Dat zei m'n scharrel ook gisteravond.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:44 schreef eriksd het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon als trollactie iedereen misleid.
Heb je het licht wel aangedaan schatje. Hihi.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat zei m'n scharrel ook gisteravond.
Dat stereotype (wordt al snel uit de kast gehaald bij een intellectueel) beeld is er maar wordt dit in zijn geval gestaafd door verhalen?quote:Op donderdag 27 december 2012 20:42 schreef eriksd het volgende:
[..]
Van der Ploeg is een typische autist: heel slim, drama om mee te werken. Kan je nog zo slim zijn, je hebt er geen fuck aan als je niet kan communiceren. Mensen zijn communicatieve wezens.
Ja, en het inhoudelijke wordt ondergewaardeerd.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:44 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat deel wordt wel overgewaardeerd.
Als je goed leest, zie je dat ik daar ook niet om vraag...quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:57 schreef 99.999 het volgende:
De discussie loopt volgens mij zo niet onaardig. Zie geen reden het te sluiten.
Stel je voor dat TS het echt meent ?quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:18 schreef Pietverdriet het volgende:
POL / Invoeren soort goelags
Troll topique
Eens, ik weet niet hoe een reeks aan te maken, excuses, maar bedankt voor het verzoek.quote:
Zeer netjes doorposten na een slotjequote:Op maandag 7 januari 2013 11:16 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ja, dat klopt inderdaad. Wat je voorstelt past zeer goed bij hun standpunten.
Wellicht ben je zeer kort van geheugen maar jij bent degene die op de man speelt, inhoudelijk heeft weinig zin aangezien je blijkbaar zelf al niet snapt wat je schrijft en blijkbaar van mening bent dat je argumenten gebruikt.quote:Ik maak volgens mij geen onderscheid. ik stel wat vragen bij de standpunten van een fundamentalist, dat is eng voor een gelovige snap ik nu maar val mij daar dan inhoudelijk op aan in plaats van keer op keer op de man.
quote:
Hey omdat ik dopewoef ben.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:17 schreef Pietverdriet het volgende:
Drugshond plaatst nazi propaganda van het ergste soort
[..]
Uit de oude doos...quote:Op maandag 7 januari 2013 20:17 schreef Pietverdriet het volgende:
Drugshond plaatst nazi propaganda van het ergste soort
[..]
Gefixt door de nieuweling op POLquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:15 schreef von_Preussen het volgende:
POL / [POLCafe #3979] Ik ga niet naar de McDonalds, ik hekel burgers.
Zou in de TT de "Maar" in "Naar" kunnen worden aangepast?
Dank.
Is goed hoor, als je een nieuwe wenst te maken dan open maar even een nieuwe, dan vervang ik 'm wel. Dan maak ik jouw topic het sticky.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:33 schreef Bram_van_Loon het volgende:
"Wegwijs in de Nederlandse politiek" is niet up to date. Mag ik voorstellen om of die sticky aan te passen, of die open te zetten zodat een willekeurig forumlid die kan aanpassen of die te verwijderen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |