Ik had eens een keer huismerk Bailey's gehaald.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:14 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Dat Gall & Gall huismerk is helemaal zo slecht nog niet. Natuurlijk is de kwaliteit gemiddeld, maar dat is van een hoop "bekende" merken ook zo. De huismerk rum is echt niet minder dan de standaard Bacardi rum etc.
Ja, dat soort spul is aan mij niet besteed. Het zal echt niet allemaal even lekker zijn. Dat geloof ik meteen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:17 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik had eens een keer huismerk Bailey's gehaald.
Wat was dat smerig man, zat meer whiskey in dan room. Dan is dat echt niet meer lekker
Het gegeven dat we nu een zogenaamd luxe drankje in pauper uitvoering krijgen vond ik het wel waard om een nieuwe topic te openen ipv eentje van een half jaar oud te kicken.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:14 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Dat Gall & Gall huismerk is helemaal zo slecht nog niet. Natuurlijk is de kwaliteit gemiddeld, maar dat is van een hoop "bekende" merken ook zo. De huismerk rum is echt niet minder dan de standaard Bacardi rum etc.
Er loopt in KLB al een eerder topic over met ervaringen.
Elk drankje is duurder en goedkoper verkrijgbaar, in goede kwaliteit, niet te drinken en alles wat daar tussenin ligt. Ik zie niet zo waarom dit anders is.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:40 schreef Yreal het volgende:
[..]
Het gegeven dat we nu een zogenaamd luxe drankje in pauper uitvoering krijgen
Neuj hoor, we vergeven het je.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:46 schreef Pharkus het volgende:
Het zal wel vloeken in de kerk zijn, maar ik drink liever een goede blend dan een slechte single malt.
Brrrr... als er een whisky is die ik niet te zuipen vindquote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:47 schreef Piethur het volgende:
Hmmm apart. Toch maar eens proberen.
Mijn Famouse Grouse zal hij vast niet kunnen verslaan. Maar budget hoeft natuurlijk niet altijd slecht te zijn, de wijn van de Aldi is zo kneitertje goedkoop maar was toch 1 van de betere uit de consumententesten.
Probeer eens een Japansequote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:50 schreef Yreal het volgende:
[..]
Brrrr... als er een whisky is die ik niet te zuipen vind
Slechte single malts zijn moeilijk te vinden. Goede blends mankeert natuurlijk ook weinig aan. Maar om echt te genieten van een goede sigaar in mijn luie stoel met een klassiek muziekje op de achtergrond is een goede single malt toch wel onontbeerlijk.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:46 schreef Pharkus het volgende:
Het zal wel vloeken in de kerk zijn, maar ik drink liever een goede blend dan een slechte single malt.
Zo had ik jou ook helemaal voor mij gezien met zo'n boek van Adam Smith met zijn 'An Inquiry into the Nature and Causes of the Wealth of Nations' waarbij jij de spelfouten eruit haalt of iets dergelijks.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Slechte single malts zijn moeilijk te vinden. Goede blends mankeert natuurlijk ook weinig aan. Maar om echt te genieten van een goede sigaar in mijn luie stoel met een klassiek muziekje op de achtergrond is een goede single malt toch wel onontbeerlijk.
Spelfouten eruit halen is voor beginners, verbeteringen aan de geponeerde stellingen voor gevorderden, en het uitdenken van een nieuwe toetsbare theorie voor pro's.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:12 schreef Piethur het volgende:
[..]
Zo had ik jou ook helemaal voor mij gezien met zo'n boek van Adam Smith met zijn 'An Inquiry into the Nature and Causes of the Wealth of Nations' waarbij jij de spelfouten eruit haalt of iets dergelijks.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:21 schreef 9611Niels het volgende:
ik was laatst in een whiskycafe hadden ze niet eens glenn tallochis goede whisky hoor als je dat al niet eens hebt
20euro voor de 12 jaar oude, 17 voor de gewone.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:23 schreef Agiath het volgende:
Echte single malt? Wat is de prijs? Wil em wel een keer proberen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |