Ik ga nu zittenquote:
Zit er al 4 jaar en bijgetekend tot het WK van 2014 dus blijkbaar was het een goede beslissing.quote:Op zondag 10 juni 2012 20:41 schreef Karzai het volgende:
Ik begrijp alleen niet waarom die Ieren Trappatoni als trainer hebben genomen?
Hij doet blijkbaar iets goedquote:Op zondag 10 juni 2012 20:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zit er al 4 jaar en bijgetekend tot het WK van 2014 dus blijkbaar was het een goede beslissing.
Nouja tis nog niet afgelopen, als je een poule wil winnen moet je ook op een underdog gokkenquote:Op zondag 10 juni 2012 20:50 schreef GGMM het volgende:
Door Steven heb ik uit sympathie de Ierse best veel punten laten pakken.
Die poule gaat lekker ja. Ik kan niemand in het linkerrijtje van de tussenstand serieus nemen echte kenners staan in het rechter.quote:Op zondag 10 juni 2012 20:50 schreef GGMM het volgende:
Door Steven heb ik uit sympathie de Ierse best veel punten laten pakken.
Je kan wel stoppen met typen naar Steven, bij huize Mac is er net een laptop door het raam gevlogenquote:
hehe, verbaast mij niks. Hij gooide zijn controller al kapot toen ie een jantje kreeg.quote:Op zondag 10 juni 2012 20:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je kan wel stoppen met typen naar Steven, bij huize Mac is er net een laptop door het raam gevlogen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |