abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 14 juni 2012 @ 00:10:20 #1
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_112870122

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!

Heb je altijd al eens willen proberen om via internet de liefde van je leven te vinden? Of heb je de liefde al gevonden via een datingsite? Of sta je al tijdenlang ingeschreven, maar wil het maar niet lukken? Dan is dit het topic voor al je vragen, tips, (succes)verhalen en anderssoortige ervaringen!

De datingsites:

Relatieplanet (RP)
Paiq
next·lover
Knuz
Badoo
Parship
Lexa
E-Matching
Friendscout24
Alternatief Daten
Yellowdate
OKcupid
Pepper
FOK! Fotoboek
En tot slot wordt er in dit topic ook flink gedate

De Daters
rush.jpg fokkerstman.jpg avatar.jpg 3tDdv.gif light-beam.jpg stanger_img.jpg middelvinger.jpg fok2.jpg Jemaineintense.jpg spnsmall.jpg DOTT2_small.gif X39.jpg25104391.gif naamloos1.JPG burn-out1.jpg IanUI.jpg Untitled-1.jpg bill.JPGmorera.jpg
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  donderdag 14 juni 2012 @ 00:11:11 #2
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_112870157
Graag gedaan. :P moest alleen wel 209 zijn....

Morera... Gaat lekker. Hopelijk help je snel beter succes.
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_112870190
Ik ga jou ook missen hoor :* Fijne vakantie! Hihi
  donderdag 14 juni 2012 @ 00:13:20 #4
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_112870256
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 00:11 schreef Sekhmet het volgende:
Ik ga jou ook missen hoor :* Fijne vakantie! Hihi
Hou je nu ook van me?
Gaat lukken. ;)
pi_112870355
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2012 00:13 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Hou je nu ook van me?
Gaat lukken. ;)
Had ik je dat in ons eerste chat contact nog niet vertelt dan? Hihi

*;
  donderdag 14 juni 2012 @ 00:16:57 #6
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_112870414
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2012 00:15 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Had ik je dat in ons eerste chat contact nog niet vertelt dan? Hihi

*;
Ik ga ervan uit dat het gewoon zo is als je me aanspreekt. Echte liefde, hoeft niks meer aan te gebeuren.
pi_112870636
^) ?

Toch niet raar dat ik daar nu al over begin...dat hele daten hebben we nu wel gehad. Time for the next step. *)

*zucht...was het maar zo makkelijk*
  donderdag 14 juni 2012 @ 00:58:47 #8
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_112871893
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 00:22 schreef Sekhmet het volgende:
^) ?

Toch niet raar dat ik daar nu al over begin...dat hele daten hebben we nu wel gehad. Time for the next step. *)

*zucht...was het maar zo makkelijk*
De auto staat klaar, kom maar op met de kinderen. :')
pi_112873777
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2012 00:58 schreef -Splash- het volgende:

[..]

De auto staat klaar, kom maar op met de kinderen. :')
*O*
  donderdag 14 juni 2012 @ 08:02:55 #10
328153 kinkyboy
Zo Vanilla als wat
pi_112874248
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2012 06:46 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

*O*
geluksvogeltje
--------------------------
Aan tegen vallers wen je ..
Aan meevallers nooit helaas
  donderdag 14 juni 2012 @ 16:02:56 #11
24114 --H-I-M--
beyond redemption...
pi_112890158
Zo, over een paar uurtjes is het zover - speeddaten in Amsterdam. As always, ik ben benieuwd!
pi_112891523
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2012 16:02 schreef --H-I-M-- het volgende:
Zo, over een paar uurtjes is het zover - speeddaten in Amsterdam. As always, ik ben benieuwd!
Ik had het er vandaag nog met een collega over. Zij is net geweest en vond het erg leuk...en wil vaker. Ga het ook maar eens proberen.

Veel plezier iig!
  donderdag 14 juni 2012 @ 19:28:48 #13
24114 --H-I-M--
beyond redemption...
pi_112898850
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2012 16:33 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Ik had het er vandaag nog met een collega over. Zij is net geweest en vond het erg leuk...en wil vaker. Ga het ook maar eens proberen.

Veel plezier iig!
Thanks! Ik heb t ook al vaker gedAan en tis idd erg leuk :)
pi_112911067
Nou, ik weet niet wat ik moet denken van die dame waar ik nu een tijdje contact mee heb. Zij had interesse in mij getoond dus dat leek me wel wat, we hebben leuk lopen chatten via MSN en ik kreeg meteen haar tel. nummer om te whats appen. Ik had haar het eerst een bericht gestuurd waarop ik iets van 4 uur later antwoord kreeg, ze was aan het werk geweest dus kon ik begrijpen. Vervolgens in de avond weer wat van haar gehoord en vervolgens steeds iets van drie kwartier op een antwoord lopen wachten omdat ze een vriendin bij zich had (ok die zullen ook vast voor gaan). Toen had ik een laatste vraag verzonden en daar helemaal niks over gehoord. De volgende dag kreeg ik opeens twee SMS`jes met de vraag waarom ik niks van me had laten horen. Bleek dat ze wel degelijk antwoord had gegeven maar die kwamen pas aan na het aan en uitzetten van mijn mobiel. Maar ik vond het dus gaaf dat ze de moeite nam om me te SMS`en.

Gisteren hebben we ook heel leuk lopen whats appen en vanmorgen kreeg ik zelfs meteen een bericht van haar toen ze op was gestaan. Maar op heel veel hints van me om elkaar in het echt te ontmoeten is ze nog niet ingegaan. Vandaag heb ik haar maar eens duidelijk verteld dat ik toch echt meer wil dan een chatmaatje blijven, daar reageerde ze op met dat ze me beter wil leren kennen. Naar mijn mening weten we al heel wat van elkaar, dus ik denk dat ik het contact maar moet verbreken. Heel spijtig, want het is echt een leuke meid.
Tok.
  vrijdag 15 juni 2012 @ 00:15:06 #15
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_112911459
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 00:03 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Nou, ik weet niet wat ik moet denken van die dame waar ik nu een tijdje contact mee heb. Zij had interesse in mij getoond dus dat leek me wel wat, we hebben leuk lopen chatten via MSN en ik kreeg meteen haar tel. nummer om te whats appen. Ik had haar het eerst een bericht gestuurd waarop ik iets van 4 uur later antwoord kreeg, ze was aan het werk geweest dus kon ik begrijpen. Vervolgens in de avond weer wat van haar gehoord en vervolgens steeds iets van drie kwartier op een antwoord lopen wachten omdat ze een vriendin bij zich had (ok die zullen ook vast voor gaan). Toen had ik een laatste vraag verzonden en daar helemaal niks over gehoord. De volgende dag kreeg ik opeens twee SMS`jes met de vraag waarom ik niks van me had laten horen. Bleek dat ze wel degelijk antwoord had gegeven maar die kwamen pas aan na het aan en uitzetten van mijn mobiel. Maar ik vond het dus gaaf dat ze de moeite nam om me te SMS`en.

Gisteren hebben we ook heel leuk lopen whats appen en vanmorgen kreeg ik zelfs meteen een bericht van haar toen ze op was gestaan. Maar op heel veel hints van me om elkaar in het echt te ontmoeten is ze nog niet ingegaan. Vandaag heb ik haar maar eens duidelijk verteld dat ik toch echt meer wil dan een chatmaatje blijven, daar reageerde ze op met dat ze me beter wil leren kennen. Naar mijn mening weten we al heel wat van elkaar, dus ik denk dat ik het contact maar moet verbreken. Heel spijtig, want het is echt een leuke meid.
Vind je dat niet een beetje radicaal? Misschien vindt ze het gewoon wat spannend nog en heeft ze iets meer tijd nodig voor ze durft af te spreken. Hebben jullie al foto's uitgewisseld? En het gehad over wat je eventueel kunt doen als jullie afspreken? Ligt er natuurlijk aan hoe je er zelf in staat en hoe lang je nu contact hebt maar zou nog even geduld hebben als ik jou was.
pi_112912048
quote:

Ik vind het ook wel een erg snelle beslissing. Vooral als je haar echt leuk vind. Je moet er dan ook wat geduld voor kunnen opbrengen.
pi_112912778
We hadden allebei een foto op ons profiel staan en daarnaast nog een extra foto uitgewisseld. Waar ik bang voor ben is dat de gesprekken op een gegeven moment doodlopen en dan is de kans op een date in het echt helemaal voorbij. Ik heb vroeger heel vaak MSN gesprekken gehad en in het begin was het geweldig maar op den duur heb je elkaar gewoon niks meer te melden. In het echt kan je dingen met elkaar ondernemen waar vanzelf weer gesprekken uit kunnen ontstaan maar via de computer of telefoon vind ik het op den duur erg lastig.
Nouja, we zien wel waar het op uitloopt, ik hoop er het beste van.
Tok.
pi_112913756
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 01:02 schreef kip_zonder-kop het volgende:
We hadden allebei een foto op ons profiel staan en daarnaast nog een extra foto uitgewisseld. Waar ik bang voor ben is dat de gesprekken op een gegeven moment doodlopen en dan is de kans op een date in het echt helemaal voorbij. Ik heb vroeger heel vaak MSN gesprekken gehad en in het begin was het geweldig maar op den duur heb je elkaar gewoon niks meer te melden. In het echt kan je dingen met elkaar ondernemen waar vanzelf weer gesprekken uit kunnen ontstaan maar via de computer of telefoon vind ik het op den duur erg lastig.
Dat is dan jou ervaring, misschien is het voor haar juist wel andersom en wil ze daarom eerst iemand leren kennen zodat je wat hebt om over te praten als je elkaar IRL ontmoet. Middenweg zien te vinden lijkt mij. Maar als je haar echt heel leuk vind, geef het dan iig een kans.
pi_112915326
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 01:02 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Ik zou doorgaan zoals nu en over een week een paar hints oid geven richting het elkaar ontmoeten en uitvinden of ze het dan al wel wil. Als je haar echt leuk vindt dan ben je bereid daarop te wachten. Maar je angst dat het doodbloedt is begrijpelijk.
  vrijdag 15 juni 2012 @ 09:18:49 #20
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_112916265
"Ik kap het nu meteen af want anders is er een kans dat het doodbloedt en dan hebben we geen contact meer".

Ehhh, ja? Als je het nu meteen afkapt is er sowieso geen contact meer, dus het lijkt me dat je dan altijd nog kiest voor de "we zien wel waar het op uitloopt en misschien spreken we over een paar dagen af."
Gourmetten of steengrillen?
pi_112916472
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 09:18 schreef Silenus het volgende:
"Ik kap het nu meteen af want anders is er een kans dat het doodbloedt en dan hebben we geen contact meer".

Ehhh, ja? Als je het nu meteen afkapt is er sowieso geen contact meer, dus het lijkt me dat je dan altijd nog kiest voor de "we zien wel waar het op uitloopt en misschien spreken we over een paar dagen af."
Waar staat dat hij het meteen wil afkappen? :?
  vrijdag 15 juni 2012 @ 09:45:18 #22
370039 Morera
more more more
pi_112917021
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 09:27 schreef AlmightyArjen het volgende:

[..]

Waar staat dat hij het meteen wil afkappen? :?
quote:
dus ik denk dat ik het contact maar moet verbreken. Heel spijtig, want het is echt een leuke meid.
pi_112917264
Zeg kip, heb je al eens geprobeerd om niet te hinten en gewoon voor te stellen een kop koffie te doen o.i.d.?
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_112917875
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 09:45 schreef Morera het volgende:

[..]

[..]

Ow, ik had alleen de laatste post van kip gelezen :)
pi_112920004
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 09:52 schreef Ordos20 het volgende:
Zeg kip, heb je al eens geprobeerd om niet te hinten en gewoon voor te stellen een kop koffie te doen o.i.d.?
Mwah, om eerlijk te zijn is die afstand daar een beetje te groot voor. :') Ik zal me wel aan het aanstellen zijn dus ik ga er wel gewoon mee door voorlopig.
Tok.
  vrijdag 15 juni 2012 @ 11:28:50 #26
370039 Morera
more more more
pi_112920744
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 11:09 schreef kip_zonder-kop het volgende:

[..]

Mwah, om eerlijk te zijn is die afstand daar een beetje te groot voor. :') Ik zal me wel aan het aanstellen zijn dus ik ga er wel gewoon mee door voorlopig.
Heb je al met haar gebeld? Probeer dat anders eerst eens
  vrijdag 15 juni 2012 @ 11:57:46 #27
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_112921904
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 09:52 schreef Ordos20 het volgende:
  vrijdag 15 juni 2012 @ 11:59:03 #28
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_112921949
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 11:09 schreef kip_zonder-kop het volgende:

[..]

Als eerste (serieuze) date is het vaak wel handig dat je niet meteen uren lang afspreekt. Je kunt altijd nog een hapje eten als het klikt. Zoek gewoon wat leuks om te doen in de omgeving als het niet langer duurt.
  vrijdag 15 juni 2012 @ 19:28:53 #29
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_112942334
Hier een voorlopig nog dateloos weekend. Wel een leuk contact via Knuz (fotomatch :P) maar verdorie weer helemaal onder de rivieren..story of my life ;) Het mailen is in ieder geval erg lollig en leuk.
V. heb ik nog contact mee gehad op Skype maar deze week beide niet veel tijd meer voor een date. Geeft ook een beetje aan dat ik daar nog niet uit ben, of dat wat voor me is.

Nog iemand wilde dateplannen voor dit weekend?
  vrijdag 15 juni 2012 @ 19:42:52 #30
283098 Eind-Baas
Geen arbeider
pi_112943006
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 19:28 schreef eefje801 het volgende:
Hier een voorlopig nog dateloos weekend. Wel een leuk contact via Knuz (fotomatch :P) maar verdorie weer helemaal onder de rivieren..story of my life ;) Het mailen is in ieder geval erg lollig en leuk.
V. heb ik nog contact mee gehad op Skype maar deze week beide niet veel tijd meer voor een date. Geeft ook een beetje aan dat ik daar nog niet uit ben, of dat wat voor me is.

Nog niet.. (hint hint) :@
  vrijdag 15 juni 2012 @ 19:56:02 #31
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_112943619
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 19:42 schreef Eind-Baas het volgende:

[..]

Nog niet.. (hint hint) :@
Je hebt wel een beetje een summier fotoboek. Zal even je tekst door google translate halen ;)
:P
Edit: je bent op zoek naar "meisjes" lees ik. Ik ben veel, maar geen meisje meer ;) En wat bedoel je met dames kunnen mijn "baby" bellen? Geen hoog zittende kinderwens mag ik hopen toch?
pi_112943838
Boh, het zou toch mooier zijn wanneer je, wanneer je op paiq een oneliner ontvangt, je deze als speeddate zou kunnen accepteren...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 15 juni 2012 @ 20:02:08 #33
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_112943906
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 20:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
Boh, het zou toch mooier zijn wanneer je, wanneer je op paiq een oneliner ontvangt, je deze als speeddate zou kunnen accepteren...
In plaats van als match bedoel je?
  vrijdag 15 juni 2012 @ 20:06:20 #34
283098 Eind-Baas
Geen arbeider
pi_112944079
quote:
6s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 19:56 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Je hebt wel een beetje een summier fotoboek. Zal even je tekst door google translate halen ;)
:P
Edit: je bent op zoek naar "meisjes" lees ik. Ik ben veel, maar geen meisje meer ;) En wat bedoel je met dames kunnen mijn "baby" bellen? Geen hoog zittende kinderwens mag ik hopen toch?
Ik had gewoon een tekst door google translate gehaald, vond spaans wel interessant staan :')
Als je echt geïnteresserd bent in een date met mij moet je maar dm'en of pm'en :)
pi_112944428
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 20:02 schreef eefje801 het volgende:

[..]

In plaats van als match bedoel je?
Ja, ik heb toch regelmatig gesprekken waarvan ik denk "die zou niet door de speeddate komen". Moet je ze echt blokkeren en dat vind ik dan zo zielig :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_112944514
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 20:13 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ja, ik heb toch regelmatig gesprekken waarvan ik denk "die zou niet door de speeddate komen". Moet je ze echt blokkeren en dat vind ik dan zo zielig :')
Gewoon aangeven dat je ze toch niet zo leuk vind en dan eventueel nog blokkeren als je echt van ze af wil. Maar ik ben het wel met je eens dat het een toevoeging aan paiq zou zijn.
pi_112944564
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 20:16 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Gewoon aangeven dat je ze toch niet zo leuk vind en dan eventueel nog blokkeren als je echt van ze af wil. Maar ik ben het wel met je eens dat het een toevoeging aan paiq zou zijn.
Ja, dat je kunt kiezen, accepteer als speeddate, accepteer als match... Ik zeg het ook wel hoor. Maar dan voel ik me een afgezante van de duivel :')
  vrijdag 15 juni 2012 @ 20:28:04 #38
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_112944898
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 20:06 schreef Eind-Baas het volgende:

[..]

Ik had gewoon een tekst door google translate gehaald, vond spaans wel interessant staan :')
Als je echt geïnteresserd bent in een date met mij moet je maar dm'en of pm'en :)
Ben een nieuwsgierig mens dus misschien doe ik dat wel ;)
  vrijdag 15 juni 2012 @ 20:29:18 #39
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_112944942
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 20:17 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ja, dat je kunt kiezen, accepteer als speeddate, accepteer als match... Ik zeg het ook wel hoor. Maar dan voel ik me een afgezante van de duivel :')
Ha ha ja ik herken dat wel, het voelt zo lullig. Heb het andersom ook wel eens gehad maar meestal is het dan zo dat je al een tijd niet hebt gepraat en dan geeft het niet. Wanneer het iemand is die je wel leuk vindt is het best zuur ;)

Ben trouwens echt al een dikke maand niet op Paiq geweest, even helemaal genoeg van.
  vrijdag 15 juni 2012 @ 21:00:19 #40
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_112946092
Sowieso maar weinig nieuws onder de date-zo'n hier nietwaar?
pi_112947572
Dus, ik zit al een tijdje op Pepper, en opeens komt er een leuke match langs die dat ook van mij vind! Top! Dus ik denk, ik schaf nu toch maar een full membership aan, dan kan ik een bericht sturen. Dus ik stuur zoiets van "Hey hallo leuk blabla zoek me op op Facebook, dat praat makkelijker!"
2 dagen later nog geen bericht terug gehad, dus ik kijk even in de FAQ, blijkt dus dat je niet eens berichten kan _lezen_ als je geen full membership heb :')_!

Dus, hoe zoek ik iemand op met alleen een voornaam, leeftijd en woonplaats? _O- Iemand ideeën?
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_112947752
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 21:40 schreef robuust89 het volgende:
Dus, ik zit al een tijdje op Pepper, en opeens komt er een leuke match langs die dat ook van mij vind! Top! Dus ik denk, ik schaf nu toch maar een full membership aan, dan kan ik een bericht sturen. Dus ik stuur zoiets van "Hey hallo leuk blabla zoek me op op Facebook, dat praat makkelijker!"
2 dagen later nog geen bericht terug gehad, dus ik kijk even in de FAQ, blijkt dus dat je niet eens berichten kan _lezen_ als je geen full membership heb :')_!

Dus, hoe zoek ik iemand op met alleen een voornaam, leeftijd en woonplaats? _O- Iemand ideeën?
Geen idee, maar als je als die creepy stalker van Pepper wilt overkomen is dit dé methode.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_112949397
quote:
Morgen date 3 met E. Ik wilde morgen gaan trainen in thialf, zei ze dat ze mee wil dus we gaan schaatsen :D Slim van haar, kan ze me gelijk checken in een strak pakkie :P
pi_112952462
@ de datende dames.
vorige week date1 gehad. klikte was leuk. nr's uitgewisseld, ik heb de volgende dag laten weten het leuk gevonden te hebben. zij bevestigde dit.
Na paar dagen nog even kort contact, zij begon uit zichzelf over date2 en stelde een dag voor.
Verder 0 contact van haar kant. is dit desinteresse of wil ze afwachten of het de tweede keer ook nog leuk is?
pi_112952722
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 22:19 schreef AlmightyArjen het volgende:

[..]

Morgen date 3 met E. Ik wilde morgen gaan trainen in thialf, zei ze dat ze mee wil dus we gaan schaatsen :D Slim van haar, kan ze me gelijk checken in een strak pakkie :P
Kan ze inderdaad goed het zaakje down under bekijken, valt me namelijk altijd wel op bij die strakke schaatspakkies op tv! Heb je toch goed over nagedacht ^O^
pi_112952752
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 23:09 schreef tinoburg het volgende:
@ de datende dames.
vorige week date1 gehad. klikte was leuk. nr's uitgewisseld, ik heb de volgende dag laten weten het leuk gevonden te hebben. zij bevestigde dit.
Na paar dagen nog even kort contact, zij begon uit zichzelf over date2 en stelde een dag voor.
Verder 0 contact van haar kant. is dit desinteresse of wil ze afwachten of het de tweede keer ook nog leuk is?
Dat zij met een voorstel kwam van een tweede date zegt mij dat ze zeker wel interesse heeft. En je zegt verder nul contact van haar kant, maar laat jij zelf wel wat van je horen? En ook zonder dagelijks contact te hebben kun je geïnteresseerd blijven. Ik zou het gewoon even afwachten, lekker op die tweede date gaan en dan weer verder kijken.
pi_112952897
Ik had nog een keer een app gestuurd hoe het met dr ging, maar ze was druk. wil me niet opdringen, dus nu al een paar dagen stil. ik laat dr met rust tot de volgende date.
pi_112953015
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 23:17 schreef tinoburg het volgende:
Ik had nog een keer een app gestuurd hoe het met dr ging, maar ze was druk. wil me niet opdringen, dus nu al een paar dagen stil. ik laat dr met rust tot de volgende date.
En voor hetzelfde geld heeft ze alweer iemand anders (online) ontmoet...met internetdaten weet je maar nooit!
pi_112953072
Haha, dus misschien toch maar warm houden en morgen vragen hoe t met dr gaat?
pi_112955062
quote:
jep :-)
doe later verslag..ziet er veelbelovend uit :-)
pi_112958678
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 23:20 schreef tinoburg het volgende:
Niks vragen natuurlijk. Date is al gepland en je stuurde al een paar keer een bericht met zero response daarop. Ieder bericht wat je nu nog vanuit jezelf stuurt doet je 10 punten stijgen op de desperate-meter. Je staat halverwege, kappen dus. Het is nu aan die date van je.

Daarnaast is het - wat Sekhmet al zegt - inderdaad geen goed teken en is er een andere droomprins in beeld gekomen. ALS ze blijft volharden in haar zwijgen vreet ik mijn hoed op als ze uberhaupt nog op date gaat met je.

Reken in dat geval maar op een excuus of twee, drie tegen die tijd.
  zaterdag 16 juni 2012 @ 02:12:02 #52
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_112959033
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 22:19 schreef AlmightyArjen het volgende:

[..]

Klinkt helemaal goed! Je bent dus een fanatieke schaatser? Ik heb daar nog wel bier staan tappen, vroeger. En kijken naar de Heerenveen Flyers :P Maar dat is off topic. Heel veel plezier morgen en wel even verslag doen hé?
  zaterdag 16 juni 2012 @ 02:13:52 #53
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_112959069
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 23:20 schreef tinoburg het volgende:
Wanneer is date 2 gepland? Ik zou pas op de dag zelf sturen dat je haar straks ziet om zo en zo laat en verder tot straks! Gewoon een beetje je van de domme houden.
  zaterdag 16 juni 2012 @ 02:14:20 #54
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_112959076
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 23:56 schreef Cinderella_Man het volgende:

[..]

jep :-)
doe later verslag..ziet er veelbelovend uit :-)
Leuk, eerste date?
pi_112960974
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 02:13 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Wanneer is date 2 gepland? Ik zou pas op de dag zelf sturen dat je haar straks ziet om zo en zo laat en verder tot straks! Gewoon een beetje je van de domme houden.
Aankomende week ergens. Ik laat de bal bij haar. We hadden behalve de dag nog geen concrete tijd, dus moeten elkaar nog wel spreken. Ik wacht het af, ben niet desperate en zo wil ik ook niet over komen:)
pi_112977585
Gisteravond eerste date gehad. Was gezellig! Nu alleen niks van hem gehoord. Is dit al een afwijzing of moet ik geduld hebben/initiatief nemen?
pi_112977747
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 19:51 schreef Satijn het volgende:
Gisteravond eerste date gehad. Was gezellig! Nu alleen niks van hem gehoord. Is dit al een afwijzing of moet ik geduld hebben/initiatief nemen?
Leuk!
Geduld hebben of zelf initiatief tonen...mannen kunnen ook heel erg twijfelen over dat juiste moment om weer wat van zich te laten horen om maar niet te desperate te lijken. Maar het kan natuurlijk ook zo zijn dat hij het minder leuk vond. Ga af op je eigen gevoel.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sekhmet op 16-06-2012 20:08:09 (fixed) ]
pi_112977968
Dat is inderdaad waar. Ik ben altijd 'bang' om te hard van stapel/wanhopig over te komen en hem daarmee weg te jagen... Dus misschien maar beter om even niks te doen... :S

(edit: pff, net toch maar even gesmst en hem bedankt voor de leuke avond)

[ Bericht 19% gewijzigd door Satijn op 16-06-2012 21:01:30 ]
  zaterdag 16 juni 2012 @ 23:30:52 #59
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_112987526
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 20:02 schreef Satijn het volgende:
Dat is inderdaad waar. Ik ben altijd 'bang' om te hard van stapel/wanhopig over te komen en hem daarmee weg te jagen... Dus misschien maar beter om even niks te doen... :S

(edit: pff, net toch maar even gesmst en hem bedankt voor de leuke avond)
Dat is een leuk berichtje toch? Heb je al iets gehoord?
pi_112988791
Nee nog niet. I'm confused!
  zondag 17 juni 2012 @ 00:02:23 #61
370039 Morera
more more more
pi_112988870
misschien is hij gewoon aan het stappen, wacht morgen en overmorgen af. in de tussentijd niet weer naar hem smssen
  zondag 17 juni 2012 @ 00:04:54 #62
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_112988981
Met date V. aan Skypen, denk morgen date twee.
  zondag 17 juni 2012 @ 00:13:21 #63
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_112989342
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 00:00 schreef Satijn het volgende:
Nee nog niet. I'm confused!
hmm lastig te zeggen. Kan inderdaad zijn dat hij zoals Morera zegt gewoon aan het stappen is. Of zijn telefoon niet in de buurt heeft liggen. Heb ik zo vaak, dat ik 's avonds pas zie dat ik gesmst ben door iemand. Maar ja het kan ook zijn dat hij het nog even niet weet. Ik zou morgen nog even afwachten.
pi_112989388
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 00:04 schreef eefje801 het volgende:
Met date V. aan Skypen, denk morgen date twee.
:D Leuk! Veel plezier alvast!
pi_112989438
quote:
12s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 02:12 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Klinkt helemaal goed! Je bent dus een fanatieke schaatser? Ik heb daar nog wel bier staan tappen, vroeger. En kijken naar de Heerenveen Flyers :P Maar dat is off topic. Heel veel plezier morgen en wel even verslag doen hé?
Jah, ben een fanatieke schaatser. Ik doe ook altijd mee met het NK voor 30 jaar en ouder.

Date was erg leuk. Leuk geschaatst, uiteraard even mijn kunsten getoond en ze was onder de indruk :P Daarna bij mij wat gegeten en wat tv gekeken, erg gezellig. We doen het rustig aan, volgende week zien we elkaar weer :)
  zondag 17 juni 2012 @ 00:17:46 #66
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_112989524
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 00:14 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

:D Leuk! Veel plezier alvast!
Ha ha ja, beetje spontane actie, staartje van 24u Le Mans kijken ;)
Hij wilde me wel ophalen maar heeft al een biertje op dus nu ga ik hem morgenvroeg wakker bellen :P
pi_112989669
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 00:17 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Ha ha ja, beetje spontane actie, staartje van 24u Le Mans kijken ;)
Hij wilde me wel ophalen maar heeft al een biertje op dus nu ga ik hem morgenvroeg wakker bellen :P
Geen idee waar je het over hebt...maar klinkt als een goede reden om hem uit zijn slaap te wekken ;)
  zondag 17 juni 2012 @ 00:22:20 #68
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_112989712
quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2012 00:21 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Geen idee waar je het over hebt...maar klinkt als een goede reden om hem uit zijn slaap te wekken ;)
Dat is een 24-uurs race, autoracen het zegt me niks. Ik heb alleen geen goede ontvangst van RTL7 dus het leek hem handiger dat ik daar kwam kijken ;)
pi_112989946
quote:
10s.gif Op zondag 17 juni 2012 00:22 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Dat is een 24-uurs race, autoracen het zegt me niks. Ik heb alleen geen goede ontvangst van RTL7 dus het leek hem handiger dat ik daar kwam kijken ;)
Goede zet... :7
pi_112990160
Dus omdat hij al wat op heeft kun jij er niet heen rijden?
Beetje slap excuus ;-)
"Time to go clubbing. Watch out baby-seals!"
  zondag 17 juni 2012 @ 00:35:49 #71
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_112990216
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 00:33 schreef freshy98 het volgende:
Dus omdat hij al wat op heeft kun jij er niet heen rijden?
Beetje slap excuus ;-)
Ik heb niks op maar ben absoluut niet vertrouwd achter het stuur
pi_112990306
Wegens geen rijbewijs/ervaring, of wat?
Plus het is rustig. Moet lukken als zigzaggend over de weg.
  zondag 17 juni 2012 @ 00:39:59 #73
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_112990355
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 00:38 schreef freshy98 het volgende:
Wegens geen rijbewijs/ervaring, of wat?
Plus het is rustig. Moet lukken als zigzaggend over de weg.
Geen rijbewijs helaas, wel ervaring ;) Maar dat verdient geen schoonheidsprijs. Dat wordt stationair rijden en dan ben ik er morgen nog eerder met de trein ;) Bovendien heb ik dan ook geen auto, ha ha
  zondag 17 juni 2012 @ 00:41:32 #74
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_112990396
quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2012 00:28 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Goede zet... :7
Opeens was ik heel blij met mijn slechte KPN-ontvanger.
pi_112990473
Hoezo was je er blij mee? Je bent toch niet samen, of heb ik wat gemist?
pi_112990565
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 00:44 schreef freshy98 het volgende:
Ze gaan morgen verder kijken...wel blijven opletten he ;)
  zondag 17 juni 2012 @ 00:46:52 #77
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_112990572
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 00:44 schreef freshy98 het volgende:
Ik denk inderdaad dat je de clou een beetje mist ;) Ik kan serieus dat net niet goed ontvangen thuis. Dus dat was een mooi opzetje voor hem om een date voor te stellen :) Ik vond dat niet zo erg ;)
pi_112990589
Oh ok. Maar samen 24 Le Mans kijken is niet erg romantisch...
pi_112990602
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 00:46 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Ik denk inderdaad dat je de clou een beetje mist ;) Ik kan serieus dat net niet goed ontvangen thuis. Dus dat was een mooi opzetje voor hem om een date voor te stellen :) Ik vond dat niet zo erg ;)
Ja ok. Het is wel een leuke inkopper.
  zondag 17 juni 2012 @ 00:47:52 #80
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_112990607
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 00:47 schreef freshy98 het volgende:
Oh ok. Maar samen 24 Le Mans kijken is niet erg romantisch...
Zucht..droogkloot ;)
pi_112990623
quote:
10s.gif Op zondag 17 juni 2012 00:47 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Zucht..droogkloot ;)
_O-
pi_112990645
Mag dan hier in het Westen wonen, ik blijf een Twentenaar ;-)
  zondag 17 juni 2012 @ 00:53:00 #83
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_112990781
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 00:15 schreef AlmightyArjen het volgende:

[..]

Jah, ben een fanatieke schaatser. Ik doe ook altijd mee met het NK voor 30 jaar en ouder.

Date was erg leuk. Leuk geschaatst, uiteraard even mijn kunsten getoond en ze was onder de indruk :P Daarna bij mij wat gegeten en wat tv gekeken, erg gezellig. We doen het rustig aan, volgende week zien we elkaar weer :)
Klinkt wederom goed! Kon ze ook een beetje schaatsen? Dus er is nog niet gezoend? ;) Tof dat jullie weer een date hebben volgende week.
pi_112992045
quote:
14s.gif Op zondag 17 juni 2012 00:53 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Klinkt wederom goed! Kon ze ook een beetje schaatsen? Dus er is nog niet gezoend? ;) Tof dat jullie weer een date hebben volgende week.
Ze kon een beetje schaatsen, ging wel aardig maar pootje over zonder mijn hulp ging nog niet.. En qua zoenen: bij het afscheid gaf ik haar een zoen op haar mond, tenminste, dat wilde ik doen maar zij dacht dat ik er een op haar wang wilde geven en ze draaide haar hoofd een beetje dus dat ging niet helemaal goed: kwam half op haar mond terecht :') Kreeg ook niet helemaal het idee dat ze het wilde, mede omdat ze haar hoofd draaiede, dus ik heb het daarbij gelaten. Ik heb toen ze net weg was nog wel even een appje gestuurd met "en wat betreft die halve zoen van net: ik wilde wel, maar ik wist niet of jij wel wilde, wilde ook niets forceren..." Even later heeft ze geantwoord met "dat is lief, dan bewaren we dat voor volgende week ;).." Dus dat zit wel goed en voor mij is de drempel nu ook weg :)
pi_112995652
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 00:02 schreef Morera het volgende:
misschien is hij gewoon aan het stappen, wacht morgen en overmorgen af. in de tussentijd niet weer naar hem smssen
Hmm, Nog steeds niks ontvangen. Voor de date smsde hij mij vaak spontaan...

Vandaag zou hij de hele dag naar z'n ouders gaan. Tijdens de date hebben we het wel lichtelijk over een tweede date gehad. Aan het einde van de avond heb ik tegen hem gezegd dat hij het mocht bepalen. Tijdens de date niet echt signalen gekregen dat hij geen zin had in een tweede date.

Dus nog steeds: 'I'm confused'
pi_112995964
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 02:14 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Leuk, eerste date?
Jep...was erg leuk.....mooie meid, met inhoud, heerlijk een hele avond in een rustige bar gedronken en gepraat. Veel flirten van beide kanten (terloopse aanrakingen etc etc). Naar mijn idee klik, en tweede date is direct afgesproken :-)
pi_112996405
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 08:53 schreef Satijn het volgende:

[..]

Hmm, Nog steeds niks ontvangen. Voor de date smsde hij mij vaak spontaan...

Vandaag zou hij de hele dag naar z'n ouders gaan. Tijdens de date hebben we het wel lichtelijk over een tweede date gehad. Aan het einde van de avond heb ik tegen hem gezegd dat hij het mocht bepalen. Tijdens de date niet echt signalen gekregen dat hij geen zin had in een tweede date.

Dus nog steeds: 'I'm confused'
Vervelend...
Geef het nog even zou ik zeggen. Aan de andere kant denk ik dat je ook in je achterhoofd moet houden dat hij er wel eens heel anders over kan denken dan jij. En dat er zelfs een kans is dat hij niks meer van zich laat horen...want zulke mensen zitten er zeker tussen.
Ik hoop dat je nog wel wat hoort, want juist die onzekerheid is heel vervelend. Je weet maar nooit, misschien is hij gewoon even teveel met andere dingen bezig.
pi_112996422
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 09:31 schreef Cinderella_Man het volgende:

[..]

Jep...was erg leuk.....mooie meid, met inhoud, heerlijk een hele avond in een rustige bar gedronken en gepraat. Veel flirten van beide kanten (terloopse aanrakingen etc etc). Naar mijn idee klik, en tweede date is direct afgesproken :-)
Leuk joh ^O^
Tweede date al binnenkort?
pi_112998564
quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2012 10:12 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Leuk joh ^O^
Tweede date al binnenkort?
jep...komende week :-)
pi_113004096
quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2012 10:10 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Vervelend...
Geef het nog even zou ik zeggen. Aan de andere kant denk ik dat je ook in je achterhoofd moet houden dat hij er wel eens heel anders over kan denken dan jij. En dat er zelfs een kans is dat hij niks meer van zich laat horen...want zulke mensen zitten er zeker tussen.
Ik hoop dat je nog wel wat hoort, want juist die onzekerheid is heel vervelend. Je weet maar nooit, misschien is hij gewoon even teveel met andere dingen bezig.
Ja misschien, ben erg benieuwd! Ik ben nu al teleurgesteld... Ik snap dan gewoon niet dat iemand op de date zelf niet laat blijken dat hij/zij het niks vind...

Zijn hier nog meer mensen die iets vergelijkbaars hebben meegemaakt? Dat je date helemaal van de aardbodem verdween?

[ Bericht 4% gewijzigd door Satijn op 17-06-2012 15:26:36 ]
pi_113006312
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 14:40 schreef Satijn het volgende:

[..]

Ja misschien, ben erg benieuwd! Ik ben nu al teleurgesteld... Ik snap dan gewoon niet dat iemand op de date zelf niet laat blijken dat hij/zij het niks vind...

Zijn hier nog meer mensen die iets vergelijkbaars hebben meegemaakt? Dat je date helemaal van de aardbodem verdween?
Meerdere keren meegemaakt, maar vnl nog voor dat het tot een date kwam. Dat je erg leuk contact hebt en ineens niks meer hoort.
Ik weet niet of je het contact online hebt gelegd, zo ja, kan het goed zijn dat hij iemand anders is tegen gekomen. Vat het niet te persoonlijk op en ga gewoon verder kijken als je niks van hem hoort. Genoeg andere leuke mannen die uiteindelijk wel echt voor je zullen gaan. En het blijft een harde wereld, sommige mensen houden weinig rekening met het gevoel van anderen of maakt het allemaal niks uit.

Maar het blijft een vervelend gevoel...
  zondag 17 juni 2012 @ 16:06:27 #92
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_113007372
Tussen mij en m`n date gaat het nog prima, voelen ons erg goed samen. Is alleen 1 probleem en dat is dat we alles geheim moeten houden.
pi_113007446
OMG Santa Barbara praktijken :o
  zondag 17 juni 2012 @ 16:12:19 #94
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_113007571
Zijn ex begint te ouwehoeren. Dreigt hun zoontje van 3 jaar bij hem weg te houden als hij met een vrouw omgaat. Want het zou slecht voor die kleine zijn als hij z`n papa met een andere vrouw ziet.
  zondag 17 juni 2012 @ 16:14:08 #95
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_113007635
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 16:12 schreef Wildervankstertje het volgende:
Zijn ex begint te ouwehoeren. Dreigt hun zoontje van 3 jaar bij hem weg te houden als hij met een vrouw omgaat. Want het zou slecht voor die kleine zijn als hij z`n papa met een andere vrouw ziet.
En is zij nog single want als dat voor hem geldt moet zij ook het goeie voorbeeld geven.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  zondag 17 juni 2012 @ 16:15:29 #96
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_113007677
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 16:14 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

En is zij nog single want als dat voor hem geldt moet zij ook het goeie voorbeeld geven.
Ja ze is nog single.
pi_113007687
quote:
Wat een onzin zeg...dat kindje is toch veel beter af als hij zijn vader gewoon gelukkig ziet. Volgens mij heeft dit meer met haar gevoel en jaloezie te maken. Wat wil ze dan dat hij altijd alleen blijft of dat hij pas iemand vind als zij ook weer iemand anders heeft.
  zondag 17 juni 2012 @ 16:17:43 #98
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_113007763
quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2012 16:15 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Wat een onzin zeg...dat kindje is toch veel beter af als hij zijn vader gewoon gelukkig ziet. Volgens mij heeft dit meer met haar gevoel en jaloezie te maken. Wat wil ze dan dat hij altijd alleen blijft of dat hij pas iemand vind als zij ook weer iemand anders heeft.
Zij vindt dat hij nog niet toe is aan een relatie. Maar goed wij zien elkaar wel gewoon als die kleine niet bij hem is. Voorlopig maar even op deze manier. Maar hij voelt zich er wel rot onder dat zij zo moeilijk doet, omdat hij gewoon alleen maar wil dat alles goed gaat.
pi_113007829
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 16:17 schreef Wildervankstertje het volgende:

[..]

Zij vindt dat hij nog niet toe is aan een relatie.
En dat bepaalt zij :?
  zondag 17 juni 2012 @ 16:19:48 #100
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_113007858
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 16:19 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

En dat bepaalt zij :?
Ze denkt dat ze dat kan bepalen, maar dat lukt haar nooit.
  zondag 17 juni 2012 @ 16:22:21 #101
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_113007957
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 16:15 schreef Wildervankstertje het volgende:

[..]

Ja ze is nog single.
En waar zou dat aanliggen? Ze klinkt als iemand die wat steekjes los heeft hier en daar
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_113008174
quote:
Ervan uitgaande dat de scheiding is geregeld en ook de omgangsregeling/ouderschapsregeling met het zoontje..hoe dacht ex dat te willen doen dan ?? 8)7
  zondag 17 juni 2012 @ 16:34:03 #103
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_113008322
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 16:29 schreef Cinderella_Man het volgende:

[..]

Ervan uitgaande dat de scheiding is geregeld en ook de omgangsregeling/ouderschapsregeling met het zoontje..hoe dacht ex dat te willen doen dan ?? 8)7
Makkelijk gewoon afspraken niet nakomen. Duurt maanden voor dat geregeld is.
14 SHADES OF GREY
pi_113008699
Ik zie mijn ex al met zo'n kulverhaal bij me aankomen. En moet de eerste rechter in Nederland nog tegenkomen die haar in 'r gelijk zou stellen als we het dan op die manier gaan spelen.

Maar laat me raden, Wildervankstertje. Hij heeft háár gedumpt, am i right?
pi_113008993
quote:
10s.gif Op zondag 17 juni 2012 16:44 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik zie mijn ex al met zo'n kulverhaal bij me aankomen. En moet de eerste rechter in Nederland nog tegenkomen die haar in 'r gelijk zou stellen als we het dan op die manier gaan spelen.

Hoe is het gegaan met jou, Pien en je zoontje? Jullie zijn zo weinig meer in dit topic te vinden...
  zondag 17 juni 2012 @ 16:53:56 #106
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_113009068
quote:
14s.gif Op zondag 17 juni 2012 16:51 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Hoe is het gegaan met jou, Pien en je zoontje? Jullie zijn zo weinig meer in dit topic te vinden...
Ik heb mijn paiq-lidmaatschap opgezegd, was de enige datingsite waar ik lid van was, dus heb niks meer te melden hier :)
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
pi_113009074
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 14:40 schreef Satijn het volgende:

[..]

Jep...gebeurt vaker dan je denkt...kennelijk niet ongewoon bij (online)daten..don't worry...

quote:

[..]

Vroeg ik mij laatst ook af.....

quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 16:53 schreef Pien85 het volgende:

[..]

Ik heb mijn paiq-lidmaatschap opgezegd, was de enige datingsite waar ik lid van was, dus heb niks meer te melden hier :)
Geen reden om ons hier niet te blijven verblijden met jullie verhalen...kom zeg..succes-story of the topic....... *O* *O* ^)
pi_113009111
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 16:53 schreef Pien85 het volgende:

[..]

Dat zegt genoeg denk ik ;)
Leuk! Veel plezier samen.
  zondag 17 juni 2012 @ 16:57:26 #109
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_113009211
Ho even :o Even voor de duidelijkheid, het opzeggen van mijn Paiq-lidmaatschap heb ik simpelweg gedaan omdat het me ging vervelen, weinig echt interessante mensen, hoop gelul in de ruimte... Daar heb ik geen datingsite voor nodig, dat kan ik elders ook.

[ Bericht 0% gewijzigd door Pien85 op 17-06-2012 17:05:12 ]
  zondag 17 juni 2012 @ 17:00:16 #110
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_113009334
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 16:29 schreef Cinderella_Man het volgende:

[..]

Scheiding is niet aan de orde, waren niet getrouwd en woonden niet samen.
  zondag 17 juni 2012 @ 17:01:10 #111
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_113009370
quote:
10s.gif Op zondag 17 juni 2012 16:44 schreef Hungry_Joe het volgende:

Ja hij heeft de relatie verbroken.
pi_113009535
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 16:57 schreef Pien85 het volgende:
Ho even :o Even voor de duidelijkheid, het opzeggen van mijn Paiq-lidmaatschap heb ik simpelweg gedaan omdat het me ging vervelen, weinig echt interessante mensen, hoop gelul in de ruimte... Daar heb ik geen datingsite voor nodig, dat kan ik elders ook.
Oke, dat kan natuurlijk ook. En over hoe het tussen jou en H-j staat wil je liever niks kwijt?!
pi_113009568
quote:

[..]

Ik vind de reeks gewoon niet zo interessant meer de laatste tijd, al koekeloer ik hier zo nu en dan nog weleens. En ging goed eigenlijk, ik had hem meer verlegen verwacht maar hij wist me te verrassen.

quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 17:01 schreef Wildervankstertje het volgende:

[..]

Ja hij heeft de relatie verbroken.
Ze kan het niet verkroppen dat hij doorgaat met zijn leven en zal ook wel jaloers zijn dus. Maar dat is haar probleem, niet dat van jullie.

[ Bericht 1% gewijzigd door Hungry_Joe op 17-06-2012 19:39:36 ]
  zondag 17 juni 2012 @ 17:09:07 #114
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_113009688
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 17:05 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Oke, dat kan natuurlijk ook. En over hoe het tussen jou en H-j staat wil je liever niks kwijt?!
HJ is tof 8-)
pi_113009793
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 17:00 schreef Wildervankstertje het volgende:

[..]

Scheiding is niet aan de orde, waren niet getrouwd en woonden niet samen.
Ook na samenwoning worden er regelingen getroffen qua omvang/co-ouderschap....
  zondag 17 juni 2012 @ 18:07:03 #116
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_113011558
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 17:11 schreef Cinderella_Man het volgende:

[..]

Ook na samenwoning worden er regelingen getroffen qua omvang/co-ouderschap....
Zij woonden niet samen.

En na samenwonen gebeurt het ook niet altijd dat er regelingen getroffen worden. Ligt ook aan de ouders. Ken genoeg mensen met kinderen waarbij er geen officiële regels zijn. Maar die regelen alles gewoon onderling omdat dat gewoon goed gaat. Komt geen instantie bij kijken.
pi_113012100
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 18:07 schreef Wildervankstertje het volgende:

[..]

Zij woonden niet samen.

En na samenwonen gebeurt het ook niet altijd dat er regelingen getroffen worden. Ligt ook aan de ouders. Ken genoeg mensen met kinderen waarbij er geen officiële regels zijn. Maar die regelen alles gewoon onderling omdat dat gewoon goed gaat. Komt geen instantie bij kijken.
Alles wat je overeenkomt (ook zonder instanties) zijn bindend........

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar goed dit is een beetje off-topic :-)
  zondag 17 juni 2012 @ 19:45:11 #118
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_113015671
quote:
4s.gif Op zondag 17 juni 2012 16:57 schreef Pien85 het volgende:
Je praat op Paiq met de verkeerde mensen ;)
Ik zit ook op Paiq en ik ben wel interessant :P
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  zondag 17 juni 2012 @ 20:20:23 #119
253383 Partyboy1991
Trollin' down the river
pi_113017315
Ik had een gesprek met een FOK!ker op paiq en zij weet dat niet :p
  zondag 17 juni 2012 @ 20:22:52 #120
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_113017462
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 20:20 schreef Partyboy1991 het volgende:
Ik had een gesprek met een FOK!ker op paiq en zij weet dat niet :p
Hoe wist je dat?
14 SHADES OF GREY
  zondag 17 juni 2012 @ 20:32:36 #121
253383 Partyboy1991
Trollin' down the river
pi_113017965
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 20:22 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Hoe wist je dat?
foto uit het fobo en die van paiq
pi_113038836
quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2012 15:36 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Meerdere keren meegemaakt, maar vnl nog voor dat het tot een date kwam. Dat je erg leuk contact hebt en ineens niks meer hoort.
Ik weet niet of je het contact online hebt gelegd, zo ja, kan het goed zijn dat hij iemand anders is tegen gekomen. Vat het niet te persoonlijk op en ga gewoon verder kijken als je niks van hem hoort. Genoeg andere leuke mannen die uiteindelijk wel echt voor je zullen gaan. En het blijft een harde wereld, sommige mensen houden weinig rekening met het gevoel van anderen of maakt het allemaal niks uit.

Maar het blijft een vervelend gevoel...
Toch nog een sms van hem gehad.... Staat er het volgende in:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pff, wat moet ik hier nou weer van denken? Zit er zelfs aan te denken maar te stoppen met datingsites, zullen vast allemaal van die sneue types zijn,

[ Bericht 8% gewijzigd door Satijn op 18-06-2012 19:18:29 ]
pi_113039085
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 07:59 schreef Satijn het volgende:

[..]

SPOILER
Pff, wat moet ik hier nou weer van denken? Zit er zelfs aan te denken maar te stoppen met datingsites, zullen vast allemaal van die sneue types zijn,
Nou, duidelijk. Deze gaat hem dus niet worden. Weet je hoe lang het uit is tussen hem en zijn ex?

En niet de hoop opgeven: er zit ook genoeg leuk volk tussen op datingsites! ;)
pi_113039257
quote:

[..]

Was dit nu je eerste ervaring met datingsites ? Zo ja, dan moet je echt op basis hiervan niet gaan stoppen hoor. Er zitten dit soort types tussen (net zoals er vrouwen zitten die alleen maar op de aandacht kicken)...maar soms, tis net een cafe, soms zitten er leuke mensen tussen...don't give up
pi_113043038
quote:

[..]

SPOILER
Jammer...eigenlijk geeft hij heel voorzichtig aan dat hij je toch niet leuk genoeg vind...en dat kan natuurlijk.
Ik heb bijna hetzelfde gehad. Één van de weinige dates die ik echt leuk vond. Hele fijne, leuke avond gehad. Ook daarna nog een paar keer leuk contact. Na koninginnedag vroeg ik hem over date twee en vertelde hij dat hij een oude vlam tegen het lijf was gelopen en verliefd was geworden. Of het echt zo is weet ik niet, maar conclusie is wel dat hij mij dus niet leuk genoeg vond.
Het leven is hard ;) En misschien heb je idd meer succes buiten de datingsites om. Ik zie het nog even als een leuke aanvulling. Sterkte iig!
  maandag 18 juni 2012 @ 11:21:29 #126
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_113043245
Leuke tweede date gehad, hij kan nog steeds lekker koken :)
  Moderator / Redactie FP maandag 18 juni 2012 @ 11:25:02 #127
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_113043353
Paiq is de laatste tijd maar bagger vind ik. Of ik heb gewoon rukmatches :')
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_113043563
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 11:25 schreef El_Thijs het volgende:
Paiq is de laatste tijd maar bagger vind ik. Of ik heb gewoon rukmatches :')
Je kunt toch prima gewoon even de andere gratis sites proberen...kost niks en als je het niks vind schrijf je je zo weer uit.

quote:
14s.gif Op maandag 18 juni 2012 11:21 schreef eefje801 het volgende:
Leuke tweede date gehad, hij kan nog steeds lekker koken :)
^O^
  Moderator / Redactie FP maandag 18 juni 2012 @ 11:37:12 #129
Brabo Bastard
pi_113043722
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2012 11:31 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Je kunt toch prima gewoon even de andere gratis sites proberen...kost niks en als je het niks vind schrijf je je zo weer uit.

[..]

^O^
True, maar knuz is ook al vrij stil. En op Lexa sta ik ook, en daar heb ik tig geinteresseerden maar kan ik niets zien omdat ik geen abbo heb :')
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
pi_113043792
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 11:37 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

True, maar knuz is ook al vrij stil. En op Lexa sta ik ook, en daar heb ik tig geinteresseerden maar kan ik niets zien omdat ik geen abbo heb :')
Badoo, okcupid, date.nl...ook nog mogelijkheden. Of een abbo nemen of er idd mee stoppen.
  maandag 18 juni 2012 @ 11:39:17 #131
242666 BeamofLight
pi_113043799
quote:

[..]

SPOILER
lees: kut niet geneukt; ze was wel ok though. Ff copy/paste laatste afmeldzin. Misschien trapt ze er de volgende keer wel in.

Conclusie: hij is gebonden. Probeerde te wippen. Niet gelukt. Je bent verder wel ok, anders liet hij nooit meer iets horen. Redelijk positieve afloop voor jou dus.
pi_113043803
Hoe gaat het hier met iedereen?? O+ Ben 2 weekjes op vakantie geweest; best confronterend zo'n eerste keer samen! Heb ik nog spannende dingen gemist?
Sarcasme. Herken het.
pi_113043838
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 11:39 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

lees: kut niet geneukt; ze was wel ok though. Ff copy/paste laatste afmeldzin. Misschien trapt ze er de volgende keer wel in.

Conclusie: hij is gebonden. Probeerde te wippen. Niet gelukt. Je bent verder wel ok, anders liet hij nooit meer iets horen. Redelijk positieve afloop voor jou dus.
Wat ben je toch altijd lekker positief :*
Sarcasme. Herken het.
  Moderator / Redactie FP maandag 18 juni 2012 @ 11:40:28 #134
Brabo Bastard
pi_113043840
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2012 11:39 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Badoo, okcupid, date.nl...ook nog mogelijkheden. Of een abbo nemen of er idd mee stoppen.
Zal die eens proberen, tenx.
"Omae wa mou shindeiru."
  maandag 18 juni 2012 @ 11:40:50 #135
242666 BeamofLight
pi_113043857
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 11:39 schreef Spirit82 het volgende:
Hoe gaat het hier met iedereen?? O+ Ben 2 weekjes op vakantie geweest; best confronterend zo'n eerste keer samen! Heb ik nog spannende dingen gemist?
Mwah. E. date met V. S met K (die kan redelijk koken geloof ik). S2 deed poging met S1, maar was niks.
pi_113043936
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 11:40 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Mwah. E. date met V. S met K (die kan redelijk koken geloof ik). S2 deed poging met S1, maar was niks.
;( Ik kan toch niks met die afkortingen!
Sarcasme. Herken het.
pi_113043945
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 11:39 schreef Spirit82 het volgende:
Wel een leuke vakantie geweest ?
pi_113044044
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 11:43 schreef Cinderella_Man het volgende:

[..]

Wel een leuke vakantie geweest ?
Jazeker! Ik bedoel meer dat je ineens dingen van elkaar ziet en meemaakt als je 2 weken 24/7 op elkaar lip zit, die je eerder nog kon verhullen, ook al wonen we al samen. Hence confronterend.
Sarcasme. Herken het.
pi_113044101
Ik heb het ook maar eens geprobeerd na wat succes verhalen gehoord te hebben..
Maandje lid geweest van Lexa, en sommige kipjes die een 'interesse' bericht gestuurd hebben, heb ik eens een bericht gestuurd, echter niks meer gehoord..

Nu maar eens op Paiq proberen, want dat is toch weer eens wat anders..
Prrrrttt
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:Perry is de oppercavia :')
pi_113044179
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 11:46 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Jazeker! Ik bedoel meer dat je ineens dingen van elkaar ziet en meemaakt als je 2 weken 24/7 op elkaar lip zit, die je eerder nog kon verhullen, ook al wonen we al samen. Hence confronterend.
haha...herkenbaar wel natuurlijk :-)

quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 11:48 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Ik heb het ook maar eens geprobeerd na wat succes verhalen gehoord te hebben..
Maandje lid geweest van Lexa, en sommige kipjes die een 'interesse' bericht gestuurd hebben, heb ik eens een bericht gestuurd, echter niks meer gehoord..

Misschien ergens anders proberen dan op de boerderij :+
pi_113044212
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 11:43 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

;( Ik kan toch niks met die afkortingen!
Ik zal een poging wagen...dizorn en perz. zijn van het toneel verdwenen, net als Pien en H-J. Ook sil. laat weinig meer van zich horen. Splash is op vakantie, moet afkoelen na zijn date met mij. ;) Eefje date ene V. en die kan goed koken. AlmightyA heeft nu meerdere dates gehad, en dat lijkt de goede kant op te gaan. Hetzelfde geldt geloof ik voor mistig en/of cinderella. BoL blijft lekker door neuken maar doet daar niet veel verslag meer van...en er zijn voor mij wat nieuwe mensen bijgekomen.
pi_113044321
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2012 11:50 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Ik zal een poging wagen...dizorn en perz. zijn van het toneel verdwenen, net als Pien en H-J. Ook sil. laat weinig meer van zich horen. Splash is op vakantie, moet afkoelen na zijn date met mij. ;) Eefje date ene V. en die kan goed koken. AlmightyA heeft nu meerdere dates gehad, en dat lijkt de goede kant op te gaan. Hetzelfde geldt geloof ik voor mistig en/of cinderella. BoL blijft lekker door neuken maar doet daar niet veel verslag meer van...en er zijn voor mij wat nieuwe mensen bijgekomen.
Je bent alleen jouw date met Eefje vergeten toch ;-)
pi_113044369
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 11:53 schreef Cinderella_Man het volgende:

[..]

Je bent alleen jouw date met Eefje vergeten toch ;-)
O ja, die was erg geslaagd! w/
pi_113044404
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2012 11:50 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

En hoe was jouw date met mijn backup dan?? :o
Sarcasme. Herken het.
  maandag 18 juni 2012 @ 11:56:52 #145
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_113044451
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2012 11:39 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Badoo is net als Lexa met die superkrachten. Knuz is "meer gratis".
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_113044484
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 11:55 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

En hoe was jouw date met mijn backup dan?? :o
Hij is nog steeds je back-up hoor ;)
Was heel gezellig, maar geen chemie...meer vriendschappelijk een leuke klik.
pi_113044534
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2012 11:57 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Hij is nog steeds je back-up hoor ;)
Was heel gezellig, maar geen chemie...meer vriendschappelijk een leuke klik.
Oohh godzijdank! Wat een opluchting! :P

Wel jammer dat het niet klikte. Ik vind het wel leuk, al die fokstelletjes! En Sil zal wel bezig zijn geweest met voetbal de afgelopen weken :P
Sarcasme. Herken het.
pi_113044541
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 11:56 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Badoo is net als Lexa met die superkrachten. Knuz is "meer gratis".
Kan zijn dat dat verschilt voor mannen...maar ik hoef er niks voor te betalen en kan met iedereen contact leggen en zij met mij.
  maandag 18 juni 2012 @ 12:01:06 #149
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_113044602
Dan verschilt dat volgens mij behoorlijk met mannen :{

Wacht, volgens mij kan ik wel berichtjes sturen, maar ik kan bijvoorbeeld niet zien wie mij willen ontmoeten.

[ Bericht 28% gewijzigd door Comp_Lex op 18-06-2012 12:06:07 ]
pi_113044882
Wat ik trouwens niet echt begrijp, is dat er zoveel wordt geklaagd over de gratis sites en de beperkte mogelijkheden voor gratis members van grotere datingsites. Blijkbaar is men oprecht geinteresseerd in daten, maar heeft niemand 25-30 euro over om serieus in contact te komen met even gemotiveerde mensen?
Sarcasme. Herken het.
pi_113044910
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 12:01 schreef Comp_Lex het volgende:
Dan verschilt dat volgens mij behoorlijk met mannen :{

Wacht, volgens mij kan ik wel berichtjes sturen, maar ik kan bijvoorbeeld niet zien wie mij willen ontmoeten.
Dat lukt mij ook niet...maar vind ik ook niet belangrijk. Gaat erom wie ik wil ontmoeten. En je kunt wel zien wie je profiel bezocht heeft en als iemand je echt wilt ontmoeten gaan ze wel met je chatten neem ik aan
pi_113044941
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 11:50 schreef Cinderella_Man het volgende:

[..]

Misschien ergens anders proberen dan op de boerderij :+
whehehe :+
Prrrrttt
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:Perry is de oppercavia :')
pi_113044971
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 12:08 schreef Spirit82 het volgende:
Wat ik trouwens niet echt begrijp, is dat er zoveel wordt geklaagd over de gratis sites en de beperkte mogelijkheden voor gratis members van grotere datingsites. Blijkbaar is men oprecht geinteresseerd in daten, maar heeft niemand 25-30 euro over om serieus in contact te komen met even gemotiveerde mensen?
Jep...inderdaad...snap ik ook niet zo goed....in de kroeg moet je ook wat investeren......

quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 12:09 schreef PerryVogelbekdier het volgende:

[..]

whehehe :+
O-)
pi_113045143
Ik las op datereview (oid) dat zoveel mensen problemen hebben met betalingen. Dat er teveel word afgeschreven of dat ze het niet op kunnen zeggen (wel account verliezen, maar nog wel betalen). Dat soort dingen schrikt mij wat af van de betaalsites. En ik ben verder prima tevreden over de gratis sites.
  maandag 18 juni 2012 @ 12:19:18 #155
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_113045254
Als het succes uitblijft, dan zal ik overwegen om ook eens een keer een abo te nemen.
pi_113045850
Mij viel op dat ik 2/3x per dag een interesse bericht kreeg, maar daar bleef het ook bij :+
Misschien ligt het aan mij, of zijn andere er gewoon niet erg mee bezig..

Kheb nu Paiq, en ook al contact gelegd met 2 personen. Ben benieuwd of daar iets uitkomt
Prrrrttt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')