn met me doel en hoop houden enzoz vind ik.
quote:
Zorg eerst eens dat je een beetje contact maakt zonder dat steeds maar in je hoofd te hebben. Via een datingsite kun je vast wel eens een keer een leuke date hebben maar zie dat niet als een of andere strohalm maar een leuke ervaring. Je hebt niet maar een paar maanden, je hebt je leven lang nog ;)
ik heb geen contact. en als dit zo doorgaat duurt het veels te lang allemaal.
stats:
op me 16de heb ik 1 week een schoolvriendinnetje gehad. 1ste keer gezoend
op me 22ste heb ik een hoer 1 keer ontmoet, en het leek alsof ze me leuk vond dus toen heb ik haar geld gegeven enzo, best veel vind ik zelf maar misschien stel ik me aan. ze wilde me niet snel wederzien en ik wacht al jaren op haar.
op me 24ste heb ik voor me 2de keer gratis een meisje gezoend.

het schiet niet op zo! :(

genoeg over mij. maar ik schrijf het toch even want het lijkt wel alsof hier de indruk is alsof ik contact met de vrouw heb en me wel in het datinggebeuren begeef ofzo.
ik sta overal buiten!
pi_113125797
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 00:08 schreef Morera het volgende:

[..]

Ik stuurde iemand op Badoo een berichtje, daar stond in dat ik zijn foto heel erg vrolijk vond en ik vroeg waar die foto was gemaakt.
Naar iemand anders stuurde ik gewoon: "hoi alles goed? :D "

Heb je het al eens geprobeerd? Om het gewoon luchtig te houden?
oh ja, dit is wel goed ja. nee niet dat "luchtig houden"advies maar dat je me ook echt laat weten wat je stuurt enzo. hoe het hoort!!
ja echt gewoon helemaal chil moet ik doen en niet vaag lijken. andere mindset, hier moet ik over nadenken.
pi_113125842
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 00:08 schreef SergeantFluffy het volgende:

[..]

ik kom niet zo vaak vrouwen tegen.
en ik mag zelf heus wel bezig zijn met me doel en hoop houden enzoz vind ik.

[..]

ik heb geen contact. en als dit zo doorgaat duurt het veels te lang allemaal.
stats:
op me 16de heb ik 1 week een schoolvriendinnetje gehad. 1ste keer gezoend
op me 22ste heb ik een hoer 1 keer ontmoet, en het leek alsof ze me leuk vond dus toen heb ik haar geld gegeven enzo, best veel vind ik zelf maar misschien stel ik me aan. ze wilde me niet snel wederzien en ik wacht al jaren op haar.
op me 24ste heb ik voor me 2de keer gratis een meisje gezoend.

het schiet niet op zo! :(

genoeg over mij. maar ik schrijf het toch even want het lijkt wel alsof hier de indruk is alsof ik contact met de vrouw heb en me wel in het datinggebeuren begeef ofzo.
ik sta overal buiten!
Sorry, maar ik kan je niet echt serieus nemen...
  woensdag 20 juni 2012 @ 00:11:12 #238
370039 Morera
more more more
pi_113125851
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 00:09 schreef SergeantFluffy het volgende:

[..]

oh ja, dit is wel goed ja. nee niet dat "luchtig houden"advies maar dat je me ook echt laat weten wat je stuurt enzo. hoe het hoort!!
ja echt gewoon helemaal chil moet ik doen en niet vaag lijken
Ik gaf je net twee voorbeelden van hoe ik het zelf "luchtig" hou. Met wat er in mijn berichtjes stond. Inderdaad gewoon chill doen ^O^
  woensdag 20 juni 2012 @ 00:11:59 #239
370039 Morera
more more more
pi_113125881
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 00:11 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Hij is echt, hij loopt al lang mee op fok
pi_113125921
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 00:11 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

400 euro uitgeleend :')
pics... alles staat er in.
er gebeuren heus wel (extreme?) dingen in nederland. oh de wanhoop!

quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 00:11 schreef Morera het volgende:

[..]

Ik gaf je net twee voorbeelden van hoe ik het zelf "luchtig" hou. Met wat er in mijn berichtjes stond. Inderdaad gewoon chill doen ^O^
ja die voorbeelden zijn echt goed. en het ijn niet alleen voorbeelden, maar het is helemaal ook wat er daadwerkelijk is gebeurt enzo.
dankje
pi_113125938
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 00:11 schreef Morera het volgende:

[..]

Hij is echt, hij loopt al lang mee op fok
Serieus?!

In dat geval zou ik eefje haar advies aannemen...eerst aan jezelf gaan werken.

[ Bericht 8% gewijzigd door Sekhmet op 20-06-2012 00:23:55 ]
pi_113126005
Ik doe weleens een "als ik je een het echt was tegen gekomen had ik met je geflirt, nu maar zo proberen ;) "

Werkt misschien op de lachspieren en klinkt erg corny...maar hij werkt wel.

Hoe oud ben je eigenlijk SF?
pi_113126310
Heb net even je topic van dat geld wat doorgelezen...klinkt als die bekende scam die veelvuldig op datingsites word uitgevoerd. Spijtig dat je hier van tevoren niet voor gewaarschuwd was want het gebeurd best veel.
pi_113132073
Wat is het toch met dit topic dat er zo nu en dan van die figuren in opduiken die niks willen doen, niks hebben gedaan, niks zullen gaan doen, maar toch hele pagina's volspammen om erachter te komen "hoe het moet"?

Zo moeilijk is het ECHT niet om online een date te regelen, of om uberhaupt een date te regelen. En dat heeft niets te maken met je uiterlijk (hoewel een leuke kop helpt), maar met je innerlijk. We kunnen wel voorbeelden blijven geven, maar je moet het zelf DOEN.

Als de drempel zo hoog is, stap er dan eens overheen voor de verandering en kijk er dan op terug. Was het echt zo eng? Ik bedoel: wat kan je nou helemaal gebeuren? Je betaalt 25 euro voor een datingwebsite. Je stuurt een paar berichtjes en kijk of je er reactie op kreeg. En daar leer je vervolgens van. Stuur desnoods het lelijkste monster dat je kunt vinden een bericht. Het ergste is dat je geen reactie krijgt of wordt afgewezen. SO WHAT?! Dan is die persoon "het" blijkbaar niet. En dan probeer je het gewoon nog een keer.

Het gaat puur om de instelling en DAT is de reden dat sommige users in dit topic nog nooit een date hebben gehad. En als je een psychische aandoening hebt, ga dan alsjeblieft naar een psycholoog en werk eraan, want dat lost zichzelf heus niet op door op FOK te posten.
Sarcasme. Herken het.
  woensdag 20 juni 2012 @ 10:53:07 #245
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_113134224
Dat je het nog probeert, Spirit. :P Dergelijke figuren zijn hopeloos. Niks meer aan te veranderen, ze willen het (onbewust) gewoon niet.
pi_113135341
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 09:52 schreef Spirit82 het volgende:
Wat is het toch met dit topic dat er zo nu en dan van die figuren in opduiken die niks willen doen, niks hebben gedaan, niks zullen gaan doen, maar toch hele pagina's volspammen om erachter te komen "hoe het moet"?

Zo moeilijk is het ECHT niet om online een date te regelen, of om uberhaupt een date te regelen. En dat heeft niets te maken met je uiterlijk (hoewel een leuke kop helpt), maar met je innerlijk. We kunnen wel voorbeelden blijven geven, maar je moet het zelf DOEN.

Als de drempel zo hoog is, stap er dan eens overheen voor de verandering en kijk er dan op terug. Was het echt zo eng? Ik bedoel: wat kan je nou helemaal gebeuren? Je betaalt 25 euro voor een datingwebsite. Je stuurt een paar berichtjes en kijk of je er reactie op kreeg. En daar leer je vervolgens van. Stuur desnoods het lelijkste monster dat je kunt vinden een bericht. Het ergste is dat je geen reactie krijgt of wordt afgewezen. SO WHAT?! Dan is die persoon "het" blijkbaar niet. En dan probeer je het gewoon nog een keer.

Het gaat puur om de instelling en DAT is de reden dat sommige users in dit topic nog nooit een date hebben gehad. En als je een psychische aandoening hebt, ga dan alsjeblieft naar een psycholoog en werk eraan, want dat lost zichzelf heus niet op door op FOK te posten.
^O^
Helaas zullen de mensen waarvoor deze post bedoeld is er waarschijnlijk niks mee doen.
pi_113135393
Ik word er gewoon zo moe van ;(

Edit: hoe was je date trouwens sil?
Sarcasme. Herken het.
  woensdag 20 juni 2012 @ 11:24:49 #248
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_113135465
Welke van de zoveel? :')
pi_113135604
quote:
10s.gif Op woensdag 20 juni 2012 11:24 schreef Silenus het volgende:
Nerd. Allemaal natuurlijk :7
Sarcasme. Herken het.
  woensdag 20 juni 2012 @ 11:34:21 #250
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_113135830
Haha ok, daar gaat 'ie dan. Even nadenken.

Vrouw 1, vorige week maandag mee in de kroeg gezeten. Leuk, maar of het nou echt een tweede date werd wist ik niet. Waarop zij toevallig gisteren liet weten dat ze op mannen viel die initiatief namen, dus prima. Probleem lost zichzelf op!

Ohja, ze wilde ook nog even een week na dato laten weten dat ze een grap van me totaal niet kon waarderen. Ze vertelde op een gegeven moment dat haar wasmachine kapot was, waarop ik zei 'ooohh, vandaarrr die outfit! :P'...Bedoelde er totaal niks mee, ze had ook leuke kleren aan maar die opmerking spookte een week later nog door haar hoofd. :') Goed, die past dus ook totaal niet bij me dus dat komt perfect uit.

Dinsdag niet gedate, woensdag Nederland-Duitsland waarbij ik iemand heb ontmoet waarmee ik aankomende vrijdag ga afspreken. Donderdag niet gedate, vrijdag ging ik stappen met een meisje van paiq wat ik al ruim 2 jaar ken. (Alleen eerste date gezoend, daarna friendszone, maar wel matties gebleven) Daar bij een huisgenoot van haar blijven slapen. Dus dat is een quasi-internetdate-achtige reallife-ervaring.

Zaterdag wel gedate, was wel leuk maar ik was nog totaal naar de tyfus van vrijdagavond dus om 1u wel naar huis gegaan. Zondagmiddag geluncht met dat meisje van die homokroeg, voor haar ga ik vanavond koken.

Kortom, eh, ja. Druk druk druk zullen we maar zeggen. :')
pi_113135924
quote:
10s.gif Op woensdag 20 juni 2012 11:24 schreef Silenus het volgende:
Iets met een harem no doubt >:)

Mijn dates waren leuk afgelopen dagen! Eentje was iets nerveuzer, zn eerste internetdate. Vervolg zit er waarschijnlijk niet in, maar toch Amsterdam wat ontdekt.. :)
pi_113136065
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 11:34 schreef Silenus het volgende:
Haha ok, daar gaat 'ie dan. Even nadenken.

Vrouw 1, vorige week maandag mee in de kroeg gezeten. Leuk, maar of het nou echt een tweede date werd wist ik niet. Waarop zij toevallig gisteren liet weten dat ze op mannen viel die initiatief namen, dus prima. Probleem lost zichzelf op!

Ohja, ze wilde ook nog even een week na dato laten weten dat ze een grap van me totaal niet kon waarderen. Ze vertelde op een gegeven moment dat haar wasmachine kapot was, waarop ik zei 'ooohh, vandaarrr die outfit! :P'...Bedoelde er totaal niks mee, ze had ook leuke kleren aan maar die opmerking spookte een week later nog door haar hoofd. :') Goed, die past dus ook totaal niet bij me dus dat komt perfect uit.

Dinsdag niet gedate, woensdag Nederland-Duitsland waarbij ik iemand heb ontmoet waarmee ik aankomende vrijdag ga afspreken. Donderdag niet gedate, vrijdag ging ik stappen met een meisje van paiq wat ik al ruim 2 jaar ken. (Alleen eerste date gezoend, daarna friendszone, maar wel matties gebleven) Daar bij een huisgenoot van haar blijven slapen. Dus dat is een quasi-internetdate-achtige reallife-ervaring.

Zaterdag wel gedate, was wel leuk maar ik was nog totaal naar de tyfus van vrijdagavond dus om 1u wel naar huis gegaan. Zondagmiddag geluncht met dat meisje van die homokroeg, voor haar ga ik vanavond koken.

Kortom, eh, ja. Druk druk druk zullen we maar zeggen. :')
Jeeminee wat een waslijst weer! Dus eigenlijk zeg je nu dat ze allemaal niet leuk genoeg zijn voor een relatie, maar wel om een gezellige avond mee door te brengen :P Weten we dat ook weer!
Sarcasme. Herken het.
pi_113136102
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 11:36 schreef Perzephone het volgende:

[..]

Iets met een harem no doubt >:)

Mijn dates waren leuk afgelopen dagen! Eentje was iets nerveuzer, zn eerste internetdate. Vervolg zit er waarschijnlijk niet in, maar toch Amsterdam wat ontdekt.. :)
Mooi! Dan was het dus toch een geslaagde avond :) Hoe zit het me andere dates?

En ik ben nu toch wel nieuwsgierig waarom het niets is geworden tussen jou en D, want hij leek me behoorlijk enthousiast!
Sarcasme. Herken het.
pi_113136665
Gisteravond met D. nog door de grachten gevaren, was erg gezellig :)

Daarvoor nog gedate met een wat jaloers type, eentje die gekookt heeft, en degene hierboven die zich wat ongemakkelijk als puber zag op een internetdate haha ;)

Jij nog aan het nagenieten van de vakantie?
  woensdag 20 juni 2012 @ 11:55:22 #255
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_113136695
Wat lult ze er mooi overheen he.
  woensdag 20 juni 2012 @ 11:57:57 #256
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_113136806

[ Bericht 100% gewijzigd door Dizorn op 20-06-2012 11:58:19 ]
WFPB!
pi_113136849
Ha nice, drie keer raden waar ik nu ben :P

Maar: iets met de spreekwoordelijke gaatjes kunnen vinden, Sil :*
  woensdag 20 juni 2012 @ 11:59:19 #258
242666 BeamofLight
pi_113136864
quote:
17s.gif Op woensdag 20 juni 2012 11:55 schreef Silenus het volgende:
Wat lult ze er mooi overheen he.
Echt he. Dizorn online, Perzephone ook. Hoe ist ermee onderhand?
  woensdag 20 juni 2012 @ 11:59:28 #259
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_113136874
Onder elkaars account posten. O+ :D

Hier wat rustiger, ben op dit moment met een ander iets bezig. Dus heb het op een iets lager standje gezet.
pi_113136925
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 11:59 schreef -Splash- het volgende:

Hier wat rustiger, ben op dit moment met een ander iets bezig. Dus heb het op een iets lager standje gezet.
Haha jaja.. faal

Geen mooie dame uit Milaan gedate dus? ;)
  woensdag 20 juni 2012 @ 12:02:48 #261
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_113136986
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 12:00 schreef Perzephone het volgende:

[..]

Haha jaja.. faal

Geen mooie dame uit Milaan gedate dus? ;)
Je moet eens weten. :+
Ik vond de afstand te ver. ;)
pi_113137056
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 12:02 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Je moet eens weten. :+
Ik vond de afstand te ver. ;)
Smoesjes! ~O>
pi_113137296
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 11:59 schreef Perzephone het volgende:
Ha nice, drie keer raden waar ik nu ben :P

Maar: iets met de spreekwoordelijke gaatjes kunnen vinden, Sil :*
Kan D de gaatjes niet vinden en is het daarom puur platonisch? Ik snap er niks meer van...
Sarcasme. Herken het.
pi_113137327
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 11:59 schreef -Splash- het volgende:

Wat voor iets? (verder ben ik totaal niet nieuwsgierig natuurlijk)
Sarcasme. Herken het.
  woensdag 20 juni 2012 @ 12:11:21 #265
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_113137340
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 12:04 schreef Perzephone het volgende:

[..]

Smoesjes! ~O>
Nee, erg leuke dames. Wel wat kleiner, maar dat compenseren ze door van die killer heels te dragen. :+
Ook erg leuke serveerstertjes in de Italiaanse alpen. ;)
  woensdag 20 juni 2012 @ 12:11:44 #266
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_113137359
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 12:10 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Wat voor iets? (verder ben ik totaal niet nieuwsgierig natuurlijk)
In het proces van een nieuw huis kopen.
  woensdag 20 juni 2012 @ 12:13:44 #267
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_113137434
quote:

[..]

Kan D de gaatjes niet vinden en is het daarom puur platonisch? Ik snap er niks meer van...
:D :')
pi_113137471
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 12:11 schreef -Splash- het volgende:

[..]

In het proces van een nieuw huis kopen.
Wel op de groei neem ik aan? :P
Sarcasme. Herken het.
pi_113137519
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 12:14 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Had hij toch zo'n Italiaanse mee moeten nemen :D
  woensdag 20 juni 2012 @ 12:16:00 #270
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_113137537
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 12:14 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Jup... met schuur voor mijn motor. :+
pi_113137617
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 12:16 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Jup... met schuur voor mijn motor. :+
Mannen op motoren O+

Jammer dat je meestal zo gedesillusioneerd bent wanneer ze hun helm afzetten ;(
Sarcasme. Herken het.
pi_113137726
quote:

[..]

_O-

Ze antwoorden nog steeds niet! :D

Niet Dizorn aan het lijntje houden hoor, dan wordt Spirit boos ;)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  woensdag 20 juni 2012 @ 12:20:27 #273
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_113137749
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 12:17 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Mannen op motoren O+

Jammer dat je meestal zo gedesillusioneerd bent wanneer ze hun helm afzetten ;(
Jammer dat de meeste halve mietjes zijn die alleen op de motor verschijnen als het warmer dan 20 graden is en dan de hele dag in hun powerranger pakje op het terras gaan zitten. ;)
pi_113137814
quote:
10s.gif Op woensdag 20 juni 2012 12:19 schreef Godshand het volgende:

[..]

_O-

Als ze hier openlijk op FOK post dat ze andere mannen date, zie ik dat niet als "aan het lijntje houden". P heeft hierbij mijn toestemming om lekker te doen en laten waar ze zin in heeft :P
Sarcasme. Herken het.
pi_113137816
quote:
10s.gif Op woensdag 20 juni 2012 12:19 schreef Godshand het volgende:

[..]

_O-

Haha ik zou niet durven ;)!
Volgens mij op pagina 8 al gezegd, vinden elkaar leuk en we daten. Maar ik date soms nog wat anderen.
pi_113137828
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 12:21 schreef Perzephone het volgende:

[..]

Volgens mij op pagina 8 al gezegd, vinden elkaar leuk en we daten. Maar ik date soms nog wat anderen.
BUT WHY?!?!?!?!?!

:'(
Sarcasme. Herken het.
  woensdag 20 juni 2012 @ 12:24:08 #277
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_113137895
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 12:22 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

BUT WHY?!?!?!?!?!

:'(
D. rijdt geen motor.
pi_113137947
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 12:24 schreef -Splash- het volgende:

[..]

D. rijdt geen motor.
Ik weet niet of ik respect voor zijn tolerantie en geduld moet hebben, of hem een klap voor zn kop moet geven omdat hij dit pikt.

Tenzij ze een casual relationship hebben afgesproken natuurlijk. We hebben duidelijk meer details nodig!!
P!! Wat doe je!?
Sarcasme. Herken het.
pi_113137968
D, P en gaatjes :{

Ik hoop dat het over het alfabet gaat, anders heb ik vieze gedachten...
  woensdag 20 juni 2012 @ 12:27:15 #280
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_113137992
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 12:25 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ik weet niet of ik respect voor zijn tolerantie en geduld moet hebben, of hem een klap voor zn kop moet geven omdat hij dit pikt.

Tenzij ze een casual relationship hebben afgesproken natuurlijk. We hebben duidelijk meer details nodig!!
P!! Wat doe je!?
Ik weet niet wat er precies gaande is, maar ik ben het met je eens. :)
pi_113138010
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 12:21 schreef Perzephone het volgende:

[..]

Conclusie: Niet leuk genoeg.
Maar als je niks beters kan vinden hou je het misschien wel met hem uit als leuke bezigheid
  woensdag 20 juni 2012 @ 12:27:51 #282
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_113138011
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 12:25 schreef Spirit82 het volgende:
Tenzij ze een casual relationship hebben afgesproken natuurlijk.
Ja, wat denk je. D zal zelf ook wel dubbel daten. Dubbel D. Dubbel P.

Oh my...
pi_113138130
Pff, eindelijk weer eens over iets anders dan 'ik durf niet/ben zo lelijk' posts and all out to get me huh ;)

Dizorn en ik weten heel goed waar we aan toe zijn en hebben het leuk; geen reden om moeilijk te doen.
pi_113138184
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 12:27 schreef Godtje het volgende:

[..]

Conclusie: Niet leuk genoeg.
Maar als je niks beters kan vinden hou je het misschien wel met hem uit als leuke bezigheid
Gezien P's reactie: eensch.

En ik vrees voor ludduvvudduh bij D want er is altijd 1 die maar meegaat met de stroom omdat hij stiekem hoop houdt op meer.
Sarcasme. Herken het.
  woensdag 20 juni 2012 @ 12:35:31 #285
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_113138317
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 12:32 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Gezien P's reactie: eensch.

En ik vrees voor ludduvvudduh bij D want er is altijd 1 die maar meegaat met de stroom omdat hij stiekem hoop houdt op meer.
Zal wel meevallen. Geef ze de tijd.... :)
pi_113138326
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 12:30 schreef Perzephone het volgende:
; geen reden om moeilijk te doen.
Doe dat dan ook niet in je posts
  woensdag 20 juni 2012 @ 12:37:41 #287
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_113138401
Dat doet ze toch ook niet?
pi_113138425
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 12:37 schreef Silenus het volgende:
Dat doet ze toch ook niet?
Na enig aandringen. Dus wel
pi_113138635
Waar gaat dit over??
Het gaat over iets tussen twee mensen. Laat ze zelf uitzoeken hoe en wat.
pi_113138657
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 12:42 schreef Nixx- het volgende:
Waar gaat dit over??
He doe niet zo realistisch en laat ons lekker onze neus stoppen waar we willen zeg :(
Sarcasme. Herken het.
pi_113138678
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 12:42 schreef Nixx- het volgende:
Waar gaat dit over??
Dan kan ze dat toch zeggen: Gaat jullie geen flikker aan. < Punt

Half vaag lopen doen roept vragen op. Niks mis mee.
pi_113138730
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 12:43 schreef Godtje het volgende:

[..]

Dan kan ze dat toch zeggen: Gaat jullie geen flikker aan. < Punt

Half vaag lopen doen roept vragen op. Niks mis mee.
Hoest eigenlijk met jouw dates? 8-)
Sarcasme. Herken het.
pi_113138782
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 12:43 schreef Spirit82 het volgende:
He doe niet zo realistisch en laat ons lekker onze neus stoppen waar we willen zeg :(
En dat jullie allemaal van die voorstellingen gaan maken en op die manier de boel groter maken dan het werkelijk is? :')
pi_113138822
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 12:46 schreef Nixx- het volgende:

[..]

En dat jullie allemaal van die voorstellingen gaan maken en op die manier de boel groter maken dan het werkelijk is? :')
Heerlijk O+
Sarcasme. Herken het.
pi_113138840
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 12:44 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Hoest eigenlijk met jouw dates? 8-)
? :?
pi_113138869
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 12:47 schreef Godtje het volgende:

[..]

? :?
Je date niet??

Wat doe je dan in dit topic?? :(
Sarcasme. Herken het.
pi_113138917
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 12:48 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Je date niet??

Wat doe je dan in dit topic?? :(
Ik post toch ook in kras topics. Daar hoef ik niet voor te krassen
pi_113139094
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 12:49 schreef Godtje het volgende:

[..]

Ik post toch ook in kras topics. Daar hoef ik niet voor te krassen
Heb je al een relatie dan? Of ben je gewoon happy single?
Sarcasme. Herken het.
pi_113139140
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 12:54 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Heb je al een relatie dan? Of ben je gewoon happy single?
Ik heb in 10 jaar FOK! nog nooit een uitspraak gedaan over mijn relationele status.
Maar dit topic gaat niet over mij.
  woensdag 20 juni 2012 @ 12:57:46 #300
118973 Whizkid_RaiLmAn
Beschreven figuur
pi_113139207
Spiek even mee in dit topic :)
( ͡° ͜ʖ ͡°)
( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
pi_113139268
quote:
14s.gif Op woensdag 20 juni 2012 12:55 schreef Godtje het volgende:

[..]

Ik heb in 10 jaar FOK! nog nooit een uitspraak gedaan over mijn relationele status.
Maar dit topic gaat niet over mij.
OK, dan zal ik dat respecteren en niet zeggen dat ook jij op RP actief bent geweest :P
Sarcasme. Herken het.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')