Erg gaaf, staat je goed!quote:
Echt netjes, stijlvol, mooi en beheerst.. Kun je een link van je schoenen geven? Ik wil die namelijk ook!quote:
Kleuren zijn mooiquote:Op zondag 10 juni 2012 14:17 schreef 86jmt het volgende:
Omdat de outfit van vandaag niet boeiend is (joggingpak), dan maar even die van gisteren:
[ afbeelding ]
Neem aan dat het voor het voetbal was, dan kan dat prima!quote:Op zondag 10 juni 2012 14:21 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Kleuren zijn mooi
Maar alles bij elkaar is een beetje too much
Waar heb je dat smiley masker gekocht?quote:Op zondag 10 juni 2012 14:17 schreef 86jmt het volgende:
Omdat de outfit van vandaag niet boeiend is (joggingpak), dan maar even die van gisteren:
[ afbeelding ]
Ja, daarom zei ik ook "de kleuren zijn mooi"quote:Op zondag 10 juni 2012 14:25 schreef snakelady het volgende:
[..]
Neem aan dat het voor het voetbal was, dan kan dat prima!
Het is toch juist de bedoeling om met zoiets over de top te gaan?quote:Op zondag 10 juni 2012 14:27 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, daarom zei ik ook "de kleuren zijn mooi"
Ja, heb idd meer over the top outfits gezien gisteren
Nou, voor mij zijn er 2 soorten over the topquote:Op zondag 10 juni 2012 14:38 schreef snakelady het volgende:
[..]
Het is toch juist de bedoeling om met zoiets over de top te gaan?
Leuk!! en wat Amanda schrijft!quote:
tja van april tot en met september draag ik voornamelijk tshirtsquote:
Ja, maar ook shirts met een opvallend kleurtje of print?quote:Op zondag 10 juni 2012 14:58 schreef Waaghals het volgende:
[..]
tja van april tot en met september draag ik voornamelijk tshirts![]()
tenzij speciale gelegenheid
heb een stuk of 70 tshirtsquote:Op zondag 10 juni 2012 14:59 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, maar ook shirts met een opvallend kleurtje of print?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |