SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De rode.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:43 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dan ben ik de blauwe en jij de gele?
SPOILER: ALLEEN VOOR ALDIEOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
Heb je mijn spoiler gelezen?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:49 schreef Timwonnacott het volgende:
Ja als je zwart bent moet je maar de Black Powerranger zijn, dat was de enige neger.
Oh oke anders mocht je niet op mijn feestje komenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:51 schreef Timwonnacott het volgende:
Nee, die spoiler was niet voor mij bedoelt dus heb hem niet gelezen.
Ja, gaan we bij Mcdonalds hamburgers bakken ?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:51 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Oh oke anders mocht je niet op mijn feestje komen
[maurisioo]Ah[/maurisioo]quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:51 schreef -Datdus- het volgende:
gore kut vodafone.Ik bellen. Ja hallo ik heb nog geen telefoon ontvangen en die zou ik vandaag uiterlijk krijgen... Oh even geduld.... ... ... ja ik zie het maar we zijn vergeten je order aan te vragen. ik:
![]()
![]()
![]()
![]()
. Dus dan zult u 10 werkdagen moeten wachten. Ik:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
. Dus als ik nu de order annuleer en in de winkel een andere abonnement afsluit krijg ik wel gewoon gelijk de telefoon? zij: Ja. doe dat dan MAAR@!!12!2! godverde jezus. Dus ik ga zo even naar de vodafone winkel.
Ik zeg niet wat we gaan doen, maar neem warme kleding mee en zwemspullen!!!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:52 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ja, gaan we bij Mcdonalds hamburgers bakken ?
LOL. hihihi gefopt we gaan naar de Efteling bitches!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:52 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ik zeg niet wat we gaan doen, maar neem warme kleding mee en zwemspullen!!!
Beter dan 15x per jaar naar de bios.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:53 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
LOL. hihihi gefopt we gaan naar de Efteling bitches!
Neeeeeheequote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:53 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
LOL. hihihi gefopt we gaan naar de Efteling bitches!
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:51 schreef -Datdus- het volgende:
gore kut vodafone.Ik bellen. Ja hallo ik heb nog geen telefoon ontvangen en die zou ik vandaag uiterlijk krijgen... Oh even geduld.... ... ... ja ik zie het maar we zijn vergeten je order aan te vragen. ik:
![]()
![]()
![]()
![]()
. Dus dan zult u 10 werkdagen moeten wachten. Ik:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
. Dus als ik nu de order annuleer en in de winkel een andere abonnement afsluit krijg ik wel gewoon gelijk de telefoon? zij: Ja. doe dat dan MAAR@!!12!2! godverde jezus. Dus ik ga zo even naar de vodafone winkel.
ik ga het thuis kijken.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:58 schreef MineraalWater het volgende:
Ow die heb ik een stuk gekeken, Dat is echt moeilijk om te kijken
Dit wordt zo grappig.quote:Stopped watching when they freaked out about getting makeup on the soft toy pony.
Wat?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:45 schreef vogelkooi het volgende:
Heb je en nieuwe butthole surfer aldie?
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:48 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
De rode.Nee man, flippo.SPOILER: ALLEEN VOOR ALDIEOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beetje apart wel ja.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:32 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
NEE DAT IS NIET LOGISCH NEE
NEE
NEE
NIET LOGISCH
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:52 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
HA
NIEMAND LEEST MIJN STUKJES
HA
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |