Je kunt toch prima gewoon even de andere gratis sites proberen...kost niks en als je het niks vind schrijf je je zo weer uit.quote:Op maandag 18 juni 2012 11:25 schreef El_Thijs het volgende:
Paiq is de laatste tijd maar bagger vind ik. Of ik heb gewoon rukmatches
quote:Op maandag 18 juni 2012 11:21 schreef eefje801 het volgende:
Leuke tweede date gehad, hij kan nog steeds lekker koken
True, maar knuz is ook al vrij stil. En op Lexa sta ik ook, en daar heb ik tig geinteresseerden maar kan ik niets zien omdat ik geen abbo hebquote:Op maandag 18 juni 2012 11:31 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Je kunt toch prima gewoon even de andere gratis sites proberen...kost niks en als je het niks vind schrijf je je zo weer uit.
[..]
Badoo, okcupid, date.nl...ook nog mogelijkheden. Of een abbo nemen of er idd mee stoppen.quote:Op maandag 18 juni 2012 11:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
True, maar knuz is ook al vrij stil. En op Lexa sta ik ook, en daar heb ik tig geinteresseerden maar kan ik niets zien omdat ik geen abbo heb
quote:Op maandag 18 juni 2012 07:59 schreef Satijn het volgende:
[..]
Toch nog een sms van hem gehad.... Staat er het volgende in:lees: kut niet geneukt; ze was wel ok though. Ff copy/paste laatste afmeldzin. Misschien trapt ze er de volgende keer wel in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pff, wat moet ik hier nou weer van denken? Zit er zelfs aan te denken maar te stoppen met datingsites, zullen vast allemaal van die sneue types zijn,
Conclusie: hij is gebonden. Probeerde te wippen. Niet gelukt. Je bent verder wel ok, anders liet hij nooit meer iets horen. Redelijk positieve afloop voor jou dus.
Wat ben je toch altijd lekker positiefquote:Op maandag 18 juni 2012 11:39 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
lees: kut niet geneukt; ze was wel ok though. Ff copy/paste laatste afmeldzin. Misschien trapt ze er de volgende keer wel in.
Conclusie: hij is gebonden. Probeerde te wippen. Niet gelukt. Je bent verder wel ok, anders liet hij nooit meer iets horen. Redelijk positieve afloop voor jou dus.
Zal die eens proberen, tenx.quote:Op maandag 18 juni 2012 11:39 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Badoo, okcupid, date.nl...ook nog mogelijkheden. Of een abbo nemen of er idd mee stoppen.
Mwah. E. date met V. S met K (die kan redelijk koken geloof ik). S2 deed poging met S1, maar was niks.quote:Op maandag 18 juni 2012 11:39 schreef Spirit82 het volgende:
Hoe gaat het hier met iedereen??Ben 2 weekjes op vakantie geweest; best confronterend zo'n eerste keer samen! Heb ik nog spannende dingen gemist?
quote:Op maandag 18 juni 2012 11:40 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Mwah. E. date met V. S met K (die kan redelijk koken geloof ik). S2 deed poging met S1, maar was niks.
Wel een leuke vakantie geweest ?quote:Op maandag 18 juni 2012 11:39 schreef Spirit82 het volgende:
Hoe gaat het hier met iedereen??Ben 2 weekjes op vakantie geweest; best confronterend zo'n eerste keer samen! Heb ik nog spannende dingen gemist?
Jazeker! Ik bedoel meer dat je ineens dingen van elkaar ziet en meemaakt als je 2 weken 24/7 op elkaar lip zit, die je eerder nog kon verhullen, ook al wonen we al samen. Hence confronterend.quote:Op maandag 18 juni 2012 11:43 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Wel een leuke vakantie geweest ?
haha...herkenbaar wel natuurlijk :-)quote:Op maandag 18 juni 2012 11:46 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jazeker! Ik bedoel meer dat je ineens dingen van elkaar ziet en meemaakt als je 2 weken 24/7 op elkaar lip zit, die je eerder nog kon verhullen, ook al wonen we al samen. Hence confronterend.
Misschien ergens anders proberen dan op de boerderijquote:Op maandag 18 juni 2012 11:48 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Ik heb het ook maar eens geprobeerd na wat succes verhalen gehoord te hebben..
Maandje lid geweest van Lexa, en sommige kipjes die een 'interesse' bericht gestuurd hebben, heb ik eens een bericht gestuurd, echter niks meer gehoord..
Ik zal een poging wagen...dizorn en perz. zijn van het toneel verdwenen, net als Pien en H-J. Ook sil. laat weinig meer van zich horen. Splash is op vakantie, moet afkoelen na zijn date met mij.quote:Op maandag 18 juni 2012 11:43 schreef Spirit82 het volgende:
[..]Ik kan toch niks met die afkortingen!
Je bent alleen jouw date met Eefje vergeten toch ;-)quote:Op maandag 18 juni 2012 11:50 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ik zal een poging wagen...dizorn en perz. zijn van het toneel verdwenen, net als Pien en H-J. Ook sil. laat weinig meer van zich horen. Splash is op vakantie, moet afkoelen na zijn date met mij.Eefje date ene V. en die kan goed koken. AlmightyA heeft nu meerdere dates gehad, en dat lijkt de goede kant op te gaan. Hetzelfde geldt geloof ik voor mistig en/of cinderella. BoL blijft lekker door neuken maar doet daar niet veel verslag meer van...en er zijn voor mij wat nieuwe mensen bijgekomen.
O ja, die was erg geslaagd!quote:Op maandag 18 juni 2012 11:53 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Je bent alleen jouw date met Eefje vergeten toch ;-)
En hoe was jouw date met mijn backup dan??quote:Op maandag 18 juni 2012 11:50 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ik zal een poging wagen...dizorn en perz. zijn van het toneel verdwenen, net als Pien en H-J. Ook sil. laat weinig meer van zich horen. Splash is op vakantie, moet afkoelen na zijn date met mij.Eefje date ene V. en die kan goed koken. AlmightyA heeft nu meerdere dates gehad, en dat lijkt de goede kant op te gaan. Hetzelfde geldt geloof ik voor mistig en/of cinderella. BoL blijft lekker door neuken maar doet daar niet veel verslag meer van...en er zijn voor mij wat nieuwe mensen bijgekomen.
Badoo is net als Lexa met die superkrachten. Knuz is "meer gratis".quote:Op maandag 18 juni 2012 11:39 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Badoo, okcupid, date.nl...ook nog mogelijkheden. Of een abbo nemen of er idd mee stoppen.
Hij is nog steeds je back-up hoorquote:Op maandag 18 juni 2012 11:55 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
En hoe was jouw date met mijn backup dan??
Oohh godzijdank! Wat een opluchting!quote:Op maandag 18 juni 2012 11:57 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Hij is nog steeds je back-up hoor![]()
Was heel gezellig, maar geen chemie...meer vriendschappelijk een leuke klik.
Kan zijn dat dat verschilt voor mannen...maar ik hoef er niks voor te betalen en kan met iedereen contact leggen en zij met mij.quote:Op maandag 18 juni 2012 11:56 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Badoo is net als Lexa met die superkrachten. Knuz is "meer gratis".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |