Ow, okay.quote:
Ik wens dat haar geen rust wordt gegund in deze emotioneel zware periode.quote:Op donderdag 14 juni 2012 07:03 schreef Mylene het volgende:
Over de 27-jarige, regelmatig in opspraak zijnde Badr Hari zwijgt Estelle nog altijd in alle talen. Ze heeft aangegeven dat ze wenst dat haar en de kinderen de rust wordt gegund in deze emotioneel zware periode.
bron
quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:44 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik wens dat haar geen rust wordt gegund in deze emotioneel zware periode.
Excuses. Was grapje. Maar mislukt.quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:34 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Was nog ruim een uur voor de wedstrijd. Of kijk jij ook altijd eerst een uur reclame voordat je een speelfilm kijkt?
Kan gebeuren.quote:
http://www.telegraaf.nl/p(...)ing_the_Stars__.htmlquote:do 14 jun 2012, 20:15
Estelle Gullit ziet af van Ranking the Stars
AMSTERDAM - Estelle Gullit heeft haar deelname aan Ranking the Stars afgezegd. Waarschijnlijk heeft ze geen zin om in het programma vragen te beantwoorden over haar scheiding.
Eerder deze week werd bekend dat Estelle en Ruud Gullit uit elkaar gaan na een huwelijk van twaalf jaar, waar twee kinderen uit voort zijn gekomen: Joelle en Maxim.
Het BNN-programma Ranking the Stars staat bekend om de schaamteloze vragen, antwoorden en opmerkingen van de kandidaten en presentator Paul de Leeuw
quote:Estelle Gullit vertelt morgen in De Telegraaf haar eigen verhaal. Evert Santegoeds spreekt haar over de aanstaande scheiding na twaalf jaar huwelijk met Ruud. De hoogte- en dieptepunten in hun relatie en haar gevoelens voor kickbokskampioen Badr Hari.
krijgen we een jankverhaal over hoe moeilijk ze het als gefortuneerde voetbalvrouw toch heeft gehad, emotioneel, tijdens al die zware manicuresessies, wéér alleen (snif), terwijl ze zich moest buigen over de zware dilemma's in het leven: koop ik die nieuwe Louis Vuitton tas of die van Prada?quote:
Echt weer zo`n typische wijven reactie.quote:Op woensdag 13 juni 2012 09:05 schreef Copycat het volgende:
Ik ben eruit.
Ruud doet in zijn verklaring wel erg veel moeite om niet eens zo tussen de regels door de zwarte piet bij Estelle neer te leggen. En dat terwijl de heer Dil zelf ook niet vies is van een slippertje meer of minder.
Hypocrisie, daar houden we niet van.
Ergo: Team Estelle.
"Ik had nooit verwacht dat hij zo agressief zou zijn, dit kon ik toch niet van te voren weten? Hij was zo lief!"quote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:14 schreef Vivi het volgende:
Lekker, om je kinderen bloot te stellen aan zo'n agressief ongeleid projectiel.
Hypocriet? Je neemt het op voor een veredelde zaadspons die haar benen wijd doet voor een kickbokser als haar vent er niet is en dan ben ik de hypocriet?quote:
Heb je überhaupt mijn beweegredenen wel gelezen?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:20 schreef Scorpie het volgende:
Hypocriet? Je neemt het op voor een veredelde zaadspons die haar benen wijd doet voor een kickbokser als haar vent er niet is en dan ben ik de hypocriet?
Lees je mee of moet je simpelweg je kwakje even kwijt?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:20 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hypocriet? Je neemt het op voor een veredelde zaadspons die haar benen wijd doet voor een kickbokser als haar vent er niet is en dan ben ik de hypocriet?
'Buhuhuhuh, Ruud legt de schuld van het vreemdgaan bij Estelle, daarom team Estelle'.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb je überhaupt mijn beweegredenen wel gelezen?
En wie ben jij nou weer?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:28 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Lees je mee of moet je simpelweg je kwakje even kwijt?
Ah, je leest inderdaad niet mee in SHO.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
'Buhuhuhuh, Ruud legt de schuld van het vreemdgaan bij Estelle, daarom team Estelle'.
Kijk, wat mij betreft zitten ze alle twee fout, dus waarom zou je uberhaupt een team kiezen? Dat doe je alleen maar uit een soort misplaatst gevoel van sociale samenhang en identificatie met het 'slachtoffer'.
Je hoeft niet te huilen hoor, knulletje.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:29 schreef Scorpie het volgende:
'Buhuhuhuh, Ruud legt de schuld van het vreemdgaan bij Estelle, daarom team Estelle'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |