quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:22 schreef CindieY het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:24 schreef minthy het volgende:
[..]Dan houd je er mee opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I reject reality and substitute my own
Ja leuk hoor! Heb ik eindelijk het idee dat ik ergens in meedoe, is het al gestopt...quote:
nu doe je mee in het niet gespoilert postenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja leuk hoor! Heb ik eindelijk het idee dat ik ergens in meedoe, is het al gestopt...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I reject reality and substitute my own
Nja, dat doe ik meestal al...quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nu doe je mee in het niet gespoilert posten![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het qua muziek sowieso wat tegenvallen vanavond (wat ik gehoord heb, tenminste)quote:
Yup, gelukkig is hij afgelopenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:41 schreef Heester het volgende:
Wat is dit nou weer voor huilerige meisjesmuziek?
sterker nog, hij is er 70dagen hoorde ik net!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:44 schreef TheZapster het volgende:
Lijkt mij geen straf, 5 dagen wonen in het Kurhaus
Wil ik ook welquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
sterker nog, hij is er 70dagen hoorde ik net!
en als tegenprestatie wil ik 's avonds best een virtuoos moppie gitaar spelenquote:
Ik ben er laatst langsgelopen, maakte indrukquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:44 schreef TheZapster het volgende:
Lijkt mij geen straf, 5 dagen wonen in het Kurhaus
waarbij de Swami Salami nog even apart benoemd dient te wordenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:47 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Fred is het Opperwezen, de Dalai Lama, de Grote Leider en alles wat je nog meer kan bedenken.
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:47 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Fred is het Opperwezen, de Dalai Lama, de Grote Leider en alles wat je nog meer kan bedenken.
Doet me denken aan die laatste week van een ander programma, toen draaide hij om de haverklap The Coralquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:51 schreef TheZapster het volgende:
Stenders die iedere keer weer een excuus om zijn liedje te draaien
'En deze week is de megahit... Ilse'....The Coralquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Doet me denken aan die laatste week van een ander programma, toen draaide hij om de haverklap The Coral
Ja, en gewoon ook meerdere keren per uurquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:54 schreef alors het volgende:
[..]
'En deze week is de megahit... Ilse'....The Coral
tabeequote:
Giel? Das toch maar een iel scharminkel??quote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:24 schreef borisz het volgende:
Gevalletje Jambers dit. Overdag Jumbo, s'avonds een DJ
Nee, zo'n meisje dat daar dj komt spelen.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Giel? Das toch maar een iel scharminkel??
Ah, op die manier... Kon me ook al niet voorstellen dat Giel ineens enorm gegroeid wasquote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:26 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee, zo'n meisje dat daar dj komt spelen.
quote:
Lottequote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:26 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee, zo'n meisje dat daar dj komt spelen.
Ja, lekker nummerquote:Op zaterdag 9 juni 2012 10:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een geweldige Megahit deze week!!!!11!
Lekker nummerquote:
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:19 schreef 3rdRock het volgende:
zo, ik ben ervantussen, goed weekend iedereen en wellicht tot later
oh, mochten jullie zin hebben...kom gezellig naar http://www.dweildag.nl/
tabee
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:19 schreef 3rdRock het volgende:
zo, ik ben ervantussen, goed weekend iedereen en wellicht tot later
oh, mochten jullie zin hebben...kom gezellig naar http://www.dweildag.nl/
tabee
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:50 schreef Cee het volgende:
Annemiek. DubbelTen eerste buitenspel uitleggen en meteen daarna Travis draaien.
Hahah ik denk ook altijd aan dit nummer als ik weer eens pech heb met regen jaquote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:52 schreef CindieY het volgende:
Dit nummer doet me er aan denken dat ik tegenwoordig steeds meer pech heb wat regen betreft. Denk ik heel leuk tijdens een droge periode ergens naar toe te fietsen/boodschappen te gaan doen/hardlopen etc., moet het opeens spontaan regenen als ik net buiten staWhy does it always rain on me?
'Vroeger' had ik dat nooit zo, nu de laatste paar maanden kan ik op wisselvallige dagen er gegarandeerd op rekenen dat ik nat regen. Stom gedoequote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:53 schreef alors het volgende:
[..]
Hahah ik denk ook altijd aan dit nummer als ik weer eens pech heb met regen ja
Och, wie weet zeggen ze een paar keer 'Hallo Nederland!' en 'Dat kan toch helemaal niet Sander...' om jou je weekendgevoel te laten krijgen.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:03 schreef CindieY het volgende:
Wat vreemd om Coen en Sander te horen, zo heb ik nog geen zaterdaggevoel
Ik zal 't over een goed half uur wel horenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Och, wie weet zeggen ze een paar keer 'Hallo Nederland!' en 'Dat kan toch helemaal niet Sander...' om jou je weekendgevoel te laten krijgen.
Heb ik sowieso niet, ben aan het werk en ga de komende week sowieso al enorm met de dagen in de war zijnquote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:03 schreef CindieY het volgende:
Wat vreemd om Coen en Sander te horen, zo heb ik nog geen zaterdaggevoel
Ziet er wel gezellig uit inderdaad.quote:
Jep, Stenders heeft afgelopen woensdag zelfs zijn opvolger al bekendgemaakt. M.i.v. juli gaat Sander Hoogendoorn de weekend-ochtenden doen.quote:
Soms klinkt ie net als een trutje.twitter:Domien twitterde op zaterdag 09-06-2012 om 12:40:37Lekkere vrijdagavond gehad! Circusshowtje van @CarolineVanZijl en biertjes met @nielsfranken. Vanavond #nedden en feestje @ScoutingFunDays! reageer retweet
Verkleinwoorden.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:49 schreef Cee het volgende:
Soms klinkt ie net als een trutje.twitter:Domien twitterde op zaterdag 09-06-2012 om 12:40:37Lekkere vrijdagavond gehad! Circusshowtje van @CarolineVanZijl en biertjes met @nielsfranken. Vanavond #nedden en feestje @ScoutingFunDays! reageer retweet
Circus en scouting....de horrorquote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:49 schreef Cee het volgende:
Ja mooi he, dat hebben Nederlanders ook vaak als ze een andere taal sprekenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:55 schreef Cee het volgende:
Ook echt zo'n dikke Oostblok-L in die uitspraak.
Dey doe det offen hir in Hollund also hè!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:55 schreef alors het volgende:
[..]
Ja mooi he, dat hebben Nederlanders ook vaak als ze een andere taal spreken
Rudimental met Feel the Love, inderdaad.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:06 schreef InTrePidIvity het volgende:
Dat nieuwe afsluitende nummer van Studio Sportzomer, was dat niet laatst de MegaHit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja idd, Rudimental, erg jammer vind ik persoonlijk, vind het geen unieke EK vibe hebben doordat ik het al zo vaak heb gehoord.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:06 schreef InTrePidIvity het volgende:
Dat nieuwe afsluitende nummer van Studio Sportzomer, was dat niet laatst de MegaHit?
http://www.dumpert.nl/med(...)krijk_met_jack_.htmlquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:06 schreef Cee het volgende:
Ohh bij dit liedje kan ik eigenlijk alleen maar aan Nederland-Rusland denken.
Dat heb ik ook wel een beetje. Maar het nummer zelf vind ik wel tof en op zich past het wel bij zo'n compilatie. Maar iets onbekenders had niet erg geweestquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:08 schreef alors het volgende:
[..]
Ja idd, Rudimental, erg jammer vind ik persoonlijk, vind het geen unieke EK vibe hebben doordat ik het al zo vaak heb gehoord.
Heb vanochtend nog wat filmpjes op YouTube zitten kijken van NL-Brazilië en NL-Uruguay op het 18 Septemberplein en de Markt in Eindhoven. Echt, kippenvel, die totale euforie en die bierdouches en die hysterie.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:09 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)krijk_met_jack_.html
Ja idd jammer, ik vind het een toffe plaat maar voorheen had je altijd van die nummers die nog helemaal niet opgepakt waren door de radiozenders. En per aflevering ging je dat nummer dan meer waarderen.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:08 schreef alors het volgende:
[..]
Ja idd, Rudimental, erg jammer vind ik persoonlijk, vind het geen unieke EK vibe hebben doordat ik het al zo vaak heb gehoord.
lekker hoor. had mijn moeder de LP van vroeger!quote:
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:27 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik voel een Deense uitzending aankomen morgen!
Jep, ben benieuwd. Zou een mooi stuntje zijn in z'n laatste maand bij 3FM.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:27 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik voel een Deense uitzending aankomen morgen!
ohjaaquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:19 schreef minthy het volgende:
Uitslapen morgenvroeg, ik ga Frank niet meemaken
twitter:
Hoe hard zal hij hebben zitten fappen op die intens slechte grap?quote:
Neu, niet echtquote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:05 schreef wolfrolf het volgende:
Boateng heeft zich door een naakt model laten Pepe.
Dat is pas een goeie garp.
twitter:FrankDane twitterde op zaterdag 09-06-2012 om 20:34:04Nou... Het gaat gebeuren hoor... Morgen presenteer ik mijn programma helemaal in het DEENS! #3fm reageer retweet
Ondanks dat ik het een ontzettende bladhark vind, heeft 'ie wel ballenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:16 schreef Evertjan het volgende:
twitter:FrankDane twitterde op zaterdag 09-06-2012 om 20:34:04Nou... Het gaat gebeuren hoor... Morgen presenteer ik mijn programma helemaal in het DEENS! #3fm reageer retweet
Bladhark.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Ondanks dat ik het een ontzettende bladhark vind, heeft 'ie wel ballen
Sorry mop, ik vond van nietquote:
Ik probeer me netter te gedragen, daar horen ook nettere scheldwoorden bijquote:
Ik voel m'n knie als ik dat zo zie...quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:00 schreef Civilian het volgende:
[ afbeelding ]
ff snel in elkaar gedraaid
Ik vind nette scheldwoorden eigenlijk veel leuker en uiteindelijk effectiever dan het standaard gooi- en smijtwerk met geslachtsdelen en ziektes.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Sorry mop, ik vond van niet
[..]
Ik probeer me netter te gedragen, daar horen ook nettere scheldwoorden bij
Nou precies! Je kan er mensen mee uit een kwade bui halen doordat ze dat niet zien aankomen, uitermate effectiefquote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind nette scheldwoorden eigenlijk veel leuker en uiteindelijk effectiever dan het standaard gooi- en smijtwerk met geslachtsdelen en ziektes.
Zelf gooi ik er af en toe 'putdeksel' uit. Maar woorden zoals droeftoeter en pannenkoek en koffiefilter zijn ook super.
Ik ben blij dat ie me geblokt heeft. Anders zou ik nog es in de verleiding komen om 'm te volgen (not).quote:
Heb je hem zo erg lopen stalken?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ie me geblokt heeft. Anders zou ik nog es in de verleiding komen om 'm te volgen (not).
Roel was altijd heel lief voor Domien, ik snap er niks van!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:43 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Roel was altijd heel lief voor Domien, ik snap er niks van!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is een schatje.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:46 schreef minthy het volgende:
Zeg stelletje stoethaspels, Domien is best lief!
Dat bedoel ik! Het is dat hij mij veel te jong is, ik trek mijn ondergrens bij 32 jaar...quote:
Dan is hij wel veel te jong idd. Hij is 15 toch?quote:Op zondag 10 juni 2012 00:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat bedoel ik! Het is dat hij mij veel te jong is, ik trek mijn ondergrens bij 32 jaar...
Geen idee, maar wel veel te jongquote:Op zondag 10 juni 2012 00:23 schreef Civilian het volgende:
[..]
Dan is hij wel veel te jong idd. Hij is 15 toch?
24. Daarmee valt ie ook buiten de befaamde "de helft plus zeven"-regel...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
quote:Op zondag 10 juni 2012 00:30 schreef Sersjee het volgende:
[..]
24. Daarmee valt ie ook buiten de befaamde "de helft plus zeven"-regel...Dan zou hij voor mij nog net kunnen, maar dat zal voor vrouwen wel weer niet gelden die regel... Gelukkig maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
Ik zou het nog een keer narekenen...quote:Op zondag 10 juni 2012 00:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan zou hij voor mij nog net kunnen, maar dat zal voor vrouwen wel weer niet gelden die regel... Gelukkig maar
Daar heb je ook weer een punt.quote:
QFTquote:
Ik kan je moeilijk ongelijk geven, want ik bedacht me net da'k in het verleden wel eens wat gesmokkeld heb met die regel...quote:Op zondag 10 juni 2012 00:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Dank je! Zoals je weet krijg ik graag gelijk
Boefjesgedrag...quote:Op zondag 10 juni 2012 00:50 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik kan je moeilijk ongelijk geven, want ik bedacht me net da'k in het verleden wel eens wat gesmokkeld heb met die regel...
Ik leef naar de geest van de wet, niet naar de letter.quote:Op zondag 10 juni 2012 00:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Boefjesgedrag...![]()
Die regels zijn er niet voor niets, hè?
Gigantisch. Ik was gelukkig gewoon thuis, alleen, dus ik heb heerlijk zitten zappen.quote:Op zondag 10 juni 2012 00:54 schreef TheZapster het volgende:
Beetje genoten van het voetbal Sersjee?
Ik verwacht dat dit binnenkort trending is op twitter.quote:Op zondag 10 juni 2012 00:56 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik leef naar de geest van de wet, niet naar de letter.
[..]
Gigantisch. Ik was gelukkig gewoon thuis, alleen, dus ik heb heerlijk zitten zappen.
Ik had Narsingh ingebracht i.p.v. Kuijt. Eerder ook.quote:Op zondag 10 juni 2012 00:57 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik verwacht dat dit binnenkort trending is op twitter.
[ afbeelding ]
En Van Bommel eruit en Robben op links. Wie bedenkt het om een linkspoot op rechts te zettenquote:Op zondag 10 juni 2012 01:02 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik had Narsingh ingebracht i.p.v. Kuijt. Eerder ook.
Vaker achter je pc kruipen, dan kom je nog eens wat tegenquote:Op zondag 10 juni 2012 01:12 schreef TheZapster het volgende:
Verdomd, wat heb ik een goede youtubefilmpjes in mijn signature staanEcht al 3 jaar niet meer naar geluisterd
De trainer van mijn club. Die jongen is topscorer en wij kampioen geworden, dus je hoort mij niet klagenquote:Op zondag 10 juni 2012 01:04 schreef TheZapster het volgende:
[..]
En Van Bommel eruit en Robben op links. Wie bedenkt het om een linkspoot op rechts te zetten
Tyf zelf een eind op naar VBL man, 3FM is wat de klok slaat hier!quote:Op zondag 10 juni 2012 01:18 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Hou eens op met posten over 3FM vrouwmensGaat over voetbal in dit topic!
Denk je echt dat ik ga posten bij die pubers in VBLquote:Op zondag 10 juni 2012 01:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Tyf zelf een eind op naar VBL man, 3FM is wat de klok slaat hier!![]()
Ja, daar heb ik een deel van meegekregen...quote:Op zondag 10 juni 2012 01:21 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Denk je echt dat ik ga posten bij die pubers in VBL
Ben niet meer in VBL geweest sinds de VBL-rel.
Schandalig inderdaadquote:Op zondag 10 juni 2012 01:32 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Idem hier. Heb alleen nooit de overstap gemaakt naar het nieuwe forum, misschien komend seizoen nu m'n cluppie Topklasse gaat spelen.
[..]
Je mag ook niks meer in dit land... Geert, doe er wat aan!
Noooo dat meen je?! En ik kan niet slapenquote:Op zondag 10 juni 2012 04:22 schreef Dagoduck het volgende:
WAT IS DIT VOOR KUT TIJDSTIP, HET IS VERDOMME AL LICHT! WAT EEN BENDE
duurde even voordat ik t door hadquote:Op zondag 10 juni 2012 07:04 schreef hole1988 het volgende:
Wel lachen dat hij de hele uitzending in het Deens doet.
Toen ik er pas geleden was, merkte ik idd ook dat het best is te volgenquote:Op zondag 10 juni 2012 09:13 schreef Cee het volgende:
Ik moet zeggen, het is best te verstaan op z'n tijd.Het is wel nog beter te lezen dan te verstaan. Besef me nu dat ik er over een dikke twee weken weer naartoe ga.
'Zijn'?quote:Op zondag 10 juni 2012 11:23 schreef borisz het volgende:
Roel is aardig vandaag.
Zijn wijngidsapp is gratis te downloaden vandaag
Nah. Chaotisch muziekjequote:
Nog maar een ouder nummer als megahit?quote:
achja het is nog geen 150 keer gedraaid...quote:Op zondag 10 juni 2012 11:44 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nog maar een ouder nummer als megahit?
Die had ik al een tijdjequote:Op zondag 10 juni 2012 11:23 schreef borisz het volgende:
Roel is aardig vandaag.
Zijn wijngidsapp is gratis te downloaden vandaag
Hij heeft een nieuw nummer, Somebody that I used to know, zou best nog eens wat kunnen worden.quote:Op zondag 10 juni 2012 12:04 schreef wolfrolf het volgende:
3FM presents Gotye
Dat wordt binnenkort weer een Gotye megahit.
Paul Stoel?quote:Op zondag 10 juni 2012 12:08 schreef Cee het volgende:
Wie is dat hapje bij Sander nu?(En nee, ik bedoel niet Coen)
Haha ik had em niet gezien, maar ik dacht Koen van Herp zal het niet zijn en Paul is niet lelijk itt tot wat Coen en Sander altijd over hem zeggenquote:Op zondag 10 juni 2012 12:15 schreef Cee het volgende:
[..]
*googlet*
Verdorie, ja. Zie 'm nu pas op bewegend beeld.
Integendeel.quote:Op zondag 10 juni 2012 12:16 schreef alors het volgende:
[..]
Haha ik had em niet gezien, maar ik dacht Koen van Herp zal het niet zijn en Paul is niet lelijk itt tot wat Coen en Sander altijd over hem zeggen
Er zwerft sinds gister naast de asus prime ook een ipad in huisquote:Op zondag 10 juni 2012 11:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die had ik al een tijdje. Die van 2010 en 2011 hebben zichzelf ook steeds terugverdiend. Aanrader
.
Woon je nog bij je ouders?quote:Op zondag 10 juni 2012 12:23 schreef borisz het volgende:
[..]
Er zwerft sinds gister naast de asus prime ook een ipad in huis. Moeders heeft het ding aangeschaft. Mede vanwege de onderwijs en medische apps. Haar tak van sport
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |