SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Kutstudent op 09-06-2012 22:52:22 ]You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
Meer dat de TT ook nergens op slaatquote:
Oh jawel hoor. Nederland wordt gewoon kampioen.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Meer dat de TT ook nergens op slaat
Ach, nu heeft ie geluk. Morgen haalt ie ook nog punten bij Spanje - Italië en dan kakt ie inquote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:57 schreef Kutstudent het volgende:
Ik vind het oneerlijk. Ik heb die poule net zo kut ingevuld als Niels maar hij staat riant bovenaan, en ik bijna onderaan.
Haha maar die gaat nog wel punten halen denk ikquote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:04 schreef Kutstudent het volgende:
Gelukkig staat Stef nog verder onder mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zwaartekracht he.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:04 schreef Kutstudent het volgende:
Gelukkig staat Stef nog verder onder mij.
Nu moeten we hem missenquote:
Ik ook, heb namelijk voorspeld dat Nederland kampioen wordt. Finale van Duitsland even winnen met 5-0.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Haha maar die gaat nog wel punten halen denk ik
Ik had NL al niet als EK winnaarquote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:23 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik ook, heb namelijk voorspeld dat Nederland kampioen wordt. Finale van Duitsland even winnen met 5-0.![]()
Niet veel iddquote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik ook niet. Wat deed Kuyt als invaller terwijl je Narsingh hebt shiiiit.
We zijn allebei van de eerste plek verstotenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:03 schreef Fsmxi het volgende:
Schijtdag qua poule zegMoet morgen maar beter.
Broek van ¤130 verpest door uit koers geraakt liefdesnectarquote:Op donderdag 7 juni 2012 00:19 schreef Tauchmeister het volgende:
Uit de hand gelopen vakantierecept
Genoeg FOK! voor vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |