Poll: Heeft Johannes het ook met TS haar dochters gedaan?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:07 schreef helloisitme het volgende:
als klapper op de vuurpijl kom ik erachter dat Harry Johannes op facebook opgezocht heeft en gewoon met hem zit te keuvelen maar ik kom daar straks op terug...word gek hier....
quote:
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:06 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Maar jij zit in Zweden.
En ik heb familie in België.Geografie doet er in deze niet toe jongens, meetkunde daarentegen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Are you fokking to me?
We zouden hier toch echt een soap van moeten schrijven.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:09 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Poll: Heeft Johannes het ook met TS haar dochters gedaan?
• Ja, die is er altijd bij
• Ja, het was zijn idee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
de lol is er een beetje van afquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:09 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Poll: Heeft Johannes het ook met TS haar dochters gedaan?
• Ja, die is er altijd bij
• Ja, het was zijn idee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Het staat in ONZquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:10 schreef helloisitme het volgende:
nestalgie het zijn ook Johannes zijn dochters hij heeft de meiden zwaar mishandelt verwaarloost etc...maar nooit misbruikt dus zou je dat ajb kunnen weghalen??? word er helemaal naar van
En ik dan.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:09 schreef Marie30 het volgende:
[..]
[..]
Geografie doet er in deze niet toe jongens, meetkunde daarentegen...
En t liefst zo in t Spaans met veel lawaai en kapotte bordenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:10 schreef BlueMage het volgende:
[..]
We zouden hier toch echt een soap van moeten schrijven.
Dit is gewoon een kloontje van jou om die soap te kunnen gaan schrijven, ik heb het wel door!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:11 schreef Marie30 het volgende:
[..]
En t liefst zo in t Spaans met veel lawaai en kapotte borden
Heeft ie al bekend, zie zijn posthistoryquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:11 schreef BlueMage het volgende:
Als dit geen troll is vind ik het wel een klein beetje triest voor TS.Maar vooralsnog zet ik m'n geld op "troll" en geniet ik van de soap.
ik heb schoenmaat 46quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:09 schreef Marie30 het volgende:
[..]
[..]
Geografie doet er in deze niet toe jongens, meetkunde daarentegen...
Haha, ik zou t wel willenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:12 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Dit is gewoon een kloontje van jou om die soap te kunnen gaan schrijven, ik heb het wel door!
Daar doorheen ploegen is geen doen en ik ben lui.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:12 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Heeft ie al bekend, zie zijn posthistory
Oké nu ga je wel te blijquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:12 schreef helloisitme het volgende:
ow ja via Harry moest ik vernemen dat het verhaal over Johannes wel klopte...http://www.bbc.co.uk/news/uk-england-essex-16204037
echt lekker hoor ik als laatste is godverdehoeren vorig jaar al uitgelekt....die longlijer wist het al die tijd he.
Waarom worden mijn topics gesloten?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:13 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Daar doorheen ploegen is geen doen en ik ben lui.
ja, ik weet waar je aan dacht, viespeukquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |