SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. DOE MEE MET EEN FOK!TEAM
Met een Fok! Team meedoen aan een estafetteloop?
Op zaterdag 7 juli 2012 wordt in Rotterdam de Rotterdam Ekiden gelopen. ( www.rotterdamekiden.nl ) Een leuke gelegenheid om eens de mensen die je online aanmoedigt in levende lijve aan te moedigen. Ook is er na de loop een buffet en een BBQ (die we zelf kunnen meenemen en kosten dus voor eigen rekening), dus gezelligheid achteraf is ook goed mogelijk. De kosten zijn 45 euro per team met nog extra kosten voor 2 chips (totaal 4 euro), dus ongeveer 8 euro per persoon. Het buffet erna kost 14 euro per persoon. De wedstrijd begint om 12 uur en zal toch wel het grootste deel van de middag duren.Heb je interesse, stuur MaleDuck dan een pm met daarin je voorkeur qua afstand en of je daarna zou willen eten. Dan zal ik ergens eind juni een inventarisatie maken of we als Fok! een team (of meerdere teams) kunnen afvaardigen.quote:Een EKIDEN is een Japanse estafetteloop. Eki betekent "plaats" en Den staat voor "bezorgen". In vroegere tijden werden in Japan namelijk belangrijke documenten door diverse lopers vliegensvlug van de ene naar de andere plaats gebracht. Het sportieve evenement EKIDEN is op deze klassieke koeriersdienst gebaseerd. Het pakket documenten wordt gesymboliseerd door een sjerp, de Tasuki.
Zes personen vormen samen een team waarbij elk teamlid een eigen afstand loopt. De afstanden zijn in startvolgorde; 5km- 10km- 5km- 10km- 5km- 7,195km.In totaal wordt dus 42,195 km afgelegd, een echte "MARATHON" afstand.
Deelnemen aan een "EKIDEN" is niet alleen sport bedrijven, maar ook een paar uur gezellig in de buitenlucht met mede sporters en/of vrienden genieten.![]()
Haringquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:40 schreef mosselmossel het volgende:
En in het kader van de extra eiwitten.
Nieuwe haring!![]()
![]()
Zometeen een Hollandse nieuwe halenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:40 schreef mosselmossel het volgende:
En in het kader van de extra eiwitten.
Nieuwe haring!
Goed, ik kwam hier eigenlijk voor wat anders. Runkeeper heeft steeds meer moeite om GPS te vindenWelke apps hebben nog meer goede ervaringen? Ik ben op zoek naar iets waar ik eigen trainingen in kan zetten met coaching en die uiteraard gewoon GPS goed pakt. Hoe is Endomondo bijvoorbeeld?
Edit: voor Android, was nog wel even zo handig om te vermelden.I reject reality and substitute my own![]()
Ligt niet aan Runkeeper of Endomondo, maar aan je telefoon. Het weer is slecht, waardoor met name telefoons zonder dedicated gps last kunnen hebben van slechte ontvangst van de satellieten.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:42 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zometeen een Hollandse nieuwe halen
Goed, ik kwam hier eigenlijk voor wat anders. Runkeeper heeft steeds meer moeite om GPS te vindenWelke apps hebben nog meer goede ervaringen? Ik ben op zoek naar iets waar ik eigen trainingen in kan zetten met coaching en die uiteraard gewoon GPS goed pakt. Hoe is Endomondo bijvoorbeeld?
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Het is al tijden zo, ook met goed weer. En via bijv. maps of andere dingen die GPS gebruiken, vindt ie mijn locatie binnen no time. Dedicated GPS?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:44 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ligt niet aan Runkeeper of Endomondo, maar aan je telefoon. Het weer is slecht, waardoor met name telefoons zonder dedicated gps last kunnen hebben van slechte ontvangst van de satellieten.I reject reality and substitute my own![]()
het zou geen verschil moeten maken of je van maps gebruikmaakt of van een andere app.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het is al tijden zo, ook met goed weer. En via bijv. maps of andere dingen die GPS gebruiken, vindt ie mijn locatie binnen no time. Dedicated GPS?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Dat is wat ik ook logisch vind, maar het is echt alleen Runkeeper die er moeite mee heeft. Vandaar m'n vraag hier ook, want ik wil het voorlopig nog even bij apps houden ipv die horloges met GPS. Ook geen geld voor trouwensquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:48 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
het zou geen verschil moeten maken of je van maps gebruikmaakt of van een andere app.Nouja, ik ga gewoon overmorgen even een rondje proberen met Endomondo, weet dat die ook populair is en veel gebruikt.
I reject reality and substitute my own![]()
Wat jammer...quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:11 schreef GotC het volgende:
Wat een pleurisweer om bij een hardloopwedstrijd te kijken
Hier ben ik toch droog overgekomen. 8km gerend zonder te wandelen. 56mon over gedaanen de laatste km was m'n snelste, dus dat vind ik wel netjes
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
OMG!!quote:
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Maak je foto's?
BTW, kijk mij eens even shinen bovenaan het leaderboardvoor zolang YUR nog niet binnen is, that is
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:29 schreef Guppyfriend het volgende:
Maak je foto's?
BTW, kijk mij eens even shinen bovenaan het leaderboardvoor zolang YUR nog niet binnen is, that is
stoer wijf!
![]()
yupHeb al een leuke van mn dad en Yur
![]()
![]()
jeetje, 37km, jij loopt ook behoorlijk wat kilometers. Dat wist ik helemaal niet.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:29 schreef Guppyfriend het volgende:
Maak je foto's?
Gekkenhuis!! Ik loop nog niet eens 5km in die tijdquote:![]()
En, dank je!!
Commentator over Afrikaan die 3e werd: ongetwijfeld had hij met z'n gewicht moeite om niet weggeblazen te worden!
![]()
Thanksquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:32 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
jeetje, 37km, jij loopt ook behoorlijk wat kilometers. Dat wist ik helemaal niet.ik wil met met een gedegen voorbereiding voorbereiding aan de start komen de 24ste. En het gaat lekker de laatste tijd
Zo snel is mijn PR op de 5km niet eensquote:![]()
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Ghe, zo te zien lukt dat aardig.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:36 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Thanksik wil met met een gedegen voorbereiding voorbereiding aan de start komen de 24ste. En het gaat lekker de laatste tijd
Mja, ik loop de afstand inmiddels wel, maar erg hard gaat het nog niet. Maar goed, dat mag de pret niet drukken, ik vind het nu al supercoolquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:37 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ghe, zo te zien lukt dat aardig.
Holy crap![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ja geweldig. Ik loop regelmatig met zo iemand. Hardloopt op haar 80e nog 100km door de sahara, en ook elk jaar de NYCM. Ik hoop dat ik op die leeftijd ook nog zo fit ben.quote:![]()
Het was leuk om met m'n buddies te lopen zeg! Bootcamp was wel dodelijk vermoeiend, maar het weekend kan nu echt beginnen! Uiteindelijk 13km gelopen.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
http://www.endomondo.com/workouts/62344666
Dat viel niet tegen met deze wind (vanaf 5.5KM punt vol tegen) en op nieuwe schoenen. Het lijkt wel of m'n nieuwe schoenen makkelijker afwikkelen. Lang geleden dat ik zo lekker liep.
Ook minder last van mijn knieen, voel alleen mijn linker nog wel.![]()
Zo, 7,5 km gedaan in een rustig tempo (me voorgenomen op 7.00 te gaan zitten en dat lukte nagenoeg perfect) en dat ging als een zonnetje. Nog wel wat gevoelig, uiteraard, maar geen gekke dingen verder. Ik heb hier dus wel vertrouwen in
.
Mag deze week 20 km lopen, dus ga nu nog 2 keer 6,25 doen. De week daarop weer 2 km erbij en daarna begint m'n HM-training.
Oh, ik heb trouwens altijd met een gewone bril op gelopen als de zon niet scheen, omdat ik vorig jaar wel eens wat duizelig werd. Besloot hem nu eens thuis te laten en dacht pas halverwege: oh ja, ik heb m'n bril niet op.
[ Bericht 3% gewijzigd door Viking84 op 09-06-2012 14:56:35 ]Niet meer actief op Fok!![]()
Ik hoopte uniekje nu eens ingehaald te hebben in de challenge, maar die rent dan ineens een keer 15 en staat weer bam boven mij.
Niet meer actief op Fok!![]()
Alweer?.
Misschien moet ik me ook niks meer van PR's aantrekken. Misschien dat ik ze dan ook vanzelf loop.
Zo terug van een rondje door de stad. Hardloopaanwinst: wat functioneel ondergoed. Verder mijzelf kunnen inhouden![]()
![]()
Op de 10km? Fuck..quote:
Congrats YUR!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
IK heb m'n bril altijd af met lopen. Petten en brillen enzo voelt niet lekker als ik loop; moet zo min mogelijk gedoe![]()
Gelukkig is mijn sterkte niet zo hoog, zie nog genoeg zonder bril
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
http://www.endomondo.com/workouts/v4uWnJUUf5o
Whoooh, check die max speed. Daar kunnen rd en MaleDuck nog een puntje aan zuigen
(Garmin deed de eerste km heel gek! Duurde ook heel lang voor 'ie signaal had en net toen ik had besloten maar gewoon te starten deed 'ie het)Niet meer actief op Fok!![]()
Hoeveel sneller? Meer of minder dan 11 seconden?quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Lol, was dat niet het verschil tussen jou en YUR tijdens de Golden Ten?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:03 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Hoeveel sneller? Meer of minder dan 11 seconden?.
Fietsers die moesten afstappen zodra ze de hoek van de flat omgingen en de volle laag kregen...
Oude omaatjes waaiden door de binnenstad.... Bloembakken die omvallen, en de krantenjongen zijn kranten waaiden weg uit de fietstassen......
Heb de auto maar even in het midden van het pleintje gezet, straks waait er nog een zware tak op van die scheefstaande bomen hiero..How can I make this topic about me?![]()
Scherp!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Lol, was dat niet het verschil tussen jou en YUR tijdens de Golden Ten?.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: