Nu ik kijk inderdaad, maar ik draag haast altijd hakken ivm mijn lengte, ben maar 163cmquote:Op zondag 3 juni 2012 03:25 schreef snakelady het volgende:
Haha, nee, laten we dat maar niet doen.
En ja, foto's updaten, niet zo lui doen om 3 uur 's nachts.
Ja, er is momenteel een overvloed aan geweldige hoge hakjes. Dat vind ik overigens helemaal niet erg.quote:Op zondag 3 juni 2012 03:28 schreef sijs het volgende:
dan kan je idd mooie hoge aan, en momenteel zijn die ruim voorhanden
mijn dochter kwam laatst met een paar vuurrode pumps van zeker 14 cm thuis...-en die is al bijna 1.70...kan je nagaan
Zo goed?quote:Op zondag 3 juni 2012 03:25 schreef snakelady het volgende:
Haha, nee, laten we dat maar niet doen.
En ja, foto's updaten, niet zo lui doen om 3 uur 's nachts.
kan het me voorstellenquote:Op zondag 3 juni 2012 03:30 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ja, er is momenteel een overvloed aan geweldige hoge hakjes. Dat vind ik overigens helemaal niet erg.
Je bent geweldigquote:
haha, ik hou van apart maar dat is dan weer net iets te apart voor mij.quote:Op zondag 3 juni 2012 03:41 schreef sijs het volgende:
kwam dit op het net tegen
zijn wel heel apart
http://www.shoes4stars.co(...)wedge-shoe-0498.html
Topquote:Op zondag 3 juni 2012 12:42 schreef WHATSHESAID het volgende:
[ afbeelding ]
Zwart: COS, Urban Outfitters, Zara.
woohw.quote:Op zondag 3 juni 2012 12:42 schreef WHATSHESAID het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi! Die hakkenquote:Op zondag 3 juni 2012 12:42 schreef WHATSHESAID het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje overbelichtquote:Op zondag 3 juni 2012 13:12 schreef H-D het volgende:
Zo dan![]()
[ afbeelding ]
Voor de mensen die willen weten;
Jasje is van Eduard Dressler
Overhemd is Purple Label by Ralph Lauren
Das is Armani
Broek is Van Gils.
Leukquote:Op zondag 3 juni 2012 12:42 schreef WHATSHESAID het volgende:
[ afbeelding ]
Very nice. En erg mooie benen.quote:Op zondag 3 juni 2012 12:42 schreef WHATSHESAID het volgende:
[ afbeelding ]
I know maar moest ff snel.quote:Op zondag 3 juni 2012 14:02 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Beetje overbelicht, maar de combinatie van je overhemd en das oogt tof! Zalmroze, toch?
Erg mooiquote:Op zondag 3 juni 2012 12:42 schreef WHATSHESAID het volgende:
[ afbeelding ]
Nice! Ik hou van zwarte outfitsquote:Op zondag 3 juni 2012 12:42 schreef WHATSHESAID het volgende:
[ afbeelding ]
Meestal vind ik hele zwarte outfits erg saai, maar je mooie pumps maken het goed!quote:Op zondag 3 juni 2012 12:42 schreef WHATSHESAID het volgende:
[ afbeelding ]
Hot.quote:Op zondag 3 juni 2012 12:42 schreef WHATSHESAID het volgende:
[ afbeelding ]
Afschuwelijk zulke hemden.quote:Op zondag 3 juni 2012 13:12 schreef H-D het volgende:
Zo dan![]()
[ afbeelding ]
Das is Armani
Broek is Van Gils.
Haha ik hou ervan. Heb ze ook met blauw/wit.quote:Op maandag 4 juni 2012 07:51 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Hot.
[..]
Afschuwelijk zulke hemden.
Mooi (mede door figuur denk ik)quote:Op zondag 3 juni 2012 12:42 schreef WHATSHESAID het volgende:
[ afbeelding ]
Lelijk en elitair.quote:Op zondag 3 juni 2012 13:12 schreef H-D het volgende:
Zo dan![]()
[ afbeelding ]
Das is Armani
Broek is Van Gils.
quote:
Oeh, mooi figuur. En gaaf die zwarte blouse op zwarte broekquote:Op zondag 3 juni 2012 12:42 schreef WHATSHESAID het volgende:
[ afbeelding ]
Daarom vroeg ik het ook.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Why? Kwestie van smaak kennelijk.
Ik vind het een lelijk jaren 90 hemd met dito das.
Komt gedateerd over inderdaad.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Why? Kwestie van smaak kennelijk.
Ik vind het een lelijk jaren 90 hemd met dito das.
Ziet er heel goed uitquote:Op zondag 3 juni 2012 12:42 schreef WHATSHESAID het volgende:
[ afbeelding ]
Zo hoort het dus niet.quote:Op zondag 3 juni 2012 13:12 schreef H-D het volgende:
Zo dan![]()
[ afbeelding ]
Das is Armani
Broek is Van Gils.
Vind jijquote:
Wat grappig om te lezen dat smaken zo verschillen. Ik had deze outfit namelijk ook op een ander (mode) forum geplaatst en daar vonden ze het helemaal geweldig, net als ik zelf trouwens.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mooi (mede door figuur denk ik)
[..]
Lelijk en elitair.
[..]
Mijn opbouwende kritiek.
Het heeft ook te maken met de smaak van veel leden hier denk ikquote:Op maandag 4 juni 2012 14:06 schreef Skitzofrenix het volgende:
[..]
Wat grappig om te lezen dat smaken zo verschillen. Ik had deze outfit namelijk ook op een ander (mode) forum geplaatst en daar vonden ze het helemaal geweldig, net als ik zelf trouwens.
Het zal vast en zeker "fèsjun" zijn, maar ik heb niet zoveel met zo'n lampekap outfit. Je figuur is nergens te bekennen.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:06 schreef Skitzofrenix het volgende:
[..]
Wat grappig om te lezen dat smaken zo verschillen. Ik had deze outfit namelijk ook op een ander (mode) forum geplaatst en daar vonden ze het helemaal geweldig, net als ik zelf trouwens.
Dit.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:21 schreef Waaghals het volgende:
Ik vind de outfit op zich niet zo verkeerd, maar het ziet er raar uit, zo hoog opgetrokken.
Modeforum? waar?quote:Op maandag 4 juni 2012 14:06 schreef Skitzofrenix het volgende:
[..]
Ik vind het een leuke combinatie maar de overgang tussen blousse en rok klopt niet dat is scheef of sta je soms een beetje gebogen met je rug?quote:
Echt super leukquote:Op zondag 3 juni 2012 12:42 schreef WHATSHESAID het volgende:
[ afbeelding ]
De rok maakt een reus van je. En ik gok zo dat ik rokken met een korte voorkant en lange(re) achterkant niet echt mooi vind, dit vond ik ook niets.quote:
Post jij zelf maar eens een foto, want je zit alleen maar af te kraken.. Mogen wij ook eens?quote:Op maandag 4 juni 2012 15:26 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Neen. De koeiengemeenschap zal zeker not amused zijn.
Kan ik me voorstellenquote:Op maandag 4 juni 2012 15:26 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Neen. De koeiengemeenschap zal zeker not amused zijn.
Sommige mensen ontlenen eigenwaarde aan alleen maar commentaar op anderen leveren blijkbaar.quote:Op maandag 4 juni 2012 15:30 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Post jij zelf maar eens een foto, want je zit alleen maar af te kraken.. Mogen wij ook eens?
zeik dan niet zoquote:Op maandag 4 juni 2012 15:49 schreef Craptacular het volgende:
En ik ben lang niet zo hip als de jongelui alhier.
Dat wisten we alquote:Op maandag 4 juni 2012 15:49 schreef Craptacular het volgende:
Oh toch nietquote:Op maandag 4 juni 2012 15:49 schreef Craptacular het volgende:
kun je nog een foto postenquote:Op maandag 4 juni 2012 15:49 schreef Craptacular het volgende:
Toch vind ik je bijdrage hier meer dan prima. Iedereen heeft een advocaat van de duivel nodig (no offensequote:Op maandag 4 juni 2012 15:49 schreef Craptacular het volgende:
True. Al is kritiek van een 'peer' fijner dan van iemand die alleen roept en verder niks van zichzelf post.quote:Op maandag 4 juni 2012 16:09 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Toch vind ik je bijdrage hier meer dan prima. Iedereen heeft een advocaat van de duivel nodig (no offense). Kritisch zijn is belangrijk, en we willen hier geen sfeer creëren waar we onszelf helemaal omhoog prijzen. Zelf doe ik daar touwens wel vaak aan mee. Nogmaals goed dat je gewoon eerlijk en kritisch bent. Maar het zou wel tof zijn als je ook eens een outfit zou posten
.
quote:Op zondag 3 juni 2012 14:30 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
LeukEn toffe gitaar.
Is de broek van UO? Recent gekocht?
En ook leuk H-D en loqdawq
Zou je zo niet zeggen dat je niet zo lang bent, je benen lijken enorm lang, wat uiteraard een compliment is.quote:Op maandag 4 juni 2012 20:49 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]Ja, ben fan van de jeans van UO. Fijne stof, een niet al te lage taille en ze hebben korte lengtematen (ik ben niet zo lang, meeste jeans van lengtemaat 32 zijn mij te lang). Bovendien zijn ze ook echt mega skinny
Dit is 'm.
Bedankt allemaal voor de leuke reacties
Ik vermoed het Ellegirl forum.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:28 schreef snakelady het volgende:
[..]
Modeforum? waar?![]()
Kan ik misschien nog wat tips opdoen, hahha.
Dankje voor de link! Ben al lang naar een mooie zwarte skinny op zoek.quote:Op maandag 4 juni 2012 20:49 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]Ja, ben fan van de jeans van UO. Fijne stof, een niet al te lage taille en ze hebben korte lengtematen (ik ben niet zo lang, meeste jeans van lengtemaat 32 zijn mij te lang). Bovendien zijn ze ook echt mega skinny
Dit is 'm.
Welke gitaar is dat?quote:Op maandag 4 juni 2012 20:49 schreef WHATSHESAID het volgende:
Dit is 'm.
Het is een bas, Squier J-basquote:
Dat is niet heel lang idd. Goed excuus om hoge hakken te dragen. M'n vriendin is 1,72 en met zulke hakken ben ik nog net groter.quote:Op maandag 4 juni 2012 21:18 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Het is een bas, Squier J-bas
@Njosnavelin & Snakelady: ben maar 1.65Met die hakken aan 12cm langer...
Zie page 2quote:Op maandag 4 juni 2012 21:30 schreef SpamNinja het volgende:
Hophop waar blijven die foto's
[ afbeelding ]
Nee, hoe kom je bij dat vermoeden?quote:
Heel mooi!quote:Op maandag 4 juni 2012 22:36 schreef Skitzofrenix het volgende:
[ afbeelding ]
De schoenen alleen aangedaan voor foto want zit eigenlijk hele dag binnen.
Leuk!!quote:Op maandag 4 juni 2012 22:36 schreef Skitzofrenix het volgende:
[ afbeelding ]
Floept daar nu een teentje uit je panty? Leuk gekleed hoor al mis ik nog wel iets van een armbandje of horloge.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:36 schreef Skitzofrenix het volgende:
[ afbeelding ]
ere wie ere toekomt...staat je beter dan je eerder geshowde outfit...leuk!quote:Op maandag 4 juni 2012 22:36 schreef Skitzofrenix het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zat te zoeken naar een cameltoequote:Op maandag 4 juni 2012 23:55 schreef Topicspace het volgende:
[..]
Floept daar nu een teentje uit je panty?
Mwhehe.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik zat te zoeken naar een cameltoe.
Mooi weer!quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:00 schreef snakelady het volgende:
Vandaag maar een simpele spijkerbroek en een topje aan, rotweer buiten.
[ afbeelding ]
Mexx, Diesel en schoenen van Mai Piu Senza.
Het regent hierquote:
Hier ook!!quote:
quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:33 schreef snakelady het volgende:
Zullen we gewoon verhuizen naar een land met mooi weer?
En mijn zorgvuldig uitgezochte winterkleding dan?quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:33 schreef snakelady het volgende:
Zullen we gewoon verhuizen naar een land met mooi weer?
wees blijquote:Op woensdag 6 juni 2012 16:06 schreef Craptacular het volgende:
Ik ben echt met de verkeerde generatie opgegroeid.
Zie ik er zo erg uit?quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:06 schreef Craptacular het volgende:
Lekker simpel? rly?quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:03 schreef Angel-Joy het volgende:
[ afbeelding ]
Schooldag, lekker simpel.
Dit komt wel een beetje in de buurt van dressed to kill. Voor een schooldagje is het in ieder geval niet wat ik mij kan herinneren toen ik 16 was. Goede outfit hoor daar niet van. Combinatie rood en vrouw is voor mij vaak een winner.quote:
Hoezo? Het is gewoon een zwart shirt met een beetje opgepofte mouwen zeg maarquote:Op woensdag 6 juni 2012 16:18 schreef snakelady het volgende:
Geweldige schoenen maar vind de kleding wel erg ouwelijk voor een 15 jarige als ik eerlijk ben, meer voor 20+
Nouja, ik moet zeggen dat niet veel mensen van mijn leeftijd zulke hakken dragen, maar ik vind het zelf mooiquote:Op woensdag 6 juni 2012 16:17 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Dit komt wel een beetje in de buurt van dressed to kill. Voor een schooldagje is het in ieder geval niet wat ik mij kan herinneren toen ik 16 was. Goede outfit hoor daar niet van. Combinatie rood en vrouw is voor mij vaak een winner.
Ik vind het contrast met de kinderkamer wel schattig.quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:18 schreef snakelady het volgende:
Geweldige schoenen maar vind de kleding wel erg ouwelijk voor een 15 jarige als ik eerlijk ben, meer voor 20+
Ben je van 1997 ja? Jezus Christus van Nazareth op een Equus caballus nog aan toequote:Op woensdag 6 juni 2012 16:13 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik ben 15.
Nouja, ik vind het zelf leuk, dus
quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:24 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Ik vind het contrast met de kinderkamer wel schattig.
Nee 1996, beter rekenen jij.quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ben je van 1997 ja? Jezus Christus van Nazareth op een Equus caballus nog aan toe.
Nouja zou kunnen, en ik had ook riem om, maar omdat ik thuis ben, heb ik het afgehaald omdat het niet lekker zitquote:Op woensdag 6 juni 2012 16:25 schreef snakelady het volgende:
Nah ik weet niet, vind het een beetje een ouwelijke jurk/trui, zeker met die pofmouwtjes en er zit weinig model in.
Misschien met een leuke riem in dezelfde kleur als de schoenen dat het al wat jeugdiger zou staan.
Ik heb zelfs het vermoeden dat mijn moeder hetzelfde jurkje heeft, iniedergeval iets soortgelijks, en die is 56
Je hebt een mooi figuur en die mag je ook best laten zien maar er zijn zo ontzettend veel leuke jeugdige jurkjes, geniet daar nog even van zou ik zeggen.
ik meen het ook goed overigens
En die pumps wil ik hebben
quote:
Leukquote:Op woensdag 6 juni 2012 16:03 schreef Angel-Joy het volgende:
[ afbeelding ]
Oehhh, heel erg leukquote:Op woensdag 6 juni 2012 16:03 schreef Angel-Joy het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:06 schreef Craptacular het volgende:
Dank.quote:
quote:
Hij bedoelde daar iets anders mee als je terug leest.quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:39 schreef RockNijntje het volgende:
Kom ik aan met mijn spijkerbroeken, t-shirts en truien, dus:
[..]
Te simpel man.quote:
FOK! he.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:39 schreef Angel-Joy het volgende:
Oké blijkbaar is het voor jullie niet "simpel"
Ziet er niet simpel uit voor mensen die er geen verstand van hebben. Maar feitelijk is het simpeler dan simpel natuurlijk.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:39 schreef Angel-Joy het volgende:
Oké blijkbaar is het voor jullie niet "simpel"
Ja, ik ga een K3 shirt kopen met een vest met wolven eropquote:
Ja iddquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:41 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ziet er niet simpel uit voor mensen die er geen verstand van hebben. Maar feitelijk is het simpeler dan simpel natuurlijk.
Hakken doe je zelfs makkelijker en sneller aan dan bijvoorbeeld sneakers. Ja toch.![]()
hoe gaat t op school?quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:16 schreef Meloewa het volgende:
Dit te veel vinden voor een schooldag?
ik vind netjes Angel joy !
Nou en zeg. Het is gewoon een simpele leuke outfit en tijden veranderen. Toen ik 15 was (3/4 jaar geleden) droegen meiden ook hoge hakken. Helemaal niet zo raar. En zo jong is het ook weer niet. Jullie doen alsof ze 8 jaar is.quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:13 schreef IrCute het volgende:
Ik vind het wel leuk, maar wel iets te veel voor een schooldag icm met 15 jaar oud zijn. Toen ik 15 was (6 jaar geleden) droeg ik wijde truien en spijkerbroeken
Valt echt wel mee hoorquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:18 schreef Meloewa het volgende:
Ik vind angel joy sowieso best volwassen voor haar leeftijd, ik zag er echt uit als een baby destijds.
Dank!quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:16 schreef Meloewa het volgende:
Dit te veel vinden voor een schooldag?
ik vind netjes Angel joy !
Zonde om ze alleen op een feestje aan te doen vind ik.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:59 schreef Snowbells het volgende:
Pumps zijn mooi, maar niet voor school.
Netjes nog welquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:10 schreef Atta-boy het volgende:
Wat een gezeik om een leuke outfit zeg![]()
Snap ook niet wat hier niet simpel aan is. Waarschijnlijk omdat het er netter uitziet als normaal ofzo.
Nouja, tijden veranderen danquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:13 schreef IrCute het volgende:
Ik vind het wel leuk, maar wel iets te veel voor een schooldag icm met 15 jaar oud zijn. Toen ik 15 was (6 jaar geleden) droeg ik wijde truien en spijkerbroeken
Pssst, maar mijn schouders zijn niet blootquote:
Ik was ook 6 jaar geleden 15 en volgens mij waren wijde truien en spijkerbroeken toen ook niet de rigeur?quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:13 schreef IrCute het volgende:
Nice legsquote:Op woensdag 6 juni 2012 16:03 schreef Angel-Joy het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind het een mooie outfit, wel gedurft maar leuk!quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:03 schreef Angel-Joy het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe bedoel je met gedurft?quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:08 schreef Skitzofrenix het volgende:
[..]
Ik vind het een mooie outfit, wel gedurft maar leuk!
quote:
Toen ik nog naar school ging droeg ik spijkebroek+platte schoenen+shirtje, en ik las dat jij 15 bent, dus neem ik aan dat je naar de middelbare gaat, en daarom vindt ik het gedurft. Maar is dus meer in positieve zinquote:
Nouja, niet alle meisjes van mijn leeftijd doen het tegenwoordig hoor.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:23 schreef Skitzofrenix het volgende:
[..]
Toen ik nog naar school ging droeg ik spijkebroek+platte schoenen+shirtje, en ik las dat jij 15 bent, dus neem ik aan dat je naar de middelbare gaat, en daarom vindt ik het gedurft. Maar is dus meer in positieve zin
Je hebt gelijk ook, staat je hardstikke goed!quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:28 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nouja, niet alle meisjes van mijn leeftijd doen het tegenwoordig hoor.
Maar ik doe het omdat ik hakken mooi vind, dus ja
moet de heletijd lachen dat je "hardstikke" steeds schrijftquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:32 schreef Skitzofrenix het volgende:
[..]
Je hebt gelijk ook, staat je hardstikke goed!
Als ik bij jou in de klas had gezeten had ik je over je tafel heen gebogenquote:Op woensdag 6 juni 2012 16:03 schreef Angel-Joy het volgende:
[ afbeelding ]
Subtiel en lief van je.quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:45 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Als ik bij jou in de klas had gezeten had ik je over je tafel heen gebogen
quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:24 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Ik vind het contrast met de kinderkamer wel schattig.
Nice!quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:03 schreef Angel-Joy het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind het een mooie outfit.quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:03 schreef Angel-Joy het volgende:
[ afbeelding ]
wil net zeggenquote:Op donderdag 7 juni 2012 12:35 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik vind het een mooie outfit.Je lijf is ook goed maar kap met zulke bullshit over simpel.
Als je er zo uitziet, heb je zulke aandachtsvragende zinnetjes niet nodig.
quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:35 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik vind het een mooie outfit.Je lijf is ook goed maar kap met zulke bullshit over simpel.
Mooie kleur Allstarsquote:
Mooie doosquote:Op donderdag 7 juni 2012 14:16 schreef IrCute het volgende:
Dit:
[ afbeelding ]
Met deze schoenen:
[ afbeelding ]
Jouw shirt/top is leukquote:Op donderdag 7 juni 2012 14:16 schreef IrCute het volgende:
Dit:
[ afbeelding ]
Met deze schoenen:
[ afbeelding ]
Dankquote:
Hoezo aandacht? Voor mij is het simpel?Ik trek vaker een shirt, legging en hakken aan hoor, gewoon mijn stijlquote:Op donderdag 7 juni 2012 12:35 schreef Noek het volgende:
[..]
Dopequote:Op donderdag 7 juni 2012 13:21 schreef Cpt. het volgende:
hallo.
[ afbeelding ]
Carhartt
APC New Standard
Clarks Desert Boot
Mooie combinatie!quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:16 schreef IrCute het volgende:
Dit:
[ afbeelding ]
Met deze schoenen:
[ afbeelding ]
Jesus fuck gast, mijn ogen begonnen spontaan te bloedenquote:Op donderdag 7 juni 2012 21:25 schreef Luco het volgende:
[ afbeelding ]
Adidas jack, Sutherland shirt, O'Neill broek.
Met Adidas sneakers eronder:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:30 schreef Michhas het volgende:
[..]
Jesus fuck gast, mijn ogen begonnen spontaan te bloeden
Zolang jij maar tevreden bent, dat is het belangrijkste natuurlijk.quote:
Trek het je niet aan. Dat is FOK!.quote:
Ja sorry brosef, vat het vooral niet persoonlijk op, maar dat vestje en die ketting zien er echt ridonkulous uit.quote:
quote:
Als jij het mooi vindt laat je je toch niet uit het veld slaanquote:
Half Italiaans, ketting met emotionele reden.quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:35 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja sorry brosef, vat het vooral niet persoonlijk op, maar dat vestje en die ketting zien er echt ridonkulous uit.
Tenzij je uit Maaskantje komt, that is.
En ringen en oorbellen/knopjes? Nickelsonjasje allez?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:16 schreef Luco het volgende:
Oh, to top it off draag ik ook een gouden armband
Nope, none of that. Emotionele waarde, period. Dat vest is ook one of a kind in mn garderobe, maak je geen zorgenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:42 schreef vitessearnhem1.026 het volgende:
[..]
En ringen en oorbellen/knopjes? Nickelsonjasje allez?
Je kan ook overdrijven natuurlijkquote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:47 schreef vitessearnhem1.026 het volgende:
Mooi, ik zou me echt schamen in zulke kleding. Dat heb ik al als ik gesleuteld heb en dan met een trainingsbroek buiten loop. Ik voel me dan echt bekijken terwijl het eigenlijk als normaal wordt gezien
Een trainingsvbroek is om te sporten, het zit in de naam.quote:
Die dingen draagt toch serieus niemand meer?quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:08 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Awhh.
Zo erg is het niet hoor
Maar FOK!ers zijn meer van wolvenshirts enzo jwz
Bij mij huilt iedereen altijd over dat ie te skinny isquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:35 schreef Cpt. het volgende:
Ns maar denk dat ik binnenkort een ps haal, valt echt nice op sneakers.
Leuk.quote:
1 euro bij h&m yoquote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:58 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Waarvan is die armband/armbandjes?
heb je gezwommen?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:29 schreef hakunamatafaka het volgende:
De slechtste kleurcombo ooit, danku, danku
[ afbeelding ]
Tis dat je het zelf al zegtquote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:29 schreef hakunamatafaka het volgende:
[ afbeelding ]
Als je het weet, waarom trek je dan niet een ander kleur aan?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:29 schreef hakunamatafaka het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind het wel baas eigenlijkquote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:29 schreef hakunamatafaka het volgende:
[ afbeelding ]
Jawel hoorquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:01 schreef H-D het volgende:
[..]
Die dingen draagt toch serieus niemand meer?
Omdat ik graag conventies doorbreekquote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:49 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Als je het weet, waarom trek je dan niet een ander kleur aan?
Stoere jongenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:30 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Omdat ik graag conventies doorbreek
Erg gaaf, staat je goed!quote:
Echt netjes, stijlvol, mooi en beheerst.. Kun je een link van je schoenen geven? Ik wil die namelijk ook!quote:
Kleuren zijn mooiquote:Op zondag 10 juni 2012 14:17 schreef 86jmt het volgende:
Omdat de outfit van vandaag niet boeiend is (joggingpak), dan maar even die van gisteren:
[ afbeelding ]
Neem aan dat het voor het voetbal was, dan kan dat prima!quote:Op zondag 10 juni 2012 14:21 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Kleuren zijn mooi
Maar alles bij elkaar is een beetje too much
Waar heb je dat smiley masker gekocht?quote:Op zondag 10 juni 2012 14:17 schreef 86jmt het volgende:
Omdat de outfit van vandaag niet boeiend is (joggingpak), dan maar even die van gisteren:
[ afbeelding ]
Ja, daarom zei ik ook "de kleuren zijn mooi"quote:Op zondag 10 juni 2012 14:25 schreef snakelady het volgende:
[..]
Neem aan dat het voor het voetbal was, dan kan dat prima!
Het is toch juist de bedoeling om met zoiets over de top te gaan?quote:Op zondag 10 juni 2012 14:27 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, daarom zei ik ook "de kleuren zijn mooi"
Ja, heb idd meer over the top outfits gezien gisteren
Nou, voor mij zijn er 2 soorten over the topquote:Op zondag 10 juni 2012 14:38 schreef snakelady het volgende:
[..]
Het is toch juist de bedoeling om met zoiets over de top te gaan?
Leuk!! en wat Amanda schrijft!quote:
tja van april tot en met september draag ik voornamelijk tshirtsquote:
Ja, maar ook shirts met een opvallend kleurtje of print?quote:Op zondag 10 juni 2012 14:58 schreef Waaghals het volgende:
[..]
tja van april tot en met september draag ik voornamelijk tshirts![]()
tenzij speciale gelegenheid
heb een stuk of 70 tshirtsquote:Op zondag 10 juni 2012 14:59 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, maar ook shirts met een opvallend kleurtje of print?
Ahh oke.quote:Op zondag 10 juni 2012 15:00 schreef Waaghals het volgende:
[..]
heb een stuk of 70 tshirts![]()
die met printjes draag ik eigenlijk niet meer
en elke kleur heb ik wel ongeveer ja.
idd weekendoutfitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
Tnx, vond het zelf nog aardig rustig.quote:Op zondag 10 juni 2012 14:21 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Kleuren zijn mooi
Maar alles bij elkaar is een beetje too much
Ja idd, was voor het voetbalquote:Op zondag 10 juni 2012 14:25 schreef snakelady het volgende:
[..]
Neem aan dat het voor het voetbal was, dan kan dat prima!
Staat leukquote:Op zondag 10 juni 2012 17:08 schreef snakelady het volgende:
Na het verlies van gisteren vandaag een sombere kledingstijl
[ afbeelding ]
en het was nog zo zonnig buitenquote:Op zondag 10 juni 2012 17:08 schreef snakelady het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 juni 2012 16:39 schreef Luco het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk, werken als je moederland speelt. Dan maar in Italia shirt
Was ook vanochtend, heb er een shirtje met korte mouwtjes onder en de rest van de dag dus het jasje uit gehadquote:
Leuk hoor, jasje lijkt me inderdaad wat warmquote:Op zondag 10 juni 2012 17:12 schreef snakelady het volgende:
[..]
Was ook vanochtend, heb er een shirtje met korte mouwtjes onder en de rest van de dag dus het jasje uit gehad
Dank je wel Angel-Joy!
Thnx en inderdaad.quote:Op zondag 10 juni 2012 17:17 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Leuk hoor, jasje lijkt me inderdaad wat warm
Ah rennen, ik dacht aan tennisquote:Op zondag 10 juni 2012 19:00 schreef WHATSHESAID het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje kilometers knallen.
Is dat nou een Nike+ sensor op de tong of lijkt dat alleen zo?quote:Op zondag 10 juni 2012 19:00 schreef WHATSHESAID het volgende:
[ afbeelding ]
Tof!quote:Op zondag 10 juni 2012 17:08 schreef snakelady het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zeg het toch;quote:Op zondag 10 juni 2012 19:00 schreef WHATSHESAID het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is een Nike+ sensor jaquote:Op zondag 10 juni 2012 19:14 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Is dat nou een Nike+ sensor op de tong of lijkt dat alleen zo?
Waarom zeg je dat, godverdomme? Maar je hebt gelijk.quote:
Ik heb ook Nike+, werkt best goed en heeft een fijne interface. Zonde dat je het kwijt bent. Ik heb zelf schoenen van Nike dus heb dat probleem niet.quote:Op zondag 10 juni 2012 19:17 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Dat is een Nike+ sensor jaHeb Asics, dus ze kunnen niet in m'n schoen. Ben alleen de andere helft al een paar weken kwijt haha.
Hoezo leuk voor een moeder? Het is toch sowieso leuk?quote:Op zondag 10 juni 2012 19:20 schreef Ziba het volgende:
[..]
En snakelady, wel een leuke outfit voor een moeder (las ik net in het condoom topic)!
Jouw benenquote:Op zondag 10 juni 2012 19:00 schreef WHATSHESAID het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, super leuk juist. Maar de meeste moeders hebben niet zulke leuke outfits, daarom vind ik het wel tof voor een moeder.quote:Op zondag 10 juni 2012 19:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hoezo leuk voor een moeder? Het is toch sowieso leuk?
Oh dacht dat je het bedoelde van: muwah, wel leuk voor een huismoeder, verder niks boeiendsquote:Op zondag 10 juni 2012 19:25 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ja, super leuk juist. Maar de meeste moeders hebben niet zulke leuke outfits, daarom vind ik het wel tof voor een moeder.
Mag gezegd worden, toch..quote:Op zondag 10 juni 2012 19:20 schreef Ziba het volgende:
[..]
Waarom zeg je dat, godverdomme? Maar je hebt gelijk.En snakelady, wel een leuke outfit voor een moeder (las ik net in het condoom topic)!
Ja ren al een jaar of 2 met Nike+. De sensor zit in een soort van doorzichtige case aan m'n veters, heb er geen last van eigenlijk, werkt gewoon goed! Moet eigenlijk toegeven dat ik het wel lekker vind om nu zonder Nike+ te rennen, ren een stuk relaxter en minder geforceerdquote:Op zondag 10 juni 2012 19:20 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik heb ook Nike+, werkt best goed en heeft een fijne interface. Zonde dat je het kwijt bent. Ik heb zelf schoenen van Nike dus heb dat probleem niet.
Ik net iets langer. Dat gevoel heb ik wel los kunnen laten. Gaat mij meer om de afstand en om op bepaalde punten te zien hoe m'n tempo was. Kom vaak langs open vlaktes met tegenwind en een helling. Wel handig om dan terug te kijken.quote:Op zondag 10 juni 2012 19:32 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Ja ren al een jaar of 2 met Nike+. De sensor zit in een soort van doorzichtige case aan m'n veters, heb er geen last van eigenlijk, werkt gewoon goed! Moet eigenlijk toegeven dat ik het wel lekker vind om nu zonder Nike+ te rennen, ren een stuk relaxter en minder geforceerd
Bedankt 2NutZ, Ziba en Angel-Joy!
Hot damn!quote:Op zondag 10 juni 2012 19:00 schreef WHATSHESAID het volgende:
[ afbeelding ]
Sportief lijfquote:Op zondag 10 juni 2012 19:00 schreef WHATSHESAID het volgende:
[ afbeelding ]
Joggingbroek met trui. Denk dat ik zo maar even een joggingbroek fotootje post. En jij?quote:Op zondag 10 juni 2012 19:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mag gezegd worden, toch..
En wat heb jij aan vandaag?
Vrouwen in joggingsbroekquote:Op zondag 10 juni 2012 19:46 schreef Ziba het volgende:
[..]
Joggingbroek met trui. Denk dat ik zo maar even een joggingbroek fotootje post. En jij?
Sportiefquote:Op zondag 10 juni 2012 19:00 schreef WHATSHESAID het volgende:
[ afbeelding ]
Doordat ik begon met rennenquote:Op zondag 10 juni 2012 19:57 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
SportiefJij bent toch aardig wat afgevallen voordat je begon met rennen?
Ja dat kon ik mij nog herinneren van de oude topics van pics onlyquote:Op zondag 10 juni 2012 20:04 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Doordat ik begon met rennenIn combinatie met een verandering van mijn eetpatroon ben ik bijna 15 kilo afgevallen.
*schouderklopje*quote:Op zondag 10 juni 2012 20:04 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Doordat ik begon met rennenIn combinatie met een verandering van mijn eetpatroon ben ik bijna 15 kilo afgevallen.
Heb je geen before-foto?quote:Op zondag 10 juni 2012 20:04 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Dus? Heb ik ook aan. Zie:quote:Op zondag 10 juni 2012 19:46 schreef Ziba het volgende:
[..]
Joggingbroek met trui. Denk dat ik zo maar even een joggingbroek fotootje post. En jij?
quote:Op zondag 10 juni 2012 20:53 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dus? Heb ik ook aan. Zie:
[ afbeelding ]
Met daarbij sexy groene sokken en paarse sloffen
Nu jij?
Respect. Jaloers op je benenquote:Op zondag 10 juni 2012 20:04 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
leuk buikje ook, zijn dat kleurenhaarplukjes daar aan je kast?quote:Op zondag 10 juni 2012 20:53 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dus? Heb ik ook aan. Zie:
[ afbeelding ]
Met daarbij sexy groene sokken en paarse sloffen
Nu jij?
Ik wist wel dat mijn sokken geil warenquote:
Eigenlijk sta ik best voor lul met mijn paarse sloffen zie ik nuquote:Op zondag 10 juni 2012 22:34 schreef Meloewa het volgende:
[..]
leuk buikje ook, zijn dat kleurenhaarplukjes daar aan je kast?doe je die wel eens in?
Vrij hoerig eik.quote:Op zondag 10 juni 2012 22:54 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik wist wel dat mijn sokken geil waren
Mooi lijf zeg!quote:Op zondag 10 juni 2012 19:00 schreef WHATSHESAID het volgende:
[ afbeelding ]
Die benen..quote:Op zondag 10 juni 2012 19:00 schreef WHATSHESAID het volgende:
[ afbeelding ]
Polaroidquote:Op zondag 10 juni 2012 19:00 schreef WHATSHESAID het volgende:
[ afbeelding ]
Leuke outfitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |