quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:22 schreef CindieY het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:24 schreef minthy het volgende:
[..]Dan houd je er mee opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I reject reality and substitute my own
Ja leuk hoor! Heb ik eindelijk het idee dat ik ergens in meedoe, is het al gestopt...quote:
nu doe je mee in het niet gespoilert postenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja leuk hoor! Heb ik eindelijk het idee dat ik ergens in meedoe, is het al gestopt...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I reject reality and substitute my own
Nja, dat doe ik meestal al...quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nu doe je mee in het niet gespoilert posten![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het qua muziek sowieso wat tegenvallen vanavond (wat ik gehoord heb, tenminste)quote:
Yup, gelukkig is hij afgelopenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:41 schreef Heester het volgende:
Wat is dit nou weer voor huilerige meisjesmuziek?
sterker nog, hij is er 70dagen hoorde ik net!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:44 schreef TheZapster het volgende:
Lijkt mij geen straf, 5 dagen wonen in het Kurhaus
Wil ik ook welquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
sterker nog, hij is er 70dagen hoorde ik net!
en als tegenprestatie wil ik 's avonds best een virtuoos moppie gitaar spelenquote:
Ik ben er laatst langsgelopen, maakte indrukquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:44 schreef TheZapster het volgende:
Lijkt mij geen straf, 5 dagen wonen in het Kurhaus
waarbij de Swami Salami nog even apart benoemd dient te wordenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:47 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Fred is het Opperwezen, de Dalai Lama, de Grote Leider en alles wat je nog meer kan bedenken.
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:47 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Fred is het Opperwezen, de Dalai Lama, de Grote Leider en alles wat je nog meer kan bedenken.
Doet me denken aan die laatste week van een ander programma, toen draaide hij om de haverklap The Coralquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:51 schreef TheZapster het volgende:
Stenders die iedere keer weer een excuus om zijn liedje te draaien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |