quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:03 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Je woont in den Haag en bent nota bene gekleurd medemens. No way dat wij je geloven
Huilert packerd.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:18 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Gewoon HP nemen trouwens, veilig en stabiel.
Gisteravond nog KFC gegeten, mams nam bij Apeldoorn even een bak meequote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:18 schreef -Datdus- het volgende:
Ik ben meer een stereotype neger dan bobber is denk ik. KFC.
Altijd stuk = stabiel?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:19 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Beter dan Acer of Dell, stabieler dan Samsung en Asus
Met jou kan ik pratenquote:
Jeetje man. Alsof je ooit geen stroom bij je hebt.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:23 schreef TJV het volgende:
Zorg wel voor een goede accuduur, ik weet niet hoe het bij jou gaat zijn maar op de VU is het qua opladen niet al te best. Dat lossen ze echter best goed op door geen dagen langer dan 4 uur in te plannen.
HP gaat minder snel stuk dan die vier genoemde merken. Ik heb twee Acer's gehad (behuizing en hardware schroot), een Asus (hardwarematig prima, behuizing schroot) en een HP (hardwarematig en behuizing prima).quote:
Sorry hoor maar HP is juist altijd plastic prul. Een vriend van mij trok zo zijn scherm eraf toen hij hem dicht wilde doen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:25 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
HP gaat minder snel stuk dan die vier genoemde merken. Ik heb twee Acer's gehad (behuizing en hardware schroot), een Asus (hardwarematig prima, behuizing schroot) en een HP (hardwarematig en behuizing prima).
Ervaringsdeskundige, graag gedaan.
Succes in een fatsoenlijke collegezaal.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:24 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Jeetje man. Alsof je ooit geen stroom bij je hebt.
Pen en papier.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:26 schreef TJV het volgende:
[..]
Succes in een onfatsoenlijke collegezaal.
Dan heeft die vriend van je een motorische handicap. HP is prima spul. Je betaalt iets meer dan voor de andere merken, maar hebt er ook minder afschrijving op.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:26 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Sorry hoor maar HP is juist altijd plastic prul. Een vriend van mij trok zo zijn scherm eraf toen hij hem dicht wilde doen.
Heb ik ook, en de laptophipsters na 2 colleges ook.quote:
Dan krijg je meestal shit ge-emailed.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:29 schreef MineraalWater het volgende:
Nouja, Ik denk dat het op een IT opleiding wel anders is.
Oh? Laptop mee naar de collegezaal en als eerste naar binnen rennen om een plek met stopcontact te vinden, dat was het.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:29 schreef MineraalWater het volgende:
Nouja, Ik denk dat het op een IT opleiding wel anders is.
Ja klopt, Heb ik zelf ook.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:30 schreef TJV het volgende:
Ja, daar hebben ze hamsters in zo'n radje lopen. Sjiek hendig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |