Ze gaan morgen verder kijken...wel blijven opletten hequote:Op zondag 17 juni 2012 00:44 schreef freshy98 het volgende:
Hoezo was je er blij mee? Je bent toch niet samen, of heb ik wat gemist?
Ik denk inderdaad dat je de clou een beetje mistquote:Op zondag 17 juni 2012 00:44 schreef freshy98 het volgende:
Hoezo was je er blij mee? Je bent toch niet samen, of heb ik wat gemist?
Ja ok. Het is wel een leuke inkopper.quote:Op zondag 17 juni 2012 00:46 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat je de clou een beetje mistIk kan serieus dat net niet goed ontvangen thuis. Dus dat was een mooi opzetje voor hem om een date voor te stellen
Ik vond dat niet zo erg
Zucht..droogklootquote:Op zondag 17 juni 2012 00:47 schreef freshy98 het volgende:
Oh ok. Maar samen 24 Le Mans kijken is niet erg romantisch...
Klinkt wederom goed! Kon ze ook een beetje schaatsen? Dus er is nog niet gezoend?quote:Op zondag 17 juni 2012 00:15 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Jah, ben een fanatieke schaatser. Ik doe ook altijd mee met het NK voor 30 jaar en ouder.
Date was erg leuk. Leuk geschaatst, uiteraard even mijn kunsten getoond en ze was onder de indrukDaarna bij mij wat gegeten en wat tv gekeken, erg gezellig. We doen het rustig aan, volgende week zien we elkaar weer
Ze kon een beetje schaatsen, ging wel aardig maar pootje over zonder mijn hulp ging nog niet.. En qua zoenen: bij het afscheid gaf ik haar een zoen op haar mond, tenminste, dat wilde ik doen maar zij dacht dat ik er een op haar wang wilde geven en ze draaide haar hoofd een beetje dus dat ging niet helemaal goed: kwam half op haar mond terechtquote:Op zondag 17 juni 2012 00:53 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Klinkt wederom goed! Kon ze ook een beetje schaatsen? Dus er is nog niet gezoend?Tof dat jullie weer een date hebben volgende week.
Hmm, Nog steeds niks ontvangen. Voor de date smsde hij mij vaak spontaan...quote:Op zondag 17 juni 2012 00:02 schreef Morera het volgende:
misschien is hij gewoon aan het stappen, wacht morgen en overmorgen af. in de tussentijd niet weer naar hem smssen
Jep...was erg leuk.....mooie meid, met inhoud, heerlijk een hele avond in een rustige bar gedronken en gepraat. Veel flirten van beide kanten (terloopse aanrakingen etc etc). Naar mijn idee klik, en tweede date is direct afgesproken :-)quote:
Vervelend...quote:Op zondag 17 juni 2012 08:53 schreef Satijn het volgende:
[..]
Hmm, Nog steeds niks ontvangen. Voor de date smsde hij mij vaak spontaan...
Vandaag zou hij de hele dag naar z'n ouders gaan. Tijdens de date hebben we het wel lichtelijk over een tweede date gehad. Aan het einde van de avond heb ik tegen hem gezegd dat hij het mocht bepalen. Tijdens de date niet echt signalen gekregen dat hij geen zin had in een tweede date.
Dus nog steeds: 'I'm confused'
Leuk johquote:Op zondag 17 juni 2012 09:31 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Jep...was erg leuk.....mooie meid, met inhoud, heerlijk een hele avond in een rustige bar gedronken en gepraat. Veel flirten van beide kanten (terloopse aanrakingen etc etc). Naar mijn idee klik, en tweede date is direct afgesproken :-)
Ja misschien, ben erg benieuwd! Ik ben nu al teleurgesteld... Ik snap dan gewoon niet dat iemand op de date zelf niet laat blijken dat hij/zij het niks vind...quote:Op zondag 17 juni 2012 10:10 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Vervelend...
Geef het nog even zou ik zeggen. Aan de andere kant denk ik dat je ook in je achterhoofd moet houden dat hij er wel eens heel anders over kan denken dan jij. En dat er zelfs een kans is dat hij niks meer van zich laat horen...want zulke mensen zitten er zeker tussen.
Ik hoop dat je nog wel wat hoort, want juist die onzekerheid is heel vervelend. Je weet maar nooit, misschien is hij gewoon even teveel met andere dingen bezig.
Meerdere keren meegemaakt, maar vnl nog voor dat het tot een date kwam. Dat je erg leuk contact hebt en ineens niks meer hoort.quote:Op zondag 17 juni 2012 14:40 schreef Satijn het volgende:
[..]
Ja misschien, ben erg benieuwd! Ik ben nu al teleurgesteld... Ik snap dan gewoon niet dat iemand op de date zelf niet laat blijken dat hij/zij het niks vind...
Zijn hier nog meer mensen die iets vergelijkbaars hebben meegemaakt? Dat je date helemaal van de aardbodem verdween?
En is zij nog single want als dat voor hem geldt moet zij ook het goeie voorbeeld geven.quote:Op zondag 17 juni 2012 16:12 schreef Wildervankstertje het volgende:
Zijn ex begint te ouwehoeren. Dreigt hun zoontje van 3 jaar bij hem weg te houden als hij met een vrouw omgaat. Want het zou slecht voor die kleine zijn als hij z`n papa met een andere vrouw ziet.
Ja ze is nog single.quote:Op zondag 17 juni 2012 16:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En is zij nog single want als dat voor hem geldt moet zij ook het goeie voorbeeld geven.
Wat een onzin zeg...dat kindje is toch veel beter af als hij zijn vader gewoon gelukkig ziet. Volgens mij heeft dit meer met haar gevoel en jaloezie te maken. Wat wil ze dan dat hij altijd alleen blijft of dat hij pas iemand vind als zij ook weer iemand anders heeft.quote:Op zondag 17 juni 2012 16:12 schreef Wildervankstertje het volgende:
Zijn ex begint te ouwehoeren. Dreigt hun zoontje van 3 jaar bij hem weg te houden als hij met een vrouw omgaat. Want het zou slecht voor die kleine zijn als hij z`n papa met een andere vrouw ziet.
Zij vindt dat hij nog niet toe is aan een relatie. Maar goed wij zien elkaar wel gewoon als die kleine niet bij hem is. Voorlopig maar even op deze manier. Maar hij voelt zich er wel rot onder dat zij zo moeilijk doet, omdat hij gewoon alleen maar wil dat alles goed gaat.quote:Op zondag 17 juni 2012 16:15 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg...dat kindje is toch veel beter af als hij zijn vader gewoon gelukkig ziet. Volgens mij heeft dit meer met haar gevoel en jaloezie te maken. Wat wil ze dan dat hij altijd alleen blijft of dat hij pas iemand vind als zij ook weer iemand anders heeft.
En dat bepaalt zijquote:Op zondag 17 juni 2012 16:17 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Zij vindt dat hij nog niet toe is aan een relatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |