1 euro bij h&m yoquote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:58 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Waarvan is die armband/armbandjes?
heb je gezwommen?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:29 schreef hakunamatafaka het volgende:
De slechtste kleurcombo ooit, danku, danku
[ afbeelding ]
Tis dat je het zelf al zegtquote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:29 schreef hakunamatafaka het volgende:
[ afbeelding ]
Als je het weet, waarom trek je dan niet een ander kleur aan?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:29 schreef hakunamatafaka het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind het wel baas eigenlijkquote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:29 schreef hakunamatafaka het volgende:
[ afbeelding ]
Jawel hoorquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:01 schreef H-D het volgende:
[..]
Die dingen draagt toch serieus niemand meer?
Omdat ik graag conventies doorbreekquote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:49 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Als je het weet, waarom trek je dan niet een ander kleur aan?
Stoere jongenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:30 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Omdat ik graag conventies doorbreek
Erg gaaf, staat je goed!quote:
Echt netjes, stijlvol, mooi en beheerst.. Kun je een link van je schoenen geven? Ik wil die namelijk ook!quote:
Kleuren zijn mooiquote:Op zondag 10 juni 2012 14:17 schreef 86jmt het volgende:
Omdat de outfit van vandaag niet boeiend is (joggingpak), dan maar even die van gisteren:
[ afbeelding ]
Neem aan dat het voor het voetbal was, dan kan dat prima!quote:Op zondag 10 juni 2012 14:21 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Kleuren zijn mooi
Maar alles bij elkaar is een beetje too much
Waar heb je dat smiley masker gekocht?quote:Op zondag 10 juni 2012 14:17 schreef 86jmt het volgende:
Omdat de outfit van vandaag niet boeiend is (joggingpak), dan maar even die van gisteren:
[ afbeelding ]
Ja, daarom zei ik ook "de kleuren zijn mooi"quote:Op zondag 10 juni 2012 14:25 schreef snakelady het volgende:
[..]
Neem aan dat het voor het voetbal was, dan kan dat prima!
Het is toch juist de bedoeling om met zoiets over de top te gaan?quote:Op zondag 10 juni 2012 14:27 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, daarom zei ik ook "de kleuren zijn mooi"
Ja, heb idd meer over the top outfits gezien gisteren
Nou, voor mij zijn er 2 soorten over the topquote:Op zondag 10 juni 2012 14:38 schreef snakelady het volgende:
[..]
Het is toch juist de bedoeling om met zoiets over de top te gaan?
Leuk!! en wat Amanda schrijft!quote:
tja van april tot en met september draag ik voornamelijk tshirtsquote:
Ja, maar ook shirts met een opvallend kleurtje of print?quote:Op zondag 10 juni 2012 14:58 schreef Waaghals het volgende:
[..]
tja van april tot en met september draag ik voornamelijk tshirts![]()
tenzij speciale gelegenheid
heb een stuk of 70 tshirtsquote:Op zondag 10 juni 2012 14:59 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, maar ook shirts met een opvallend kleurtje of print?
Ahh oke.quote:Op zondag 10 juni 2012 15:00 schreef Waaghals het volgende:
[..]
heb een stuk of 70 tshirts![]()
die met printjes draag ik eigenlijk niet meer
en elke kleur heb ik wel ongeveer ja.
idd weekendoutfitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Where's me jumper?
Tnx, vond het zelf nog aardig rustig.quote:Op zondag 10 juni 2012 14:21 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Kleuren zijn mooi
Maar alles bij elkaar is een beetje too much
Ja idd, was voor het voetbalquote:Op zondag 10 juni 2012 14:25 schreef snakelady het volgende:
[..]
Neem aan dat het voor het voetbal was, dan kan dat prima!
Staat leukquote:Op zondag 10 juni 2012 17:08 schreef snakelady het volgende:
Na het verlies van gisteren vandaag een sombere kledingstijl
[ afbeelding ]
en het was nog zo zonnig buitenquote:Op zondag 10 juni 2012 17:08 schreef snakelady het volgende:
Na het verlies van gisteren vandaag een sombere kledingstijl
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 juni 2012 16:39 schreef Luco het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk, werken als je moederland speelt. Dan maar in Italia shirt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |