Gullit was wel een geweldige voetballerquote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:07 schreef Copycat het volgende:
Want onze eRuudiet zit ook echt te wachten op deze discussies.
Zowel Estelle als Ruud zijn niet bepaald de sharpest tools in the shed.
'Meid'quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:06 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Oh ja, natuurlijk, 'wij'. Meid toch. Zullen we weer overgaan op jouw kennisgebied, beetje kletsen over de BN-ers enzo, die uitstapjes naar wetenschappelijke zaakjes zijn duidelijk te eng voor je.
Met z'n tong in de sloot.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:07 schreef Copycat het volgende:
Want onze eRuudiet zit ook echt te wachten op deze discussies.
Zowel Estelle als Ruud zijn niet bepaald de sharpest tools in the shed.
quote:
Dat vertroebelt het beeld toch wel wat, hè?quote:
Als ik heel eerlijk ben vind ik Ruud er beter voor zijn leeftijd uitzien dan Estelle, zeker voor iemand die inmiddels achter in de 40 is. Terwijk ik Estelle juist rond de 40 zou schatten maar zij is weer een stuk jonger.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:16 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Met z'n tong in de sloot.Hemel, wat een proleet.
Vroegah vond ik het overigens wel een kanppe kerel. Nu is het een vadsje geworden. Ik snap wel dat Estellepel verder kijkt dan die vergane glorie op de bank.
nouja zeg ''flink wat jaren ouder?? overdreven zeg....quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:33 schreef Karina het volgende:
Volgens Quote is Badr in ieder geval geen arme sloeber:
[..]
Ruud heeft geen twee koters en een Leco-look hoeven baren.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:27 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Als ik heel eerlijk ben vind ik Ruud er beter voor zijn leeftijd uitzien dan Estelle, zeker voor iemand die inmiddels achter in de 40 is. Terwijk ik Estelle juist rond de 40 zou schatten maar zij is weer een stuk jonger.
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:41 schreef Poeke het volgende:
Zal ik morgen een fotootje maken van het artikel in de krant en hier plaatsen?
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:45 schreef utrecht1970 het volgende:
Ben benieuwd of Ruud de zwarte piet volledig krijgt toegespeeld in de telegraaf.
Verwachting:
* ik was eenzaam
* ruud was nooit thuis
* het was zwaar om alleen met 2 kinderen te zijn
* ik ontmoette iemand
* We vinden elkaar leuk maar zijn alleen vrienden
* ik wens Ruud alle goeds in de toekomst
* We blijven vrienden
* De kinderen zijn momenteel het belangrijkste
En er zijn waarschijnlijk nog wel wat cliches die Santegoeds erin zal verwerken
* We groeiden uit elkaarquote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:45 schreef utrecht1970 het volgende:
Ben benieuwd of Ruud de zwarte piet volledig krijgt toegespeeld in de telegraaf.
Verwachting:
* ik was eenzaam
* ruud was nooit thuis
* het was zwaar om alleen met 2 kinderen te zijn
* ik ontmoette iemand
* We vinden elkaar leuk maar zijn alleen vrienden
* ik wens Ruud alle goeds in de toekomst
* We blijven vrienden
* De kinderen zijn momenteel het belangrijkste
En er zijn waarschijnlijk nog wel wat cliches die Santegoeds erin zal verwerken
Idd. Type Rachel Hazes.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:27 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Als ik heel eerlijk ben vind ik Ruud er beter voor zijn leeftijd uitzien dan Estelle, zeker voor iemand die inmiddels achter in de 40 is. Terwijk ik Estelle juist rond de 40 zou schatten maar zij is weer een stuk jonger.
De echtgenote van Johan Heesters was bijna 50 jaar jonger. Trouwde natuurlijk voor het geld. Werd ie 108quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:35 schreef sherezade het volgende:
[..]
nouja zeg ''flink wat jaren ouder?? overdreven zeg....
er zijn genoeg bekende stellen die met een veel groter leeftijdsverschil zitten..
Leuke woordspeling.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:45 schreef utrecht1970 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |