Mijn overbuurman had gisteren een partytent neergezet met allemaal nederlandse vlaggetjes er omheen, warmtevoorziening er in. En toen begon het hard te waaien...quote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:30 schreef Guppyfriend het volgende:
Hahaha, de buren aan de andere kant van de flat zijn nu nog snel een EK vlag aan het ophangen
Ohaiquote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:31 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Mijn overbuurman had gisteren een partytent neergezet met allemaal nederlandse vlaggetjes er omheen, warmtevoorziening er in. En toen begon het hard te waaien...
Dat duurt nog zo lang, jij kunt aan het eind van Evy al meedoen aan een 5 km hoorquote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:22 schreef kwiwi het volgende:
M'n moeder en ik gaan volgend jaar meedoen aan de ladies run in rotterdam, hebben we vandaag beslotenZe wilde wel eens meedoen, maar vond het ongezellig om alleen te gaan. En nu heb ik ook wat om voor te oefenen
Alleen vind ik het EK ook best leukquote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:39 schreef Wiehoe het volgende:
Heerlijk rustig nu op straat, en droog, en fris.. eigenlijk ideale hardloopcondities
Maar nu heb ik ook een reden om er wel mee door te gaan na week 10, want ik moet m'n snelheid natuurlijk zoveel mogelijk verbeteren en dan op peil houdenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat duurt nog zo lang, jij kunt aan het eind van Evy al meedoen aan een 5 km hoor.
Ik zit nu in de trein, wat een rustquote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:39 schreef Wiehoe het volgende:
Heerlijk rustig nu op straat, en droog, en fris.. eigenlijk ideale hardloopcondities
Ik zou dan ook lekker m'n afstand opvoeren. Een jaar lang alleen maar vijfjes lopen lijkt me een beetje saai. Maar goed, ik loop vaak hetzelfde rondje, dat vinden anderen weer saaiquote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar nu heb ik ook een reden om er wel mee door te gaan na week 10, want ik moet m'n snelheid natuurlijk zoveel mogelijk verbeteren en dan op peil houden
Oranje kleurtje en voetbalava en zit het eerste deel van de wedstrijd in de trein?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zit nu in de trein, wat een rustHeb het speciaal zo uitgerekend dat ik rond 19u in Utrecht ben, hopelijk is het dan lekker rustig daar
Veel meer dan 5 gaat het toch niet worden vrees ik, daar is m'n lichamelijke gesteldheid niet naarquote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zou dan ook lekker m'n afstand opvoeren. Een jaar lang alleen maar vijfjes lopen lijkt me een beetje saai. Maar goed, ik loop vaak hetzelfde rondje, dat vinden anderen weer saai.
Speciaal voor RDquote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Volgende TT duurt nog even. We zijn traag vandaag. Valt het bijlezen mee voor rechtsedirecte
.
Kampen/Zwolle?quote:
Die had al zo hard gelopen vandaagquote:
Ja! Door de modder! Wat een held is het ook, onze dadquote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:21 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Die had al zo hard gelopen vandaag
Jaquote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:26 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja! Door de modder! Wat een held is het ook, onze dad
Samen keertje modderhappen?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:28 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Jaik vind het ook heel stoer. Zou het ook wel eens willen proberen, als ik later groot ben en zo
Oh, Denemarken staat voor0-1
Nja.. lastig. Heb het nog niet gebruikt, Yur ook niet.. Maar qua prijs ligt het zodanig bij elkaar dat ik zeg: 210, dan kan je iig jaren vooruitquote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:29 schreef Guppyfriend het volgende:
GotC, jij hebt toch de Forerunner 210? Daarop kan je intervallen instellen, de 110 kan dat niet. Is het een meerwaarde vind je?
Moeten we kunnen hebben, tochquote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:30 schreef GotC het volgende:
[..]
Samen keertje modderhappen?Bij een trail van 5km ofzo?
Ik zit even te kijken en te vergelijken. Ook geen idee of ik het nodig ga hebben, maar dat is één van de meest in het oog springende verschillen. En ik zit een beetje te kijken welke voordelen het bied tegenover Endomondo, wat me eigenlijk nog nooit in de steek gelaten heeft. Ja, het is een hartslagmeter, maar wat biedt het nog meerquote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:31 schreef GotC het volgende:
[..]
Nja.. lastig. Heb het nog niet gebruikt, Yur ook niet.. Maar qua prijs ligt het zodanig bij elkaar dat ik zeg: 210, dan kan je iig jaren vooruit
Geen GPS fuckups meerquote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:33 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Moeten we kunnen hebben, toch
[..]
Ik zit even te kijken en te vergelijken. Ook geen idee of ik het nodig ga hebben, maar dat is één van de meest in het oog springende verschillen. En ik zit een beetje te kijken welke voordelen het bied tegenover Endomondo, wat me eigenlijk nog nooit in de steek gelaten heeft. Ja, het is een hartslagmeter, maar wat biedt het nog meer
Never had any GPS fuckups...quote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:37 schreef GotC het volgende:
[..]
Geen GPS fuckups meerik heb op.. 21 mei voor het eerst met Garmin gelopen, check de verschillen maar op Endo
Lijkt me wel gezellig, bv Mudmasters ofzo?*zoeken gaat
Fuckups zijn al als je op je route spikes ziet, op de mapquote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:37 schreef Guppyfriend het volgende:
Jammer dat deze zo ver weg is...
[..]
Never had any GPS fuckups...maar ik ga eens kijken.
Wanneer is Mudmasters? *zoeken gaat - edit - boh, Mudmasters is wel prijzig, zeg!
Klopt ja, als je goed kijkt, zie je het verschil wel.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:41 schreef GotC het volgende:
[..]
Fuckups zijn al als je op je route spikes ziet, op de mapdan klopt je 10km ineens niet
Vergelijk 3 mei eens met 31 mei.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:43 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Klopt ja, als je goed kijkt, zie je het verschil wel.
Onder fuckups verstond ik altijd meer dat mensen onderweg hun signaal helemaal kwijtraken en zo. Dat heb ik nooit gehad. Verder verwacht ik ook niet van een telefoon dat ie hetzelfde kan als een GPS. Met een Garmin kan je immers ook niet bellenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:45 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Vergelijk 3 mei eens met 31 mei.![]()
Ik wil eigenlijk ook wel zo'n Forerunner 210, maar ik heb het geld er nog niet voor. Misschien over een paar weken, na mijn salaris!
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:49 schreef Viking84 het volgende:
Nu wil ik ook Mudmasters doen. Googlen gaat
.
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:51 schreef slacker_nl het volgende:
[..]Niks voor jou, bij mudmasters gaat het niet om het tempo/snel zijn.
Ik gebruik whey van xxl nutrition . Heeft geen medicijn/smaak of geur, bevat geen aspartaam, is verkrijgbaar in verschillende smaken en is best lekkerquote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:48 schreef LulaHoola het volgende:
Ohai. Ik had een topic geopend over whey: Instant Whey smaakt naar medicijn!
Kunnen jullie mij merken Whey aanraden die niet zo'n medicijn-smaakje en/of geur hebben. Ik doe namelijk mijn neus dicht als ik het drink dan valt het nog mee (Premium whey isolate/cocos - eiwitpoeder.nl). Vooral gemengd met melk is het goed te doen. Maar dat gaat in tegen het whey-isolaat principe (geen melksuikers). Dank!
Garmin geeft een piepje bij elke km, begreep ik van GotCquote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:43 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Klopt ja, als je goed kijkt, zie je het verschil wel.
Wat ik nu aan Endomondo wel prettig vind, is dat ie elke kilometer zegt "lap time, 6 minutes, 35 seconds".
Als ik dat onderweg van een Garmin wil weten, moet ik dan op het schermpje kijken? Kan ik elke km gewaarschuwt worden dat ik even moet kijken, met een piepje of een trillinkje of zo?
Welke versie heb jij dan? Ook de 210?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Garmin geeft een piepje bij elke km, begreep ik van GotC. (hoor ik niet btw
).
Verder kreeg ik vandaag een melding 'afstand alarm' bij 7,4 km. Huh? Miss heb ik toevallig op deze dag een keer een training erin gezet.
Voor zover ik weet met borstbandquote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:13 schreef kwiwi het volgende:
Werken die garmin forerunners allemaal met een borstband voor het meten van de hartslag? Of zijn er ook (evt. van andere merken) die het op je pols meten?
Ben benieuwdquote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:26 schreef LieLie het volgende:
Heb sokjes van Falke gehaald, die hadden ze daar. Lekker dun, dus dat is wel goed. Maar eens proberen!
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:32 schreef GotC het volgende:
Ideale voorbereiding op morgen: Prosecco en Strongbow
Oh nee, ik heb de 205, miss dat die geen piepje doetquote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:07 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Welke versie heb jij dan? Ook de 210?
Zorgt wel voor meer rust tijdens het lopenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:00 schreef Guppyfriend het volgende:
Maar die hoor je dus niet als je met muziek loopt... Gedoe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |