quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:33 schreef snakelady het volgende:
Zullen we gewoon verhuizen naar een land met mooi weer?
En mijn zorgvuldig uitgezochte winterkleding dan?quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:33 schreef snakelady het volgende:
Zullen we gewoon verhuizen naar een land met mooi weer?
wees blijquote:Op woensdag 6 juni 2012 16:06 schreef Craptacular het volgende:
Ik ben echt met de verkeerde generatie opgegroeid.
Zie ik er zo erg uit?quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:06 schreef Craptacular het volgende:
Ik ben echt met de verkeerde generatie opgegroeid.
Lekker simpel? rly?quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:03 schreef Angel-Joy het volgende:
[ afbeelding ]
Schooldag, lekker simpel.
Dit komt wel een beetje in de buurt van dressed to kill. Voor een schooldagje is het in ieder geval niet wat ik mij kan herinneren toen ik 16 was. Goede outfit hoor daar niet van. Combinatie rood en vrouw is voor mij vaak een winner.quote:
Hoezo? Het is gewoon een zwart shirt met een beetje opgepofte mouwen zeg maarquote:Op woensdag 6 juni 2012 16:18 schreef snakelady het volgende:
Geweldige schoenen maar vind de kleding wel erg ouwelijk voor een 15 jarige als ik eerlijk ben, meer voor 20+
Nouja, ik moet zeggen dat niet veel mensen van mijn leeftijd zulke hakken dragen, maar ik vind het zelf mooiquote:Op woensdag 6 juni 2012 16:17 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Dit komt wel een beetje in de buurt van dressed to kill. Voor een schooldagje is het in ieder geval niet wat ik mij kan herinneren toen ik 16 was. Goede outfit hoor daar niet van. Combinatie rood en vrouw is voor mij vaak een winner.
Ik vind het contrast met de kinderkamer wel schattig.quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:18 schreef snakelady het volgende:
Geweldige schoenen maar vind de kleding wel erg ouwelijk voor een 15 jarige als ik eerlijk ben, meer voor 20+
Ben je van 1997 ja? Jezus Christus van Nazareth op een Equus caballus nog aan toequote:Op woensdag 6 juni 2012 16:13 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik ben 15.
Nouja, ik vind het zelf leuk, dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |