14 ofzo?quote:Op zondag 10 juni 2012 20:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die V.Rhijn hoor ik steeds hoeveel wedstrijden heeft die man gespeeld ?
15 ongeveer....quote:Op zondag 10 juni 2012 20:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik denk het wel, di Natale redt het niet om een hele wedstrijd te spelen.quote:Op zondag 10 juni 2012 20:30 schreef Happel het volgende:
[..]
Die gaat nog wel rood krijgen.
Als hij tenminste nog opgesteld zal worden
14 competitiewedstrijden, 2 Europa League wedstrijden, 1 beker wedstrijd.quote:Op zondag 10 juni 2012 20:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
En dan roepen dat het voor Classie te vroeg komt objectief zijn jullie nog steeds niet daar in Amsterdam hequote:Op zondag 10 juni 2012 20:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
In de competitie een wedstrijd of 14
Zeg ik dan dat van Rhijn mee moestquote:Op zondag 10 juni 2012 20:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En dan roepen dat het voor Classie te vroeg komt objectief zijn jullie nog steeds niet daar in Amsterdam he
Maar Van Rhijn zou in de plaats van Van der Wiel komen, Clasie ipv Van Bommel/De Jong.quote:Op zondag 10 juni 2012 20:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En dan roepen dat het voor Classie te vroeg komt objectief zijn jullie nog steeds niet daar in Amsterdam he
Zal ook te vroeg zijn voor v. Rhijn. Maar als het de beste RB is die je hebt, waarom niet?quote:Op zondag 10 juni 2012 20:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als hij dan gewoon in z'n eentje de tribune bestormtquote:Op zondag 10 juni 2012 20:32 schreef Geo4kant het volgende:
Dat was het moment om een banaan op het veld te gooien bij Balotelli
Anderen wel die hetzelfde riepen.quote:Op zondag 10 juni 2012 20:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zeg ik dan dat van Rhijn mee moest
Dat zei hij al in de krant oid.. als iemand een banaan op het veld gooit vermoord ik hem.quote:Op zondag 10 juni 2012 20:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als hij dan gewoon in z'n eentje de tribune bestormt
geef hem ongelijk, FIFA/EUFA zelf doet niets aan racismequote:Op zondag 10 juni 2012 20:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als hij dan gewoon in z'n eentje de tribune bestormt
Nouja ergens is het wel zo dat he als je toch Willems mee neemt laat dan ook gewoon Bouma en nog iemand thuis zodat je 2e extra talenten mee kan nemenquote:
Erger nog een speler die er afstapt krijgt een gele kaart...quote:Op zondag 10 juni 2012 20:35 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
geef hem ongelijk, FIFA/EUFA zelf doet niets aan racisme
Sowiesoquote:Op zondag 10 juni 2012 20:35 schreef Karzai het volgende:
Volgens mij wordt Ierland - Kroatie ook wel een leuk wedstrijdje
Gele kaarten uitdelen aan spelers die het veld aflopen...quote:Op zondag 10 juni 2012 20:35 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
geef hem ongelijk, FIFA/EUFA zelf doet niets aan racisme
Nouja beetje vechten is ook nooit verkeerd hoorquote:Op zondag 10 juni 2012 20:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ieren en Kroaten door elkaar heen.... gewoon gezellig biertje er bij en feesten..
Zo moet het.
Ja, ouders, broer en wat engelse vriendenquote:Op zondag 10 juni 2012 20:40 schreef napoleonfour het volgende:
is er iemand van jouw familie bij steven?
Waarom zit je er zelf dan niet.quote:Op zondag 10 juni 2012 20:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja, ouders, broer en wat engelse vrienden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |