Nu ik kijk inderdaad, maar ik draag haast altijd hakken ivm mijn lengte, ben maar 163cmquote:Op zondag 3 juni 2012 03:25 schreef snakelady het volgende:
Haha, nee, laten we dat maar niet doen.
En ja, foto's updaten, niet zo lui doen om 3 uur 's nachts.
Ja, er is momenteel een overvloed aan geweldige hoge hakjes. Dat vind ik overigens helemaal niet erg.quote:Op zondag 3 juni 2012 03:28 schreef sijs het volgende:
dan kan je idd mooie hoge aan, en momenteel zijn die ruim voorhanden
mijn dochter kwam laatst met een paar vuurrode pumps van zeker 14 cm thuis...-en die is al bijna 1.70...kan je nagaan
Zo goed?quote:Op zondag 3 juni 2012 03:25 schreef snakelady het volgende:
Haha, nee, laten we dat maar niet doen.
En ja, foto's updaten, niet zo lui doen om 3 uur 's nachts.
kan het me voorstellenquote:Op zondag 3 juni 2012 03:30 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ja, er is momenteel een overvloed aan geweldige hoge hakjes. Dat vind ik overigens helemaal niet erg.
Je bent geweldigquote:
haha, ik hou van apart maar dat is dan weer net iets te apart voor mij.quote:Op zondag 3 juni 2012 03:41 schreef sijs het volgende:
kwam dit op het net tegen
zijn wel heel apart
http://www.shoes4stars.co(...)wedge-shoe-0498.html
Topquote:Op zondag 3 juni 2012 12:42 schreef WHATSHESAID het volgende:
[ afbeelding ]
Zwart: COS, Urban Outfitters, Zara.
woohw.quote:Op zondag 3 juni 2012 12:42 schreef WHATSHESAID het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi! Die hakkenquote:Op zondag 3 juni 2012 12:42 schreef WHATSHESAID het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje overbelichtquote:Op zondag 3 juni 2012 13:12 schreef H-D het volgende:
Zo dan![]()
[ afbeelding ]
Voor de mensen die willen weten;
Jasje is van Eduard Dressler
Overhemd is Purple Label by Ralph Lauren
Das is Armani
Broek is Van Gils.
Leukquote:Op zondag 3 juni 2012 12:42 schreef WHATSHESAID het volgende:
[ afbeelding ]
Very nice. En erg mooie benen.quote:Op zondag 3 juni 2012 12:42 schreef WHATSHESAID het volgende:
[ afbeelding ]
I know maar moest ff snel.quote:Op zondag 3 juni 2012 14:02 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Beetje overbelicht, maar de combinatie van je overhemd en das oogt tof! Zalmroze, toch?
Erg mooiquote:Op zondag 3 juni 2012 12:42 schreef WHATSHESAID het volgende:
[ afbeelding ]
Nice! Ik hou van zwarte outfitsquote:Op zondag 3 juni 2012 12:42 schreef WHATSHESAID het volgende:
[ afbeelding ]
Meestal vind ik hele zwarte outfits erg saai, maar je mooie pumps maken het goed!quote:Op zondag 3 juni 2012 12:42 schreef WHATSHESAID het volgende:
[ afbeelding ]
Hot.quote:Op zondag 3 juni 2012 12:42 schreef WHATSHESAID het volgende:
[ afbeelding ]
Afschuwelijk zulke hemden.quote:Op zondag 3 juni 2012 13:12 schreef H-D het volgende:
Zo dan![]()
[ afbeelding ]
Das is Armani
Broek is Van Gils.
Haha ik hou ervan. Heb ze ook met blauw/wit.quote:Op maandag 4 juni 2012 07:51 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Hot.
[..]
Afschuwelijk zulke hemden.
Mooi (mede door figuur denk ik)quote:Op zondag 3 juni 2012 12:42 schreef WHATSHESAID het volgende:
[ afbeelding ]
Lelijk en elitair.quote:Op zondag 3 juni 2012 13:12 schreef H-D het volgende:
Zo dan![]()
[ afbeelding ]
Das is Armani
Broek is Van Gils.
quote:
Oeh, mooi figuur. En gaaf die zwarte blouse op zwarte broekquote:Op zondag 3 juni 2012 12:42 schreef WHATSHESAID het volgende:
[ afbeelding ]
Daarom vroeg ik het ook.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Why? Kwestie van smaak kennelijk.
Ik vind het een lelijk jaren 90 hemd met dito das.
Komt gedateerd over inderdaad.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Why? Kwestie van smaak kennelijk.
Ik vind het een lelijk jaren 90 hemd met dito das.
Ziet er heel goed uitquote:Op zondag 3 juni 2012 12:42 schreef WHATSHESAID het volgende:
[ afbeelding ]
Zo hoort het dus niet.quote:Op zondag 3 juni 2012 13:12 schreef H-D het volgende:
Zo dan![]()
[ afbeelding ]
Das is Armani
Broek is Van Gils.
Vind jijquote:
Wat grappig om te lezen dat smaken zo verschillen. Ik had deze outfit namelijk ook op een ander (mode) forum geplaatst en daar vonden ze het helemaal geweldig, net als ik zelf trouwens.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mooi (mede door figuur denk ik)
[..]
Lelijk en elitair.
[..]
Mijn opbouwende kritiek.
Het heeft ook te maken met de smaak van veel leden hier denk ikquote:Op maandag 4 juni 2012 14:06 schreef Skitzofrenix het volgende:
[..]
Wat grappig om te lezen dat smaken zo verschillen. Ik had deze outfit namelijk ook op een ander (mode) forum geplaatst en daar vonden ze het helemaal geweldig, net als ik zelf trouwens.
Het zal vast en zeker "fèsjun" zijn, maar ik heb niet zoveel met zo'n lampekap outfit. Je figuur is nergens te bekennen.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:06 schreef Skitzofrenix het volgende:
[..]
Wat grappig om te lezen dat smaken zo verschillen. Ik had deze outfit namelijk ook op een ander (mode) forum geplaatst en daar vonden ze het helemaal geweldig, net als ik zelf trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |