Maar dan is de fototitel "Leontien Borsato met balonnen wel weer erg leuk"quote:Op woensdag 13 juni 2012 09:55 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik zat trouwens bruiloftskiekjes te kijken (wat keek Estelle daar al ongelukkig!) en me even te verbazen over de smakeloze outfit van Leontine Borsato. Met zichtbare tepels
http://www.fotoleovogelza(...)ntien%20030600-1.jpg
quote:Op donderdag 14 juni 2012 07:19 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Maar dan is de fototitel "Leontien Borsato met balonnen wel weer erg leuk"
Maar waarom zo snel na het begin van hun relatie al, Estelle was 19!quote:Op donderdag 14 juni 2012 06:23 schreef hexje het volgende:
[..]
Misschien willen de vrouwen graag een kind? Dat hij er al een paar heeft, wil niet zeggen dat de nieuwe mevrouw Gullit haar kinderwens overboord moet doen.
Tuurlijk, dat soort mannen hebben blijkbaar een woeste aantrekkingskracht op vrouwen.quote:Op donderdag 14 juni 2012 10:02 schreef SEMTEX het volgende:
Er staat vast alweer een nieuwe Estelle van 19 klaar.
Badr Hari=smerig tyfusjoch dus team Ruudquote:
Ik las dat Ruud maandelijks ruim 5000 euro aan Christina Pensa overmaakt, dan hebben we natuurlijk ook nog de betalingen aan Yvonne en Estelle lijkt mij ook niet goedkoop in het onderhoud.quote:Op donderdag 14 juni 2012 10:48 schreef utrecht1970 het volgende:
Hoe rijk zou Gullit nog zijn. Waarschijnlijk veel leuke snabbels maar geen echte trainingswerkzaamheden.
En met de (partner) alimentatie wordt ie door 3 vrouwen waarschijnlijk ook aardig uitgekleed
Maar dat zal wel zo'n beetje opgehouden zijn nu, partneralimentatie is toch meestal 12 jaar?quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik las dat Ruud maandelijks ruim 5000 euro aan Christina Pensa overmaakt, dan hebben we natuurlijk ook nog de betalingen aan Yvonne en Estelle lijkt mij ook niet goedkoop in het onderhoud.
Ruud is 16 jaar ouder dan Estellequote:Op donderdag 14 juni 2012 09:39 schreef Deisyy het volgende:
Maar waarom zo snel na het begin van hun relatie al, Estelle was 19!
Ja, maar mannen hebben toch minder last van hun biologische klokquote:Op donderdag 14 juni 2012 12:52 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ruud is 16 jaar ouder dan Estelle
Boontje komt om zijn loontjequote:Op woensdag 13 juni 2012 22:50 schreef miss_dynastie het volgende:
Jep, steeds met de volgende mevrouw Gullit, zeg maar. Boontje, loontje en zo
Jaha mannen wel ..Maar deissy vroeg waarom Estelle met 19 jaar een kind had. Trouwens ze hadden idd paar jaar kunnen wachten met kinderen krijgen.quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:55 schreef miss_dynastie het volgende:
Ja, maar mannen hebben toch minder last van hun biologische klok
Ik weet niet hoe de Italiaanse wet is, maar die kinderen zijn inmiddels meerderjarig, dus ik vermoed dat alle alimentatieverplichtingen inmiddels zo ongeveer afgelopen waren... wat natuurlijk een prima moment is om een nieuwe alimentatieverplichting vast te stellenquote:Op donderdag 14 juni 2012 12:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik las dat Ruud maandelijks ruim 5000 euro aan Christina Pensa overmaakt, dan hebben we natuurlijk ook nog de betalingen aan Yvonne en Estelle lijkt mij ook niet goedkoop in het onderhoud.
precies, alleen de kinderen met estelle zijn nog minderjarigquote:Op donderdag 14 juni 2012 13:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe de Italiaanse wet is, maar die kinderen zijn inmiddels meerderjarig, dus ik vermoed dat alle alimentatieverplichtingen inmiddels zo ongeveer afgelopen waren... wat natuurlijk een prima moment is om een nieuwe alimentatieverplichting vast te stellen
Is dat haar vader? En wat en waarom zag hij dat aankomen?quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:22 schreef MightyMightyM het volgende:
Vraag mij af waar de onvermijdelijke Henny Cruijff komt met zijn briljante analyses omtrent de breuk en de claim dat hij het allanggg zag aankomen (net zoals de helft van Nederland)
Alleen al dat trainen in Tsetsjenie vorig jaar leverde hem +5 miljoen op, ik denk dat hij het goed heeftquote:Op donderdag 14 juni 2012 10:48 schreef utrecht1970 het volgende:
Hoe rijk zou Gullit nog zijn. Waarschijnlijk veel leuke snabbels maar geen echte trainingswerkzaamheden.
En met de (partner) alimentatie wordt ie door 3 vrouwen waarschijnlijk ook aardig uitgekleed
Shownieuws 2009quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:30 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Is dat haar vader? En wat en waarom zag hij dat aankomen?
quote:´Bom onder huwelijk Ruud en Estelle Gullit´
Gaat er dit jaar opnieuw een glamourkoppel uit elkaar? Volgens weekblad Story hebben Ruud en Estelle ernstige huwelijksproblemen. De vader van Estelle, Henny Cruijff, doet in het blad een boekje open over de relatie.
Volgens Henny, die overigens geen contact meer heeft met Estelle, gaat het niet goed tussen Ruud en Estelle. Hij zegt in het blad: “Mijn netwerk is heel groot en dit is wat ik hoor. Ik hoop dat ze hun problemen weten te overwinnen, maar dat het niet gaat is vrijwel zeker.”
De vader van Estelle zegt wel stellig dat hij Ruud en Estelle niet zelf gesproken heeft. Maat het is wel een tijd geleden dat de twee voor het laatst te zien waren op een feestje of een première. Op het LAF-feestje van maandag was alleen Ruud van de partij en bij de afgelopen Beau Monde-Awards vergezelde Leco van Zadelhoff Estelle.
Henny vertelt verder dat hij er overigens niet voor gekozen heeft om het contact met zijn dochter te verbreken. Estelle moest van zijn ex-vrouw een keuze maken tussen haar en Henny. Estelle koos voor haar moeder.
Henny Cruijff heeft het verhaal in Story bevestigd aan Shownieuws. Het management ‘verwijst het verhaal naar het rijk der fabelen’. Ook Estelle heeft aan Shownieuws laten weten dat er niets aan de hand is.
Was nog ruim een uur voor de wedstrijd. Of kijk jij ook altijd eerst een uur reclame voordat je een speelfilm kijkt?quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daar kijk je nu naar met je oranje tagje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |