Afellay of affelay of weet ik veel zou nooit een basisplaats mogen hebben na 3 wedstrijden voor Barca, dat is toch een aanfluitingquote:Op zondag 10 juni 2012 20:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Robben, Sneijder, Van der Wiel, Mathijsen, Heitinga, Stekelenburg,Van Bommel allemaal een matig seizoen gekend en dan toch een basisplaats. klopt gewoon niet..
Zo een Affelay was geblesseerd dan kan je er niets aandoen maar zoveel spelers die een matig seizoen hebben gekend toch in de basis laten beginnen dat werkt niet.
Als bondscoach moet je als het kan gewoon de spelers meenemen die het beste zijn op dat moment op elke positie.
v. Rhijn > v/d Wiel.quote:Op zondag 10 juni 2012 20:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Robben, Sneijder, Van der Wiel, Mathijsen, Heitinga, Stekelenburg,Van Bommel allemaal een matig seizoen gekend en dan toch een basisplaats. klopt gewoon niet..
Zo een Affelay was geblesseerd dan kan je er niets aandoen maar zoveel spelers die een matig seizoen hebben gekend toch in de basis laten beginnen dat werkt niet.
Als bondscoach moet je als het kan gewoon de spelers meenemen die het beste zijn op dat moment op elke positie.
Sneijder moet gewoon naar man utd na het ek.quote:Op zondag 10 juni 2012 20:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
fixedquote:Op zondag 10 juni 2012 20:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Sneijder moet gewoon naar man city na het ek.
Keane en Givenquote:Op zondag 10 juni 2012 20:24 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wie zijn de sterspelers van dit Ierland?
Jawel, maar heeft best een matig seizoen gehad bij Spartak vond ikquote:Op zondag 10 juni 2012 20:25 schreef Happel het volgende:
McGeady gaat het goed doen.
Of speelt die niet
Jawelquote:Op zondag 10 juni 2012 20:25 schreef Happel het volgende:
McGeady gaat het goed doen.
Of speelt die niet
Zegt niet veel natuurlijk. Tenminste...quote:Op zondag 10 juni 2012 20:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jawel, maar heeft best een matig seizoen gehad bij Spartak vond ik
Klopt, zegt niet veelquote:Op zondag 10 juni 2012 20:27 schreef Happel het volgende:
[..]
Zegt niet veel natuurlijk. Tenminste...
Je zag hoe Torres het net deed. Mijn god, wat slecht.
En die Ballotelli
[ afbeelding ]
Die gaat nog wel rood krijgen.quote:Op zondag 10 juni 2012 20:29 schreef AFCNiels het volgende:
Wel positief dat Balotelli nu op de grond sloeg in plaats van te proberen om een tegenstander in tweeën te schoppen
Ik heb een zwak voor idioten.quote:
In de competitie een wedstrijd of 14quote:Op zondag 10 juni 2012 20:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die V.Rhijn hoor ik steeds hoeveel wedstrijden heeft die man gespeeld ?
14 ofzo?quote:Op zondag 10 juni 2012 20:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
15 ongeveer....quote:Op zondag 10 juni 2012 20:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik denk het wel, di Natale redt het niet om een hele wedstrijd te spelen.quote:Op zondag 10 juni 2012 20:30 schreef Happel het volgende:
[..]
Die gaat nog wel rood krijgen.
Als hij tenminste nog opgesteld zal worden
14 competitiewedstrijden, 2 Europa League wedstrijden, 1 beker wedstrijd.quote:Op zondag 10 juni 2012 20:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
En dan roepen dat het voor Classie te vroeg komt objectief zijn jullie nog steeds niet daar in Amsterdam hequote:Op zondag 10 juni 2012 20:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
In de competitie een wedstrijd of 14
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |