En dat plaats je even lekker in mijn topic?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:20 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dit had grappiger kunnen zijn dan het feitelijk is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stemmingsmakerij! Ik zeg hetj equote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:20 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dit had grappiger kunnen zijn dan het feitelijk is.
welkom op de wereld, ELK soort voer dat je niet zelfs slacht/plukt is in meer of mindere mate slecht voor je..quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:26 schreef thesystem het volgende:
Slecht voer...gewoon SLECHT.
De doner drijft in het vet doordat die een uur in die bak ligt...broodjes te klein...
Ronduit..slecht!
Het boeit me niet of het slecht is voor mij...want volgens onze overheid en hun onderzoekers krijg ik toch wel kanker van alles...i don't care....quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:32 schreef mschol het volgende:
[..]
welkom op de wereld, ELK soort voer dat je niet zelfs slacht/plukt is in meer of mindere mate slecht voor je..
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:27 schreef spamcat het volgende:
Hebben ze daar adana kebab?
[ afbeelding ]
Dit, ik raak daar ook altijd van aan de racequote:Op zondag 17 juni 2012 11:27 schreef PindaXL het volgende:
Zit de stoelgang vast, met een broodje van de Doner Company bent u snel weer ontlast.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |