SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Kutstudent op 09-06-2012 22:52:22 ]You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
Meer dat de TT ook nergens op slaatquote:
Oh jawel hoor. Nederland wordt gewoon kampioen.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Meer dat de TT ook nergens op slaat
Ach, nu heeft ie geluk. Morgen haalt ie ook nog punten bij Spanje - Italië en dan kakt ie inquote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:57 schreef Kutstudent het volgende:
Ik vind het oneerlijk. Ik heb die poule net zo kut ingevuld als Niels maar hij staat riant bovenaan, en ik bijna onderaan.
Haha maar die gaat nog wel punten halen denk ikquote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:04 schreef Kutstudent het volgende:
Gelukkig staat Stef nog verder onder mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zwaartekracht he.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:04 schreef Kutstudent het volgende:
Gelukkig staat Stef nog verder onder mij.
Nu moeten we hem missenquote:
Ik ook, heb namelijk voorspeld dat Nederland kampioen wordt. Finale van Duitsland even winnen met 5-0.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Haha maar die gaat nog wel punten halen denk ik
Ik had NL al niet als EK winnaarquote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:23 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik ook, heb namelijk voorspeld dat Nederland kampioen wordt. Finale van Duitsland even winnen met 5-0.![]()
Niet veel iddquote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik ook niet. Wat deed Kuyt als invaller terwijl je Narsingh hebt shiiiit.
We zijn allebei van de eerste plek verstotenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:03 schreef Fsmxi het volgende:
Schijtdag qua poule zegMoet morgen maar beter.
Broek van ¤130 verpest door uit koers geraakt liefdesnectarquote:Op donderdag 7 juni 2012 00:19 schreef Tauchmeister het volgende:
Uit de hand gelopen vakantierecept
Genoeg FOK! voor vandaag
En jij bent?quote:Op zondag 10 juni 2012 09:37 schreef Armanda het volgende:
Is dit een trolltopic ofzo? "Nederland wordt kampioen!"?![]()
![]()
Een vrouw die veel van voetbal pretendeert te weten.quote:
Oh, ik mis veel de afgelopen week blijkt wel weer. Vanaf vrijdag pas weer internet en tv manquote:Op zondag 10 juni 2012 09:47 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Een vrouw die veel van voetbal pretendeert te weten.
Pics van je vagijn of ga de neuk uit.quote:Op zondag 10 juni 2012 09:37 schreef Armanda het volgende:
Is dit een trolltopic ofzo? "Nederland wordt kampioen!"?![]()
![]()
ha ha graapje hoor dushi, je bent altijd welkomquote:Op zondag 10 juni 2012 10:06 schreef Michhas het volgende:
[..]
The fuck moet jij nou? Smeer hem, Chris.
meest terug gebrachte tv bij bbc vorig jaar.quote:Op zondag 10 juni 2012 10:14 schreef PierreTT het volgende:
Heeft een van jullie toevallig ervaring met plasma's van LG? Goede kwaliteit?
En waarom terug gebracht dan? De mijne heb ik nu 3 jaar ofzo, en heb er nog geen problemen mee gehad.quote:Op zondag 10 juni 2012 10:16 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
meest terug gebrachte tv bij bbc vorig jaar.
Maar weet niet of ze beter zijn geworden.
Let ook op de extra's bij tv's! of ze zelf al codecs hebben voor MKv etc.
Problemen, het was gewoon het merk wat het meest terug gestuurd was door mankementen en niet specifiek 1 mankement.quote:Op zondag 10 juni 2012 10:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En waarom terug gebracht dan? De mijne heb ik nu 3 jaar ofzo, en heb er nog geen problemen mee gehad.
Maar heb dan ook geen plasma
quote:Op zondag 10 juni 2012 10:22 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Problemen, het was gewoon het merk wat het meest terug gestuurd was door mankementen en niet specifiek 1 mankement.
Mijn ouders hebben ook al 2 Jaar ene LG zonder problemen, al moet ik wel elke keer lachen als ik dat menu en volume zie... wat een vormgeving
Is je oude niet goed meer dan?quote:Op zondag 10 juni 2012 10:14 schreef PierreTT het volgende:
Heeft een van jullie toevallig ervaring met plasma's van LG? Goede kwaliteit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |