Maar dan is de fototitel "Leontien Borsato met balonnen wel weer erg leuk"quote:Op woensdag 13 juni 2012 09:55 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik zat trouwens bruiloftskiekjes te kijken (wat keek Estelle daar al ongelukkig!) en me even te verbazen over de smakeloze outfit van Leontine Borsato. Met zichtbare tepels
http://www.fotoleovogelza(...)ntien%20030600-1.jpg
quote:Op donderdag 14 juni 2012 07:19 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Maar dan is de fototitel "Leontien Borsato met balonnen wel weer erg leuk"
Maar waarom zo snel na het begin van hun relatie al, Estelle was 19!quote:Op donderdag 14 juni 2012 06:23 schreef hexje het volgende:
[..]
Misschien willen de vrouwen graag een kind? Dat hij er al een paar heeft, wil niet zeggen dat de nieuwe mevrouw Gullit haar kinderwens overboord moet doen.
Tuurlijk, dat soort mannen hebben blijkbaar een woeste aantrekkingskracht op vrouwen.quote:Op donderdag 14 juni 2012 10:02 schreef SEMTEX het volgende:
Er staat vast alweer een nieuwe Estelle van 19 klaar.
Badr Hari=smerig tyfusjoch dus team Ruudquote:
Ik las dat Ruud maandelijks ruim 5000 euro aan Christina Pensa overmaakt, dan hebben we natuurlijk ook nog de betalingen aan Yvonne en Estelle lijkt mij ook niet goedkoop in het onderhoud.quote:Op donderdag 14 juni 2012 10:48 schreef utrecht1970 het volgende:
Hoe rijk zou Gullit nog zijn. Waarschijnlijk veel leuke snabbels maar geen echte trainingswerkzaamheden.
En met de (partner) alimentatie wordt ie door 3 vrouwen waarschijnlijk ook aardig uitgekleed
Maar dat zal wel zo'n beetje opgehouden zijn nu, partneralimentatie is toch meestal 12 jaar?quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik las dat Ruud maandelijks ruim 5000 euro aan Christina Pensa overmaakt, dan hebben we natuurlijk ook nog de betalingen aan Yvonne en Estelle lijkt mij ook niet goedkoop in het onderhoud.
Ruud is 16 jaar ouder dan Estellequote:Op donderdag 14 juni 2012 09:39 schreef Deisyy het volgende:
Maar waarom zo snel na het begin van hun relatie al, Estelle was 19!
Ja, maar mannen hebben toch minder last van hun biologische klokquote:Op donderdag 14 juni 2012 12:52 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ruud is 16 jaar ouder dan Estelle
Boontje komt om zijn loontjequote:Op woensdag 13 juni 2012 22:50 schreef miss_dynastie het volgende:
Jep, steeds met de volgende mevrouw Gullit, zeg maar. Boontje, loontje en zo
Jaha mannen wel ..Maar deissy vroeg waarom Estelle met 19 jaar een kind had. Trouwens ze hadden idd paar jaar kunnen wachten met kinderen krijgen.quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:55 schreef miss_dynastie het volgende:
Ja, maar mannen hebben toch minder last van hun biologische klok
Ik weet niet hoe de Italiaanse wet is, maar die kinderen zijn inmiddels meerderjarig, dus ik vermoed dat alle alimentatieverplichtingen inmiddels zo ongeveer afgelopen waren... wat natuurlijk een prima moment is om een nieuwe alimentatieverplichting vast te stellenquote:Op donderdag 14 juni 2012 12:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik las dat Ruud maandelijks ruim 5000 euro aan Christina Pensa overmaakt, dan hebben we natuurlijk ook nog de betalingen aan Yvonne en Estelle lijkt mij ook niet goedkoop in het onderhoud.
precies, alleen de kinderen met estelle zijn nog minderjarigquote:Op donderdag 14 juni 2012 13:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe de Italiaanse wet is, maar die kinderen zijn inmiddels meerderjarig, dus ik vermoed dat alle alimentatieverplichtingen inmiddels zo ongeveer afgelopen waren... wat natuurlijk een prima moment is om een nieuwe alimentatieverplichting vast te stellen
Is dat haar vader? En wat en waarom zag hij dat aankomen?quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:22 schreef MightyMightyM het volgende:
Vraag mij af waar de onvermijdelijke Henny Cruijff komt met zijn briljante analyses omtrent de breuk en de claim dat hij het allanggg zag aankomen (net zoals de helft van Nederland)
Alleen al dat trainen in Tsetsjenie vorig jaar leverde hem +5 miljoen op, ik denk dat hij het goed heeftquote:Op donderdag 14 juni 2012 10:48 schreef utrecht1970 het volgende:
Hoe rijk zou Gullit nog zijn. Waarschijnlijk veel leuke snabbels maar geen echte trainingswerkzaamheden.
En met de (partner) alimentatie wordt ie door 3 vrouwen waarschijnlijk ook aardig uitgekleed
Shownieuws 2009quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:30 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Is dat haar vader? En wat en waarom zag hij dat aankomen?
quote:´Bom onder huwelijk Ruud en Estelle Gullit´
Gaat er dit jaar opnieuw een glamourkoppel uit elkaar? Volgens weekblad Story hebben Ruud en Estelle ernstige huwelijksproblemen. De vader van Estelle, Henny Cruijff, doet in het blad een boekje open over de relatie.
Volgens Henny, die overigens geen contact meer heeft met Estelle, gaat het niet goed tussen Ruud en Estelle. Hij zegt in het blad: “Mijn netwerk is heel groot en dit is wat ik hoor. Ik hoop dat ze hun problemen weten te overwinnen, maar dat het niet gaat is vrijwel zeker.”
De vader van Estelle zegt wel stellig dat hij Ruud en Estelle niet zelf gesproken heeft. Maat het is wel een tijd geleden dat de twee voor het laatst te zien waren op een feestje of een première. Op het LAF-feestje van maandag was alleen Ruud van de partij en bij de afgelopen Beau Monde-Awards vergezelde Leco van Zadelhoff Estelle.
Henny vertelt verder dat hij er overigens niet voor gekozen heeft om het contact met zijn dochter te verbreken. Estelle moest van zijn ex-vrouw een keuze maken tussen haar en Henny. Estelle koos voor haar moeder.
Henny Cruijff heeft het verhaal in Story bevestigd aan Shownieuws. Het management ‘verwijst het verhaal naar het rijk der fabelen’. Ook Estelle heeft aan Shownieuws laten weten dat er niets aan de hand is.
Was nog ruim een uur voor de wedstrijd. Of kijk jij ook altijd eerst een uur reclame voordat je een speelfilm kijkt?quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daar kijk je nu naar met je oranje tagje
Ow, okay.quote:
Ik wens dat haar geen rust wordt gegund in deze emotioneel zware periode.quote:Op donderdag 14 juni 2012 07:03 schreef Mylene het volgende:
Over de 27-jarige, regelmatig in opspraak zijnde Badr Hari zwijgt Estelle nog altijd in alle talen. Ze heeft aangegeven dat ze wenst dat haar en de kinderen de rust wordt gegund in deze emotioneel zware periode.
bron
quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:44 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik wens dat haar geen rust wordt gegund in deze emotioneel zware periode.
Excuses. Was grapje. Maar mislukt.quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:34 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Was nog ruim een uur voor de wedstrijd. Of kijk jij ook altijd eerst een uur reclame voordat je een speelfilm kijkt?
Kan gebeuren.quote:
http://www.telegraaf.nl/p(...)ing_the_Stars__.htmlquote:do 14 jun 2012, 20:15
Estelle Gullit ziet af van Ranking the Stars
AMSTERDAM - Estelle Gullit heeft haar deelname aan Ranking the Stars afgezegd. Waarschijnlijk heeft ze geen zin om in het programma vragen te beantwoorden over haar scheiding.
Eerder deze week werd bekend dat Estelle en Ruud Gullit uit elkaar gaan na een huwelijk van twaalf jaar, waar twee kinderen uit voort zijn gekomen: Joelle en Maxim.
Het BNN-programma Ranking the Stars staat bekend om de schaamteloze vragen, antwoorden en opmerkingen van de kandidaten en presentator Paul de Leeuw
quote:Estelle Gullit vertelt morgen in De Telegraaf haar eigen verhaal. Evert Santegoeds spreekt haar over de aanstaande scheiding na twaalf jaar huwelijk met Ruud. De hoogte- en dieptepunten in hun relatie en haar gevoelens voor kickbokskampioen Badr Hari.
krijgen we een jankverhaal over hoe moeilijk ze het als gefortuneerde voetbalvrouw toch heeft gehad, emotioneel, tijdens al die zware manicuresessies, wéér alleen (snif), terwijl ze zich moest buigen over de zware dilemma's in het leven: koop ik die nieuwe Louis Vuitton tas of die van Prada?quote:
Echt weer zo`n typische wijven reactie.quote:Op woensdag 13 juni 2012 09:05 schreef Copycat het volgende:
Ik ben eruit.
Ruud doet in zijn verklaring wel erg veel moeite om niet eens zo tussen de regels door de zwarte piet bij Estelle neer te leggen. En dat terwijl de heer Dil zelf ook niet vies is van een slippertje meer of minder.
Hypocrisie, daar houden we niet van.
Ergo: Team Estelle.
"Ik had nooit verwacht dat hij zo agressief zou zijn, dit kon ik toch niet van te voren weten? Hij was zo lief!"quote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:14 schreef Vivi het volgende:
Lekker, om je kinderen bloot te stellen aan zo'n agressief ongeleid projectiel.
Hypocriet? Je neemt het op voor een veredelde zaadspons die haar benen wijd doet voor een kickbokser als haar vent er niet is en dan ben ik de hypocriet?quote:
Heb je überhaupt mijn beweegredenen wel gelezen?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:20 schreef Scorpie het volgende:
Hypocriet? Je neemt het op voor een veredelde zaadspons die haar benen wijd doet voor een kickbokser als haar vent er niet is en dan ben ik de hypocriet?
Lees je mee of moet je simpelweg je kwakje even kwijt?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:20 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hypocriet? Je neemt het op voor een veredelde zaadspons die haar benen wijd doet voor een kickbokser als haar vent er niet is en dan ben ik de hypocriet?
'Buhuhuhuh, Ruud legt de schuld van het vreemdgaan bij Estelle, daarom team Estelle'.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb je überhaupt mijn beweegredenen wel gelezen?
En wie ben jij nou weer?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:28 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Lees je mee of moet je simpelweg je kwakje even kwijt?
Ah, je leest inderdaad niet mee in SHO.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
'Buhuhuhuh, Ruud legt de schuld van het vreemdgaan bij Estelle, daarom team Estelle'.
Kijk, wat mij betreft zitten ze alle twee fout, dus waarom zou je uberhaupt een team kiezen? Dat doe je alleen maar uit een soort misplaatst gevoel van sociale samenhang en identificatie met het 'slachtoffer'.
Je hoeft niet te huilen hoor, knulletje.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:29 schreef Scorpie het volgende:
'Buhuhuhuh, Ruud legt de schuld van het vreemdgaan bij Estelle, daarom team Estelle'.
Oke ouwe.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je hoeft niet te huilen hoor, knulletje.
Ik heb nog geen leesbrilquote:
Hoop dat die kickboxer haar niet in puin slaat waar haar kinderen bij zijn, die kunnen maar bar weinig aan zo`n pappa en mamma doen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:34 schreef speknek het volgende:
Balen voor Ruud dat ie weer zoveel alimentatie kwijt is (alhoewel Hari ook wel wat geld op de bankrekening zou hebben staan), maar Estelle was toch over de houdbaarheidsdatum heen als trophy wife en als ze dan voor een kickbokser van bedenkelijk allooi gaat, dan kun je er maar beter vanaf zijn. Waarschijnlijk is het over een paar weken toch weer over en stort ze in. Wel je kinderen daar weghalen natuurlijk.
"gevoelens voor Badr Hari' -> ik gok op een ouderwetsch 'we zijn gewoon vrienden en hij steunt me in deze moeilijke periode'quote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:33 schreef utrecht1970 het volgende:
Morgen vertelt Estelle het allemaal in de telegraaf
estelle praat
quote:Hoe rijk is Badr Hari?
Kan Estelle de creditcards nog wel laten roken nu ze Ruud Gullit heeft ingeruild voor Badr Hari? Gullit kondigde dinsdag aan dat hij en Estelle gaan scheiden. Reden, er was volgens Ruud een deukje in het onderlinge vertrouwen gekomen. De geruchtenmachine komt in zo’n geval natuurlijk ook snel op gang, Estelle heeft K1-grootmacht Badr Hari weten te verleiden.
Estelle Gullit-Cruijff ruilt de 49-jarige Gullit in voor een veel jongere man, Badr Hari. De K1 vechtmachine is met zijn 27 lentes wel een flink aantal jaren jonger dan Estelle. De voormalige mevrouw Gullit is inmiddels ook al 33 jaar oud.
Enfin, Badr Hari moet wel weten wat hij zich op de hals haalt. Estelle heeft een uitgavenpatroon waar een gemiddeld Quote 500-lid koude rillingen van krijgt. Maar Hari is niet zomaar een boksertje. De in Amsterdam geboren Marokkaan won in zijn carrière 90 van de 100 profpartijen die hij vocht. Zeker in Japan levert de K1 flink wat op. Zo kon Hari na de overwinning van het K1 wereldkampioenschap in 2007 met ¤3 miljoen terug naar Marokko vliegen.
In 2008 haalde Hari bijna hetzelfde bedrag binnen, maar hij diskwalificeerde zichzelf door zijn weerloos op de grond liggende tegenstander Remy Bonjasky nog een paar tikken te verkopen. In 2010 overkomt hem hetzelfde nog eens in een K1-gevecht.
Een schatje is hij dus niet, maar dat verwacht ook niemand van een K1-kampioen. Toch trok Hari zich terug in Marokko om bij zinnen te komen en zich voortaan aan de spelregels te kunnen houden. Bij terugkeer in het K1-circuit in mei dit jaar wint hij weer, waardoor hij later in 2012 in Azie weer om de echte knikkers mag strijden. Er is $2 miljoen aan prijzengeld beschikbaar.
Het antwoord op de openingsvraag is dus: ja, Estelle kan de credit card weer (niet te hard) laten roken. Zeer conservatief schat Quote het vermogen van Hari op een kleine ¤5 miljoen en dat is maar een beetje minder dan wat Ruud Gullit te besteden had.
Bron
Tot op heden maar 1 rijke kerel. Daar is ze op jeugdige leedtijd mee begonnen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:45 schreef controlaltdelete het volgende:
Buiten die nikszeggende artikeltjes van haar in leeghoofdentijdschrift "Beau Monde' heeft die doos wel eens echt gewekrt? Of alleen maar op haar rug gelegen bij rijke kerels?
Terwijl het een weinig bijzonder, ouwelijk ogend dom kippetje is. Mannenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:14 schreef OProg het volgende:
[..]
Tot op heden maar 1 rijke kerel. Daar is ze op jeugdige leedtijd mee begonnen.
De reeks vastgoedmagnaten en vermogende retailers gaat nu denk ik van start.
Ze is gewoon een duurbetaalde zaadspons.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:15 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Terwijl het een weinig bijzonder, ouwelijk ogend dom kippetje is. Mannen![]()
Het relativeren van de snaartheorie?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:37 schreef Scorpie het volgende:
Ik denk dat je met Estelle het best kan hebben over de problematiek in het Midden Oosten, de Euro crisis en het wel of niet uitbrengen van zogenoemde Euro bonds en de daaropvolgende impact op de Nederlandse economie, of het relativeren van de Snaartheorie.
Wow, ben je nu aan het trollen of snap je gewoonweg niet hoe dat werkt?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:48 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Het relativeren van de snaartheorie?
Je denkt: Ik schud ook maar even iets semi-intelligents uit mijn mouw op internet?
Dat jij een beetje gevat uit de hoek weet te komen en wat linkjes dumpt, maakt je nog geen intelligent kereltje hoor.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wow, ben je nu aan het trollen of snap je gewoonweg niet hoe dat werkt?
LEESVOER: http://toekomstzaken.blogspot.nl/
en voor de echt domme mensen kan je deze lezen
En als je het dan echt nog niet begrijpt, dan is altijd deze er nog:
Snaartheorie voor dummies
En als je het dan nog niet begrijpt wil ik het je wel uitleggen.
Dat jij even op je plek gezet wordt omdat je niet weet wat de snaartheorie precies is, is niet echt mijn probleem meid. Maar hey, leuk geprobeerd hoor, kudo`s voor de halfslachtige poging.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:57 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat jij een beetje gevat uit de hoek weet te komen en wat linkjes dumpt, maakt je nog geen intelligent kereltje hoor.
De crux zit 'm in het relativeren. Maar goed, dat voert wellicht te ver voor je. On topic maar weer.![]()
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:59 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat jij even op je plek gezet wordt omdat je niet weet wat de snaartheorie precies is, is niet echt mijn probleem meid. Maar hey, leuk geprobeerd hoor, kudo`s voor de halfslachtige poging.
Dat je niet begrijpt dat de snaartheorie gerelativeerd kan worden zegt me dat je nooit verder bent gekomen dan een MBO opleiding. Klopt dat een beetje?
Oh ja, natuurlijk, 'wij'. Meid toch. Zullen we weer overgaan op jouw kennisgebied, beetje kletsen over de BN-ers enzo, die uitstapjes naar wetenschappelijke zaakjes zijn duidelijk te eng voor je.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:04 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]Je hebt werkelijk geen idee hoe geestig je bent. We zitten hier hardop te lachen.
Waarvoor dank.
Gullit was wel een geweldige voetballerquote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:07 schreef Copycat het volgende:
Want onze eRuudiet zit ook echt te wachten op deze discussies.
Zowel Estelle als Ruud zijn niet bepaald de sharpest tools in the shed.
'Meid'quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:06 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Oh ja, natuurlijk, 'wij'. Meid toch. Zullen we weer overgaan op jouw kennisgebied, beetje kletsen over de BN-ers enzo, die uitstapjes naar wetenschappelijke zaakjes zijn duidelijk te eng voor je.
Met z'n tong in de sloot.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:07 schreef Copycat het volgende:
Want onze eRuudiet zit ook echt te wachten op deze discussies.
Zowel Estelle als Ruud zijn niet bepaald de sharpest tools in the shed.
quote:
Dat vertroebelt het beeld toch wel wat, hè?quote:
Als ik heel eerlijk ben vind ik Ruud er beter voor zijn leeftijd uitzien dan Estelle, zeker voor iemand die inmiddels achter in de 40 is. Terwijk ik Estelle juist rond de 40 zou schatten maar zij is weer een stuk jonger.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:16 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Met z'n tong in de sloot.Hemel, wat een proleet.
Vroegah vond ik het overigens wel een kanppe kerel. Nu is het een vadsje geworden. Ik snap wel dat Estellepel verder kijkt dan die vergane glorie op de bank.
nouja zeg ''flink wat jaren ouder?? overdreven zeg....quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:33 schreef Karina het volgende:
Volgens Quote is Badr in ieder geval geen arme sloeber:
[..]
Ruud heeft geen twee koters en een Leco-look hoeven baren.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:27 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Als ik heel eerlijk ben vind ik Ruud er beter voor zijn leeftijd uitzien dan Estelle, zeker voor iemand die inmiddels achter in de 40 is. Terwijk ik Estelle juist rond de 40 zou schatten maar zij is weer een stuk jonger.
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:41 schreef Poeke het volgende:
Zal ik morgen een fotootje maken van het artikel in de krant en hier plaatsen?
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:45 schreef utrecht1970 het volgende:
Ben benieuwd of Ruud de zwarte piet volledig krijgt toegespeeld in de telegraaf.
Verwachting:
* ik was eenzaam
* ruud was nooit thuis
* het was zwaar om alleen met 2 kinderen te zijn
* ik ontmoette iemand
* We vinden elkaar leuk maar zijn alleen vrienden
* ik wens Ruud alle goeds in de toekomst
* We blijven vrienden
* De kinderen zijn momenteel het belangrijkste
En er zijn waarschijnlijk nog wel wat cliches die Santegoeds erin zal verwerken
* We groeiden uit elkaarquote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:45 schreef utrecht1970 het volgende:
Ben benieuwd of Ruud de zwarte piet volledig krijgt toegespeeld in de telegraaf.
Verwachting:
* ik was eenzaam
* ruud was nooit thuis
* het was zwaar om alleen met 2 kinderen te zijn
* ik ontmoette iemand
* We vinden elkaar leuk maar zijn alleen vrienden
* ik wens Ruud alle goeds in de toekomst
* We blijven vrienden
* De kinderen zijn momenteel het belangrijkste
En er zijn waarschijnlijk nog wel wat cliches die Santegoeds erin zal verwerken
Idd. Type Rachel Hazes.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:27 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Als ik heel eerlijk ben vind ik Ruud er beter voor zijn leeftijd uitzien dan Estelle, zeker voor iemand die inmiddels achter in de 40 is. Terwijk ik Estelle juist rond de 40 zou schatten maar zij is weer een stuk jonger.
De echtgenote van Johan Heesters was bijna 50 jaar jonger. Trouwde natuurlijk voor het geld. Werd ie 108quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:35 schreef sherezade het volgende:
[..]
nouja zeg ''flink wat jaren ouder?? overdreven zeg....
er zijn genoeg bekende stellen die met een veel groter leeftijdsverschil zitten..
Leuke woordspeling.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:45 schreef utrecht1970 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |