Ik gok zelfs dat dat al maanden aan de gang isquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:56 schreef Sylvana het volgende:
Ik gok dat ze geneukt hebben (Harry en Jess)
Denk idd een half jaar ja, sinds hij daar woontquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:56 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik gok zelfs dat dat al maanden aan de gang is
Dat kan ook jaquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:57 schreef Marie30 het volgende:
Ik gok dat hij de dertienjarige doet omdat hij de zestienjarige te oud vindt.
Ik denk al langer, dat het begonnen is vlak voor hij daar introkquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:57 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Denk idd een half jaar ja, sinds hij daar woont
Wie opent een poll?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:58 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik denk al langer, dat het begonnen is vlak voor hij daar introk
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:00 schreef helloisitme het volgende:
ben aan het typen geef me alsjeblieft ff om tenminste van de schrik op adem te komen.....zit echt met me handen in me haar nu....shit...
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:00 schreef Nestalgie het volgende:
Poll: Hoe lang worden helloisitmes kinderen geneukt door haar vriend
• Langer dan een half jaar
• Korter dan een half jaar
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Of Grolsch heeft de ballen van Harry er af gebetenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:03 schreef Deisyy het volgende:
Ik denk dat Grolsch harry tegen kwam toen hij naakt aan het plassen was en dat Grolsch zich niet kon beheersen en Harry heeft keihard heeft genomen.
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:00 schreef Nestalgie het volgende:
Poll: Hoe lang worden helloisitmes kinderen geneukt door haar vriend
• Langer dan een half jaar
• Korter dan een half jaar
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Je vergeet dat de oudste overtijd is....quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:04 schreef BlueMage het volgende:
Staat ook echt gewoon in ONZ
ik zet m'n geld op triootje vriend en twee dochters, en die twee dochters zijn nou aan het strijden wie het meest woest aantrekkelijk is voor die Harry.
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:05 schreef Nestalgie het volgende:
Poll: Welke standjes heeft harry gedaan met de kindertjes
• Doggy
• 69
• Missionares
• Anders?
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Maar jij zit in Zweden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
Ik heb niet alle onzin in de vorige topics gelezenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je vergeet dat de oudste overtijd is....
Dat is vervelend zeg. Maar Maatschappelijk Werk bellen gaat natuurlijk niks oplossen, wat verwacht je dat zij doen? Je kan hooguit je kinderen kwijtraken als ik de situaties zo even losjes bekijk.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:06 schreef helloisitme het volgende:
Nou nee. het is veel erger. ik was Hummer aan het uitlaten, en kwam tegelijk met Harry ongeveer thuis. Hij had overduidelijk teveel gedronken en ja, hij was overduidelijk de kroeg in geweest. hij was niet helemaal straalklembezopen ofzo, het was meer het totaalplaatje.
ik heb hem naar binnen geloost en me meiden waren ook nog wakker. Ze keken een beetje verrast, omdat Harry terug thuis was, maar ook wel blij.
toen heb ik alles op tafel gegooid. dat ik het niet meer trek, dat de onzekerheid mij kapot maakt etc.
Me jongste zat een beetje verbouwereerd aan tafel en me oudste keek alleen maar naar beneden. Harry had intussen een koud biertje gepakt en zat er een beetje ongeinteresseerd bij.
nou de waarheid is boven tafel. in het begin van onze relatie hebben Jessica en Harry elkaar één keer geneukt. sterker nog, op de ochtend na de nacht dat hij voor het eerst mee naar huis kwam met me.
hun excuus: ze wisten niet dat het serieus zou worden tussen mij en Harry.
en dit verklaart dus die erectie, die geile blikken in het zwembad....die longlijer heeft me al die tijd voorgelogen en me bloedeigen dochter ook...ik zit met me handen in het haar, kan geen kant op, alles is hier geescaleert en de sfeer is om te poepen....weet het echt ff niet meer heb zin om maatschappelijk werk te bellen (op vrijdagavond ja) word helemaal gek....
en ze blijven beweren dat er nu niks meer aan de hand is.....
Oke oke allemaal leuk en aardig, maar was dit meer of minder dan een half jaar geleden? Moet wel weten of ik mijn Toto goed heb natuurlijk.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:06 schreef helloisitme het volgende:
Nou nee. het is veel erger. ik was Hummer aan het uitlaten, en kwam tegelijk met Harry ongeveer thuis. Hij had overduidelijk teveel gedronken en ja, hij was overduidelijk de kroeg in geweest. hij was niet helemaal straalklembezopen ofzo, het was meer het totaalplaatje.
ik heb hem naar binnen geloost en me meiden waren ook nog wakker. Ze keken een beetje verrast, omdat Harry terug thuis was, maar ook wel blij.
toen heb ik alles op tafel gegooid. dat ik het niet meer trek, dat de onzekerheid mij kapot maakt etc.
Me jongste zat een beetje verbouwereerd aan tafel en me oudste keek alleen maar naar beneden. Harry had intussen een koud biertje gepakt en zat er een beetje ongeinteresseerd bij.
nou de waarheid is boven tafel. in het begin van onze relatie hebben Jessica en Harry elkaar één keer geneukt. sterker nog, op de ochtend na de nacht dat hij voor het eerst mee naar huis kwam met me.
en dit verklaart dus die erectie, die geile blikken in het zwembad....die longlijer heeft me al die tijd voorgelogen en me bloedeigen dochter ook...ik zit met me handen in het haar, kan geen kant op, alles is hier geescaleert en de sfeer is om te poepen....weet het echt ff niet meer heb zin om maatschappelijk werk te bellen (op vrijdagavond ja) word helemaal gek....
Meer, ze leerden elkaar anderhalf jaar geleden kennen in de kroeg. Diezelfde ochtend heeft Harry Jess geneukt, toch?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:08 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Oke oke allemaal leuk en aardig, maar was dit meer of minder dan een half jaar geleden? Moet wel weten of ik mijn Toto goed heb natuurlijk.
Poll: Heeft Johannes het ook met TS haar dochters gedaan?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:07 schreef helloisitme het volgende:
als klapper op de vuurpijl kom ik erachter dat Harry Johannes op facebook opgezocht heeft en gewoon met hem zit te keuvelen maar ik kom daar straks op terug...word gek hier....
quote:
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:06 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Maar jij zit in Zweden.
En ik heb familie in België.Geografie doet er in deze niet toe jongens, meetkunde daarentegen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Are you fokking to me?
We zouden hier toch echt een soap van moeten schrijven.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:09 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Poll: Heeft Johannes het ook met TS haar dochters gedaan?
• Ja, die is er altijd bij
• Ja, het was zijn idee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
de lol is er een beetje van afquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:09 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Poll: Heeft Johannes het ook met TS haar dochters gedaan?
• Ja, die is er altijd bij
• Ja, het was zijn idee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Het staat in ONZquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:10 schreef helloisitme het volgende:
nestalgie het zijn ook Johannes zijn dochters hij heeft de meiden zwaar mishandelt verwaarloost etc...maar nooit misbruikt dus zou je dat ajb kunnen weghalen??? word er helemaal naar van
En ik dan.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:09 schreef Marie30 het volgende:
[..]
[..]
Geografie doet er in deze niet toe jongens, meetkunde daarentegen...
En t liefst zo in t Spaans met veel lawaai en kapotte bordenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:10 schreef BlueMage het volgende:
[..]
We zouden hier toch echt een soap van moeten schrijven.
Dit is gewoon een kloontje van jou om die soap te kunnen gaan schrijven, ik heb het wel door!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:11 schreef Marie30 het volgende:
[..]
En t liefst zo in t Spaans met veel lawaai en kapotte borden
Heeft ie al bekend, zie zijn posthistoryquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:11 schreef BlueMage het volgende:
Als dit geen troll is vind ik het wel een klein beetje triest voor TS.Maar vooralsnog zet ik m'n geld op "troll" en geniet ik van de soap.
ik heb schoenmaat 46quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:09 schreef Marie30 het volgende:
[..]
[..]
Geografie doet er in deze niet toe jongens, meetkunde daarentegen...
Haha, ik zou t wel willenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:12 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Dit is gewoon een kloontje van jou om die soap te kunnen gaan schrijven, ik heb het wel door!
Daar doorheen ploegen is geen doen en ik ben lui.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:12 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Heeft ie al bekend, zie zijn posthistory
Oké nu ga je wel te blijquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:12 schreef helloisitme het volgende:
ow ja via Harry moest ik vernemen dat het verhaal over Johannes wel klopte...http://www.bbc.co.uk/news/uk-england-essex-16204037
echt lekker hoor ik als laatste is godverdehoeren vorig jaar al uitgelekt....die longlijer wist het al die tijd he.
Waarom worden mijn topics gesloten?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:13 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Daar doorheen ploegen is geen doen en ik ben lui.
ja, ik weet waar je aan dacht, viespeukquote:
Bril - fuckin - jant... Jij behoort tot de crème de la crème van de trollenwereld en ik maak een diepe buiging voor je. Grootmeester.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:06 schreef helloisitme het volgende:
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:16 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Bril - fuckin - jant... Jij behoort tot de crème de la crème van de trollenwereld en ik maak een diepe buiging voor je. Grootmeester.![]()
Mag ik je nummer? Ik zit nog altijd met het idee van die sitcom in mijn hoofd namelijk en Arnie Oerlemans is een oude bekende van me zou je kunnen zeggen. Uit mijn oom Govert-periode.
Jij en ik gaan grof geld verdienen. Wat zeg je?
bullshitquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:16 schreef GroenerDanGras het volgende:
Als dit een troll is, is het de beste sinds de start van FOK!.
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:16 schreef helloisitme het volgende:
Sorry, mijn inspiratie is op.
Korte toelichting op de inspiratie:
- Fish Tank, de film
- De hond van mijn buren heet Hummer
- Feitjes uit het levensverhaal van een meisje uit Essex dat een tijdje in Nederland gewoond heeft
- en een bestaand persoon, die ik het daglicht in zijn ogen niet gun
Bedankt voor het lezen allemaal
Slaapwelquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:15 schreef Sylvana het volgende:
Echt ontzettend bedankt voor deze topics, heb me zeer kostelijk vermaakt
Trusten mensen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |