Vertaling: "Shit, je hebt gelijk, ik trapte met open ogen in de grap. Ik moet dat wel toegeven maar ik ben zo gefrustreerd dat ik toch even af moet geven op Fok want het is de schuld van Fok dat ik in de grap getrapt ben."quote:Op maandag 11 juni 2012 22:35 schreef yyyentle het volgende:
[..]
Ik begrijp het nu, sorry, sorry, mijn man legt het nu uit. Ik kreeg een waas voor mijn ogen, was een beetje paranoia. En ik weet dat je me kunt missen als kiespijn als sympathisant van de SP.
Ik ga toch wel weg, er zijn leukere fora, ik vind de moderatie hier niets. Dus ik vernietig mijn naam zodat ik niet terug kan komen. Weer een SP=sympathisant minder. Leuk voor jullie, wordt het een fijn D66 clubje.
Nou, oma (die van het leven heeft genoten) wenst jullie veel plezier in jullie boeiende leven.
Handig, kan ik gelijk inloggen vanaf hierquote:Op maandag 11 juni 2012 22:17 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Bedoel je deze link?
http://www.facebook.com/profile.php?=846264509
Deze kan w.m.b. ook prima in POL, zal het even in de gaten houden.quote:Op zondag 8 juli 2012 08:39 schreef Boze_Appel het volgende:
Voorproefje van totalitaire staat onder de SP
Kunnen dat soort kansentopics svp. een enkeltje naar eriksd krijgen?
Heb er even in lopen editen.quote:Op zondag 8 juli 2012 11:51 schreef Reya het volgende:
[Centraal] De PVV #62 Waar de GBL 5.000 dagen kamerlid is
Het lijkt me daarnaast geen gek idee dat dergelijke types louter nog in VKZ terecht kunnen.
Oh, z'n terugkomst was al wel opgemerkt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:54 schreef Hexagon het volgende:
Prima, zolang de crew het maar een beetje volgt
Hij gaat vanzelf wel weer over de schreef.
Ik was op verkansie heh.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:09 schreef JoaC het volgende:
Mijn complimenten aan de users, weinig modwerk nodig laatste dagen.
Wie is deze modje?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:09 schreef JoaC het volgende:
Ik zeg altijd dat iedereen lief! moet zijn. En dat helpt.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:09 schreef JoaC het volgende:
Je wilt niet weten hoeveel ik richting Erik de schutting over heb gesmeten.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:09 schreef JoaC het volgende:
Doet die lamzak ook eens wat.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:16 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoeveel ik richting Erik de schutting over heb gesmeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |