Ik hecht mij altijd aan mijn spullen, bij verkoop laat ik altijd even een traantje!quote:
Ik heb nog geen Xbox 360 en helaas nog even geen geld. Anders had ik hem wel van je gekocht.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik hecht mij altijd aan mijn spullen, bij verkoop laat ik altijd even een traantje!
15 euro en een pakje tissues?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik hecht mij altijd aan mijn spullen, bij verkoop laat ik altijd even een traantje!
Staat genoteerd, echter wel te weinig.quote:
Oke wat vind je van 18 euro dan? Ik ben blij dat het wel genoteerd staatquote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Staat genoteerd, echter wel te weinig.
Staat genoteerd.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:24 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Oke wat vind je van 18 euro dan? Ik ben blij dat het wel genoteerd staat
Exclusief!quote:
hm, aantrekkelijk! Ik denk er even over naquote:
Ik moet wel zeggen dat de online pass er niet meer hij zit he.quote:Op zondag 3 juni 2012 18:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
hm, aantrekkelijk! Ik denk er even over na
Dan sowieso nietquote:Op zondag 3 juni 2012 18:13 schreef datisstom het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat de online pass er niet meer hij zit he.
Kun je wel kopen voor 8-10 euro, als je dat nog niet wist.quote:Op zondag 3 juni 2012 18:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan sowieso nietSingle player
Als er voor dinsdag avond geen bod is van ¤20,- excl. verzendkosten is dan verkoop ik hem voor ¤20,- incl. aan jou!
Dan moet jij wel die kosten van de online pas lappenquote:Op zondag 3 juni 2012 18:17 schreef datisstom het volgende:
[..]
Kun je wel kopen voor 8-10 euro, als je dat nog niet wist.
Is goed.
Dan wacht ik liever even of er nog een tegenbod komt.quote:Op zondag 3 juni 2012 18:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan moet jij wel die kosten van de online pas lappen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |