Ik vond ze op het WK ook al laf spelen, ook al waren de resultaten toen wel goed.quote:Op zondag 10 juni 2012 20:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zeg dit al langer
Als je constant laf speelt dan houdt het een keer op
Ik ook niet.. al heb ik door omstandigheden alleen de eerste helft gezien.. Vlaar en Willems stonden goed.. Het waren Heitinga en Van der Wiel die stonden te slapen.... Verder had je nooit Bouma mee moeten nemen maar De Vrij.. Had de Krul op doel moeten staan en had je Huntelaar in de spits moeten zetten met van Persie op Links en Affelay op rechts.. en had Classie moeten spelen op de plek van de Jong. Maar Bert houdt teveel vast aan idioten die hij er ooit bijgeroepen heeft.quote:Op zondag 10 juni 2012 20:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zal eerlijk zijn, ik vond Willems niet eens zo heel slecht
Komt meer omdat de recht echt bagger was denk ik overigens hoorquote:
Daarom zeg ik ook: Het houdt een keer opquote:Op zondag 10 juni 2012 20:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik vond ze op het WK ook al laf spelen, ook al waren de resultaten toen wel goed.
Mocht Portugal verliezen van de Denen of gelijkspelen, zal Duitsland ze wel laten winnen. Is voor hun alleen maar in het voordeel om twee sterke (:')) tegenstanders te elimineren.quote:Op zondag 10 juni 2012 20:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja dit dacht ik ook, maar ik denk serieus dat Denemarken nog weleens voor een verassing kan zorgen
Clasie komt nog te kort voor een ek manquote:Op zondag 10 juni 2012 20:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ook niet.. al heb ik door omstandigheden alleen de eerste helft gezien.. Vlaar en Willems stonden goed.. Het waren Heitinga en Van der Wiel die stonden te slapen.... Verder had je nooit Bouma mee moeten nemen maar De Vrij.. Had de Krul op doel moeten staan en had je Huntelaar in de spits moeten zetten met van Persie op Links en Affelay op rechts.. en had Classie moeten spelen op de plek van de Jong. Maar Bert houdt teveel vast aan idioten die hij er ooit bijgeroepen heeft.
Wat was Van der Wiel slecht zeg.quote:Op zondag 10 juni 2012 20:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Komt meer omdat de recht echt bagger was denk ik overigens hoor
Vooral vd Wiel was om te huilen
Willems ook en die deed het goed... Volg je jong oranje ?quote:Op zondag 10 juni 2012 20:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Clasie komt nog te kort voor een ek man
Het is toch te belachelijk dat van Bommel er nog in staatquote:
Laatste 2 wedstrijden gezien ja, maar op basis van dat had je ook Zeefuik mee kunnen nemenquote:Op zondag 10 juni 2012 20:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Willems ook en die deed het goed... Volg je jong oranje ?
Clasie heeft ie niet eens opgeroepen, dan had Anita er gespeeld.quote:Op zondag 10 juni 2012 20:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ook niet.. al heb ik door omstandigheden alleen de eerste helft gezien.. Vlaar en Willems stonden goed.. Het waren Heitinga en Van der Wiel die stonden te slapen.... Verder had je nooit Bouma mee moeten nemen maar De Vrij.. Had de Krul op doel moeten staan en had je Huntelaar in de spits moeten zetten met van Persie op Links en Affelay op rechts.. en had Classie moeten spelen op de plek van de Jong. Maar Bert houdt teveel vast aan idioten die hij er ooit bijgeroepen heeft.
Zelfs Fuikje had gisteravond nog gescoord.quote:Op zondag 10 juni 2012 20:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Laatste 2 wedstrijden gezien ja, maar op basis van dat had je ook Zeefuik mee kunnen nemen
Is ook mijn idee, dat laffe blok van 2 word ik gek van. Als je helemaal aanvallend wil spelen, ook nog de Jong eruit voor Van der Vaart.quote:Op zondag 10 juni 2012 20:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het is toch te belachelijk dat van Bommel er nog in staat
Zet daar dan gewoon Sneijder neer en van Persie naar achteren en Huntelaar in de spits
Keer op keer blijkt maar weer dat v Bommel over zijn top is
Zowel Anita als Clasie was meer logisch geweest dan Strootman.quote:Op zondag 10 juni 2012 20:12 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Clasie heeft ie niet eens opgeroepen, dan had Anita er gespeeld.
Eens.quote:Op zondag 10 juni 2012 20:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zowel Anita als Clasie was meer logisch geweest dan Strootman.
Bommel hoort er al niet te staan. Maar met Strootman als vervanger schiet je niets mee op..
van Persie kan alleen goed spelen wanneer het hele team in dienst van hem speeltquote:Op zondag 10 juni 2012 20:13 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Zelfs Fuikje had gisteravond nog gescoord.
dit zou ook nog kunnen jaquote:Op zondag 10 juni 2012 20:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Is ook mijn idee, dat laffe blok van 2 word ik gek van. Als je helemaal aanvallend wil spelen, ook nog de Jong eruit voor Van der Vaart.
Hij kan het wel, maar na een paar honderd keer gemist te hebben heeft hij faalangst denk ik.quote:
Zekerquote:
Zoiets iddquote:Op zondag 10 juni 2012 20:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij kan het wel, maar na een paar honderd keer gemist te hebben heeft hij faalangst denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |