Omdat?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:32 schreef Twinkle20 het volgende:
Verbaast me niets dat die twee gaan scheiden
Omdat?quote:
Ongelofeloos hè...quote:
dat merken we zodra NL eruit ligt!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:41 schreef Cynix ® het volgende:
Afijn, komt Raf hier nou ook nog in voor of moet dat nog blijken?
Ramona is net bevallen van een kind van haar verloofde Jeffrey, dus als er werkelijk een relatie tussen die twee geweest is dan is dat van vrij korte duur geweest.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:00 schreef cinnamongirl het volgende:
Het is hier ook al vermeld: in het verleden werd Badr ook al gelieerd aan (ex) voetbalvrouw Ramona, die tot 2009 getrouwd was met Wesley Sneijder. Dat werd destijds ontkend onder het mom van 'we zijn slechts vrienden'...
Of: Estella Vista Baby!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:59 schreef hexje het volgende:
Benen-spreid-gate? of 'vecht'scheidingsgate?
Ik Gullit niet zo sympathiek vind. Geen feitelijke onderbouwing, maar dat hoeft ook niet in de oase die SHO is in mijn leven.quote:
Denk dat Badr heel handig inspringt op het aandachtstekort. En volgens mij ontbreekt het veel mannen aan het lef om daadwerkelijk werk te maken van een voetbalvrouw. (Niet dat ik er verstand van hebquote:
achjaquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:51 schreef JaneDoe het volgende:
kloddertje toch!
maar wel handig zulke vrienden
Dat doet Leo met Leco ook wel eens.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:39 schreef JaneDoe het volgende:
ze zijn afgelopen weekend iig samen gefotografeert op een luchthaven op weg naar/terug uit marakesh
was bij shownieuws te zien
Ow, van Gullit wist ik dat nog niet.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:06 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik Gullit niet zo sympathiek vind. Geen feitelijke onderbouwing, maar dat hoeft ook niet in de oase die SHO is in mijn leven.![]()
Nou en Gullit ging al jaren vrijwel openlijk vreemd, dus ach, ik gun haar best een kickboxertje tussen de lakens.
Ik gun haar Rafael nog meer, maar dat is omdat ons dat een smeuigere gate op zou leveren.
Ze ontkennen het nog. De geschiedenis leert echter dat het na verloop van tijd vaak waarheid wordt.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:41 schreef Cynix ® het volgende:
Afijn, komt Raf hier nou ook nog in voor of moet dat nog blijken?
Wat zou je sneu vinden dan? Dat 'ie met z'n jeweetwel in Stellepel is gevallen?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:19 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ze ontkennen het nog. De geschiedenis leert echter dat het na verloop van tijd vaak waarheid wordt.
Ik zou het best wel sneu vinden voor Rafael. Hij is best "een goeie jongen".
Ik snap niet wat je bedoelt. Wat is 'Stellepel'? Ik ben vast niet helemaal op de hoogte van de roddels.quote:Op woensdag 13 juni 2012 00:45 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wat zou je sneu vinden dan? Dat 'ie met z'n jeweetwel in Stellepel is gevallen?
Ik bedoelde Estelle. Maar wat vind je sneu voor Rafael, dat bedoelde ik te vragen. Als hij vreemd gaat met Estelle, is dat eerder sneu voor Sylvie dan voor hemzelf imhoquote:Op woensdag 13 juni 2012 01:33 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik snap niet wat je bedoelt. Wat is 'Stellepel'? Ik ben vast niet helemaal op de hoogte van de roddels.
Sterren in scheiding #11quote:Op woensdag 13 juni 2012 08:50 schreef N.icka het volgende:
Wie zegt nou weer dat Rafael vreemd is gegaan met haar ?? Waar komt dat nou weer vandaan ?
Sterren in scheiding #11quote:Op woensdag 13 juni 2012 08:50 schreef N.icka het volgende:
Wie zegt nou weer dat Rafael vreemd is gegaan met haar ?? Waar komt dat nou weer vandaan ?
bronquote:Natuurlijk, het is heel erg dat Estelle en Ruud na een huwelijk van twaalf jaar gaan scheiden. Maar smullen is het ook. Want ging Estelle daadwerkelijk vreemd met Rafael van der Vaart, die op zijn beurt een open relatie met Sylvie van der Vaart zou hebben? Maar bovenal: why do we care?
ow ... Nou ehm eerst nog.maar eens zien :pquote:Op woensdag 13 juni 2012 08:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Sterren in scheiding #11
Inside scoop. Of hoax.
Is dat de Kluniaanse visie op vreemdgaan? Dat het zo sneu is voor die jongen?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:19 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ze ontkennen het nog. De geschiedenis leert echter dat het na verloop van tijd vaak waarheid wordt.
Ik zou het best wel sneu vinden voor Rafael. Hij is best "een goeie jongen".
Jep, dat is ook waarom ik team Estelle ben. En team geen alimentatie, zodat die suffe Leco eindelijk boven budget is en het weer een leuke, frisse meid wordtquote:Op woensdag 13 juni 2012 09:05 schreef Copycat het volgende:
Ik ben eruit.
Ruud doet in zijn verklaring wel erg veel moeite om niet eens zo tussen de regels door de zwarte piet bij Estelle neer te leggen. En dat terwijl de heer Dil zelf ook niet vies is van een slippertje meer of minder.
Hypocrisie, daar houden we niet van.
Ergo: Team Estelle.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |