truequote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:32 schreef MineraalWater het volgende:
Ja klopt, Maar het is gewoon insane
!!!!quote:
is imho zeer situatie afhankelijk..quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Tsja, dat is toch weer zo'n gevalletje -> downloaden w.m.b.
Als het voor een paar euro is, prima. Maar zoveel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:37 schreef TJV het volgende:
Ik heb mijn eerste verkeersboete binnen...Er gaat toch 5 KM van af?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stelletje beunhazen daar.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:38 schreef TJV het volgende:
Ja die is er al vanaf. 30 euro, mijn pa reed 30 km/u te hard in duitsland en die betaalde 45 euro._!
TJV is ook een echte boefquote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:39 schreef MineraalWater het volgende:
Wat een onzin man, vang is echte boeven zoals bob.
Ja dat heb ik ook wel, Alleen bij VALVE zou ik wel altijd mijn spellen kopen gewoon omdat alles mij daar bevaltquote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:36 schreef mschol het volgende:
[..]
is imho zeer situatie afhankelijk..
is het de originele developer die dat doet? -> downloaden
zijn het derden die de dlc uitbrengen dan zou ik bereid zijn geld neer te tellen
Ik heb mijn leven gebeterd, echt waar.quote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:07 schreef MineraalWater het volgende:
Vind het een best lelijke telefoon eigenlijk. Wel mooie specs
Ik vind hem niet lelijk snap niet waarom iedereen dat vindt.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:07 schreef MineraalWater het volgende:
Vind het een best lelijke telefoon eigenlijk. Wel mooie specs
One-x vind ik ook wel mooi. Het maakte me eigenlijk niet zoveel uit. Maar ja ik vind touchwiz gewoon beter dan sense.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:12 schreef drumstickNL het volgende:
Omdat het zo is;
Aldie zat mijn HTC one X af te kraken terwijl hij zelf een s1 heeft.
iPhonequote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:13 schreef vogelkooi het volgende:
Als je toch shiney wilt zijn koop je maar en iphone!.
Vind het smerige dealextreme dingen!
hahahaha wat een josti is dat ook. Staat hij leuk te laggen aan de telefoon nadat ze verloren hebben.quote:
jupquote:
Tja, dat komt door het scherm etc. En de S3 krijg je toch gratis bij een abonnement dus dikke /carequote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:15 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
jup
[ afbeelding ] vs [ afbeelding ]
De speccs zijn vrijwel identiek en de s3 is ook nog eens 100 euro duurder.
Designed for autism!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:16 schreef vogelkooi het volgende:
Desgined for humans... wat klopt er niet met betreking tot jullie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fear is the grease of society.
dafuq? Je weet wel dat je uiteindelijk wel die extra 100 kwijt bent?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:17 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Tja, dat komt door het scherm etc. En de S3 krijg je toch gratis bij een abonnement dus dikke /care
Ja maar ik hoef het niet in een keer op tafel te leggen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:18 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
dafuq? Je weet wel dat je uiteindelijk wel die extra 100 kwijt bent?
Adblockers?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:34 schreef MineraalWater het volgende:
Ja, Heb je root acces dus kan je echt alles veranderen.
Van nieuwe roms, adblockers tot het overclocken van je phone.
Snappzmarket dacht ik.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:38 schreef -Datdus- het volgende:
Is er niet een app store als installous voor android? Dat was echt chill voor mijn ipod touch .
Nee. Je kunt het.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:45 schreef drumstickNL het volgende:
morgenavond zelfs
ik wil vandaag bellen dat ik niet kan; zou dat te doorzichtig zijn?
Ik heb nog NOOIT wat gestolenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:39 schreef MineraalWater het volgende:
Wat een onzin man, vang is echte boeven zoals bob.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:07 schreef vogelkooi het volgende:
Dan distantieer ik mij van de mensheid.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:03 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Je woont in den Haag en bent nota bene gekleurd medemens. No way dat wij je geloven
Huilert packerd.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:18 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Gewoon HP nemen trouwens, veilig en stabiel.
Gisteravond nog KFC gegeten, mams nam bij Apeldoorn even een bak meequote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:18 schreef -Datdus- het volgende:
Ik ben meer een stereotype neger dan bobber is denk ik. KFC.
Altijd stuk = stabiel?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:19 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Beter dan Acer of Dell, stabieler dan Samsung en Asus
Met jou kan ik pratenquote:
Jeetje man. Alsof je ooit geen stroom bij je hebt.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:23 schreef TJV het volgende:
Zorg wel voor een goede accuduur, ik weet niet hoe het bij jou gaat zijn maar op de VU is het qua opladen niet al te best. Dat lossen ze echter best goed op door geen dagen langer dan 4 uur in te plannen.
HP gaat minder snel stuk dan die vier genoemde merken. Ik heb twee Acer's gehad (behuizing en hardware schroot), een Asus (hardwarematig prima, behuizing schroot) en een HP (hardwarematig en behuizing prima).quote:
Sorry hoor maar HP is juist altijd plastic prul. Een vriend van mij trok zo zijn scherm eraf toen hij hem dicht wilde doen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:25 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
HP gaat minder snel stuk dan die vier genoemde merken. Ik heb twee Acer's gehad (behuizing en hardware schroot), een Asus (hardwarematig prima, behuizing schroot) en een HP (hardwarematig en behuizing prima).
Ervaringsdeskundige, graag gedaan.
Succes in een fatsoenlijke collegezaal.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:24 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Jeetje man. Alsof je ooit geen stroom bij je hebt.
Pen en papier.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:26 schreef TJV het volgende:
[..]
Succes in een onfatsoenlijke collegezaal.
Dan heeft die vriend van je een motorische handicap. HP is prima spul. Je betaalt iets meer dan voor de andere merken, maar hebt er ook minder afschrijving op.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:26 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Sorry hoor maar HP is juist altijd plastic prul. Een vriend van mij trok zo zijn scherm eraf toen hij hem dicht wilde doen.
Heb ik ook, en de laptophipsters na 2 colleges ook.quote:
Dan krijg je meestal shit ge-emailed.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:29 schreef MineraalWater het volgende:
Nouja, Ik denk dat het op een IT opleiding wel anders is.
Oh? Laptop mee naar de collegezaal en als eerste naar binnen rennen om een plek met stopcontact te vinden, dat was het.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:29 schreef MineraalWater het volgende:
Nouja, Ik denk dat het op een IT opleiding wel anders is.
Ja klopt, Heb ik zelf ook.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:30 schreef TJV het volgende:
Ja, daar hebben ze hamsters in zo'n radje lopen. Sjiek hendig.
Natuurlijk niet alles gaat via hologram.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:32 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Oh? Laptop mee naar de collegezaal en als eerste naar binnen rennen om een plek met stopcontact te vinden, dat was het.
Die was briljantquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:14 schreef Timwonnacott het volgende:
Ja die van die DLC voor Crusader kings was bagger.
Dat is logisch. Ze checken eerst wat mensen er van vinden dude.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:10 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
IK HEB WEER EEN STUK AANGELEVERD
HET IS GEPUBLICEERD
MAAR NIET ONDER MIJN NAAM
WTF
WTF!
Hm ja, ik moet mij voor geduldsoefeningen inschrijven.
Waar heb je besteld?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:24 schreef -Datdus- het volgende:
Jezus mina! ik verveel me de pleuris. ben nog steeds aan het wachten op mijn telefoon.Track and trace doet het niet verdomme.
NEE DAT IS NIET LOGISCH NEEquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:25 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Dat is logisch. Ze checken eerst wat mensen er van vinden dude.
laat die hommo maar trekhaken in zijn ster proppen!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:07 schreef TJV het volgende:
Ik houd van je hoor Bobje, laat die boer maar praten.
Zakgeldquote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:11 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ja maar jongens.. hij is gekleurd.. en komt uit den Haag!
Dat vingerskateboarden moet hij toch op de één of andere manier bekostigen?
Maar deze "neger" houdt van kip en watermeloenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:18 schreef -Datdus- het volgende:
Ik ben meer een stereotype neger dan bobber is denk ik. KFC.
fuck de haters!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:33 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
laat die hommo maar trekhaken in zijn ster proppen!
[..]
Zakgeld
[..]
Maar deze "neger" houdt van kip en watermeloen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De rode.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:43 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dan ben ik de blauwe en jij de gele?
SPOILER: ALLEEN VOOR ALDIEOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
Heb je mijn spoiler gelezen?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:49 schreef Timwonnacott het volgende:
Ja als je zwart bent moet je maar de Black Powerranger zijn, dat was de enige neger.
Oh oke anders mocht je niet op mijn feestje komenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:51 schreef Timwonnacott het volgende:
Nee, die spoiler was niet voor mij bedoelt dus heb hem niet gelezen.
Ja, gaan we bij Mcdonalds hamburgers bakken ?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:51 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Oh oke anders mocht je niet op mijn feestje komen
[maurisioo]Ah[/maurisioo]quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:51 schreef -Datdus- het volgende:
gore kut vodafone.Ik bellen. Ja hallo ik heb nog geen telefoon ontvangen en die zou ik vandaag uiterlijk krijgen... Oh even geduld.... ... ... ja ik zie het maar we zijn vergeten je order aan te vragen. ik:
![]()
![]()
![]()
![]()
. Dus dan zult u 10 werkdagen moeten wachten. Ik:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
. Dus als ik nu de order annuleer en in de winkel een andere abonnement afsluit krijg ik wel gewoon gelijk de telefoon? zij: Ja. doe dat dan MAAR@!!12!2! godverde jezus. Dus ik ga zo even naar de vodafone winkel.
Ik zeg niet wat we gaan doen, maar neem warme kleding mee en zwemspullen!!!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:52 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ja, gaan we bij Mcdonalds hamburgers bakken ?
LOL. hihihi gefopt we gaan naar de Efteling bitches!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:52 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ik zeg niet wat we gaan doen, maar neem warme kleding mee en zwemspullen!!!
Beter dan 15x per jaar naar de bios.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:53 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
LOL. hihihi gefopt we gaan naar de Efteling bitches!
Neeeeeheequote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:53 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
LOL. hihihi gefopt we gaan naar de Efteling bitches!
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:51 schreef -Datdus- het volgende:
gore kut vodafone.Ik bellen. Ja hallo ik heb nog geen telefoon ontvangen en die zou ik vandaag uiterlijk krijgen... Oh even geduld.... ... ... ja ik zie het maar we zijn vergeten je order aan te vragen. ik:
![]()
![]()
![]()
![]()
. Dus dan zult u 10 werkdagen moeten wachten. Ik:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
. Dus als ik nu de order annuleer en in de winkel een andere abonnement afsluit krijg ik wel gewoon gelijk de telefoon? zij: Ja. doe dat dan MAAR@!!12!2! godverde jezus. Dus ik ga zo even naar de vodafone winkel.
ik ga het thuis kijken.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:58 schreef MineraalWater het volgende:
Ow die heb ik een stuk gekeken, Dat is echt moeilijk om te kijken
Dit wordt zo grappig.quote:Stopped watching when they freaked out about getting makeup on the soft toy pony.
Wat?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:45 schreef vogelkooi het volgende:
Heb je en nieuwe butthole surfer aldie?
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:48 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
De rode.Nee man, flippo.SPOILER: ALLEEN VOOR ALDIEOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beetje apart wel ja.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:32 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
NEE DAT IS NIET LOGISCH NEE
NEE
NEE
NIET LOGISCH
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:52 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
HA
NIEMAND LEEST MIJN STUKJES
HA
Ik vind het wel lekker lezen zo dat stukje.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:52 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
HA
IEMAND LEEST MIJN STUKJES
HA
Ow, Nouja dan is het gewoon kutquote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:10 schreef Timwonnacott het volgende:
Lijkt me niet sinds alles online wordt opgeslagen en het is Blizzard, die zijn erg nazi in dat soort dingen
Ja, maar tis net niet hetzelfde als de echte versiequote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:09 schreef MineraalWater het volgende:
Ik weet wel dat er nu een private server is waar je de old school WoW kunt spelen.
boss; kan geenstijl een voorbeeld aan nemenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:43 schreef Ame_thyst het volgende:
http://www.flabber.nl/web(...)and-denemarken-11528
wat een figuren
![]()
Ja, waren uitverkocht. Dus ik naar bc. Hadden nog 2 S3's. Jippie! Ik dus naar vodafone bellen dat ik bij bc mijn contract wil verlengen omdat telefoon. Zij: Fuck jou je wacht maar lekker 48 uur teringlijer, met je contract cancellen. Ik zo.. u mad homo? Hun: Y U NO make up your mind. Dus nu moet ik 48 uur wachten en dan kan ik pas weer een nieuwe order doen en mijn telefoon bij bc ophalen. Wat een gedoe. Ik wil gewoon dat kut ding!quote:
1:35quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:43 schreef Ame_thyst het volgende:
wat een figuren
![]()
Hahaha, die man met die kak stem, wat een eindbaas.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:43 schreef Ame_thyst het volgende:
wat een figuren
![]()
Heerlijk hoe half Nederland sarcasme niet snaptquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:58 schreef drumstickNL het volgende:
Dat buitenbeeld van Flabber is best geniaal. Zit al zins de post van Amethyst al die filmpjes te kijken.
FOK! TV was daar ook.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:32 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Heerlijk hoe half Nederland sarcasme niet snapt
Die met die larpers is ook priceless
quote:
Ik heb voor veertig euro aan spul gekocht. Geen idee hoezo.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:47 schreef drumstickNL het volgende:
paupersite
wel lijp drankje
Aldie; open eens wat bagger topics.![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:59 schreef drumstickNL het volgende:
Ok, ik trap af en daarna maakt iedereen hier een lemming.
ik heb gereageerd, gewoon omdat het kanquote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:16 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Achteraf was dit idee toch niet zo grappig eigenlijk.
Heb dank, zo lijken we toch iets minder kansloos!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:23 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb gereageerd, gewoon omdat het kan
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:24 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Heb dank, zo lijken we toch iets minder kansloos!
Ik net in een potje met een jenna AD (quote:
Ja...quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:57 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
ZEG HO EENS EVEN!
Bestel jij niet continu bij die chinese webshops?
[..]
Durf ik niet.
Welk van die dingen kun jij dan in China goedkoper halen?quote:Op woensdag 13 juni 2012 07:42 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ja...maar beter dan 30¤ betalen voor hetzelfde ding dat je voor 3¤ kan kopen
Om 21:00 gaan slapen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 07:44 schreef bobbernaut het volgende:
Drumstickje ik ging slapen.. Daarom heb ik je DM nu pas gelezen
je zit achterin zeker?quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:57 schreef TJV het volgende:
Chillend in de tram
gepost vanaf mijn Samsung Galaxy S2
ik wacht met smart op een review van woodcutter simulator 2012..quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:25 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dat is best een kutspel voor een ontmaagdingsnieuwsbericht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |