Heb ook steeds zo'n gevoel dat we met 0 punten eindigen.quote:Op zondag 10 juni 2012 17:12 schreef stevenmac26 het volgende:
Lekker boeiend wie in de basis moet
Winnen doen ze toch niet
Ligt eraanquote:Op zondag 10 juni 2012 17:13 schreef Bonkers. het volgende:
Ze verliezen van Duitsland en dan spelen ze Portugal helemaal van de mat. Mogen ze wel naar huis.
Dat wordt een mooie slachtpartij, allemaal gefrustreerd tot op het bot.quote:Op zondag 10 juni 2012 17:13 schreef Bonkers. het volgende:
Ze verliezen van Duitsland en dan spelen ze Portugal helemaal van de mat. Mogen ze wel naar huis.
Had al 6 gele en 2 rode kaarten voorspeld met de poulequote:Op zondag 10 juni 2012 17:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat wordt een mooie slachtpartij, allemaal gefrustreerd tot op het bot.
Dat is eigenlijk de enige reden dat ik hoop dat De Jong en Van Bommel tegen Portugal spelen.quote:Op zondag 10 juni 2012 17:15 schreef Grifte het volgende:
[..]
Had al 6 gele en 2 rode kaarten voorspeld met de poule
Bommeltje krijgt al rood tegen de Duitsers, tikken hem helemaal scheel en dan komt ie te laat met zijn tackles.quote:Op zondag 10 juni 2012 17:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk de enige reden dat ik hoop dat De Jong en Van Bommel tegen Portugal spelen.
Bertje moet tegen Duitsland Bommel en De Jong wisselen voor goede voetballers, ze er tegen Portugal weer inzetten, dat wordt gewoon een mooie UFC potquote:Op zondag 10 juni 2012 17:18 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Bommeltje krijgt al rood tegen de Duitsers, tikken hem helemaal scheel en dan komt ie te laat met zijn tackles.
Lekker, eet ze.quote:
het is "we" steven, met zijn alle achter oranje hup hup hupquote:Op zondag 10 juni 2012 17:12 schreef stevenmac26 het volgende:
Lekker boeiend wie in de basis moet
Winnen doen ze toch niet
Weet niet hoe ze in Cas zijn maar hier praat niemand in de we vormquote:Op zondag 10 juni 2012 17:20 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
het is "we" steven, met zijn alle achter oranje hup hup hup
als het om oranje gaat praat iedereen in de we vormquote:Op zondag 10 juni 2012 17:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Weet niet hoe ze in Cas zijn maar hier praat niemand in de we vorm
quote:
quote:
Kloptquote:Op zondag 10 juni 2012 17:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]Het zit dus in jouw bloed steven.
Haha steven is een ectoquote:Op zondag 10 juni 2012 17:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik had een Ierse gozer op mijn basisschool in de klas. Hij was heel mager.
Ik bij een Nederlandse, die was ook heel magerquote:Op zondag 10 juni 2012 17:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Had ie ook rood haar?quote:Op zondag 10 juni 2012 17:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Niets man ik ben een stonede Mikey aan het doenquote:Op zondag 10 juni 2012 17:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik bij een Nederlandse, die was ook heel mager
Wat is je punt
Okequote:Op zondag 10 juni 2012 17:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Niets man ik ben een stonede Mikey aan het doen
tuurlijk pikquote:Op zondag 10 juni 2012 17:34 schreef Helpmefok het volgende:
Niet seks he jeweetzelf daar doen we in rotterdam niet aan
Ben daar niet geweest manquote:
Post ff foto danquote:Op zondag 10 juni 2012 17:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ben daar niet geweest man
Dinsdag weer
En dan?quote:
toch altijd die diepere lagen in zijn postsquote:Op zondag 10 juni 2012 17:37 schreef mrstylo het volgende:
HMF heeft me moe gemaakt.
Mijn hersens te veel gebruikt nu.
amersfoort? ze woon toch in duitsland?quote:Op zondag 10 juni 2012 17:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ben daar niet geweest man
Dinsdag weer
haha dat is iemand anders wat nu niet meer van toepassing isquote:Op zondag 10 juni 2012 17:39 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
amersfoort? ze woon toch in duitsland?
snoeperd da je bent.quote:Op zondag 10 juni 2012 17:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
haha dat is iemand anders wat nu niet meer van toepassing is
Is gewoon mijn ex waar ik mee afspreek nu, vriendschappelijke basis tochquote:
ohquote:Op zondag 10 juni 2012 17:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Is gewoon mijn ex waar ik mee afspreek nu, vriendschappelijke basis toch
E man pass die picsquote:Op zondag 10 juni 2012 17:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Is gewoon mijn ex waar ik mee afspreek nu, vriendschappelijke basis toch
Ook niks mis met Balotelli.quote:
niet van het fappend op spanje niveau.quote:
Meer zijn broer met zijn vetnekquote:Op zondag 10 juni 2012 18:20 schreef Tyron het volgende:
[..]
zie ik daar nou dries mertens aan het eind?
quote:
Ik vraag toch aardig.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
die geel voor mario, dafuqquote:Op zondag 10 juni 2012 18:34 schreef Doublepain het volgende:
Oh Spanje gaat weer hun wapen gebruiken, de scheids!
Mooie bal van Silva.quote:Op zondag 10 juni 2012 19:22 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi doelpunt, moet gezegd worden
quote:Op zondag 10 juni 2012 19:43 schreef ajacied4lf het volgende:
Fucking irritant en spannend ...
Had op 60% balbezit gewed. Nu staat ie al 30 minuten op 60%.Laatste minuut wordt dit nog 59, let maar op.
Het leeft nogquote:
quote:
Optyfen gekquote:Op zondag 10 juni 2012 19:55 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee, Kroatie moet winnen, dan pak ik 40 euro.
Mensen die niet voor Ierland zijnquote:Op zondag 10 juni 2012 19:58 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
Heb altijd sympathie gehad voor Kroatie, en nu helemaal.
Waarom zou ik voor Ierland zijn?quote:Op zondag 10 juni 2012 19:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mensen die niet voor Ierland zijn!!!!!!
Ik heb altijd al pure liefde voor jou gehad, dat weet je tochquote:Op zondag 10 juni 2012 19:59 schreef Flippiee het volgende:
Ik heb Ierland op 1-0 gezet, ben je trots Steven?
Neuken wil hij toch wel, hoef je niet zo voor te slijmen.quote:Op zondag 10 juni 2012 19:59 schreef Flippiee het volgende:
Ik heb Ierland op 1-0 gezet, ben je trots Steven?
Ik ookquote:
en het is nog waar ook ondanks dat je een grap maaktquote:Op zondag 10 juni 2012 20:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Neuken wil hij toch wel, hoef je niet zo voor te slijmen.
quote:Op zondag 10 juni 2012 20:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb altijd al pure liefde voor jou gehad, dat weet je toch
Hehehequote:Op zondag 10 juni 2012 20:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Neuken wil hij toch wel, hoef je niet zo voor te slijmen.
Ik had ook nooit verwacht dat ze ook verder zouden komen dan de poule fase hoorquote:Op zondag 10 juni 2012 20:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nederland over een week al weer naar huis
Ik ook niet al sinds de selectie bekend is. het was tijd voor jonge jongens er bij..quote:Op zondag 10 juni 2012 20:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik had ook nooit verwacht dat ze ook verder zouden komen dan de poule fase hoor
Pas nou op. Als je dat in EK zegt, lachen ze je uit.quote:Op zondag 10 juni 2012 20:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik had ook nooit verwacht dat ze ook verder zouden komen dan de poule fase hoor
Ik zal eerlijk zijn, ik vond Willems niet eens zo heel slechtquote:Op zondag 10 juni 2012 20:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ook niet al sinds de selectie bekend is. het was tijd voor jonge jongens er bij..
Van Marwijk doet dat niet... tja...
Ik zeg dit al langerquote:Op zondag 10 juni 2012 20:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Pas nou op. Als je dat in EK zegt, lachen ze je uit.
Wat irriteer ik me aan die gasten zeg..
Ik had:quote:Op zondag 10 juni 2012 20:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zeg dit al langer
Als je constant laf speelt dan houdt het een keer op
quote:Op zondag 10 juni 2012 20:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zal eerlijk zijn, ik vond Willems niet eens zo heel slecht
Ja dit dacht ik ook, maar ik denk serieus dat Denemarken nog weleens voor een verassing kan zorgenquote:Op zondag 10 juni 2012 20:09 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik had:
1. Duitsland
2. Portugal
3. Nederland
4. Denemarken.
Dus ook al voorspeld.
Denemarken kan niet meer lager dan Nederland eindigen.quote:Op zondag 10 juni 2012 20:09 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik had:
1. Duitsland
2. Portugal
3. Nederland
4. Denemarken.
Dus ook al voorspeld.
Ik vond ze op het WK ook al laf spelen, ook al waren de resultaten toen wel goed.quote:Op zondag 10 juni 2012 20:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zeg dit al langer
Als je constant laf speelt dan houdt het een keer op
Ik ook niet.. al heb ik door omstandigheden alleen de eerste helft gezien.. Vlaar en Willems stonden goed.. Het waren Heitinga en Van der Wiel die stonden te slapen.... Verder had je nooit Bouma mee moeten nemen maar De Vrij.. Had de Krul op doel moeten staan en had je Huntelaar in de spits moeten zetten met van Persie op Links en Affelay op rechts.. en had Classie moeten spelen op de plek van de Jong. Maar Bert houdt teveel vast aan idioten die hij er ooit bijgeroepen heeft.quote:Op zondag 10 juni 2012 20:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zal eerlijk zijn, ik vond Willems niet eens zo heel slecht
Komt meer omdat de recht echt bagger was denk ik overigens hoorquote:
Daarom zeg ik ook: Het houdt een keer opquote:Op zondag 10 juni 2012 20:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik vond ze op het WK ook al laf spelen, ook al waren de resultaten toen wel goed.
Mocht Portugal verliezen van de Denen of gelijkspelen, zal Duitsland ze wel laten winnen. Is voor hun alleen maar in het voordeel om twee sterke (:')) tegenstanders te elimineren.quote:Op zondag 10 juni 2012 20:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja dit dacht ik ook, maar ik denk serieus dat Denemarken nog weleens voor een verassing kan zorgen
Clasie komt nog te kort voor een ek manquote:Op zondag 10 juni 2012 20:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ook niet.. al heb ik door omstandigheden alleen de eerste helft gezien.. Vlaar en Willems stonden goed.. Het waren Heitinga en Van der Wiel die stonden te slapen.... Verder had je nooit Bouma mee moeten nemen maar De Vrij.. Had de Krul op doel moeten staan en had je Huntelaar in de spits moeten zetten met van Persie op Links en Affelay op rechts.. en had Classie moeten spelen op de plek van de Jong. Maar Bert houdt teveel vast aan idioten die hij er ooit bijgeroepen heeft.
Wat was Van der Wiel slecht zeg.quote:Op zondag 10 juni 2012 20:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Komt meer omdat de recht echt bagger was denk ik overigens hoor
Vooral vd Wiel was om te huilen
Willems ook en die deed het goed... Volg je jong oranje ?quote:Op zondag 10 juni 2012 20:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Clasie komt nog te kort voor een ek man
Het is toch te belachelijk dat van Bommel er nog in staatquote:
Laatste 2 wedstrijden gezien ja, maar op basis van dat had je ook Zeefuik mee kunnen nemenquote:Op zondag 10 juni 2012 20:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Willems ook en die deed het goed... Volg je jong oranje ?
Clasie heeft ie niet eens opgeroepen, dan had Anita er gespeeld.quote:Op zondag 10 juni 2012 20:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ook niet.. al heb ik door omstandigheden alleen de eerste helft gezien.. Vlaar en Willems stonden goed.. Het waren Heitinga en Van der Wiel die stonden te slapen.... Verder had je nooit Bouma mee moeten nemen maar De Vrij.. Had de Krul op doel moeten staan en had je Huntelaar in de spits moeten zetten met van Persie op Links en Affelay op rechts.. en had Classie moeten spelen op de plek van de Jong. Maar Bert houdt teveel vast aan idioten die hij er ooit bijgeroepen heeft.
Zelfs Fuikje had gisteravond nog gescoord.quote:Op zondag 10 juni 2012 20:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Laatste 2 wedstrijden gezien ja, maar op basis van dat had je ook Zeefuik mee kunnen nemen
Is ook mijn idee, dat laffe blok van 2 word ik gek van. Als je helemaal aanvallend wil spelen, ook nog de Jong eruit voor Van der Vaart.quote:Op zondag 10 juni 2012 20:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het is toch te belachelijk dat van Bommel er nog in staat
Zet daar dan gewoon Sneijder neer en van Persie naar achteren en Huntelaar in de spits
Keer op keer blijkt maar weer dat v Bommel over zijn top is
Zowel Anita als Clasie was meer logisch geweest dan Strootman.quote:Op zondag 10 juni 2012 20:12 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Clasie heeft ie niet eens opgeroepen, dan had Anita er gespeeld.
Eens.quote:Op zondag 10 juni 2012 20:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zowel Anita als Clasie was meer logisch geweest dan Strootman.
Bommel hoort er al niet te staan. Maar met Strootman als vervanger schiet je niets mee op..
van Persie kan alleen goed spelen wanneer het hele team in dienst van hem speeltquote:Op zondag 10 juni 2012 20:13 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Zelfs Fuikje had gisteravond nog gescoord.
dit zou ook nog kunnen jaquote:Op zondag 10 juni 2012 20:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Is ook mijn idee, dat laffe blok van 2 word ik gek van. Als je helemaal aanvallend wil spelen, ook nog de Jong eruit voor Van der Vaart.
Hij kan het wel, maar na een paar honderd keer gemist te hebben heeft hij faalangst denk ik.quote:
Zekerquote:
Zoiets iddquote:Op zondag 10 juni 2012 20:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij kan het wel, maar na een paar honderd keer gemist te hebben heeft hij faalangst denk ik.
Afellay of affelay of weet ik veel zou nooit een basisplaats mogen hebben na 3 wedstrijden voor Barca, dat is toch een aanfluitingquote:Op zondag 10 juni 2012 20:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Robben, Sneijder, Van der Wiel, Mathijsen, Heitinga, Stekelenburg,Van Bommel allemaal een matig seizoen gekend en dan toch een basisplaats. klopt gewoon niet..
Zo een Affelay was geblesseerd dan kan je er niets aandoen maar zoveel spelers die een matig seizoen hebben gekend toch in de basis laten beginnen dat werkt niet.
Als bondscoach moet je als het kan gewoon de spelers meenemen die het beste zijn op dat moment op elke positie.
v. Rhijn > v/d Wiel.quote:Op zondag 10 juni 2012 20:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Robben, Sneijder, Van der Wiel, Mathijsen, Heitinga, Stekelenburg,Van Bommel allemaal een matig seizoen gekend en dan toch een basisplaats. klopt gewoon niet..
Zo een Affelay was geblesseerd dan kan je er niets aandoen maar zoveel spelers die een matig seizoen hebben gekend toch in de basis laten beginnen dat werkt niet.
Als bondscoach moet je als het kan gewoon de spelers meenemen die het beste zijn op dat moment op elke positie.
Sneijder moet gewoon naar man utd na het ek.quote:Op zondag 10 juni 2012 20:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
fixedquote:Op zondag 10 juni 2012 20:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Sneijder moet gewoon naar man city na het ek.
Keane en Givenquote:Op zondag 10 juni 2012 20:24 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wie zijn de sterspelers van dit Ierland?
Jawel, maar heeft best een matig seizoen gehad bij Spartak vond ikquote:Op zondag 10 juni 2012 20:25 schreef Happel het volgende:
McGeady gaat het goed doen.
Of speelt die niet
Jawelquote:Op zondag 10 juni 2012 20:25 schreef Happel het volgende:
McGeady gaat het goed doen.
Of speelt die niet
Zegt niet veel natuurlijk. Tenminste...quote:Op zondag 10 juni 2012 20:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jawel, maar heeft best een matig seizoen gehad bij Spartak vond ik
Klopt, zegt niet veelquote:Op zondag 10 juni 2012 20:27 schreef Happel het volgende:
[..]
Zegt niet veel natuurlijk. Tenminste...
Je zag hoe Torres het net deed. Mijn god, wat slecht.
En die Ballotelli
[ afbeelding ]
Die gaat nog wel rood krijgen.quote:Op zondag 10 juni 2012 20:29 schreef AFCNiels het volgende:
Wel positief dat Balotelli nu op de grond sloeg in plaats van te proberen om een tegenstander in tweeën te schoppen
Ik heb een zwak voor idioten.quote:
In de competitie een wedstrijd of 14quote:Op zondag 10 juni 2012 20:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die V.Rhijn hoor ik steeds hoeveel wedstrijden heeft die man gespeeld ?
14 ofzo?quote:Op zondag 10 juni 2012 20:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
15 ongeveer....quote:Op zondag 10 juni 2012 20:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik denk het wel, di Natale redt het niet om een hele wedstrijd te spelen.quote:Op zondag 10 juni 2012 20:30 schreef Happel het volgende:
[..]
Die gaat nog wel rood krijgen.
Als hij tenminste nog opgesteld zal worden
14 competitiewedstrijden, 2 Europa League wedstrijden, 1 beker wedstrijd.quote:Op zondag 10 juni 2012 20:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
En dan roepen dat het voor Classie te vroeg komt objectief zijn jullie nog steeds niet daar in Amsterdam hequote:Op zondag 10 juni 2012 20:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
In de competitie een wedstrijd of 14
Zeg ik dan dat van Rhijn mee moestquote:Op zondag 10 juni 2012 20:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En dan roepen dat het voor Classie te vroeg komt objectief zijn jullie nog steeds niet daar in Amsterdam he
Maar Van Rhijn zou in de plaats van Van der Wiel komen, Clasie ipv Van Bommel/De Jong.quote:Op zondag 10 juni 2012 20:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En dan roepen dat het voor Classie te vroeg komt objectief zijn jullie nog steeds niet daar in Amsterdam he
Zal ook te vroeg zijn voor v. Rhijn. Maar als het de beste RB is die je hebt, waarom niet?quote:Op zondag 10 juni 2012 20:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als hij dan gewoon in z'n eentje de tribune bestormtquote:Op zondag 10 juni 2012 20:32 schreef Geo4kant het volgende:
Dat was het moment om een banaan op het veld te gooien bij Balotelli
Anderen wel die hetzelfde riepen.quote:Op zondag 10 juni 2012 20:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zeg ik dan dat van Rhijn mee moest
Dat zei hij al in de krant oid.. als iemand een banaan op het veld gooit vermoord ik hem.quote:Op zondag 10 juni 2012 20:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als hij dan gewoon in z'n eentje de tribune bestormt
geef hem ongelijk, FIFA/EUFA zelf doet niets aan racismequote:Op zondag 10 juni 2012 20:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als hij dan gewoon in z'n eentje de tribune bestormt
Nouja ergens is het wel zo dat he als je toch Willems mee neemt laat dan ook gewoon Bouma en nog iemand thuis zodat je 2e extra talenten mee kan nemenquote:
Erger nog een speler die er afstapt krijgt een gele kaart...quote:Op zondag 10 juni 2012 20:35 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
geef hem ongelijk, FIFA/EUFA zelf doet niets aan racisme
Sowiesoquote:Op zondag 10 juni 2012 20:35 schreef Karzai het volgende:
Volgens mij wordt Ierland - Kroatie ook wel een leuk wedstrijdje
Gele kaarten uitdelen aan spelers die het veld aflopen...quote:Op zondag 10 juni 2012 20:35 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
geef hem ongelijk, FIFA/EUFA zelf doet niets aan racisme
Nouja beetje vechten is ook nooit verkeerd hoorquote:Op zondag 10 juni 2012 20:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ieren en Kroaten door elkaar heen.... gewoon gezellig biertje er bij en feesten..
Zo moet het.
Ja, ouders, broer en wat engelse vriendenquote:Op zondag 10 juni 2012 20:40 schreef napoleonfour het volgende:
is er iemand van jouw familie bij steven?
Waarom zit je er zelf dan niet.quote:Op zondag 10 juni 2012 20:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja, ouders, broer en wat engelse vrienden
Ik ga nu zittenquote:
Zit er al 4 jaar en bijgetekend tot het WK van 2014 dus blijkbaar was het een goede beslissing.quote:Op zondag 10 juni 2012 20:41 schreef Karzai het volgende:
Ik begrijp alleen niet waarom die Ieren Trappatoni als trainer hebben genomen?
Hij doet blijkbaar iets goedquote:Op zondag 10 juni 2012 20:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zit er al 4 jaar en bijgetekend tot het WK van 2014 dus blijkbaar was het een goede beslissing.
Nouja tis nog niet afgelopen, als je een poule wil winnen moet je ook op een underdog gokkenquote:Op zondag 10 juni 2012 20:50 schreef GGMM het volgende:
Door Steven heb ik uit sympathie de Ierse best veel punten laten pakken.
Die poule gaat lekker ja. Ik kan niemand in het linkerrijtje van de tussenstand serieus nemen echte kenners staan in het rechter.quote:Op zondag 10 juni 2012 20:50 schreef GGMM het volgende:
Door Steven heb ik uit sympathie de Ierse best veel punten laten pakken.
Je kan wel stoppen met typen naar Steven, bij huize Mac is er net een laptop door het raam gevlogenquote:
hehe, verbaast mij niks. Hij gooide zijn controller al kapot toen ie een jantje kreeg.quote:Op zondag 10 juni 2012 20:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je kan wel stoppen met typen naar Steven, bij huize Mac is er net een laptop door het raam gevlogen
Lekkertje hoor.quote:
was inderdaad goed te doen.quote:
Ierland v. Kroatië 1 1 6quote:Op zondag 10 juni 2012 21:06 schreef AFCNiels het volgende:
Fluit nu maar snel af, dan heb ik eindelijk ook een keer een voorspelling goed.
waarom je mening bijstellen?quote:
Het enige wat ik voortaan kan doen is precies het tegenovergestelde invullen van wat ik eigenlijk denk.quote:Op zondag 10 juni 2012 21:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ierland v. Kroatië 1 1 6
Ik ook dus zit er niet in. Ik ben slechter dan Derksen in het voorspellen.
Inderdaadquote:Op zondag 10 juni 2012 21:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon een kenner Dekatria zag het direct
Dat dacht Polen ook.quote:Op zondag 10 juni 2012 21:55 schreef ajacied4lf het volgende:
40 euro binnen. Dit gaat niet meer fout.
Realistisch is het niet natuurlijk maar Ierland.. je hoopt het toch zo voor ze.quote:
Heb sympathie voor beide, maarja wil mijn weddenschap wel winnen.quote:Op zondag 10 juni 2012 21:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Realistisch is het niet natuurlijk maar Ierland.. je hoopt het toch zo voor ze.
Moet je HMF even om tips vragen, hij heeft al 20k gewonnen.quote:Op zondag 10 juni 2012 22:01 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Heb sympathie voor beide, maarja wil mijn weddenschap wel winnen.
Hij heeft ook een model als chick, 3 master studies afgerond, een motor, en Feyenoord wordt volgend jaar kampioen.quote:Op zondag 10 juni 2012 22:02 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Moet je HMF even om tips vragen, hij heeft al 20k gewonnen.![]()
![]()
![]()
![]()
Wat is jouw obsessie met Ierland ineens?quote:Op zondag 10 juni 2012 21:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Realistisch is het niet natuurlijk maar Ierland.. je hoopt het toch zo voor ze.
Doen ze expres, zag je ook al tegen Zwitserland, WK 2010.quote:Op zondag 10 juni 2012 22:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Hey 4lf de Barcelona boys hebben opnieuw punten laten liggen dankzij de grasmat het zit ze ook niet mee he
Mooi land.. sympathieke spelers altijd... leuk volkslied en vooral het publiek.quote:Op zondag 10 juni 2012 22:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat is jouw obsessie met Ierland ineens?
Ja als Chili het niet verpest had lagen ze er in de groepsfase al uit.quote:Op zondag 10 juni 2012 22:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Doen ze expres, zag je ook al tegen Zwitserland, WK 2010.
Buitenland Stage.quote:Op zondag 10 juni 2012 22:07 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja als Chili het niet verpest had lagen ze er in de groepsfase al uit.![]()
Wat ga je doen komend jaar?
Ja joh gewoon je winst in 1x inzetten maar dan wel op een gelijkspel.quote:Op zondag 10 juni 2012 22:11 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Beter doen ze dat.
Zal ik 40 euro inzetten op Nederland - Duitsland?![]()
Mooi land joh soort Nederland maar dan van 15 jaar terug (Eigenlijk beter dus)quote:
Lees het nu pasquote:Op zondag 10 juni 2012 22:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Hey 4lf de Barcelona boys hebben opnieuw punten laten liggen dankzij de grasmat het zit ze ook niet mee he
quote:
Dement?quote:Op zondag 10 juni 2012 22:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Doen ze expres, zag je ook al tegen Zwitserland, WK 2010.
Nee. Dit:quote:
quote:Spanjaarden klagen over 'rampzalige' grasmat in Gdansk
10/06/2012 21:25
Xavi, Cesc Fabregas en Andres Iniesta mokten na afloop van het gelijkspel tegen Italië over de staat van het veld, dat niet in het voordeel van de Spanjaarden geweest zou zijn.
De drie Barcelona-middenvelders wilden het puntenverlies er niet aan wijten, maar ze waren eensgezind in hun kritiek op de grasmat in Gdansk. 'Het veld was een ramp', zei Fabregas. 'Ik wil niet klagen, maar we verdienden beter. Het is zonde dat we op zo'n veld moesten spelen.'
'Het feit dat ze niet hebben gesproeid was in ons nadeel met ons dynamische en vloeiende spel', voegde Xavi daaraan toe. 'Het veld was droog en belemmerde daarmee het baltempo. Dit is rampzalig als je spektakel wil brengen', zei Iniesta.
Zoals ik al zei het zit ze niet mee ook AC Milan deed al aan dit soort walgelijke competitievervalsing.quote:
Achja, ze zijn een beetje verwend he. Gewoon negeren.quote:Op zondag 10 juni 2012 22:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zoals ik al zei het zit ze niet mee ook AC Milan deed al aan dit soort walgelijke competitievervalsing.
Natuurlijk ze spelen gelijk en het ligt aan de grasmat... bij Barca lopen ze ook altijd al zo te janken.quote:
scheids verpestte het, Chili zelf nietquote:Op zondag 10 juni 2012 22:07 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja als Chili het niet verpest had lagen ze er in de groepsfase al uit.![]()
Wat ga je doen komend jaar?
Chili had wel heel veel kansen om het af te maken, ze lieten het liggen.quote:Op zondag 10 juni 2012 22:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
scheids verpestte het, Chili zelf niet
Idd.quote:Op zondag 10 juni 2012 22:21 schreef Caland het volgende:
Is toch ook belachelijk dat ze het veld niet sproeien.
Maar daar heeft Italie ook last van en die hoor je niequote:Op zondag 10 juni 2012 22:21 schreef Caland het volgende:
Is toch ook belachelijk dat ze het veld niet sproeien.
Voor hun is dat ook eerder een voordeel.quote:Op zondag 10 juni 2012 22:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Maar daar heeft Italie ook last van en die hoor je nie
Jammer dat de juiste speler voor op zijn plek niet bij de selectie zitquote:
Van der Vaart is natuurlijk wel beter dan Clasie op die plek.quote:Op zondag 10 juni 2012 22:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jammer dat de juiste speler voor op zijn plek niet bij de selectie zit
Ja die spelen heel anders hèquote:Op zondag 10 juni 2012 22:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Maar daar heeft Italie ook last van en die hoor je nie
Hij viel wel lekker inquote:Op zondag 10 juni 2012 22:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Van der Vaart is natuurlijk wel beter dan Clasie op die plek.
Clasie / Anita > v. Bommel.quote:Op zondag 10 juni 2012 22:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jammer dat de juiste speler voor op zijn plek niet bij de selectie zit
dusquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |