Twee. Paiq en OkCupid.quote:Op maandag 18 juni 2012 14:58 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Ah dat maakt het wat lastiger, beetje zoals Satijn overkwam. Zit je nog wel op een site dan?
Hm als je echt twijfelt of je wel kans maakt kan je altijd wat casual voorstellen toch? Ergens de stad verkennen en wat drinken oidquote:Op maandag 18 juni 2012 15:01 schreef freshy98 het volgende:
[..]
Twee. Paiq en OkCupid.
Paiq doe ik nog minder mee dan OkCupid.
Op OkCupid zijn er redelijk wat met hoge matching scores.
Interessant genoeg om het profiel te bekijken dus. Maar wat ik dan lees is dan weer totaal niet mijn ding, of de foto's zijn al dat ik er niet eens aan hoef te beginnen.
Kan daar goed genoeg voor inschatten of ik kans maar of niet. En meestal val ik toch niet op dat soort types.
Zoiets heb ik wel gedaan, maar als er geen enkele reactie komt...quote:Op maandag 18 juni 2012 15:07 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Hm als je echt twijfelt of je wel kans maakt kan je altijd wat casual voorstellen toch? Ergens de stad verkennen en wat drinken oid![]()
Maarja, als daten via internet niets voor jou is, dan werkt dat niet natuurlijk.
dude...really ?quote:Op maandag 18 juni 2012 15:59 schreef freshy98 het volgende:
Helaas komt er met dat beter/modieuzer ook praktisch altijd een berg arrogantie mee.
Ik kijk ook altijd nog mee, maar heb niet zoveel bijzonders te vertellen. Of er zit weer iemand achter mijn laptop op fok...quote:Op maandag 18 juni 2012 14:43 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Hi! Leef nog hoor, maar zoals HJ al zei, de reeks is niet altijd even leuk om in te posten.
Morgen terrassen in Amsterdam. Het is zijn eerste internetdate, dus ben benieuwd haha
Tipje: ik kom net uit Oekraiene. 3 uurtjes vliegen en alles top! En ook mooie vrouwen idd.quote:Op maandag 18 juni 2012 15:31 schreef freshy98 het volgende:
Komt trouwens ook bij dat de meeste westerse vrouwen (als in westen van Nederland) mij weinig aanspreken. En daarmee bedoel ik niet zij mij vocaal aanspreken, maar qua aantrekking van mij uit richting hen.
Als het wel zomers is en de stad gevuld is met dames die er zomers bij lopen, dan heb ik echt bij de meesten zoiets van "mwoah". En als ik er dan een aantrekkelijk vind blijkt het vooral niet van oorsprong uit de Randstad te komen.
Misschien toch maar eens een account openen op een Russian Bride.com site...
Ok, ok. Misschien niet per definitie. Maar komt wel erg veel voor vind ik.quote:Op maandag 18 juni 2012 17:32 schreef Perzephone het volgende:
Mooie 'westerse' vrouwen die dan maar per definitie arrogant zijn.. Aha
Ergens heb je wel gelijk. Je komt ze vooral tegen in de kroeg. Al zullen er ook genoeg zijn die niet zo zijn.quote:Op maandag 18 juni 2012 17:35 schreef freshy98 het volgende:
[..]
Ok, ok. Misschien niet per definitie. Maar komt wel erg veel voor vind ik.
Van die types die vooral erg veel met zichzelf bezig zijn, en de rest daardoor minder vinden dan zichzelf.
Mwah, ik durf best met een vrouw een gesprek aan te gaan. Is vooral een leeftijdsding denk ik. Jongere voelen zich eerder popie jopie dan oudere dames.quote:Op maandag 18 juni 2012 18:12 schreef Perzephone het volgende:
Misschien wel (net zo) kort door de bocht.. Maar dat soort attitude zie ik dan weer vaak bij onzekere mannen die geen vrouwen aanspreken om eens echt in gesprek te raken.![]()
Even then, als een dame zo arrogant lijkt.. Zijn er genoeg anderen die misschien wel in zijn voor nieuwe contacten
Dat iig ja.quote:Op maandag 18 juni 2012 18:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mwah, ik durf best met een vrouw een gesprek aan te gaan. Is vooral een leeftijdsding denk ik. Jongere voelen zich eerder popie jopie dan oudere dames.
Haha ach, tis zo zonde om jezelf door vooroordelen tekort te doen.quote:Op maandag 18 juni 2012 18:46 schreef Cinderella_Man het volgende:
De vooroordelen buitelen over elkaar heen vanmiddag :-)
:-) maar op zich heb je wel gelijk. En dat besef ik mij ook heus wel.quote:Op maandag 18 juni 2012 18:51 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Haha ach, tis zo zonde om jezelf door vooroordelen tekort te doen.
Couldn't resist iig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |