Eensquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:05 schreef GotC het volgende:
Anders is het een achterlijk duur geintje![]()
Zou er zelf nog geen aanschaffen tot je een aardige periode loopt of teveel geld hebtHet is en blijft +-200 euro..
Ja, was me vast aan het orienterenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:05 schreef GotC het volgende:
Anders is het een achterlijk duur geintje![]()
Zou er zelf nog geen aanschaffen tot je een aardige periode loopt of teveel geld hebtHet is en blijft +-200 euro..
Dan kijk je op je horloge, net als ik. Gedoequote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:00 schreef Guppyfriend het volgende:
Maar die hoor je dus niet als je met muziek loopt... Gedoe
Hoe moet dat?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:09 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb vanmiddag m'n veters netjes losgemaakt voor ik de schoenen uittrok.
Wellicht zijn er wel hardloopschoenen met klitterband te vindenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:09 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb vanmiddag m'n veters netjes losgemaakt voor ik de schoenen uittrok.
Zou nog geeneens verkeerd zijn. Stomme dingenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:11 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Wellicht zijn er wel hardloopschoenen met klitterband te vinden
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:12 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zou nog geeneens verkeerd zijn. Stomme dingenOf hardlooplaarsjes met een rits
Je hebt wel van die ritsen waar je dan je veters aan vast maakt. Maar of dat je hardlopen ten goede komt.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:12 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zou nog geeneens verkeerd zijn. Stomme dingenOf hardlooplaarsjes met een rits
Gewoon de winter afwachtenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, was me vast aan het orienterenHet virus is flink toegeslagen
Maar goed om te weten dat je ze in ieder geval op kunt laden.
Klittenband moet ook losgemaakt wordenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:11 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Wellicht zijn er wel hardloopschoenen met klitterband te vinden
Dat red ik niet, heb geen geduldquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:17 schreef GotC het volgende:
[..]
Gewoon de winter afwachten![]()
Ja gelukkig wel! USB en via stopcontact
Klomp'nquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:17 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Of voor de lopers buiten de stad:
[ afbeelding ]
shinen mag!!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:29 schreef Guppyfriend het volgende:
Maak je foto's?
BTW, kijk mij eens even shinen bovenaan het leaderboardvoor zolang YUR nog niet binnen is, that is
Overtuig jij m'n bankrekening evenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:31 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind dat Guppy zo goed bezig is dat zij ook een Garmin mag moet![]()
.
* Viking84 wuift vast goeiemorgen naar rd.
Twee weken op bth met pindakaas leven en je hebt hem eruit!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:41 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Overtuig jij m'n bankrekening even
zelfde geldt voor mensen die zeggen "ik kan niet rennen want zus en zo" ...dan vraag ik altijd, kan je wel lopen....? Oke, loop dan gewoon wat snellerquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:05 schreef Viking84 het volgende:
Gelukkig kun je altijd blijven hardlopen, hoe hard het ook waait.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |