Ah je gaat richting onze snoek uit Weert dusquote:Op zondag 10 juni 2012 13:20 schreef Kutstudent het volgende:
Echt een kutfoto inderdaad. Elke keer als ik die zie dan herinner ik mezelf er weer aan dat ik 15 kilo zwaarder ben dan toen.
Haten op een Oerman.quote:Op zondag 10 juni 2012 13:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ah je gaat richting onze snoek uit Weert dus [ afbeelding ]
Hell noquote:
quote:Op zondag 10 juni 2012 13:39 schreef SoldMayor het volgende:
Pierre je zou ook Max Payne 3 moet halen.
Ze hebben daar gewoon een goude RPG en SMAW.
Die boys zijn onwetend man, niemand is zich bewust van het eliteclubje mannen die bekend staan als De Oermannen.quote:
Een kliek within een kliek.quote:Op zondag 10 juni 2012 13:46 schreef Michhas het volgende:
[..]
Die boys zijn onwetend man, niemand is zich bewust van het eliteclubje mannen die bekend staan als De Oermannen.
quote:Op zondag 10 juni 2012 13:48 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Een kliek within een kliek.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 juni 2012 13:48 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Een kliek within een kliek.
[ afbeelding ]
Bier in de koelkast, eten op voorraad, vrolijke bejaarden, geen brandalarmen. Gaat toch prima hierquote:
Alsof hij gister zo geweldig was.quote:Op zondag 10 juni 2012 14:08 schreef Kutstudent het volgende:
Sneijder misschien geblesseerd.Als hij woensdag niet meedoet kunnen ze net zo goed meteen inpakken en naar huis gaan.
Inderdaad, alleen in de tweede helft had hij enkele goede momenten. VdV is op die positie echter net zo goed. Sowieso mensen die het na één verloren wedstrijd al over "inpakken en naar huis gaan hebben"quote:
Sneijder had gister echt een paar zwaar goeie acties. Het was sowieso duidelijk dat hij het beste van iedereen doorhad waar iedereen was constant. Beter dan van Bommel in ieder geval. Van der Vaart zat absoluut niet op hetzelfde niveau, al speelde die ook goed.quote:
Dat zei ik niet, ik zei als Sneijder niet speelt kunnen we net zo goed kappen.quote:Op zondag 10 juni 2012 14:13 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Inderdaad, alleen in de tweede helft had hij enkele goede momenten. VdV is op die positie echter net zo goed. Sowieso mensen die het na één verloren wedstrijd al over "inpakken en naar huis gaan hebben"
quote:Op zondag 10 juni 2012 12:36 schreef ABombali het volgende:
marwijk![]()
hij laat vertongen theo jansen en boerrigter thuis
in plaats daarvan selecteert hij v bommel vlaar en willems![]()
Sneijder was gister de enige die iets liet zienquote:
Leuke actiequote:Op zondag 10 juni 2012 14:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.telegraaf.nl/v(...)voor_Duitsers__.html
quote:Op zondag 10 juni 2012 14:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.telegraaf.nl/v(...)voor_Duitsers__.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |