truequote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:32 schreef MineraalWater het volgende:
Ja klopt, Maar het is gewoon insane
!!!!quote:
is imho zeer situatie afhankelijk..quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Tsja, dat is toch weer zo'n gevalletje -> downloaden w.m.b.
Als het voor een paar euro is, prima. Maar zoveel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:37 schreef TJV het volgende:
Ik heb mijn eerste verkeersboete binnen...Er gaat toch 5 KM van af?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stelletje beunhazen daar.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:38 schreef TJV het volgende:
Ja die is er al vanaf. 30 euro, mijn pa reed 30 km/u te hard in duitsland en die betaalde 45 euro._!
TJV is ook een echte boefquote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:39 schreef MineraalWater het volgende:
Wat een onzin man, vang is echte boeven zoals bob.
Ja dat heb ik ook wel, Alleen bij VALVE zou ik wel altijd mijn spellen kopen gewoon omdat alles mij daar bevaltquote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:36 schreef mschol het volgende:
[..]
is imho zeer situatie afhankelijk..
is het de originele developer die dat doet? -> downloaden
zijn het derden die de dlc uitbrengen dan zou ik bereid zijn geld neer te tellen
Ik heb mijn leven gebeterd, echt waar.quote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:07 schreef MineraalWater het volgende:
Vind het een best lelijke telefoon eigenlijk. Wel mooie specs
Ik vind hem niet lelijk snap niet waarom iedereen dat vindt.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:07 schreef MineraalWater het volgende:
Vind het een best lelijke telefoon eigenlijk. Wel mooie specs
One-x vind ik ook wel mooi. Het maakte me eigenlijk niet zoveel uit. Maar ja ik vind touchwiz gewoon beter dan sense.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:12 schreef drumstickNL het volgende:
Omdat het zo is;
Aldie zat mijn HTC one X af te kraken terwijl hij zelf een s1 heeft.
iPhonequote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:13 schreef vogelkooi het volgende:
Als je toch shiney wilt zijn koop je maar en iphone!.
Vind het smerige dealextreme dingen!
hahahaha wat een josti is dat ook. Staat hij leuk te laggen aan de telefoon nadat ze verloren hebben.quote:
jupquote:
Tja, dat komt door het scherm etc. En de S3 krijg je toch gratis bij een abonnement dus dikke /carequote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:15 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
jup
[ afbeelding ] vs [ afbeelding ]
De speccs zijn vrijwel identiek en de s3 is ook nog eens 100 euro duurder.
Designed for autism!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:16 schreef vogelkooi het volgende:
Desgined for humans... wat klopt er niet met betreking tot jullie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fear is the grease of society.
dafuq? Je weet wel dat je uiteindelijk wel die extra 100 kwijt bent?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:17 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Tja, dat komt door het scherm etc. En de S3 krijg je toch gratis bij een abonnement dus dikke /care
Ja maar ik hoef het niet in een keer op tafel te leggen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:18 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
dafuq? Je weet wel dat je uiteindelijk wel die extra 100 kwijt bent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |