Met jou kan ik pratenquote:
Jeetje man. Alsof je ooit geen stroom bij je hebt.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:23 schreef TJV het volgende:
Zorg wel voor een goede accuduur, ik weet niet hoe het bij jou gaat zijn maar op de VU is het qua opladen niet al te best. Dat lossen ze echter best goed op door geen dagen langer dan 4 uur in te plannen.
HP gaat minder snel stuk dan die vier genoemde merken. Ik heb twee Acer's gehad (behuizing en hardware schroot), een Asus (hardwarematig prima, behuizing schroot) en een HP (hardwarematig en behuizing prima).quote:
Sorry hoor maar HP is juist altijd plastic prul. Een vriend van mij trok zo zijn scherm eraf toen hij hem dicht wilde doen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:25 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
HP gaat minder snel stuk dan die vier genoemde merken. Ik heb twee Acer's gehad (behuizing en hardware schroot), een Asus (hardwarematig prima, behuizing schroot) en een HP (hardwarematig en behuizing prima).
Ervaringsdeskundige, graag gedaan.
Succes in een fatsoenlijke collegezaal.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:24 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Jeetje man. Alsof je ooit geen stroom bij je hebt.
Pen en papier.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:26 schreef TJV het volgende:
[..]
Succes in een onfatsoenlijke collegezaal.
Dan heeft die vriend van je een motorische handicap. HP is prima spul. Je betaalt iets meer dan voor de andere merken, maar hebt er ook minder afschrijving op.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:26 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Sorry hoor maar HP is juist altijd plastic prul. Een vriend van mij trok zo zijn scherm eraf toen hij hem dicht wilde doen.
Heb ik ook, en de laptophipsters na 2 colleges ook.quote:
Dan krijg je meestal shit ge-emailed.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:29 schreef MineraalWater het volgende:
Nouja, Ik denk dat het op een IT opleiding wel anders is.
Oh? Laptop mee naar de collegezaal en als eerste naar binnen rennen om een plek met stopcontact te vinden, dat was het.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:29 schreef MineraalWater het volgende:
Nouja, Ik denk dat het op een IT opleiding wel anders is.
Ja klopt, Heb ik zelf ook.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:30 schreef TJV het volgende:
Ja, daar hebben ze hamsters in zo'n radje lopen. Sjiek hendig.
Natuurlijk niet alles gaat via hologram.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:32 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Oh? Laptop mee naar de collegezaal en als eerste naar binnen rennen om een plek met stopcontact te vinden, dat was het.
Die was briljantquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:14 schreef Timwonnacott het volgende:
Ja die van die DLC voor Crusader kings was bagger.
Dat is logisch. Ze checken eerst wat mensen er van vinden dude.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:10 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
IK HEB WEER EEN STUK AANGELEVERD
HET IS GEPUBLICEERD
MAAR NIET ONDER MIJN NAAM
WTF
WTF!
Hm ja, ik moet mij voor geduldsoefeningen inschrijven.
Waar heb je besteld?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:24 schreef -Datdus- het volgende:
Jezus mina! ik verveel me de pleuris. ben nog steeds aan het wachten op mijn telefoon.Track and trace doet het niet verdomme.
NEE DAT IS NIET LOGISCH NEEquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:25 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Dat is logisch. Ze checken eerst wat mensen er van vinden dude.
laat die hommo maar trekhaken in zijn ster proppen!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:07 schreef TJV het volgende:
Ik houd van je hoor Bobje, laat die boer maar praten.
Zakgeldquote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:11 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ja maar jongens.. hij is gekleurd.. en komt uit den Haag!
Dat vingerskateboarden moet hij toch op de één of andere manier bekostigen?
Maar deze "neger" houdt van kip en watermeloenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:18 schreef -Datdus- het volgende:
Ik ben meer een stereotype neger dan bobber is denk ik. KFC.
fuck de haters!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:33 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
laat die hommo maar trekhaken in zijn ster proppen!
[..]
Zakgeld
[..]
Maar deze "neger" houdt van kip en watermeloen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |