SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Kutstudent op 09-06-2012 22:52:22 ]You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
Meer dat de TT ook nergens op slaatquote:
Oh jawel hoor. Nederland wordt gewoon kampioen.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Meer dat de TT ook nergens op slaat
Ach, nu heeft ie geluk. Morgen haalt ie ook nog punten bij Spanje - Italië en dan kakt ie inquote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:57 schreef Kutstudent het volgende:
Ik vind het oneerlijk. Ik heb die poule net zo kut ingevuld als Niels maar hij staat riant bovenaan, en ik bijna onderaan.
Haha maar die gaat nog wel punten halen denk ikquote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:04 schreef Kutstudent het volgende:
Gelukkig staat Stef nog verder onder mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zwaartekracht he.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:04 schreef Kutstudent het volgende:
Gelukkig staat Stef nog verder onder mij.
Nu moeten we hem missenquote:
Ik ook, heb namelijk voorspeld dat Nederland kampioen wordt. Finale van Duitsland even winnen met 5-0.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Haha maar die gaat nog wel punten halen denk ik
Ik had NL al niet als EK winnaarquote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:23 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik ook, heb namelijk voorspeld dat Nederland kampioen wordt. Finale van Duitsland even winnen met 5-0.![]()
Niet veel iddquote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik ook niet. Wat deed Kuyt als invaller terwijl je Narsingh hebt shiiiit.
We zijn allebei van de eerste plek verstotenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:03 schreef Fsmxi het volgende:
Schijtdag qua poule zegMoet morgen maar beter.
Broek van ¤130 verpest door uit koers geraakt liefdesnectarquote:Op donderdag 7 juni 2012 00:19 schreef Tauchmeister het volgende:
Uit de hand gelopen vakantierecept
Genoeg FOK! voor vandaag
En jij bent?quote:Op zondag 10 juni 2012 09:37 schreef Armanda het volgende:
Is dit een trolltopic ofzo? "Nederland wordt kampioen!"?![]()
![]()
Een vrouw die veel van voetbal pretendeert te weten.quote:
Oh, ik mis veel de afgelopen week blijkt wel weer. Vanaf vrijdag pas weer internet en tv manquote:Op zondag 10 juni 2012 09:47 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Een vrouw die veel van voetbal pretendeert te weten.
Pics van je vagijn of ga de neuk uit.quote:Op zondag 10 juni 2012 09:37 schreef Armanda het volgende:
Is dit een trolltopic ofzo? "Nederland wordt kampioen!"?![]()
![]()
ha ha graapje hoor dushi, je bent altijd welkomquote:Op zondag 10 juni 2012 10:06 schreef Michhas het volgende:
[..]
The fuck moet jij nou? Smeer hem, Chris.
meest terug gebrachte tv bij bbc vorig jaar.quote:Op zondag 10 juni 2012 10:14 schreef PierreTT het volgende:
Heeft een van jullie toevallig ervaring met plasma's van LG? Goede kwaliteit?
En waarom terug gebracht dan? De mijne heb ik nu 3 jaar ofzo, en heb er nog geen problemen mee gehad.quote:Op zondag 10 juni 2012 10:16 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
meest terug gebrachte tv bij bbc vorig jaar.
Maar weet niet of ze beter zijn geworden.
Let ook op de extra's bij tv's! of ze zelf al codecs hebben voor MKv etc.
Problemen, het was gewoon het merk wat het meest terug gestuurd was door mankementen en niet specifiek 1 mankement.quote:Op zondag 10 juni 2012 10:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En waarom terug gebracht dan? De mijne heb ik nu 3 jaar ofzo, en heb er nog geen problemen mee gehad.
Maar heb dan ook geen plasma
quote:Op zondag 10 juni 2012 10:22 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Problemen, het was gewoon het merk wat het meest terug gestuurd was door mankementen en niet specifiek 1 mankement.
Mijn ouders hebben ook al 2 Jaar ene LG zonder problemen, al moet ik wel elke keer lachen als ik dat menu en volume zie... wat een vormgeving
Is je oude niet goed meer dan?quote:Op zondag 10 juni 2012 10:14 schreef PierreTT het volgende:
Heeft een van jullie toevallig ervaring met plasma's van LG? Goede kwaliteit?
Goed om te horenquote:Op zondag 10 juni 2012 10:22 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Problemen, het was gewoon het merk wat het meest terug gestuurd was door mankementen en niet specifiek 1 mankement.
Mijn ouders hebben ook al 2 Jaar ene LG zonder problemen, al moet ik wel elke keer lachen als ik dat menu en volume zie... wat een vormgeving
Jawel, maar er komt een nieuwe voor in de woonkamerquote:Op zondag 10 juni 2012 10:26 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Is je oude niet goed meer dan?
Verder heb ik alleen maar slechte ervaringen met LG. Zowel TV's als GSM's. Baggerkwaliteit.
Probleem van reviews van tv's en telefoons. Er zijn weinig mensen die een tv kopen van 900euro en vervolgens zeggen "wat een miskoop" "wat en wanproduct" en de meeste reviews worden 2 dagen na aankoop gemaaktquote:Op zondag 10 juni 2012 10:26 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Goed om te horenIk lees goede reviews op internet voor de tv die ik eventueel wil aanschaffen, maar toch altijd beter om even na te vragen
Dat is dan toch wel apart. In 2011 was het de nummer 2 met verkoop van de tv's wereldwijd, moeten ze toch wel iets goed doenquote:Op zondag 10 juni 2012 10:26 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Is je oude niet goed meer dan?
Verder heb ik alleen maar slechte ervaringen met LG. Zowel TV's als GSM's. Baggerkwaliteit.
Dat sowieso. LG valt wel op door de lage prijzen moet ik zeggen. Vrienden die bij de MediaMarkt en Saturn werken valt ook op dat er een soort prijzenoorlog gaande is op de televisiemarkt. Samsung en LG concurreren alles weg, Philips gaat ook al mee naar beneden. Heb nu trouwens een Bravia, daar ben ik nog steeds erg tevreden over.quote:Op zondag 10 juni 2012 10:29 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Probleem van reviews van tv's en telefoons. Er zijn weinig mensen die een tv kopen van 900euro en vervolgens zeggen "wat een miskoop" "wat en wanproduct" en de meeste reviews worden 2 dagen na aankoop gemaakt
Niet alle reviews hoor. Maar veel wel en je moet beetje goed filteren
Met al die nucleaire, licht ontvlambare en instabiele stoffen die jullie gebruiken is het ook niet zo raar dat die schermen weinig meer doen. Als jij aan het werk bent in Breda komt bij mij in Tilburg het plafond naar beneden.quote:Op zondag 10 juni 2012 10:31 schreef Rossdale het volgende:
Op mijn werk hangen twee 60" schermen en een 50" scherm van LG. Beide 60" hebben veel problemen (beeld verstoord ineens, geluid valt weg, beeld is ineens helemaal weg). De kleinere werkt nog wel prima.
Kutkwaliteit leveren tegen een lage prijs. Dat doen ze dus goedquote:Op zondag 10 juni 2012 10:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat is dan toch wel apart. In 2011 was het de nummer 2 met verkoop van de tv's wereldwijd, moeten ze toch wel iets goed doen
En ja GSM is 3x niks
Dat het goed verkoopt wil niet zeggen dat het het beste is.... ze bieden gewoon de goedkoopste tv's uit de verschillende segmenten.quote:Op zondag 10 juni 2012 10:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat is dan toch wel apart. In 2011 was het de nummer 2 met verkoop van de tv's wereldwijd, moeten ze toch wel iets goed doen
En ja GSM is 3x niks
quote:Op zondag 10 juni 2012 09:36 schreef dreamzk het volgende:
Kut morgen, kut weekend, kut nederland, kut alles.
Zo kun je het ook zien jaquote:Op zondag 10 juni 2012 10:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Kutkwaliteit leveren tegen een lage prijs. Dat doen ze dus goed
Zeg ook niet dat het de beste zijn. Maar als het zo pure bagger zou zijn, dan verkopen ze niksquote:Op zondag 10 juni 2012 10:38 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dat het goed verkoopt wil niet zeggen dat het het beste is.... ze bieden gewoon de goedkoopste tv's uit de verschillende segmenten.
1 dode pixel en dan vervangen? Dat is dan wel heel frappant om te gelovenquote:Op zondag 10 juni 2012 10:39 schreef KneusTeun het volgende:
Ik ben wel tevreden met samsun, ik had 1 maand na aanschaf een dode pixel ontdekt. Komen ze langs bij je thuis en vervangen ze je complete scherm even kosteloos! en alles even geüpdatet voor je. En schijnt dat bij andere tv's je minstens 5 dooie pixels moet hebben,en bij LG moeten ze binnen 5cm van elkaar liggen dacht ik.
Ik zeg nie dat het pure bagger is.quote:Op zondag 10 juni 2012 10:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zo kun je het ook zien ja
[..]
Zeg ook niet dat het de beste zijn. Maar als het zo pure bagger zou zijn, dan verkopen ze niks
Nouja, dat hoeft ook niet. Ik was er blij mee dat het zo goed geregeld was.quote:Op zondag 10 juni 2012 10:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
1 dode pixel en dan vervangen? Dat is dan wel heel frappant om te geloven
Het is apart, in de ISO richtlijnen hanteren ze pas vanaf 2 hot pixels , 2 dead pixels en 5 stuck pixels en dat is per 1 miljoen pixelsquote:Op zondag 10 juni 2012 10:44 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik zeg nie dat het pure bagger is.
[..]
Nouja, dat hoeft ook niet. Ik was er blij mee dat het zo goed geregeld was.
quote:Op zondag 10 juni 2012 11:58 schreef Michhas het volgende:
Pieters nieuwe crib vanmiddag eens inspecteren
Kerelquote:
quote:Op zondag 10 juni 2012 09:36 schreef dreamzk het volgende:
Kut morgen, kut weekend, kut nederland, kut alles.
Juist dat iddquote:
Samsung ben ik ook altijd tevreden over geweest inderdaad. Het jammere is dat de Samsung die ik op het oog had geen digital audio out heeftquote:Op zondag 10 juni 2012 12:38 schreef dreamzk het volgende:
Maar pieter, ken veel mensen met een samsung en dat zijn altijd prima dingen. Heb er zelf ook eentje en moet zeggen dat ik er erg tevreden over ben. Je hebt dat ding gezien, 32" alles
FBquote:
teh interwebz !quote:Op zondag 10 juni 2012 12:48 schreef Cliffy het volgende:
Nick waar haal je die shit toch allemaal vandaan wtf
Ah je gaat richting onze snoek uit Weert dusquote:Op zondag 10 juni 2012 13:20 schreef Kutstudent het volgende:
Echt een kutfoto inderdaad. Elke keer als ik die zie dan herinner ik mezelf er weer aan dat ik 15 kilo zwaarder ben dan toen.
Haten op een Oerman.quote:Op zondag 10 juni 2012 13:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ah je gaat richting onze snoek uit Weert dus [ afbeelding ]
Hell noquote:
quote:Op zondag 10 juni 2012 13:39 schreef SoldMayor het volgende:
Pierre je zou ook Max Payne 3 moet halen.
Ze hebben daar gewoon een goude RPG en SMAW.
Die boys zijn onwetend man, niemand is zich bewust van het eliteclubje mannen die bekend staan als De Oermannen.quote:
Een kliek within een kliek.quote:Op zondag 10 juni 2012 13:46 schreef Michhas het volgende:
[..]
Die boys zijn onwetend man, niemand is zich bewust van het eliteclubje mannen die bekend staan als De Oermannen.
quote:Op zondag 10 juni 2012 13:48 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Een kliek within een kliek.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 juni 2012 13:48 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Een kliek within een kliek.
[ afbeelding ]
Bier in de koelkast, eten op voorraad, vrolijke bejaarden, geen brandalarmen. Gaat toch prima hierquote:
Alsof hij gister zo geweldig was.quote:Op zondag 10 juni 2012 14:08 schreef Kutstudent het volgende:
Sneijder misschien geblesseerd.Als hij woensdag niet meedoet kunnen ze net zo goed meteen inpakken en naar huis gaan.
Inderdaad, alleen in de tweede helft had hij enkele goede momenten. VdV is op die positie echter net zo goed. Sowieso mensen die het na één verloren wedstrijd al over "inpakken en naar huis gaan hebben"quote:
Sneijder had gister echt een paar zwaar goeie acties. Het was sowieso duidelijk dat hij het beste van iedereen doorhad waar iedereen was constant. Beter dan van Bommel in ieder geval. Van der Vaart zat absoluut niet op hetzelfde niveau, al speelde die ook goed.quote:
Dat zei ik niet, ik zei als Sneijder niet speelt kunnen we net zo goed kappen.quote:Op zondag 10 juni 2012 14:13 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Inderdaad, alleen in de tweede helft had hij enkele goede momenten. VdV is op die positie echter net zo goed. Sowieso mensen die het na één verloren wedstrijd al over "inpakken en naar huis gaan hebben"
quote:Op zondag 10 juni 2012 12:36 schreef ABombali het volgende:
marwijk![]()
hij laat vertongen theo jansen en boerrigter thuis
in plaats daarvan selecteert hij v bommel vlaar en willems![]()
Sneijder was gister de enige die iets liet zienquote:
Leuke actiequote:Op zondag 10 juni 2012 14:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.telegraaf.nl/v(...)voor_Duitsers__.html
quote:Op zondag 10 juni 2012 14:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.telegraaf.nl/v(...)voor_Duitsers__.html
Niet geluktquote:
quote:
Ach ze is pas een dag lid hier, die pics komen vanzelf welquote:
Hij heeft net z'n bromfietscertificaat en gaat de eerste goal van Nederland scorenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat hij hoekschoppen kon nemen.quote:Op zondag 10 juni 2012 14:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Sneijder was gister de enige die iets liet zien
Overduidelijk een trollkloon.quote:Op zondag 10 juni 2012 14:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
[..]
Ach ze is pas een dag lid hier, die pics komen vanzelf wel
Wat dan? Zijn gewoon gasten van mn studentenvereniging die een hitje hebben gemaakt.quote:Op zondag 10 juni 2012 13:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
Btw sexy lexy.
Dat clipje wat je van de week hier gedropt hebt, die hebben gewonnen bij VI?
Een hitje.quote:Op zondag 10 juni 2012 16:09 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Wat dan? Zijn gewoon gasten van mn studentenvereniging die een hitje hebben gemaakt.
100.000x bekeken op youtube, 222.000x op dumpert. Problem?quote:
Dat is geen hitje te noemen, aangezien het iets met het EK betreft.quote:Op zondag 10 juni 2012 16:56 schreef dreamzk het volgende:
[..]
100.000x bekeken op youtube, 222.000x op dumpert. Problem?
Neen mien jung! Formule EINZ! vanavondquote:Op zondag 10 juni 2012 17:19 schreef Bozz187 het volgende:
rossdale!
soldaatje spelen vanaaf, met flashpoint?
oh, dan niet nee...quote:Op zondag 10 juni 2012 17:32 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat is geen hitje te noemen, aangezien het iets met het EK betreft.
ik ben present volgende weekquote:Op zondag 10 juni 2012 18:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Neen mien jung! Formule EINZ! vanavond
Als het ok weer is dan denk ik dat ik volgende week zaterdag wel met die motorrit meega trouwens. iig als jij present bent
Je doet net alsof 300000 veel is.quote:Op zondag 10 juni 2012 18:43 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
oh, dan niet nee...
Meneer de internet deskundige
quote:Op zondag 10 juni 2012 18:49 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Je doet net alsof 300000 veel is.Dat nummer is gewoon keihard gehyped vanwege het EK, waardoor nu 300000 mensen het gezien hebben. Als het een hit was, dan zouden mensen het wel opnieuw gaan kijken, en dat zie ik niet zo snel gebeuren.
Daarbij schijnt half Nederland knettergek te zijn tijdens het EK dus als het geen EK was dan had zo'n "hitje", of het al dan niet met EK te maken heeft nog geen 10000 views gehad.
Ja dat vond ik zelf ook al toen ik het teruglas.quote:
quote:Op zondag 10 juni 2012 18:59 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja dat vond ik zelf ook al toen ik het teruglas.
Ik gisteravond ook, vandaar een gifjequote:Op zondag 10 juni 2012 19:02 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Moet steeds lachen als ik dat in die reclame zie.
fixedquote:Op zondag 10 juni 2012 21:44 schreef KneusTeun het volgende:
Ohja en geniaal hoe niels gewoon met overal 1-0 gaat winnendit heeft ie vast berekend omgekocht
Die heeft gewoon met zijn superrakettencomputer alles uitgerekend, die valsspelerquote:Op zondag 10 juni 2012 21:44 schreef KneusTeun het volgende:
Ohja en geniaal hoe niels gewoon met overal 1-0 gaat winnendit heeft ie vast berekend...
quote:
Suk ookquote:
Even 400 euro binnenhengelenquote:Op zondag 10 juni 2012 22:24 schreef Tauchmeister het volgende:
Heb ¤ 10,- op winst Kroatië en 1-3 staan voor een odd van 40, laat het alsjeblieft zo eindigen
quote:Op zondag 10 juni 2012 22:24 schreef Tauchmeister het volgende:
Heb ¤ 10,- op winst Kroatië en 1-3 staan voor een odd van 40, laat het alsjeblieft zo eindigen
Ze kennen ons alquote:Op zondag 10 juni 2012 22:27 schreef Pixell het volgende:
Rijst en GJE nemen even het topic over, maar voorstellen ho maar, internethelden
Dit. Ik als gastheer des topics wil toch op zijn minst een korte introductie.quote:Op zondag 10 juni 2012 22:27 schreef Pixell het volgende:
Rijst en GJE nemen even het topic over, maar voorstellen ho maar, internethelden
Hoe was het met vader Michhas dan?quote:Op zondag 10 juni 2012 22:28 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dit. Ik als gastheer des topics wil toch op zijn minst een korte introductie.
Leuk. Blijf daar dan.quote:Op zondag 10 juni 2012 22:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hoi. Ik ben GeeftJeEnergie en ben de baas van het FUT-topic
En mijn uitnodiging?quote:Op zondag 10 juni 2012 22:30 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Prima middag,Stef was ook nog langsgekomen
"The Pacemakers"quote:Op zondag 10 juni 2012 22:33 schreef PierreTT het volgende:
Souvlaki Stef & The Pacemakers - Een onsje ossewit alstublieft
Niks mis met Drake. Positiviteit spat van je post af trouwensquote:Op zondag 10 juni 2012 22:32 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Rijst houdt van Drake en jij bent een mongool, meer weet ik niet.
Hoho,iedereen krijgt een kans! Met een goede introductie is alles mogelijk!quote:
Beter scoort Ierland nogquote:
Wie spelen hier allemaal op de PS3 trouwens?quote:Op zondag 10 juni 2012 22:36 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hoho,iedereen krijgt een kans! Met een goede introductie is alles mogelijk!
Te laat.quote:Op zondag 10 juni 2012 22:36 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hoho,iedereen krijgt een kans! Met een goede introductie is alles mogelijk!
Moet je maar lief doenquote:
Onmogelijk.quote:Op zondag 10 juni 2012 22:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wie spelen hier allemaal op de PS3 trouwens?
Niemand,allemaal 360.quote:Op zondag 10 juni 2012 22:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wie spelen hier allemaal op de PS3 trouwens?
opmerking is "meh"quote:Op zondag 10 juni 2012 23:05 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Was tams dat niet? Die heeft 2 "bulten".
quote:Op zondag 10 juni 2012 22:27 schreef Pixell het volgende:
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:04 schreef Rijst het volgende:
naam: Rijst Bal
Bsn:7423083
rekeningnummer: 370533544
broers/zussen: 2 zusjes van 9 en 12
quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 10 juni 2012 23:40 schreef Kutstudent het volgende:
Rijst mag van mij op zich wel blijven, hij gedraagt zich tenminste normaal, en aangezien baamz nooit post hebben we hier nog een excuus-aziaat nodig.
Heeft ie toch al?quote:Op zondag 10 juni 2012 23:46 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Alleen moet je wel een Xbox kopen nu.
Alleen als je 360 noscope collaterals kan maken.quote:Op zondag 10 juni 2012 23:49 schreef Rijst het volgende:
Spelen jullie vaak COD? Misschien kan ik een keer meedoen.
Wat is deze?quote:Op zondag 10 juni 2012 23:51 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Alleen als je 360 noscope collaterals kan maken.
Ladder stall fakie, allesquote:Op zondag 10 juni 2012 23:51 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Alleen als je 360 noscope collaterals kan maken.
Je snapt er niks van. Not approved.quote:Op zondag 10 juni 2012 23:54 schreef Rijst het volgende:
[..]
ah oke. Mijn laatste online shooter was CS:S
Wacht maar tot je ecm jammer het niet doet bij 58 killsquote:Op maandag 11 juni 2012 00:02 schreef SoldMayor het volgende:
32 killstreak in BF3.
En dan wordt je overeden door een tank.
Je had dat ding gewoon te kort geleden gebruikt.quote:Op maandag 11 juni 2012 00:05 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Wacht maar tot je ecm jammer het niet doet bij 58 kills
Je weet niet waar je het over hebt.quote:Op maandag 11 juni 2012 00:05 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Je had dat ding gewoon te kort geleden gebruikt.
Jawel hoor. Jouw overdreven gejank dat shit nooit werkt. Het was in MW2 zo, het was in Black Ops zo en het was in BF3 zo.quote:Op maandag 11 juni 2012 00:10 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Je weet niet waar je het over hebt.
Tijdens het vliegen in BF3 gebeuren anders genoeg dingen die nergens over gaan.quote:Op maandag 11 juni 2012 00:12 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Jawel hoor. Jouw overdreven gejank dat shit nooit werkt. Het was in MW2 zo, het was in Black Ops zo en het was in BF3 zo.
Gelukkig heeft iedereen in dit topic er denk ik wel mee leren leven, anders zouden we er helemaal gek van worden.
beter halen ze die jets inderdaad uit het spelquote:Op maandag 11 juni 2012 00:15 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Tijdens het vliegen in BF3 gebeuren anders genoeg dingen die nergens over gaan.
- Ineens springt je vliegtuig(of het beeld) 100 meter vooruit waardoor je bijna crashed.
- Flares die je gebruikt maar je wordt toch geraakt door een raket.
- ECM werkt soms ook niet
- Je krijgt een bad luck omdat 1 meter boven een paal vliegt.
Waarom haat jij jets zo?quote:Op maandag 11 juni 2012 00:17 schreef Cliffy het volgende:
[..]
beter halen ze die jets inderdaad uit het spel
Dat is gewoon zoals Souvlaki Stef zou zeggen: Vertraging op de lijn.quote:Op maandag 11 juni 2012 00:15 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Tijdens het vliegen in BF3 gebeuren anders genoeg dingen die nergens over gaan.
- Ineens springt je vliegtuig(of het beeld) 100 meter vooruit waardoor je bijna crashed.
- Flares die je gebruikt maar je wordt toch geraakt door een raket.
- ECM werkt soms ook niet
- Je krijgt een bad luck omdat 1 meter boven een paal vliegt.
Doe nou niet zo hypocriet, want jij klaagt evengoed mee.quote:Op maandag 11 juni 2012 00:12 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Jawel hoor. Jouw overdreven gejank dat shit nooit werkt. Het was in MW2 zo, het was in Black Ops zo en het was in BF3 zo.
Gelukkig heeft iedereen in dit topic er denk ik wel mee leren leven, anders zouden we er helemaal gek van worden.
Ze zijn niet ongebalanceerd.quote:Op maandag 11 juni 2012 00:29 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Omdat DICE die shit niet weet te balancen
Wat is dit?quote:Op maandag 11 juni 2012 00:31 schreef SoldMayor het volgende:
#2 CHICKS HOSSELEN OP HABBO MET BANG_BROS
Wat is dit?![]()
http://www.own3d.tv/basje/live/114055
Die stream
Hoezo?quote:Op maandag 11 juni 2012 00:57 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik moest wel meteen aan jou denken toen ik voor het eerst zag.![]()
jij lijkt anders wel op die beunhaas die net z'n pik wilde laten zien.quote:
Ik heb het mee over die gast die dit maakt.quote:Op maandag 11 juni 2012 01:00 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
jij lijkt anders wel op die beunhaas die net z'n pik wilde laten zien.
misschien wel wat om een keer met z'n allen op habbo te gaan trollen.quote:Op maandag 11 juni 2012 01:01 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik heb het mee over die gast die dit maakt.
Beetje trollen en jeweet.
Sowieso.quote:Op maandag 11 juni 2012 01:01 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
misschien wel wat om een keer met z'n allen op habbo te gaan trollen.
Ik wilde stiekem ook nog komen partycrashenquote:Op zondag 10 juni 2012 22:30 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Prima middag,Stef was ook nog langsgekomen
Sproeikoningquote:Op maandag 11 juni 2012 08:44 schreef Bozz187 het volgende:
ShotsFired 109093
Accuracy % 7.5
hihi wat ben ik toch goed in raakt schieten
Hahahaquote:Op maandag 11 juni 2012 01:01 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
misschien wel wat om een keer met z'n allen op habbo te gaan trollen.
quote:Op maandag 11 juni 2012 08:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik wilde stiekem ook nog komen partycrashenReed op de brommert door Tilburg, maar toch niet gedaan. Was bang voor MieMie
hoezo? Stoel...quote:Op maandag 11 juni 2012 08:58 schreef Dr.Pringles het volgende:
Hatelijk als je in de trein zit en er een druppel snot net op de rand aan de binnenkant van je neus zit en je geen tissues hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |