abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112634701
ok beetje onoverzichtelijk zo...dit was deel 1:
Ben ik paranoia en jaloers of is hier iets helemaal mis....

en deel 2
Ben ik paranoia en jaloers of is hier iets helemaal mis....verder

Ben een vrouw van 38jr en sinds 3jr gescheiden. Heb twee tienerdochters eentje van 13 en eentje van 16.

Sinds anderhalf jaar heb ik een nieuwe vriend en na een jaar is hij ook bij ons ingetrokken. Hij had niks en wij hebben samen zijn leven op gebouwd.
Hij is helemaal weg van de meiden en zij in het begin ook van hem.

Nu is het zo dat ik best jalours kan worden op me dochters. Hun huid, haar en figuur zo jong en dun allemaal en dat doet me wel beseffen dat dat voor mij er niet meer in zit
Ben nog steeds slank maar alles wordt wat minder strak met de jaren en heb ook de eerste kraaiepootjes al ontdekt.

Die jalouzie zit me al een tijd dwars. heb verder een goede band met me dochters. Doen veel leuke dingen samen. Nu is het probleem...mn vriend. Hij is 3jr jonger dan mij en ik voel me soms echt een oud lijk naast hem. Van de week gingen we met zn allen zwemmen (toen het nog mooi weer was) en zag ik dat mn vriend echt naar me dochters zat te staren terwijl die in bikini voorbij dartelden. Die blik in zn ogen...ik meende er geiligheid in te zien. ik heb hem daarmee geconfronteerd op een subtiele manier en hij was helemaal verbaasd en zei dat dat vaderliefde was etc. en dat hij geen pedofiel is.

nu zijn er meer incidenten geweest. Ik ben erop gaan letten en het is me een paar keer opgevallen dat hij overdreven staart. Ook kwam me oudste een keer de gang op om naar de wc te gaan s nachts. zij slaapt naakt. mn vriend ging ook plassen en had haar naakt gezien per ongeluk. daarna stapt hij met een stijve lid het bed in en drukt hem gelijk bij mij naar binnen, zo geil was hij. Ik ben daarna heel overstuur geweest en heb hem gevraagd of hij zo geil was geworden omdat hij mijn dochter naakt gezien had in de badkamer.

toen is onze ruzie zwaar ge ecaleert. Hij noemt mij een paranoia wijf dat helemaal de draad kwijt is geraakt. Hij zegt dat ik onzeker ben en dit op me meiden projecteer. Ik weet niet meer wat ik moet denken zit met me handen in het haar. Ben ik nou gek...of is hier echt meer aan de hand?

Please een beetje normale reacties ik ben echt ten einde raad...

nu slapen en morgen kijken wat ik doe. wel of niet met oudste in gesprek...ben ten einde raad. Met hem in gesprek helpt niet. hij reageert boos of ver ongelijkt.

Harry is intussen weg na poging van me om een gesprek aan te gaan. Jess me oudste tienerdochter was ook weg en is inmiddels terug.

[ Bericht 2% gewijzigd door helloisitme op 08-06-2012 21:47:36 ]
pi_112634749
intussen harry aan de lijn gehad. Hij heeft zijn excuses gemaakt voor de scheldkannonade via sms maar wil nooit meer praten over het al dan niet geilen op mijn dochters. Ik moet dat loslaten en maak mezelf gek vind hij. De meiden willen graag dat hij terugkomt.
  vrijdag 8 juni 2012 @ 21:32:24 #3
354273 Keith_Bakker
Wil je een snoepje?
pi_112634804
-

[ Bericht 58% gewijzigd door Keith_Bakker op 08-06-2012 21:37:35 ]
pi_112634813
me oudste dochter Jess heeft wel door wat er aan de hand is. beetje moeilijk hier nu
pi_112634862
ze zei net letterlijk dat ze in het begin het gevoel had dat Harry haar wel een sexy look vond hebben. maar die gedachte heeft ze gelijk laten varen. maar ze kwam daar wel mee net. Toen ik haar vroeg hoe en waarom ze dat dacht, haalde ze weer dr schouders op. Ze weet het niet, iets met hoe hij keek dacht ze.
pi_112635129
Die vriend spoort sowieso niet.
Wie is de oorspronkelijke TS? Lees ik erover heen? :P
Twiddel
pi_112635150
wat de fuck :')
  vrijdag 8 juni 2012 @ 21:40:00 #8
374247 Cigarette
Smoking Hot
pi_112635170
Jou vriend :')
  vrijdag 8 juni 2012 @ 21:40:52 #9
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_112635223
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 21:39 schreef summer2bird het volgende:
Die vriend spoort sowieso niet.
Wie is de oorspronkelijke TS? Lees ik erover heen? :P
Deze TS is de oorspronkelijke TS
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
  † In Memoriam † vrijdag 8 juni 2012 @ 21:42:29 #10
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_112635297
Ik raad de nieuwkomers aan om vooral topic 1 te lezen :')
Are you fokking to me?
pi_112635305
Ik hoop dat dit een troll is
niet vanwege de situatie maar het bedroevende taalgebruik en het feit dat ik hoop dat niemands eerste reactie op zoiets een topic maken is :')
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  vrijdag 8 juni 2012 @ 21:43:37 #12
374569 Hanako
Russian car imports BV.
pi_112635360
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 21:42 schreef Marie30 het volgende:
Ik raad de nieuwkomers aan om vooral topic 1 te lezen :')
Dat raad ik hen ten zeerste aan deeltje 2 is ook een pareltje.
  vrijdag 8 juni 2012 @ 21:43:43 #13
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_112635368
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 21:42 schreef rhubarbje het volgende:
Ik hoop dat dit een troll is
niet vanwege de situatie maar het bedroevende taalgebruik en het feit dat ik hoop dat niemands eerste reactie op zoiets een topic maken is :')
Voor iemand van britse afkomst is haar nederlands heel redelijk hoor.
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_112635384
taalgebruik? bij mijn weten kan ik prima Nederlands. ben Engelse van origine, maar me ex (vader van me twee dochters) was internationaal truckchaffeur en Nederlander. onze kids zijn 2talig opgevoed. dus perfect Nederlands nou misschien niet, maar behoorlijk goed toch zeker wel.
pi_112635448
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 21:43 schreef helloisitme het volgende:
taalgebruik? bij mijn weten kan ik prima Nederlands. ben Engelse van origine, maar me ex (vader van me twee dochters) was internationaal truckchaffeur en Nederlander. onze kids zijn 2talig opgevoed. dus perfect Nederlands nou misschien niet, maar behoorlijk goed toch zeker wel.
'me ex' is nou niet echt een fout omdat je engels bent maar een typische tokkie fout
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_112635488
Linkje naar deel 1 ?

Ja nee
pi_112635504
Ja, in jullie kringen is het inderdaad heel gebruikelijk om mijn te vervangen voor me :')

Overigens raad ik de nieuwkomers aan om zeker ook deel 2 te lezen waarin TS (die in het `verleden` een drankprobleem heeft gehad) besluit een biertje te drinken om 10 uur ´s morgens voor ze het gesprek met haar dochter aangaat.
  vrijdag 8 juni 2012 @ 21:47:19 #18
374247 Cigarette
Smoking Hot
pi_112635617
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 21:43 schreef helloisitme het volgende:
Mijn en mij, niet me, na een punt of vraagteken komt een hoofdletter, ik kan (en daar heb ik ook geen zin in) niet op je andere berichten de taalnazi uithangen.
Ik gok dat je rond de 36-48 jaar oud bent, een lage opleiding hebt gedaan en het vaker is gebeurd dat je op foute mannen viel.
Twiddel
  vrijdag 8 juni 2012 @ 21:48:07 #20
374247 Cigarette
Smoking Hot
pi_112635637
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 21:45 schreef mirannie het volgende:
Ja, in jullie kringen is het inderdaad heel gebruikelijk om mijn te vervangen voor me :')

Overigens raad ik de nieuwkomers aan om zeker ook deel 2 te lezen waarin TS (die in het `verleden` een drankprobleem heeft gehad) besluit een biertje te drinken om 10 uur ´s morgens voor ze het gesprek met haar dochter aangaat.
Dit moet ik lezen :')
  vrijdag 8 juni 2012 @ 21:48:56 #21
373754 mossad_agent
Ha-Mossad le-Modiin ule-Tafkid
pi_112635680
Ik ben ook weer van de partij!

* mossad_agent laat de voetbal even voor wat het is
pi_112635681
Sorry voor de taal, dan. Ik hoop dat ik wel een beetje begrijpelijk kan blijven voor jullie?

Ik ben 38 jaar ben moeder dat is mijn opleiding. En ja heb wel foute vriendjes gehad...
  vrijdag 8 juni 2012 @ 21:49:13 #23
357636 wolkenkrabber
wolkenkrabber
pi_112635693
Heb je je dochter wel goed duidelijk gemaakt daf als er zoeots gebeurt ze bij jouw kan komen??
Scratch
pi_112635704
Mmm is het een hoax ? Want het is lang. En dan heb ik al gauw TL;DR drang.
Ja nee
pi_112635787
wolkenkrabber; daar komt het wel op neer. Heb haar gezegd dat als ze weer zoiets vermoed dat ze direct naar mij komt.

En ook dat ze snachts voortaan een tshirt en joggingbroek aantrekt als ze naar de wc moet. En aan de ontbijttafel niet meer in ondergoed maar gewoon normaal gekleed of anders joggingpak.
gewoon omdat dat prettiger is voor haar voor mij voor Harry...

dus ja ik volg jullie tips wel op en hoop dat dit zo een beetje in goede banen leid...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')