SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. DOE MEE MET EEN FOK!TEAM
Met een Fok! Team meedoen aan een estafetteloop?
Op zaterdag 7 juli 2012 wordt in Rotterdam de Rotterdam Ekiden gelopen. ( www.rotterdamekiden.nl ) Een leuke gelegenheid om eens de mensen die je online aanmoedigt in levende lijve aan te moedigen. Ook is er na de loop een buffet en een BBQ (die we zelf kunnen meenemen en kosten dus voor eigen rekening), dus gezelligheid achteraf is ook goed mogelijk. De kosten zijn 45 euro per team met nog extra kosten voor 2 chips (totaal 4 euro), dus ongeveer 8 euro per persoon. Het buffet erna kost 14 euro per persoon. De wedstrijd begint om 12 uur en zal toch wel het grootste deel van de middag duren.Heb je interesse, stuur MaleDuck dan een pm met daarin je voorkeur qua afstand en of je daarna zou willen eten. Dan zal ik ergens eind juni een inventarisatie maken of we als Fok! een team (of meerdere teams) kunnen afvaardigen.quote:Een EKIDEN is een Japanse estafetteloop. Eki betekent "plaats" en Den staat voor "bezorgen". In vroegere tijden werden in Japan namelijk belangrijke documenten door diverse lopers vliegensvlug van de ene naar de andere plaats gebracht. Het sportieve evenement EKIDEN is op deze klassieke koeriersdienst gebaseerd. Het pakket documenten wordt gesymboliseerd door een sjerp, de Tasuki.
Zes personen vormen samen een team waarbij elk teamlid een eigen afstand loopt. De afstanden zijn in startvolgorde; 5km- 10km- 5km- 10km- 5km- 7,195km.In totaal wordt dus 42,195 km afgelegd, een echte "MARATHON" afstand.
Deelnemen aan een "EKIDEN" is niet alleen sport bedrijven, maar ook een paar uur gezellig in de buitenlucht met mede sporters en/of vrienden genieten.![]()
Haringquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:40 schreef mosselmossel het volgende:
En in het kader van de extra eiwitten.
Nieuwe haring!![]()
![]()
Zometeen een Hollandse nieuwe halenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:40 schreef mosselmossel het volgende:
En in het kader van de extra eiwitten.
Nieuwe haring!
Goed, ik kwam hier eigenlijk voor wat anders. Runkeeper heeft steeds meer moeite om GPS te vindenWelke apps hebben nog meer goede ervaringen? Ik ben op zoek naar iets waar ik eigen trainingen in kan zetten met coaching en die uiteraard gewoon GPS goed pakt. Hoe is Endomondo bijvoorbeeld?
Edit: voor Android, was nog wel even zo handig om te vermelden.I reject reality and substitute my own![]()
Ligt niet aan Runkeeper of Endomondo, maar aan je telefoon. Het weer is slecht, waardoor met name telefoons zonder dedicated gps last kunnen hebben van slechte ontvangst van de satellieten.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:42 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zometeen een Hollandse nieuwe halen
Goed, ik kwam hier eigenlijk voor wat anders. Runkeeper heeft steeds meer moeite om GPS te vindenWelke apps hebben nog meer goede ervaringen? Ik ben op zoek naar iets waar ik eigen trainingen in kan zetten met coaching en die uiteraard gewoon GPS goed pakt. Hoe is Endomondo bijvoorbeeld?
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Het is al tijden zo, ook met goed weer. En via bijv. maps of andere dingen die GPS gebruiken, vindt ie mijn locatie binnen no time. Dedicated GPS?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:44 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ligt niet aan Runkeeper of Endomondo, maar aan je telefoon. Het weer is slecht, waardoor met name telefoons zonder dedicated gps last kunnen hebben van slechte ontvangst van de satellieten.I reject reality and substitute my own![]()
het zou geen verschil moeten maken of je van maps gebruikmaakt of van een andere app.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het is al tijden zo, ook met goed weer. En via bijv. maps of andere dingen die GPS gebruiken, vindt ie mijn locatie binnen no time. Dedicated GPS?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Dat is wat ik ook logisch vind, maar het is echt alleen Runkeeper die er moeite mee heeft. Vandaar m'n vraag hier ook, want ik wil het voorlopig nog even bij apps houden ipv die horloges met GPS. Ook geen geld voor trouwensquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:48 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
het zou geen verschil moeten maken of je van maps gebruikmaakt of van een andere app.Nouja, ik ga gewoon overmorgen even een rondje proberen met Endomondo, weet dat die ook populair is en veel gebruikt.
I reject reality and substitute my own![]()
Wat jammer...quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:11 schreef GotC het volgende:
Wat een pleurisweer om bij een hardloopwedstrijd te kijken
Hier ben ik toch droog overgekomen. 8km gerend zonder te wandelen. 56mon over gedaanen de laatste km was m'n snelste, dus dat vind ik wel netjes
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
OMG!!quote:
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Maak je foto's?
BTW, kijk mij eens even shinen bovenaan het leaderboardvoor zolang YUR nog niet binnen is, that is
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:29 schreef Guppyfriend het volgende:
Maak je foto's?
BTW, kijk mij eens even shinen bovenaan het leaderboardvoor zolang YUR nog niet binnen is, that is
stoer wijf!
![]()
yupHeb al een leuke van mn dad en Yur
![]()
![]()
jeetje, 37km, jij loopt ook behoorlijk wat kilometers. Dat wist ik helemaal niet.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:29 schreef Guppyfriend het volgende:
Maak je foto's?
Gekkenhuis!! Ik loop nog niet eens 5km in die tijdquote:![]()
En, dank je!!
Commentator over Afrikaan die 3e werd: ongetwijfeld had hij met z'n gewicht moeite om niet weggeblazen te worden!
![]()
Thanksquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:32 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
jeetje, 37km, jij loopt ook behoorlijk wat kilometers. Dat wist ik helemaal niet.ik wil met met een gedegen voorbereiding voorbereiding aan de start komen de 24ste. En het gaat lekker de laatste tijd
Zo snel is mijn PR op de 5km niet eensquote:![]()
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Ghe, zo te zien lukt dat aardig.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:36 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Thanksik wil met met een gedegen voorbereiding voorbereiding aan de start komen de 24ste. En het gaat lekker de laatste tijd
Mja, ik loop de afstand inmiddels wel, maar erg hard gaat het nog niet. Maar goed, dat mag de pret niet drukken, ik vind het nu al supercoolquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:37 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ghe, zo te zien lukt dat aardig.
Holy crap![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ja geweldig. Ik loop regelmatig met zo iemand. Hardloopt op haar 80e nog 100km door de sahara, en ook elk jaar de NYCM. Ik hoop dat ik op die leeftijd ook nog zo fit ben.quote:![]()
Het was leuk om met m'n buddies te lopen zeg! Bootcamp was wel dodelijk vermoeiend, maar het weekend kan nu echt beginnen! Uiteindelijk 13km gelopen.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
http://www.endomondo.com/workouts/62344666
Dat viel niet tegen met deze wind (vanaf 5.5KM punt vol tegen) en op nieuwe schoenen. Het lijkt wel of m'n nieuwe schoenen makkelijker afwikkelen. Lang geleden dat ik zo lekker liep.
Ook minder last van mijn knieen, voel alleen mijn linker nog wel.![]()
Zo, 7,5 km gedaan in een rustig tempo (me voorgenomen op 7.00 te gaan zitten en dat lukte nagenoeg perfect) en dat ging als een zonnetje. Nog wel wat gevoelig, uiteraard, maar geen gekke dingen verder. Ik heb hier dus wel vertrouwen in
.
Mag deze week 20 km lopen, dus ga nu nog 2 keer 6,25 doen. De week daarop weer 2 km erbij en daarna begint m'n HM-training.
Oh, ik heb trouwens altijd met een gewone bril op gelopen als de zon niet scheen, omdat ik vorig jaar wel eens wat duizelig werd. Besloot hem nu eens thuis te laten en dacht pas halverwege: oh ja, ik heb m'n bril niet op.
[ Bericht 3% gewijzigd door Viking84 op 09-06-2012 14:56:35 ]Niet meer actief op Fok!![]()
Ik hoopte uniekje nu eens ingehaald te hebben in de challenge, maar die rent dan ineens een keer 15 en staat weer bam boven mij.
Niet meer actief op Fok!![]()
Alweer?.
Misschien moet ik me ook niks meer van PR's aantrekken. Misschien dat ik ze dan ook vanzelf loop.
Zo terug van een rondje door de stad. Hardloopaanwinst: wat functioneel ondergoed. Verder mijzelf kunnen inhouden![]()
![]()
Op de 10km? Fuck..quote:
Congrats YUR!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
IK heb m'n bril altijd af met lopen. Petten en brillen enzo voelt niet lekker als ik loop; moet zo min mogelijk gedoe![]()
Gelukkig is mijn sterkte niet zo hoog, zie nog genoeg zonder bril
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
http://www.endomondo.com/workouts/v4uWnJUUf5o
Whoooh, check die max speed. Daar kunnen rd en MaleDuck nog een puntje aan zuigen
(Garmin deed de eerste km heel gek! Duurde ook heel lang voor 'ie signaal had en net toen ik had besloten maar gewoon te starten deed 'ie het)Niet meer actief op Fok!![]()
Hoeveel sneller? Meer of minder dan 11 seconden?quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Lol, was dat niet het verschil tussen jou en YUR tijdens de Golden Ten?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:03 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Hoeveel sneller? Meer of minder dan 11 seconden?.
Fietsers die moesten afstappen zodra ze de hoek van de flat omgingen en de volle laag kregen...
Oude omaatjes waaiden door de binnenstad.... Bloembakken die omvallen, en de krantenjongen zijn kranten waaiden weg uit de fietstassen......
Heb de auto maar even in het midden van het pleintje gezet, straks waait er nog een zware tak op van die scheefstaande bomen hiero..How can I make this topic about me?![]()
Scherp!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Lol, was dat niet het verschil tussen jou en YUR tijdens de Golden Ten?.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Iets meer...quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:03 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Hoeveel sneller? Meer of minder dan 11 seconden?![]()
<praat niet meer met YUR>In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Het is niet zo dat je evenveel energie nodig hebt met meewind en tegenwind... Het kost altijd meer energie..quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:05 schreef Viking84 het volgende:
Gelukkig kun je altijd blijven hardlopen, hoe hard het ook waait.
Net als een vliegtuig die zonder wind heen en weer vliegt, die verbruikt altijd minder brandstof als eentje die met wind vliegt (ook al ene keer wind mee en de andere kant op wind tegen).How can I make this topic about me?![]()
Congrats YUR!![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Oh, ja goed puntquote:.
Als hij wind tegen had vind hem wel echt een held.
Vraagje: ik heb geen echte blaren meer, maar wel een wit velletje onder aan m'n voet. Wat is dat? Doet niet pijn, zit geen vocht in.Niet meer actief op Fok!![]()
Stiekem toch een blaar.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh, ja goed punt.
Als hij wind tegen had vind hem wel echt een held.
Vraagje: ik heb geen echte blaren meer, maar wel een wit velletje onder aan m'n voet. Wat is dat? Doet niet pijn, zit geen vocht in.![]()
Lieve slacker_nl, berichtje van Yur:
Ga maar op trainingskamp, je moet namelijk aan de bak. Nieuwe PR to beat is 50:55!![]()
![]()
Sickquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:28 schreef GotC het volgende:
Ga maar op trainingskamp, je moet namelijk aan de bak. Nieuwe PR to beat is 50:55!Congratz!
![]()
Wat?! Eikel.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:28 schreef GotC het volgende:
Ga maar op trainingskamp, je moet namelijk aan de bak. Nieuwe PR to beat is 50:55!
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Holy shit, dat gaat rap! Gefeliciteerd Yur!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:28 schreef GotC het volgende:
Ga maar op trainingskamp, je moet namelijk aan de bak. Nieuwe PR to beat is 50:55!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
RESTECPquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:28 schreef GotC het volgende:
Ga maar op trainingskamp, je moet namelijk aan de bak. Nieuwe PR to beat is 50:55!
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Niks respect, iedereen moet BOE roepen. BOEEEEEE BOEEEEEIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Boee Slackerquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:40 schreef slacker_nl het volgende:
Niks respect, iedereen moet BOE roepen. BOEEEEEE BOEEEEE
Nee!! Naar YUR!!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik was ook aan het klimmen, maar een aardige Fok!-ker heeft me op 1000 gezet (zoals ik wilde), dus nu sta ik in de minquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:29 schreef Guppyfriend het volgende:
En gefeli Yur!Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ja, dat krijg je als je aan het slacken bent tijdens de trainingen.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:40 schreef slacker_nl het volgende:
Niks respect, iedereen moet BOE roepen. BOEEEEEE BOEEEEEZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Wat fijnquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:50 schreef Viking84 het volgende:
Zo, 7,5 km gedaan in een rustig tempo (me voorgenomen op 7.00 te gaan zitten en dat lukte nagenoeg perfect) en dat ging als een zonnetje. Nog wel wat gevoelig, uiteraard, maar geen gekke dingen verder. Ik heb hier dus wel vertrouwen in
.
Mag deze week 20 km lopen, dus ga nu nog 2 keer 6,25 doen. De week daarop weer 2 km erbij en daarna begint m'n HM-training.
Oh, ik heb trouwens altijd met een gewone bril op gelopen als de zon niet scheen, omdat ik vorig jaar wel eens wat duizelig werd. Besloot hem nu eens thuis te laten en dacht pas halverwege: oh ja, ik heb m'n bril niet op.
![]()
![]()
Ik zie dat je nog adem over hebt... dan kun je ook harder gaan lopenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:40 schreef slacker_nl het volgende:
Niks respect, iedereen moet BOE roepen. BOEEEEEE BOEEEEE![]()
![]()
Ietsje meer zegt ze dan, z'n oude PR was 53:41, nu 50:55, das 2:50 minuut eraf! Ietsje
Tread carefully mossel. En jij ook Sexy.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:43 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ja, dat krijg je als je aan het slacken bent tijdens de trainingen.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Hee, don't shoot the messenger
Zijn weer thuis, dus ben klaar met verslaggevingHoogstens nog een foto.
![]()
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:45 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Tread carefully mossel. En jij ook Sexy.Komma
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:44 schreef slacker_nl het volgende:
Ietsje meer zegt ze dan, z'n oude PR was 53:41, nu 50:55, das 2:50 minuut eraf! Ietsje.
Het is bizar.
Nu ben ik wel extra gemotiveerd om ook bij een loopgroep te gaan.
Oh, ik bedoelde het leaderboard op Endomondoquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:43 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik was ook aan het klimmen, maar een aardige Fok!-ker heeft me op 1000 gezet (zoals ik wilde), dus nu sta ik in de minik heb geen challenge voor mezelf verder.
Jahaa, want pics or it didn't happenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:45 schreef GotC het volgende:
Hee, don't shoot the messenger
Zijn weer thuis, dus ben klaar met verslaggevingHoogstens nog een foto.
En 4 bekertjes in Endomondoquote:
Sow, mooi tijd. Ik kom al een half jaar niet meer in de buurt van m'n P.R.'squote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:28 schreef GotC het volgende:
Ga maar op trainingskamp, je moet namelijk aan de bak. Nieuwe PR to beat is 50:55!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk 'm blij kijken danWas 40 meter voor de finish.
![]()
Ik heb me net ook aangemeld voor de Endomondo groep. Yur, goed gedaan hoor, congrats!
Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:51 schreef GotC het volgende:
Hij lacht slacker uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk 'm blij kijken danWas 40 meter voor de finish.
.
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:51 schreef GotC het volgende:
En die vrouw rechts lief aanmoedigenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk 'm blij kijken danWas 40 meter voor de finish.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Echt ook hequote:dat is momenteel mijn tijd voor de 4km
![]()
Jaa, die is ookquote:YUR ziet t alleen niet eens...
En slechts ruim een minuut boven mijn tijd voor de 5quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:57 schreef Maraca het volgende:
[..]
Echt ook hedat is momenteel mijn tijd voor de 4km
![]()
.
*maakt buiging*quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:28 schreef GotC het volgende:
Goed man!![]()
Het Endomondoteam hoeft nog maar een kleine 500km te lopen om in totaal op 10.000 km uit te komen
F means you're fucked![]()
Morgen draag ik 4km hieraan bijquote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:09 schreef YUR het volgende:
Het Endomondoteam hoeft nog maar een kleine 500km te lopen om in totaal op 10.000 km uit te komen
Ik doe ook maar een duit in het zakje. De trainingen van juni in Endomondo gezet en aangemeld bij de groep.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:09 schreef YUR het volgende:
Het Endomondoteam hoeft nog maar een kleine 500km te lopen om in totaal op 10.000 km uit te komenZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Joh, met zo'n PR verdien je hetquote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:04 schreef YUR het volgende:
Guppy, vanavond sta je weer bovenaan, dan gaat er 4,4km van af bij mij
Wat een helden zijn we ookquote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:09 schreef YUR het volgende:
Het Endomondoteam hoeft nog maar een kleine 500km te lopen om in totaal op 10.000 km uit te komen.
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:15 schreef Viking84 het volgende:
* Viking84 weet nu ook wie Guppy is op Endomondo.
Overigens word ik door prestaties zoals die van Yur alleen maar gemotiveerd om lekker door te trainen. Hoop op nog een hoop van dit soort berichten.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Nou, morgen gaan er een aantal dames de 5k @ Ladiesrun Rotterdam lopen dus..quote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:22 schreef mosselmossel het volgende:
Overigens word ik door prestaties zoals die van Yur alleen maar gemotiveerd om lekker door te trainen. Hoop op nog een hoop van dit soort berichten.![]()
![]()
Jammer! Waarom niet?quote:
Dan komt er dus een plekje vrij voor justmattie?Niet meer actief op Fok!![]()
Ik ookquote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:22 schreef mosselmossel het volgende:
Overigens word ik door prestaties zoals die van Yur alleen maar gemotiveerd om lekker door te trainen. Hoop op nog een hoop van dit soort berichten.. Krijg meteen zin om weer naar buiten te gaan. Het kan op zich, heb m'n kleren nog aan
.
Geen bijzondere redenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jammer! Waarom niet?
Dan komt er dus een plekje vrij voor justmattie?Er is een andere loop in Schipluiden die me qua route meer aanspreekt
En yup! Of Yuki![]()
![]()
Moeten we even achterhalen wie eerder was dan. YUR gaat naar Schipluiden toch? Dan snap ik wel dat je liever met hem meegaat
.
Das nog niet zeker, maar het past wel in het E-Kwadraat Run Circuitquote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:28 schreef Viking84 het volgende:
Moeten we even achterhalen wie eerder was dan. YUR gaat naar Schipluiden toch? Dan snap ik wel dat je liever met hem meegaat
.
Dat is het enige waar ik nooit aan mee doe: Routes waarbij je heen en weer moetEn dat is de Ekiden wel.
![]()
Dat is ook precies de bedoeling! Want het is ook weer niet zo hééél lang geleden dat ik liep te ploeteren met Evy... ik kan me de les met 8x2 minuten nog goed herinnerenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:22 schreef mosselmossel het volgende:
Overigens word ik door prestaties zoals die van Yur alleen maar gemotiveerd om lekker door te trainen. Hoop op nog een hoop van dit soort berichten.
Nou ik ben een beetje bang dat 2 dagen voor de wedstrijd ineens allemaal mensen gaan afzeggen.
Net zo als de FOK! Hardloopmeet afgelopen winter?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:41 schreef Viking84 het volgende:
Nou ik ben een beetje bang dat 2 dagen voor de wedstrijd ineens allemaal mensen gaan afzeggen.
![]()
![]()
Toen postte ik hier nog niet frequent, maar geen ideequote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:42 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Net zo als de FOK! Hardloopmeet afgelopen winter?.
Alleen zijn er nu wel mensen die op je rekenen, dus moet je imho wel een goeie reden hebben om af te zeggen, vind ik (blessures, ziek, narigheid in de familie oid).Niet meer actief op Fok!![]()
Als ze niet komen: namen & shamen. Eerst volgende aanmeldingen gaan eerst op de wachtlijst en dan pas op de definitieve lijst. Simpel. En zorgen dat ze eerst betalen, dan heb je iig het geld.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Misschien wel handig om een lijstje te makenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:15 schreef Viking84 het volgende:
* Viking84 weet nu ook wie Guppy is op Endomondo.
Of een aparte groep te maken voor dit topic
![]()
![]()
Potver! Dat niemand daar nog aan heeft gedachtquote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:46 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Misschien wel handig om een lijstje te makenOf een aparte groep te maken voor dit topic
http://www.endomondo.com/teams/2135352Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Maar daar zitten ook mensen van de andere topics in denk ik ?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:47 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Potver! Dat niemand daar nog aan heeft gedacht
http://www.endomondo.com/teams/2135352![]()
En nu op naar vrienden, voetjebal kijken. En mn verdiende biertje tot me nemen![]()
Tis niet dat het in de OP stond fzo he..quote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:47 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Potver! Dat niemand daar nog aan heeft gedacht
http://www.endomondo.com/teams/2135352
Nee ik was er al lid vanquote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:53 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Tis niet dat het in de OP stond fzo he..Maar ik dacht dat er een boel mensen van de andere hardlooptopics in zaten. En ik vind het nu al onoverzichtelijk, de een wel zijn of haar forumnaam en de ander weer niet.
![]()
Maar ik heb ook..offline vrienden van me in Endomondoquote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:54 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Nee ik was er al lid vanMaar ik dacht dat er een boel mensen van de andere hardlooptopics in zaten. En ik vind het nu al onoverzichtelijk, de een wel zijn of haar forumnaam en de ander weer niet.
Dus als ik dan ineens GotC ben..
![]()
![]()
Ja dat is waar, dat probleem zou ik ook hebbenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:55 schreef GotC het volgende:
[..]
Maar ik heb ook..offline vrienden van me in EndomondoDus als ik dan ineens GotC ben..
![]()
![]()
Praktisch. Tenzij iemand heel graag mijn plekje wil hebben. Ik moet ervoor vanuit Arnhem komen, dus ik vind het niet heel erg om mijn plekje op te gevenquote:
Volgende TT duurt nog even. We zijn traag vandaagquote:. Valt het bijlezen mee voor rechtsedirecte
.
Welke andere? SPT heeft min of meer dezelfde mensen en van het amateurtopic, /care of ze erin zitten, leuk tochquote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:54 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Nee ik was er al lid vanMaar ik dacht dat er een boel mensen van de andere hardlooptopics in zaten. En ik vind het nu al onoverzichtelijk, de een wel zijn of haar forumnaam en de ander weer niet.
Mijn nick zou bij velen wel bekend zijn, maar goed, op social media ben ik meestal mezelf.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Begint pas over een uur mossel[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Mannen die voorspellingen zitten te doen die toch nooit uitkomenquote:
M'n moeder en ik gaan volgend jaar meedoen aan de ladies run in rotterdam, hebben we vandaag beslotenZe wilde wel eens meedoen, maar vond het ongezellig om alleen te gaan. En nu heb ik ook wat om voor te oefenen
![]()
![]()
Hahaha, de buren aan de andere kant van de flat zijn nu nog snel een EK vlag aan het ophangen
Mijn overbuurman had gisteren een partytent neergezet met allemaal nederlandse vlaggetjes er omheen, warmtevoorziening er in. En toen begon het hard te waaien...quote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:30 schreef Guppyfriend het volgende:
Hahaha, de buren aan de andere kant van de flat zijn nu nog snel een EK vlag aan het ophangen![]()
![]()
Ohaiquote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:31 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Mijn overbuurman had gisteren een partytent neergezet met allemaal nederlandse vlaggetjes er omheen, warmtevoorziening er in. En toen begon het hard te waaien...
Onze flat is een L vorm, en ik kan de buurtjes in kwestie dus aardig zien op hun balkon, want andere kant van de L. Ze hebben nu ook oranje shirtjes aangetrokken en sjorren de vlag nog wat extra vastdie zitten nu vast in vol ornaat voor de TV
Nou, boodschappen doen. Moet er nu echt aan geloven.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Dat duurt nog zo lang, jij kunt aan het eind van Evy al meedoen aan een 5 km hoorquote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:22 schreef kwiwi het volgende:
M'n moeder en ik gaan volgend jaar meedoen aan de ladies run in rotterdam, hebben we vandaag beslotenZe wilde wel eens meedoen, maar vond het ongezellig om alleen te gaan. En nu heb ik ook wat om voor te oefenen
.
Alleen vind ik het EK ook best leukquote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:39 schreef Wiehoe het volgende:
Heerlijk rustig nu op straat, en droog, en fris.. eigenlijk ideale hardloopcondities. Ga alleen lopen als Nederland eruit ligt. Maar dan is het ook weer minder rustig op straat
.
Maar nu heb ik ook een reden om er wel mee door te gaan na week 10, want ik moet m'n snelheid natuurlijk zoveel mogelijk verbeteren en dan op peil houdenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat duurt nog zo lang, jij kunt aan het eind van Evy al meedoen aan een 5 km hoor.
![]()
![]()
Ik zit nu in de trein, wat een rustquote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:39 schreef Wiehoe het volgende:
Heerlijk rustig nu op straat, en droog, en fris.. eigenlijk ideale hardloopconditiesHeb het speciaal zo uitgerekend dat ik rond 19u in Utrecht ben, hopelijk is het dan lekker rustig daar
![]()
![]()
Ik zou dan ook lekker m'n afstand opvoeren. Een jaar lang alleen maar vijfjes lopen lijkt me een beetje saai. Maar goed, ik loop vaak hetzelfde rondje, dat vinden anderen weer saaiquote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar nu heb ik ook een reden om er wel mee door te gaan na week 10, want ik moet m'n snelheid natuurlijk zoveel mogelijk verbeteren en dan op peil houden.
Oranje kleurtje en voetbalava en zit het eerste deel van de wedstrijd in de trein?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zit nu in de trein, wat een rustHeb het speciaal zo uitgerekend dat ik rond 19u in Utrecht ben, hopelijk is het dan lekker rustig daar
Veel meer dan 5 gaat het toch niet worden vrees ik, daar is m'n lichamelijke gesteldheid niet naarquote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zou dan ook lekker m'n afstand opvoeren. Een jaar lang alleen maar vijfjes lopen lijkt me een beetje saai. Maar goed, ik loop vaak hetzelfde rondje, dat vinden anderen weer saai.
Ben al blij als ik netjes 5 á 6 kilometer kan lopen en de dag erna nog kan opstaan
![]()
![]()
Speciaal voor RDquote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Volgende TT duurt nog even. We zijn traag vandaag. Valt het bijlezen mee voor rechtsedirecte
.
![]()
![]()
Kampen/Zwolle?quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Die had al zo hard gelopen vandaagquote:
Ja! Door de modder! Wat een held is het ook, onze dadquote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:21 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Die had al zo hard gelopen vandaag![]()
![]()
Jaquote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:26 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja! Door de modder! Wat een held is het ook, onze dadik vind het ook heel stoer. Zou het ook wel eens willen proberen, als ik later groot ben en zo
Oh, Denemarken staat voor0-1
GotC, jij hebt toch de Forerunner 210? Daarop kan je intervallen instellen, de 110 kan dat niet. Is het een meerwaarde vind je?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Samen keertje modderhappen?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:28 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Jaik vind het ook heel stoer. Zou het ook wel eens willen proberen, als ik later groot ben en zo
Oh, Denemarken staat voor0-1
Bij een trail van 5km ofzo?
![]()
Nja.. lastig. Heb het nog niet gebruikt, Yur ook niet.. Maar qua prijs ligt het zodanig bij elkaar dat ik zeg: 210, dan kan je iig jaren vooruitquote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:29 schreef Guppyfriend het volgende:
GotC, jij hebt toch de Forerunner 210? Daarop kan je intervallen instellen, de 110 kan dat niet. Is het een meerwaarde vind je?![]()
![]()
Moeten we kunnen hebben, tochquote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:30 schreef GotC het volgende:
[..]
Samen keertje modderhappen?Bij een trail van 5km ofzo?
Ik zit even te kijken en te vergelijken. Ook geen idee of ik het nodig ga hebben, maar dat is één van de meest in het oog springende verschillen. En ik zit een beetje te kijken welke voordelen het bied tegenover Endomondo, wat me eigenlijk nog nooit in de steek gelaten heeft. Ja, het is een hartslagmeter, maar wat biedt het nog meerquote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:31 schreef GotC het volgende:
[..]
Nja.. lastig. Heb het nog niet gebruikt, Yur ook niet.. Maar qua prijs ligt het zodanig bij elkaar dat ik zeg: 210, dan kan je iig jaren vooruit
Persoonlijk, als je een ding kan vinden die intervallen ondersteund: DOEN.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Geen GPS fuckups meerquote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:33 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Moeten we kunnen hebben, toch
[..]
Ik zit even te kijken en te vergelijken. Ook geen idee of ik het nodig ga hebben, maar dat is één van de meest in het oog springende verschillen. En ik zit een beetje te kijken welke voordelen het bied tegenover Endomondo, wat me eigenlijk nog nooit in de steek gelaten heeft. Ja, het is een hartslagmeter, maar wat biedt het nog meerik heb op.. 21 mei voor het eerst met Garmin gelopen, check de verschillen maar op Endo
Lijkt me wel gezellig, bv Mudmasters ofzo?![]()
![]()
Jammer dat deze zo ver weg is...Never had any GPS fuckups...quote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:37 schreef GotC het volgende:
[..]
Geen GPS fuckups meerik heb op.. 21 mei voor het eerst met Garmin gelopen, check de verschillen maar op Endo
Lijkt me wel gezellig, bv Mudmasters ofzo?*zoeken gaat
maar ik ga eens kijken.
Wanneer is Mudmasters? *zoeken gaat - edit - boh, Mudmasters is wel prijzig, zeg![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
je krijgt een shirt for nop (nouja, je betaald ervoor en zodoende is ie gratis - snappie).In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Fuckups zijn al als je op je route spikes ziet, op de mapquote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:37 schreef Guppyfriend het volgende:
Jammer dat deze zo ver weg is...
[..]
Never had any GPS fuckups...maar ik ga eens kijken.
Wanneer is Mudmasters? *zoeken gaat - edit - boh, Mudmasters is wel prijzig, zeg!dan klopt je 10km ineens niet
![]()
![]()
True. Het begint al te kriebelen
Klopt ja, als je goed kijkt, zie je het verschil wel.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:41 schreef GotC het volgende:
[..]
Fuckups zijn al als je op je route spikes ziet, op de mapdan klopt je 10km ineens niet
Wat ik nu aan Endomondo wel prettig vind, is dat ie elke kilometer zegt "lap time, 6 minutes, 35 seconds".
Als ik dat onderweg van een Garmin wil weten, moet ik dan op het schermpje kijken? Kan ik elke km gewaarschuwt worden dat ik even moet kijken, met een piepje of een trillinkje of zo?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Vergelijk 3 mei eens met 31 mei.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:43 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Klopt ja, als je goed kijkt, zie je het verschil wel.![]()
Ik wil eigenlijk ook wel zo'n Forerunner 210, maar ik heb het geld er nog niet voor. Misschien over een paar weken, na mijn salaris!It's funny
But not ha-ha funny.![]()
Onder fuckups verstond ik altijd meer dat mensen onderweg hun signaal helemaal kwijtraken en zo. Dat heb ik nooit gehad. Verder verwacht ik ook niet van een telefoon dat ie hetzelfde kan als een GPS. Met een Garmin kan je immers ook niet bellenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:45 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Vergelijk 3 mei eens met 31 mei.![]()
Ik wil eigenlijk ook wel zo'n Forerunner 210, maar ik heb het geld er nog niet voor. Misschien over een paar weken, na mijn salaris![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:49 schreef Viking84 het volgende:
Nu wil ik ook Mudmasters doen. Googlen gaat
.
Niks voor jou, bij mudmasters gaat het niet om het tempo/snel zijn.
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:51 schreef slacker_nl het volgende:
[..]Niks voor jou, bij mudmasters gaat het niet om het tempo/snel zijn.
.
Ik heb niet de illusie dat ik snel ga zijn als ik al die hindernissen zie. /gymkneusje.
Idd wel duur, wat Guppy zegt...Niet meer actief op Fok!![]()
Ik gebruik whey van xxl nutrition . Heeft geen medicijn/smaak of geur, bevat geen aspartaam, is verkrijgbaar in verschillende smaken en is best lekkerquote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:48 schreef LulaHoola het volgende:
Ohai. Ik had een topic geopend over whey: Instant Whey smaakt naar medicijn!
Kunnen jullie mij merken Whey aanraden die niet zo'n medicijn-smaakje en/of geur hebben. Ik doe namelijk mijn neus dicht als ik het drink dan valt het nog mee (Premium whey isolate/cocos - eiwitpoeder.nl). Vooral gemengd met melk is het goed te doen. Maar dat gaat in tegen het whey-isolaat principe (geen melksuikers). Dank!.
Ik zou zeggen: bestel eens een sample pack.
Garmin geeft een piepje bij elke km, begreep ik van GotCquote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:43 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Klopt ja, als je goed kijkt, zie je het verschil wel.
Wat ik nu aan Endomondo wel prettig vind, is dat ie elke kilometer zegt "lap time, 6 minutes, 35 seconds".
Als ik dat onderweg van een Garmin wil weten, moet ik dan op het schermpje kijken? Kan ik elke km gewaarschuwt worden dat ik even moet kijken, met een piepje of een trillinkje of zo?. (hoor ik niet btw
).
Verder kreeg ik vandaag een melding 'afstand alarm' bij 7,4 km. Huh? Miss heb ik toevallig op deze dag een keer een training erin gezet.
Welke versie heb jij dan? Ook de 210?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Garmin geeft een piepje bij elke km, begreep ik van GotC. (hoor ik niet btw
).
Verder kreeg ik vandaag een melding 'afstand alarm' bij 7,4 km. Huh? Miss heb ik toevallig op deze dag een keer een training erin gezet.
Werken die garmin forerunners allemaal met een borstband voor het meten van de hartslag? Of zijn er ook (evt. van andere merken) die het op je pols meten?![]()
Voor zover ik weet met borstbandquote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:13 schreef kwiwi het volgende:
Werken die garmin forerunners allemaal met een borstband voor het meten van de hartslag? Of zijn er ook (evt. van andere merken) die het op je pols meten?Maar weet t niet zeker
![]()
![]()
Heb sokjes van Falke gehaald, die hadden ze daar. Lekker dun, dus dat is wel goed. Maar eens proberen!![]()
Ben benieuwdquote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:26 schreef LieLie het volgende:
Heb sokjes van Falke gehaald, die hadden ze daar. Lekker dun, dus dat is wel goed. Maar eens proberen!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:32 schreef GotC het volgende:
Ideale voorbereiding op morgen: Prosecco en Strongbow
Oh nee, ik heb de 205, miss dat die geen piepje doetquote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:07 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Welke versie heb jij dan? Ook de 210?
Maar die hoor je dus niet als je met muziek loopt... Gedoe
Zorgt wel voor meer rust tijdens het lopenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:00 schreef Guppyfriend het volgende:
Maar die hoor je dus niet als je met muziek loopt... GedoeAnders kom je keer hierheen, loop je met de mijne
![]()
![]()
Zit even naar al die type Garmins te kijken, en bij een aantal staat dat de batterij maar 8 uur mee gaat in trainingsstand o.i.d. en 3 weken op bespaarstand... Is dat ding daarna op te laden of moet je dan elke keer een nieuw horloge batterijtje kopen na 8 uur lopen?![]()
Anders is het een achterlijk duur geintje![]()
Zou er zelf nog geen aanschaffen tot je een aardige periode loopt of teveel geld hebtHet is en blijft +-200 euro..
![]()
Mijn polarhorloge hoef ik maar 1x in de 11 maanden batterij vervangen omdat er geen gps enzo in zit. Dat zijn dan weer losse accessoires. Zit nog af te wachten hoelang mijn footpod en hartslagmeter meegaan met 1 batterij.![]()
Eensquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:05 schreef GotC het volgende:
Zou er zelf nog geen aanschaffen tot je een aardige periode loopt of teveel geld hebtHet is en blijft +-200 euro..
. Eerst een halfjaartje lopen en zeker weten dat je het leuk vindt en blijft doen en dan pas een Garmin, vind ik
.
Ja, was me vast aan het orienterenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:05 schreef GotC het volgende:
Het virus is flink toegeslagen
Maar goed om te weten dat je ze in ieder geval op kunt laden.![]()
Dan kijk je op je horloge, net als ik. Gedoequote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:00 schreef Guppyfriend het volgende:
Maar die hoor je dus niet als je met muziek loopt... Gedoe.
Ik heb vanmiddag m'n veters netjes losgemaakt voor ik de schoenen uittrok.
Het zal morgen flink nat zijn ben ik bang, alle Nederlanders zijn in tranen na zo'n trieste wedstrijd.
Gelukkig mag ik morgen weer hardlopen(zit ik bijna op de helft jeuuujjj)
![]()
Hoe moet dat?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:09 schreef Viking84 het volgende:
![]()
Wellicht zijn er wel hardloopschoenen met klitterband te vindenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:09 schreef Viking84 het volgende:
![]()
![]()
Zou nog geeneens verkeerd zijn. Stomme dingenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:11 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Wellicht zijn er wel hardloopschoenen met klitterband te vindenOf hardlooplaarsjes met een rits
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:12 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zou nog geeneens verkeerd zijn. Stomme dingenOf hardlooplaarsjes met een rits
![]()
![]()
Je hebt wel van die ritsen waar je dan je veters aan vast maakt. Maar of dat je hardlopen ten goede komt.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:12 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zou nog geeneens verkeerd zijn. Stomme dingenOf hardlooplaarsjes met een rits
![]()
Gewoon de winter afwachtenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, was me vast aan het orienterenHet virus is flink toegeslagen
Maar goed om te weten dat je ze in ieder geval op kunt laden.![]()
Ja gelukkig wel! USB en via stopcontact![]()
Klittenband moet ook losgemaakt wordenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:11 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Wellicht zijn er wel hardloopschoenen met klitterband te vinden.
Dat red ik niet, heb geen geduldquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:17 schreef GotC het volgende:
[..]
Gewoon de winter afwachten![]()
Ja gelukkig wel! USB en via stopcontactGelukkig ben ik over niet al te lange tijd jarig
![]()
![]()
Klomp'nquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:17 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Of voor de lopers buiten de stad:
[ afbeelding ]Ik zie het al voor me, iemand in overal op die schoenen aan het hardlopen
![]()
![]()
Ik vind dat Guppy zo goed bezig is dat zij ook een Garmin mag moet![]()
.
* Viking84 wuift vast goeiemorgen naar rd.Niet meer actief op Fok!![]()
shinen mag!!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:29 schreef Guppyfriend het volgende:
Maak je foto's?
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Overtuig jij m'n bankrekening evenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:31 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind dat Guppy zo goed bezig is dat zij ook een Garmin mag moet![]()
.
* Viking84 wuift vast goeiemorgen naar rd.
Twee weken op bth met pindakaas leven en je hebt hem eruit!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:41 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Overtuig jij m'n bankrekening even.
Kun je niet ergens een tweedehandsje vandaan toveren? Heb die van mij van een Fokker voor 60 euro inclusief verzendkosten. Die had hem maar een paar keer gebruikt, omdat ze de GPS-fix te lang vond duren.
zelfde geldt voor mensen die zeggen "ik kan niet rennen want zus en zo" ...dan vraag ik altijd, kan je wel lopen....? Oke, loop dan gewoon wat snellerquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:05 schreef Viking84 het volgende:
Gelukkig kun je altijd blijven hardlopen, hoe hard het ook waait.
Ik denk dat er maar weinig mensen zijn die écht niet kunnen hardlopen. De rest moet gewoon goeie schoenen laten aanmeten /kortdoordedochtquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:42 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
zelfde geldt voor mensen die zeggen "ik kan niet rennen want zus en zo" ...dan vraag ik altijd, kan je wel lopen....? Oke, loop dan gewoon wat sneller.
Op het werk zijn ze ook altijd onder de indruk van m'n hardloperij. "Wow" Nee niks wow, jij kunt het ook als je het leuk genoeg vindt en gedisciplineerd genoeg bent
* Viking84 Duitsland-Portugal aanslingert en hoopt dat Portugal wint.Niet meer actief op Fok!![]()
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:28 schreef GotC het volgende:
well done!!
alle twee natuurlijk, ook de GotC. sr een nieuw PR
ja en GotC lekker aan haar Pre-Race bubbeltjeswaterquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:31 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]DIe heeft zijn biertje vanavond verdient
M'n zusje loopt hard met een schouderbrace, omdat ze hypermobiel is. Dus er moet wel een goede reden zijn wil ik niet gaan[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Volgende TT duurt nog even. We zijn traag vandaag. Valt het bijlezen mee voor rechtsedirecte
.
![]()
love you all... don't forget...it's a lazy hazy Sunday here'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Niet zoveel druk op me leggenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:46 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]![]()
well done!!
alle twee natuurlijk, ook de GotC. sr een nieuw PRMn bubbels doen hun werk..
![]()
BBQ en bierquote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:32 schreef GotC het volgende:
Ideale voorbereiding op morgen: Prosecco en Strongbow(en een pot half baked als troostvoer-toetje)
Samen lopen lijkt me ineens een goed planquote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:02 schreef E.T. het volgende:
[..]
BBQ en bier(en een pot half baked als troostvoer-toetje)
![]()
![]()
Hahahahahaha, ik jullie al waggelend over de streep komen met een champagnefles in de hand *HIPS*In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
*hik*quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:04 schreef slacker_nl het volgende:
Hahahahahaha, ik jullie al waggelend over de streep komen met een champagnefles in de hand *HIPS*![]()
Als jij de champagne sponsort regelen wij zo'n finish-foto!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:04 schreef slacker_nl het volgende:
Hahahahahaha, ik jullie al waggelend over de streep komen met een champagnefles in de hand *HIPS*
next year in August...we are going down and dirty girls....quote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:30 schreef GotC het volgende:
[..]
Samen keertje modderhappen?Bij een trail van 5km ofzo?
Ander keertje! Rotterdam is geinig, maar voor morgen echt te ver weg.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:07 schreef E.T. het volgende:
Als jij de champagne sponsort regelen wij zo'n finish-foto!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
voor jullie vrouwen is er ook een trilstandquote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Garmin geeft een piepje bij elke km, begreep ik van GotC. (hoor ik niet btw
).
interessant.....quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:13 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
voor jullie vrouwen is er ook een trilstand![]()
Alleen op de 610 helaasquote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:13 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
voor jullie vrouwen is er ook een trilstand[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
niet op mijn 205 denk ik.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:13 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
voor jullie vrouwen is er ook een trilstand
Welke Garmin heb jij eigenlijk? En heb je alweer even aan mijn schema gesleuteld?geen haast hoor maar ben wel nieuwsgierig
.
quote:Die wil ik hebben...
610quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
niet op mijn 205 denk ik.
Welke Garmin heb jij eigenlijk? En heb je alweer even aan mijn schema gesleuteld?geen haast hoor maar ben wel nieuwsgierig
.
![]()
staat voor vandaag op het programma maar eerst even een DL'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Die is wel gadgetporno inderdaadquote:
quote:![]()
En fakking duur. Voorlopig bevalt die van mij me meer dan prima! Nog steeds erg blij mee!Niet meer actief op Fok!![]()
beter te duur dan niet te koopquote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:22 schreef Viking84 het volgende:
En fakking duur. Voorlopig bevalt die van mij me meer dan prima! Nog steeds erg blij mee!
Helemaal waarquote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:23 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
beter te duur dan niet te koop![]()
![]()
Ik wordt er gewoon blijvend nat van. Tis echt te erg.quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
ik ben ook blij dat ik mijn 610 heb nu mijn vrouw een paar dagen weg is....quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:26 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik wordt er gewoon blijvend nat van. Tis echt te erg.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
True... Maar voor voorlopig ben ik er nog niet pro genoeg voorquote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:23 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
beter te duur dan niet te koop[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
* rechtsedirecte pakt nog even een zachte doek en poets het schermpje nog maar een keertje'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Lekker in bed met je 610, neem het je niet kwalijk.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:27 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik ben ook blij dat ik mijn 610 heb nu mijn vrouw een paar dagen weg is....In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Is dat ding wel waterdicht bestendig tegen vocht?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:32 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Lekker in bed met je 610, neem het je niet kwalijk.![]()
Gedverquote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:32 schreef GotC het volgende:
Moet je wel t schermpje vaak schoonmaken zeker RD?.
Iemand die opletquote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is dat ding wel waterdicht bestendig tegen vocht?.
Vandaag trouwens in m'n jasje een stukje in de miezerregen gelopen. Kwam niks doorheen hoor. Nu hoop ik dat het maandag de hele tijd regent of wat harder regent, zodat ik kan checken of er écht niks doorheen komt.
Ga onder de douche staan.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Iemand die oplet.
Vandaag trouwens in m'n jasje een stukje in de miezerregen gelopen. Kwam niks doorheen hoor. Nu hoop ik dat het maandag de hele tijd regent of wat harder regent, zodat ik kan checken of er écht niks doorheen komt.
Wat leuk! Supportersquote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:37 schreef GotC het volgende:
Ik heb zin in morgenGa echt weer genieten
En misschien komen m'n ouders kijken..![]()
![]()
Nee, als ik maandag in de regen ga lopen kan ik me ook scharen bij de bikkels hierquote:.
Ach, je moet gewoon doen wat je zelf wilquote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, als ik maandag in de regen ga lopen kan ik me ook scharen bij de bikkels hier.
Wil je niet in de regen lopen? Ook best toch. Gewoon trouw blijven aan jezelf
![]()
![]()
Hahaha, in de stromende regen zal ik niet lopen (want word daar gauw ziekjes van*), maar ik vind dat ik niet moet zeuren als het een beetje miezert hoor, zoals vandaag. Was best lekker!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:43 schreef GotC het volgende:
[..]
Ach, je moet gewoon doen wat je zelf wilWil je niet in de regen lopen? Ook best toch. Gewoon trouw blijven aan jezelf
*weet dat je niet ziek wordt van in de regen lopen, maar blijkbaar triggert dat wel een fikse verkoudheid.
Heb een avondje Aquamundo gedaan (superrustig vanwege het EK), land ik natuurlijk een paar keer snoeihard op mijn schenenGelukkig geen last van nu, morgen weer lekker hardlopen
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
610 heeft nooit last van hoofdpijn...quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:32 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Lekker in bed met je 610, neem het je niet kwalijk.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ja waar moet je dan die paracetamol in duwenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:48 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
610 heeft nooit last van hoofdpijn...![]()
![]()
quote:
als ze eens een off day heeft is een zachte knuffel tegen het schermpje genoeg...quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:50 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja waar moet je dan die paracetamol in duwen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Dan stopt ze al met piepen?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:54 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
als ze eens een off day heeft is een zachte knuffel tegen het schermpje genoeg...![]()
ja...en begint ze zacht te trillen....quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Sex is goed tegen de hoofdpijn...quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:48 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
610 heeft nooit last van hoofdpijn...In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
ouders zijnquote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:37 schreef GotC het volgende:
Ik heb zin in morgenGa echt weer genieten
En misschien komen m'n ouders kijken..![]()
bij mij komt m'n man wellicht niet eens kijken, omdat hij niet al die tijd in de regen wil staan met de kinderen
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
3x raden wie geen ontbijt op bed krijgt volgende week zondagquote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:56 schreef DJMO het volgende:
[..]
ouders zijn![]()
bij mij komt m'n man wellicht niet eens kijken, omdat hij niet al die tijd in de regen wil staan met de kinderen
helpt het ook tegen pijn in je kaakbot?quote:heb sinds gisterenavond last van een kaakonsteking .. 't lijkt wel alsof er een kies aan het doorkomen is
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
ik! aangezien ik morgen om zes uur opsta mag ik zelf voor m'n ontbijt zorgenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:57 schreef Maraca het volgende:
[..]
3x raden wie geen ontbijt op bed krijgt zondag
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:56 schreef DJMO het volgende:
[..]
ouders zijn![]()
bij mij komt m'n man wellicht niet eens kijken, omdat hij niet al die tijd in de regen wil staan met de kinderenWat een eikel
.
Ah, jasje dus gekocht? Welke is het geworden?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Iemand die oplet.
![]()
De volgende TT:
Hardlopen voor beginners #137 - Waar seks met je horloge bij de runner's high hoort
It's funny
But not ha-ha funny.![]()
Deze heb ik in de winter al eens gekocht. Extra bescherming tijdens koude dagenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:58 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Ah, jasje dus gekocht? Welke is het geworden?.
Dus bedacht me vandaag dat ik eerst eens moet kijken hoe die zich houdt in de regen voordat ik een nieuwe ga kopen (was dat jasje al bijna vergeten, alleen maar in shirts gelopen de laatste tijd)
http://www.weer.nl/wereld(...)otterdam/morgen.html
voorspelling is 18 graden, maar ik twijfel nog tussen mouwloos, kort of lang qua shirt
inderdaad, en een schepje extra liefde van YUR er door heen...gaat helemaal goedkomenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:59 schreef GotC het volgende:
Ach, morgen gewoon wat yoghurt met muesli, as usual.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Goed voor de eiwitten!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:00 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
inderdaad, en een schepje extra liefde van YUR er door heen...gaat helemaal goedkomen![]()
tmiquote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:00 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
inderdaad, en een schepje extra liefde van YUR er door heen...gaat helemaal goedkomen
Hebben ze wel allemaal je website erop staan?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:00 schreef DJMO het volgende:
http://www.weer.nl/wereld(...)otterdam/morgen.html
voorspelling is 18 graden, maar ik twijfel nog tussen mouwloos, kort of lang qua shirt
Daarom, gewoon niks geks doen. Het is tenslotte 'maar' 5kmquote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:00 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
inderdaad, en een schepje extra liefde van YUR er door heen...gaat helemaal goedkomen.
![]()
nope, das alleen de mouwlozequote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hebben ze wel allemaal je website erop staan?maar in kou ga ik echt niet mouwloos lopen
DTS - Foto's en verslagen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: