Nou nee. het is veel erger. ik was Hummer aan het uitlaten, en kwam tegelijk met Harry ongeveer thuis. Hij had overduidelijk teveel gedronken en ja, hij was overduidelijk de kroeg in geweest. hij was niet helemaal straalklembezopen ofzo, het was meer het totaalplaatje.
ik heb hem naar binnen geloost en me meiden waren ook nog wakker. Ze keken een beetje verrast, omdat Harry terug thuis was, maar ook wel blij.
toen heb ik alles op tafel gegooid. dat ik het niet meer trek, dat de onzekerheid mij kapot maakt etc.
Me jongste zat een beetje verbouwereerd aan tafel en me oudste keek alleen maar naar beneden. Harry had intussen een koud biertje gepakt en zat er een beetje ongeinteresseerd bij.
nou de waarheid is boven tafel. in het begin van onze relatie hebben Jessica en Harry elkaar één keer geneukt. sterker nog, op de ochtend na de nacht dat hij voor het eerst mee naar huis kwam met me.
hun excuus: ze wisten niet dat het serieus zou worden tussen mij en Harry.
en dit verklaart dus die erectie, die geile blikken in het zwembad....die longlijer heeft me al die tijd voorgelogen en me bloedeigen dochter ook...ik zit met me handen in het haar, kan geen kant op, alles is hier geescaleert en de sfeer is om te poepen....weet het echt ff niet meer heb zin om maatschappelijk werk te bellen (op vrijdagavond ja) word helemaal gek....
en ze blijven beweren dat er nu niks meer aan de hand is.....